abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28337017
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:52 schreef bmwdevil het volgende:

[..]

Ik drink liters water per dag uit een flesje in de klas...

Snap niet waar sommige mensen zich druk om maken, het is toch juist goed als men water drinkt??
En al die kringen op tafel dan?
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:54:18 #77
56011 bmwdevil
Freude am Fahren
pi_28337065
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:53 schreef Robbie1979 het volgende:

[..]

En al die kringen op tafel dan?
Je kan drinken of je kan het niet he...
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:54:42 #78
17087 Hadrian
Publius Aelius Hadrianus
pi_28337086
ik snap die heisa niet
van airco krijg ik een droge bek en dus vul mjin flesje (spa blauw indeed) met water. Geen kraanwater, maar gekoeld watertankwater
Hadrian.Net Nu mét filemeldingen en weerinfo
Hadrian Forum voor als je Fok! ontgroeid bent :+
pi_28337125
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:54 schreef Hadrian het volgende:
ik snap die heisa niet
van airco krijg ik een droge bek en dus vul mjin flesje (spa blauw indeed) met water. Geen kraanwater, maar gekoeld watertankwater
Oke, je punt is duidelijk. Een vraagje nog: hoelang zit je per trip in de auto?
pi_28337151
quote:
Van die flesjes waar het etiket al afgeweekt is door het gekwijl van [insert drinkende persoon], en die maar nagevuld blijven worden met kraanwater...
...en dan vinden ze het ook nog erg als ze hem kwijtraken
quote:
Waarom? Omdat ik 2,5 liter water per dag drink... Dat drink je niet zomaar in een uurtje weg maar gaat de hele dag door...
's ochtends 600mL, tussen de middag 500mL, 's middags 700mL en 's avonds 700mL. Echt geen probleem, en zo kom je ook aan de 2.5L per dag.
@find the_riaa_cant_touch_me.mp3
pi_28337240
quote:
He Razor21 ik zat net te denken dat als je in het leger wil, je ook uit een flesje water moet drinken.
Of was je vanplan om het bij een oefening rechtstreeks uit een sloot te slurpen
Koken en noritblokjes gebruiken. Zeker als je een paar weken op pad bent is het niet te doen om water mee te slepen.
@find the_riaa_cant_touch_me.mp3
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:59:27 #82
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_28337268
Dan nog.. Kan niet wachten tot mijn auto ook nog eens een koelkast/kist mod heeft, dan blijven mijn drankjes nog koeler dan alleen door de airco.

[ Bericht 1% gewijzigd door n00cL30n op 29-06-2005 14:00:03 (in reaktie op Robbie1979) ]
pi_28337349
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:54 schreef Razor21 het volgende:
Vandaag weer was zover sta je stil in de file en iedereen grijpt in 1 keer naar een flesje water en zet deze vervolgens op de mond om een flinke slok te nemen
A12 toevallig? Dan heb je mij wellicht gezien!
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_28337356
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:58 schreef hi2uplz het volgende:

[..]

Koken en noritblokjes gebruiken. Zeker als je een paar weken op pad bent is het niet te doen om water mee te slepen.
Of je neemt een flesje geconcentreerde Jodium mee, 7 druppels op een liter, roeren en na 15 minuten is het drinkbaar. Maar das meer voor de die-hards onder ons.
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
pi_28337362
Ohw sorry Razor21

Ik zal in het vervolg wel steeds flesjes cola aanschaffen voor 2,50 p/s
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:02:09 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28337376
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:56 schreef hi2uplz het volgende:
's ochtends 600mL, tussen de middag 500mL, 's middags 700mL en 's avonds 700mL. Echt geen probleem, en zo kom je ook aan de 2.5L per dag.
Ja, zo kan het ook ja...
Maar ik probeer mezelf gewoon de hele dag door een beetje door te spoelen. Tegen de dorst, tegen de honger etc. etc. En dus ook in de auto. Op een gegeven moment ben je zo gewend aan veel drinken dat je vanzelf een houten bek krijgt als je een half uurtje niks drinkt. Ik althans wel...
***
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:06:34 #87
119182 EKS1707
Been There Done That
pi_28337560
Als je aandacht nodig hebt kun je dat ook gewoon zeggen hoor, hoef je geen debiele topic voor te openen!
People are the biggest virus walking the face of this planet!!!
Don't Hate Immigrate!
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:11:54 #88
87044 MisterICE
The Superstar Bum
pi_28337758
In mijn auto zit een biertap
Tell him the liberator who destroyed my property has realigned my perception.
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:12:37 #89
17087 Hadrian
Publius Aelius Hadrianus
pi_28337789
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:55 schreef Robbie1979 het volgende:

[..]

Oke, je punt is duidelijk. Een vraagje nog: hoelang zit je per trip in de auto?
2x 1uur en een kwartier, plus tussendoor ook nog gauw enkele keren een halfuur.
Al die tijd staat het flesje netjes in de bekerhouder met de airco er vol op.

Maar wat doet de reistijd er toe?
Hadrian.Net Nu mét filemeldingen en weerinfo
Hadrian Forum voor als je Fok! ontgroeid bent :+
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:13:52 #90
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_28337845
Razort is een wannabee commando die een survival boekje heeft gelezen.

oh sorry, het is hi2uplz die een wannebee commando is
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:19:37 #91
15405 stigchel
Dit is waar!
pi_28338042
Het is gewoon mode. Het is niet echt nodig (echt niet nodig) om de godganse dag met een flesje water te lopen, maar het is wel lekker, af en toe een slokje bij je te hebben. Daarbij is water goed voor je. Ik zou het ook zo doen als ik niet na het eerst slokje het bestaan van het flesje volledig zou vergeten. Ik kan het gewoon niet.

En iedere keer een beetje drinken is wel beter dan in een keer heel veel. Wat maakt het uit, laat lekker drinker, nu kan he nog, voor je het weet is het water op met dit weer.
pi_28338132
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:42 schreef Robbie1979 het volgende:

[..]

Als je dat namelijk niet doet, vind ik je een goorlap...
Ach gossie...bang dat een bacterie je bijt? Kan je kleine weerstandje daar niet tegen.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:22:48 #93
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_28338158
Iedereen loopt hier te zeiken dat water goed voor je is.
Heb ik gezegd dan dat het slecht voor je is??

Gaat mij omdat flesje waar iedereen godsganzedag mee rond loopt
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:28:44 #94
5673 heijx
Qui que boue
pi_28338360
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:57 schreef Razor21 het volgende:

[..]
En spa blauw is wel hetzelfde als water maar net toch iets anders



Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
pi_28338394
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:22 schreef Razor21 het volgende:
Iedereen loopt hier te zeiken dat water goed voor je is.
Heb ik gezegd dan dat het slecht voor je is??

Gaat mij omdat flesje waar iedereen godsganzedag mee rond loopt
Wat wil je anders meeslepen? Een Ton met water ofzo?
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_28338469
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:22 schreef Razor21 het volgende:
Iedereen loopt hier te zeiken dat water goed voor je is.
Heb ik gezegd dan dat het slecht voor je is??

Gaat mij omdat flesje waar iedereen godsganzedag mee rond loopt
Maar jij als aanstaande marinier...bij welk onderdeel ga je? KTWD? Kill The WaterDrinkers?
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:32:51 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28338506
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:22 schreef Razor21 het volgende:
Gaat mij omdat flesje waar iedereen godsganzedag mee rond loopt
Ja, sorry hoor... maar mijn collega's werden gek van het gerammel van de wieltjes...


Vandaar dan toch maar weer dat flesje...
***
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:32:54 #98
5673 heijx
Qui que boue
pi_28338507
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:39 schreef Robbie1979 het volgende:

[..]

Dus je drinkt die dingen, omdat water gezond is. En al die bacterien die aan dat flesje blijven kleven door het herhaalde gebruik? Of was jij je flesje uit?
Ik wel.


Met water.
Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
pi_28338511
Waar TS zich al niet druk om maakt zeg...

Water is gezond
#geen
pi_28338926
Da's eenofandere rage ofzo. Sinds ergens iemand gezegd heeft dat je een bepaalde hoeveelheid aan water per dag moet drinken omdat het goed voor je is, loopt iedereen met die flesjes en is aan het stressen om wel aan de benodigde hoeveelheid te komen.
..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:45:06 #101
5673 heijx
Qui que boue
pi_28338969
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:54 schreef Hadrian het volgende:
ik snap die heisa niet
van airco krijg ik een droge bek en dus vul mjin flesje (spa blauw indeed) met water. Geen kraanwater, maar gekoeld watertankwater
Wij hebben gekoeld kraanwater, van de Hydron.
Die 22,5 liter tonnen "kristalhelder drinkwater" kostten een godsvermogen en die doppen lekten 3 van de 5 keer.
Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
pi_28339186
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:32 schreef DuchessX het volgende:
Water is gezond
Waarom?
..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
pi_28339193
Vorig jaar zomer liep ook iedereen met flesjes water, en dat jaar er voor ook, en ga zo maar door.
Ik snap niet waarom jij je er nou druk om loopt te maken.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  woensdag 29 juni 2005 @ 15:00:20 #104
56011 bmwdevil
Freude am Fahren
pi_28339552
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:50 schreef hond_in_de_goot het volgende:

[..]

Waarom?
In ieder geval omdat er geen caloriën inzitten en het je lichaam reinigt.
pi_28339660
Door die Aírco;s krijg je dorst.
  woensdag 29 juni 2005 @ 15:14:34 #106
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_28340068
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:03 schreef jpzegthallo het volgende:
Door die Aírco;s krijg je dorst.
Misschien een geweldige marketing stunt?
  woensdag 29 juni 2005 @ 15:17:26 #107
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_28340192
Krijg trouwens eerder van de airco op mijn werk een droge bek dan die van mijn auto.

m.a.w. een standaard airco in een auto is beter dan die van een multi-miljoen- euro gebouw.
  woensdag 29 juni 2005 @ 16:00:02 #108
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_28341788
Lullo
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
  woensdag 29 juni 2005 @ 16:04:26 #109
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_28341932
Best lachen hoor, beetje proosten met elkaar in de file.
"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
  woensdag 29 juni 2005 @ 16:05:45 #110
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_28341971
Water is gezond.
pi_28352522
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:00 schreef bmwdevil het volgende:

[..]

In ieder geval omdat er geen caloriën inzitten en het je lichaam reinigt.
En de voedingsstoffen dan?
pi_28354401
Een gezonde rage, dat is het water-uit-Spaflesjes-drinken ritueel. Beter dan de coke-rage die nu heerst in het uitgaansleven iig. Zelf drink ik alleen veel water als ik aan het trainen ben, verder probeer ik dit saaie drankje te vermijden. Ik snap wel wat de TS bedoeld, maar waarom ie zich er zo aan moet ergeren, dan vat ik niet helemaal, laat die mensen toch...
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:10:19 #113
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28354472
Ik heb altijd een flesje water in de auto, gekoeld en wel. Heerlijk .

Oh ja, TS is een kneus. .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_28356417
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:07 schreef LSS het volgende:
Ik snap wel wat de TS bedoeld, maar waarom ie zich er zo aan moet ergeren, dan vat ik niet helemaal, laat die mensen toch...
Ooit geteld in hoeveel miniscule slokjes mensen zo'n smerig pokke-flesje leegdrinken? Dopje erop...dopje eraf... Als dat iemand doet die naast je zit, dan zeg je toch: doe ff normaal man, drink dat ding gewoon ff leeg!
  donderdag 30 juni 2005 @ 14:14:14 #115
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_28356593
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:03 schreef knox_ het volgende:
Je staat in de file.
Het is warm.
Je hebt dorst.
Je drinkt water.

opgelost, slotje
precies...
sjezus ik zou me overal druk over maken als ik jou was
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 30 juni 2005 @ 14:15:01 #116
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_28356616
idd Razor, jank niet zo .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_28357064
Het lijkt wel of die flesjes in de mode zijn
  donderdag 30 juni 2005 @ 14:30:08 #118
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_28357080
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:15 schreef HeatWave het volgende:
idd Razor, jank niet zo .
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  donderdag 30 juni 2005 @ 14:52:10 #119
5673 heijx
Qui que boue
pi_28357760
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:07 schreef Robbie1979 het volgende:

[..]

Ooit geteld in hoeveel miniscule slokjes mensen zo'n smerig pokke-flesje leegdrinken? Dopje erop...dopje eraf... Als dat iemand doet die naast je zit, dan zeg je toch: doe ff normaal man, drink dat ding gewoon ff leeg!
Simpel. Kleine teugjes drinken werkt beter tegen de dorst.

http://vdab.be/magezine/nov04/water.shtml


  • Maak van water drinken een prioriteit.

  • Drink met kleine slokjes. Bij te gulzig drinken verdwijnt het vocht te snel weer uit je lichaam.

  • Les je dorst niet met koffie, thee of alcohol; die veroorzaken vochtverlies.

  • Wacht niet tot je een dorstgevoel waarneemt. Een betere indicatie voor dehydratatie biedt urine. Jawel, nu even klinisch: die moet zo goed als kleurloos zijn.

  • Een aanvaardbaar vochtgehalte in de lucht op je werkplek (40 tot 70 procent) is belangrijk.
  • Security isn't a dirty word, Blackadder!
    Crevice is... but security isn't.
    pi_28365510
    Naja het is gewoon gezond! :s
      donderdag 30 juni 2005 @ 19:47:44 #121
    96407 cheqy
    Niet om te roken nee.
    pi_28366011
    Sjezus. Jij moet toch ook een saai leven hebben zeg als je je daar al aan ergert.
    Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
      donderdag 30 juni 2005 @ 19:56:34 #122
    86400 hollander76
    (Don't Don't Do It)
    pi_28366300
    Uitermate irriterende in de mode zijnde gewoonte is dat toch, uit een flesje water drinken

    Ik drink water uit de kraan als ik dorst heb, maar ga geen flesje meenemen omdat ik een half uurtje weg ben, of omdat ik 5 uur op school zit.....

    Ik heb ook geen last meer van de airco op mijn werk, dus enorme dorst heb ik niet, iig niet zoveel dat ik uit een flesje moet gaan lurken, wat dan weer indeukt en als je dan klaar ben met drinken weer uitdeukt..... ook leuk tijdens examens
    My white lines go a long way
    Either up your nose or through your vein
    With nothin to gain except killin' your brain
      donderdag 30 juni 2005 @ 20:10:56 #123
    96407 cheqy
    Niet om te roken nee.
    pi_28366780
    quote:
    Op donderdag 30 juni 2005 19:56 schreef hollander76 het volgende:
    Uitermate irriterende in de mode zijnde gewoonte is dat toch, uit een flesje water drinken

    Ik drink water uit de kraan als ik dorst heb, maar ga geen flesje meenemen omdat ik een half uurtje weg ben, of omdat ik 5 uur op school zit.....

    Ik heb ook geen last meer van de airco op mijn werk, dus enorme dorst heb ik niet, iig niet zoveel dat ik uit een flesje moet gaan lurken, wat dan weer indeukt en als je dan klaar ben met drinken weer uitdeukt..... ook leuk tijdens examens [afbeelding]
    En er zijn mensen die het wel doen, dus???? Waar mensen zich al niet aan storen, zielige vertoning hier.
    Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
    pi_28367824
    Of Razor21 is depressief of hij doet alsof
      donderdag 30 juni 2005 @ 20:49:36 #125
    86400 hollander76
    (Don't Don't Do It)
    pi_28368013
    quote:
    Op donderdag 30 juni 2005 20:10 schreef cheqy het volgende:

    [..]

    En er zijn mensen die het wel doen, dus???? Waar mensen zich al niet aan storen, zielige vertoning hier.
    Dan mag ik het nog wel irritant vinden, dus mag ik klagen in de klaagbak...... en ik stoor me ook aan andere vage dingen, maar aan andere zaken ook weer niet...... *wauw* ik ben ook maar menselijk
    My white lines go a long way
    Either up your nose or through your vein
    With nothin to gain except killin' your brain
    pi_28368202
    Ik denk dat het ooit begonnen is door die Aqua watercoolers die rage is van de US naar ¤U overgekomen...
    Zelf drink ik dagelijks ook wel de nodige hoeveelheid water... lekker toch en nog goed voor je ook
    pi_28384210
    Flesjes water zullen me een zorg zijn, maar die zonnebril mode van nu is een ander verhaal
    Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
    "I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
      vrijdag 1 juli 2005 @ 12:42:17 #128
    5673 heijx
    Qui que boue
    pi_28384705
    quote:
    Op vrijdag 1 juli 2005 12:26 schreef Sapientiea het volgende:
    Flesjes water zullen me een zorg zijn, maar die zonnebril mode van nu is een ander verhaal
    Security isn't a dirty word, Blackadder!
    Crevice is... but security isn't.
      vrijdag 1 juli 2005 @ 12:43:24 #129
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_28384743
    Zonnebrillen? Niet goed?
    ***
    pi_28384876
    quote:
    Op vrijdag 1 juli 2005 12:26 schreef Sapientiea het volgende:
    Flesjes water zullen me een zorg zijn, maar die zonnebril mode van nu is een ander verhaal
    Zonnebrillen zijn uiterst okay.

    "If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
    pi_28385628
    quote:
    Op vrijdag 1 juli 2005 12:43 schreef Brighteyes het volgende:
    Zonnebrillen? Niet goed?
    Hmmm de zonnebril-MODE.....Niet zonnebrillen in het algemeen......
    Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
    "I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
    pi_28393714
    Ik ben net even met mijn waterflesje in mijn auto gaan zitten...toch eigenlijk best wel een fijn gevoel...en dat zonder zonnebril.
    Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
    Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
    Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
    pi_28393758
    quote:
    Op vrijdag 1 juli 2005 12:47 schreef Litpho het volgende:

    [..]

    Zonnebrillen zijn uiterst okay.

    [afbeelding]
    André Hazes!
      vrijdag 1 juli 2005 @ 20:01:06 #134
    5673 heijx
    Qui que boue
    pi_28397163
    quote:
    Op vrijdag 1 juli 2005 17:14 schreef veldmuis het volgende:

    [..]

    André Hazes!
    Puh-leezze....
    Security isn't a dirty word, Blackadder!
    Crevice is... but security isn't.
    pi_28397168
    flesjes water in de auto hebben is heel slim, en vooral in de file
    als je naar de wc moet kan je onmogelijk uitstappen en dan in de berm gaan gterwijl de andere automobilisten naast je staan

    dus dat flesje heeft zelfs 2 doelen
      dinsdag 5 juli 2005 @ 01:54:11 #136
    3767 Herald
    Come get some
    pi_28500206
    Ik kan me ook wel vinden in de TS, water drinken uit een flesje is gewoon mode niet noodzaak. Klinkt weer ontzettend suf maar er waren tijdens dat mensen niet om de 2 minuten uit een flesje lurkten en de zomer óók overleefden.
    De flesjes trend begon in 1997 geloof ik, eerst nam 1 grietje een klein flesje water mee naar de les, en dat werden er 3, en steeds meer, totdat er 3 bankjes waren waar geen flesje opstond. Meest erge was dat ze onderhand literflessen meesjouwden. Maargoed in dit topique reageren toch alleen maar van die flessendrinkmietjes
    *But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
      Spellchecker dinsdag 5 juli 2005 @ 02:52:08 #137
    41063 crew  NoBody122
    Taalnationalist
    pi_28500933
    quote:
    Op woensdag 29 juni 2005 13:02 schreef Razor21 het volgende:

    [..]

    Oh oh wat is het heet sóchtends in de auto.

    Mensen die anno 2005 nog geen airco hebben
    *meldt*

    airco is voor mietjes
    Tevens -purist.
    pi_28500954
    of je bent zelf een mongool die teveel smileys gebruikt
    Bajaguardian schreef:
    GEILE TIETEN
    GEILE TIETEN
      dinsdag 5 juli 2005 @ 09:22:46 #139
    5673 heijx
    Qui que boue
    pi_28502757
    * even mijn flesje vullen
    Security isn't a dirty word, Blackadder!
    Crevice is... but security isn't.
    pi_28502859
    quote:
    Op dinsdag 5 juli 2005 01:54 schreef Herald het volgende:
    Ik kan me ook wel vinden in de TS, water drinken uit een flesje is gewoon mode niet noodzaak. Klinkt weer ontzettend suf maar er waren tijdens dat mensen niet om de 2 minuten uit een flesje lurkten en de zomer óók overleefden.
    De flesjes trend begon in 1997 geloof ik, eerst nam 1 grietje een klein flesje water mee naar de les, en dat werden er 3, en steeds meer, totdat er 3 bankjes waren waar geen flesje opstond. Meest erge was dat ze onderhand literflessen meesjouwden. Maargoed in dit topique reageren toch alleen maar van die flessendrinkmietjes
    Hoe kom je dáár nou bij?? Toen gingen ze toch allemaal doodt!!1 Waarom staat het anderz in de modeblaadjes dat t goed is voor je gezondheid? We doen het gewoon allemaal omdat wij bewust zijn en jij niet!

    P.S.: Sarcasme dus he, mensen die modeverschijnselen goedpraten zijn
      dinsdag 5 juli 2005 @ 16:05:55 #141
    20925 n00cL30n
    ..::RSTRCTD::..
    pi_28515250
    Vandaag weer was zover sta je stil in de file en iedereen purkt in 1 keer naar een bulletje in het neusgaatje en zet deze vervolgens op de mond om een flinke hap te nemen

    Net alsof je niet zonder purken kan in dat land..........Heeeeeeeeeee hallo je hongert heus niet uit.
    En vooral mannen met die dikke kromme vingers aan het stuurwiel in de auto vind ik heel eng not done

    De mannen zijn er mee begonnen , maar de vrouwen nemen dit kudde gedrag nu ook over
    En dan komen ze aan op het bedrijf waar ze werken.
    Hier zie ik het ook... met een volle neus in de aanslag , en deze wordt dan weer gevuld voor de terug weg

    Kijk je kan best honger hebben, maar overdrijf het niet met die file- purkerijtjes doe niet zo eng en raar met die achterlijk neuspurk praktijken achter het stuur!
    pi_28515438
    quote:
    Op dinsdag 5 juli 2005 16:05 schreef n00cL30n het volgende:
    [..]
    pfff... Neuspurken is gewoon erg Zen .
    Why women still aren't funny.
    Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
      dinsdag 5 juli 2005 @ 16:12:00 #143
    20925 n00cL30n
    ..::RSTRCTD::..
    pi_28515510
    quote:
    Op dinsdag 5 juli 2005 16:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

    [..]

    pfff... Neuspurken is gewoon erg Zen .
    Misschien wel.. maar het opmerken hiervan is misschien nog meer zinloos dan de OP van de TS.
    pi_28515548
    quote:
    Op vrijdag 1 juli 2005 17:14 schreef veldmuis het volgende:

    [..]

    André Hazes!

    Dré
      dinsdag 5 juli 2005 @ 16:17:56 #145
    20925 n00cL30n
    ..::RSTRCTD::..
    pi_28515710


    Ik zeg het je, zo'n lul!

    [ Bericht 5% gewijzigd door n00cL30n op 05-07-2005 16:23:54 (wederom...oef) ]
      dinsdag 5 juli 2005 @ 16:20:34 #146
    61279 Coolfool
    Belanda goreng
    pi_28515789
    En via Andre Hazes komen we op het waarom van het waterdrinken..... iedereen heeft nadorst van al het BIER!
      dinsdag 5 juli 2005 @ 18:03:49 #147
    5673 heijx
    Qui que boue
    pi_28519350
    quote:
    Op dinsdag 5 juli 2005 16:20 schreef Coolfool het volgende:
    En via Andre Hazes komen we op het waarom van het waterdrinken..... iedereen heeft nadorst van al het BIER!
    Nadorst bestrijd je met bier.
    Security isn't a dirty word, Blackadder!
    Crevice is... but security isn't.
      donderdag 7 juli 2005 @ 17:39:08 #148
    20925 n00cL30n
    ..::RSTRCTD::..
    pi_28594183
    Hmmmm... is een optie.. maar...

    Nogsteeds.. ga ik zo mijn flesje water vullen!
    pi_28594442
    wtf is mis met water drinken?
    Ik drink ook de hele dag door en heb ook altijd een flesje water bij me

    En als het je niet bevalt kijk je maar de andere kant op!
    ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫
      donderdag 7 juli 2005 @ 17:57:19 #150
    74052 Ender_W
    veni, vidi, vici
    pi_28594626
    Echte mannen hebben geen navulverpakkingen spa blauw in de auto

    Die hebben er eentje van Vitel ..... Die zijn groter en groter is dan beter (speciaal geïmporteerd uit Parijs)

    Live life to the Ender :D
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')