Amateur.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:32 schreef fraQture het volgende:
Paupers....alleen Evian voor mij![]()
[Naive]
Niet ouder dan uit twee-duizend-en-vijf mag ik hopen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:35 schreef heijx het volgende:
[..]
Amateur.![]()
Ik drinque alleen Chateau de Robinet.![]()
In je profiel staat dat je een man bent, maar ik geloof er geen flikker van. Wat een dom breezersletjes-gewauwel zeg.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:52 schreef bmwdevil het volgende:
Ik drink liters water per dag uit een flesje in de klas...![]()
[..]
Gewoon geen caloriën en je reinigt je lichaam. En ook goedkoper, omdat je je flesje gewoon steeds hervuld. Minimaal 1x per week ofzo een nieuw flesje kopen, niets aan de hand.
Water drinken rulez...![]()
He Gert kom 's naar sgop om me effe bij te pratenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
In je profiel staat dat je een man bent, maar ik geloof er geen flikker van. Wat een dom breezersletjes-gewauwel zeg.
En let eens wat beter op in de klas, in plaats van om de 20 seconden aan je surrogaatmoedertiet te lurken.![]()
..."en je reinigt je lichaaaaaam"...![]()
Moment, eerst nog even een slokje.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:16 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
He Gert kom 's naar sgop om me effe bij te praten![]()
![]()
Owkee trek ik ook nog een biertje openquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Moment, eerst nog even een slokje. [afbeelding]
LoLquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:57 schreef Ender_W het volgende:
Echte mannen hebben geen navulverpakkingen spa blauw in de auto![]()
Die hebben er eentje van Vitel ..... Die zijn groter en groter is dan beter(speciaal geïmporteerd uit Parijs)
![]()
overdrijven is ook een vak... als je een airco in je auto hebt is het erg belangrijk om juist wel te drinken...quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:54 schreef Razor21 het volgende:
Vandaag weer was zover sta je stil in de file en iedereen grijpt in 1 keer naar een flesje water en zet deze vervolgens op de mond om een flinke slok te nemen![]()
Net alsof je niet zonder water kan in dat land..........Heeeeeeeeeee hallo je droogt heus niet uit.
En vooral mannen met die flesjes water in de auto vind ik heel eng![]()
not done
![]()
De vrouwen zijn er mee begonnen , maar de mannen nemen dit kudde gedrag nu ook over![]()
En dan komen ze aan op het bedrijf waar ze werken.
Hier zie ik het ook met een leeg flesje in de hand , en deze wordt dan weer gevuld voor de terug weg![]()
Kijk je kan best dorst hebben, maar overdrijf het niet met die flesjesdoe niet zo eng en raar met die achterlijk lege flesjes vullen met water
![]()
Mits waterquote:Op zondag 10 juli 2005 20:03 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
mogen flensjes wel
Veel te hardcore voor mij.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:50 schreef Ratt het volgende:
tssss prutsers, er gaat niets boven L'eau du Craen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |