abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:32:22 #151
119422 fraQture
Op die fiets.
pi_28595658
Paupers....alleen Evian voor mij

  donderdag 7 juli 2005 @ 20:35:23 #152
5673 heijx
Qui que boue
pi_28599937
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:32 schreef fraQture het volgende:
Paupers....alleen Evian voor mij

[Naive]
Amateur.

Ik drinque alleen Chateau de Robinet.
Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
  donderdag 7 juli 2005 @ 21:17:50 #153
119422 fraQture
Op die fiets.
pi_28601791
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:35 schreef heijx het volgende:

[..]

Amateur.

Ik drinque alleen Chateau de Robinet.
Niet ouder dan uit twee-duizend-en-vijf mag ik hopen?
  donderdag 7 juli 2005 @ 21:35:20 #154
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_28602441
Volkomen waanzin.
De physiologische noodzaak tot waterinname wordt inderdaad schromelijk overdreven. Waar in de jaren zeventig iedere marathonloper pas na de finish weer een slokkie nam, is er nu op diverse punten water beschikbaar. Waar in Afrika in de grootste hitte vrouwen met een 40kg wegende kruik water op hun hoofd de 20km huiswaarts keren, zonder een slok te nemen. Waar ik zelfs bij de heetste militaire oefening mijn 1-liter bidon iedere avond leeggooide; nadat ik ruim minder dan de helft ervan gebruikt had.

Get real. De noodzaak van al die liters water wordt ons aangepraat.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
  donderdag 7 juli 2005 @ 23:51:07 #155
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28608371
de noodzaak is er misschien niet, maar het is wel lekker altijd wat water bij de hand te hebben
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
  Moderator vrijdag 8 juli 2005 @ 00:10:32 #156
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_28609434
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:52 schreef bmwdevil het volgende:
Ik drink liters water per dag uit een flesje in de klas...
[..]
Gewoon geen caloriën en je reinigt je lichaam. En ook goedkoper, omdat je je flesje gewoon steeds hervuld. Minimaal 1x per week ofzo een nieuw flesje kopen, niets aan de hand.

Water drinken rulez...
In je profiel staat dat je een man bent, maar ik geloof er geen flikker van. Wat een dom breezersletjes-gewauwel zeg.
En let eens wat beter op in de klas, in plaats van om de 20 seconden aan je surrogaatmoedertiet te lurken.

..."en je reinigt je lichaaaaaam"...
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_28609688
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 00:10 schreef Gert het volgende:

[..]

In je profiel staat dat je een man bent, maar ik geloof er geen flikker van. Wat een dom breezersletjes-gewauwel zeg.
En let eens wat beter op in de klas, in plaats van om de 20 seconden aan je surrogaatmoedertiet te lurken.

..."en je reinigt je lichaaaaaam"...
He Gert kom 's naar sgop om me effe bij te praten
Lurf is the message and the message is Lurf
  Moderator vrijdag 8 juli 2005 @ 00:22:17 #158
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_28609957
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 00:16 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

He Gert kom 's naar sgop om me effe bij te praten
Moment, eerst nog even een slokje.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  vrijdag 8 juli 2005 @ 00:22:45 #159
119678 beertema
lam zijn is nooit verkeerd
pi_28609978
heey TS wat voor auto rij je eigenlijk.
dat ie zo ontiegelijk saai is dat je zelfs gaat kijken wat anderen wel niet doen in de auto
schakelbrommertjes scheuren fijn
pi_28610013
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 00:22 schreef Gert het volgende:

[..]

Moment, eerst nog even een slokje. [afbeelding]
Owkee trek ik ook nog een biertje open

En open een intressant topic
Lurf is the message and the message is Lurf
  vrijdag 8 juli 2005 @ 08:40:05 #161
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_28614438
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:57 schreef Ender_W het volgende:
Echte mannen hebben geen navulverpakkingen spa blauw in de auto

Die hebben er eentje van Vitel ..... Die zijn groter en groter is dan beter (speciaal geïmporteerd uit Parijs)

LoL

heb zelf altijd Evian- flessen, je weet wel die met die ringsluiting, of dubbelfris flessen.
pi_28630681
tssss prutsers, er gaat niets boven L'eau du Craen
  vrijdag 8 juli 2005 @ 17:57:11 #163
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_28630910
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:54 schreef Razor21 het volgende:
Vandaag weer was zover sta je stil in de file en iedereen grijpt in 1 keer naar een flesje water en zet deze vervolgens op de mond om een flinke slok te nemen

Net alsof je niet zonder water kan in dat land..........Heeeeeeeeeee hallo je droogt heus niet uit.
En vooral mannen met die flesjes water in de auto vind ik heel eng not done

De vrouwen zijn er mee begonnen , maar de mannen nemen dit kudde gedrag nu ook over
En dan komen ze aan op het bedrijf waar ze werken.
Hier zie ik het ook met een leeg flesje in de hand , en deze wordt dan weer gevuld voor de terug weg

Kijk je kan best dorst hebben, maar overdrijf het niet met die flesjes doe niet zo eng en raar met die achterlijk lege flesjes vullen met water
overdrijven is ook een vak... als je een airco in je auto hebt is het erg belangrijk om juist wel te drinken...
Neerkomen wel!
  zaterdag 9 juli 2005 @ 20:25:37 #164
8428 Racemol
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_28660999
haha wat een gedoe zeg om een flesje water.

Door dit topic kwam ik op het idee om mijn flesje water ook maar weer is bij te vullen. Je weet natuurlijk maar nooit wanneer je weer met de auto weg moet!
Wat een onzin, een signature..
  zondag 10 juli 2005 @ 18:00:11 #165
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_28686190
Telegraaf deelt gratis water uit.

* Jaguarized wil ook een gratis flesje Telegraaf-water
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zondag 10 juli 2005 @ 19:13:39 #166
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_28687543
Water is toch lekker?
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
pi_28687561
quote:
Op zondag 10 juli 2005 19:13 schreef Intergalactrick het volgende:
Water is toch lekker?
  FOK!fossiel zondag 10 juli 2005 @ 19:22:20 #168
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_28687753
Water . Stuk beter dan de hele tijd Cola (en aanverwanten) en koffie te drinken .
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  zondag 10 juli 2005 @ 20:03:49 #169
35525 Bassie_van_Adriaan
Bassie worst in je foefert
pi_28688861
mogen flensjes wel
Wieviel Träume bleiben ungeträumt und wieviel Tränen bleiben ungeweint?
poep aan je lul
  maandag 11 juli 2005 @ 02:04:36 #170
5673 heijx
Qui que boue
pi_28697713
quote:
Op zondag 10 juli 2005 20:03 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
mogen flensjes wel
Mits water
Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
pi_28698435


wat voor water zou die drinken?
"I am not retreating, I am advancing in a different direction."
  maandag 11 juli 2005 @ 04:16:59 #172
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_28698505
Ik vind het zo vervelend dat de TS ademt...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  maandag 11 juli 2005 @ 08:41:00 #173
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_28699137
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 17:50 schreef Ratt het volgende:
tssss prutsers, er gaat niets boven L'eau du Craen
Veel te hardcore voor mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')