Ik ga dat soort dingen niet aan jou vertellen, Coen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom zou dat als een tang op een varken slaan?
Ik zal maar aannemen dat je aan het witbier hebt gezeten, want stupiditeit treedt zelden spontaan in.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:02 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik ga dat soort dingen niet aan jou vertellen, Coen.
Wil je nu zeggen dat alle negertjes onwetend zijn?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:00 schreef du_ke het volgende:
Omdat je dan een onwetend negertje zou zijn.
Ik las ''onwetend'' even of er ''owned'' stond.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:03 schreef sizzler het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat alle negertjes onwetend zijn?
Maar wel een Amerikaans negertje....quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:00 schreef du_ke het volgende:
Omdat je dan een onwetend negertje zou zijn.
Mag dat weer? Negertje?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Maar wel een Amerikaans negertje....![]()
Jij bent degene met stupide vragen, je weet dat ik geen verrader ben.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zal maar aannemen dat je aan het witbier hebt gezeten, want stupiditeit treedt zelden spontaan in.
En ik dacht dat er nu "stoned" stond...quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:04 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik las ''onwetend'' even of er ''owned'' stond..
Ja hoor, het is goed. Weer een stap dichter bij het volgende deel.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:04 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Jij bent degene met stupide vragen, je weet dat ik geen verrader ben.
Kijk.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja hoor, het is goed. Weer een stap bij het volgende deel.
Wil je voor dit soort berichten alsjeblieft de Batphone gebruiken?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:05 schreef Monidique het volgende:
Sje-isj matt.
Ken ik niet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:09 schreef Monidique het volgende:
Twee boeken gekocht vandaag: De kruisvaarders - Johannes Lehmann
Klassiek.quote:en De cultuur van middeleeuws Europa - Jacques Le Goff.
quote:Europese twijfel over toetreding Turkije groeit
Gaan de onderhandelingen met Turkije over de toetreding tot de Europese Unie (EU ) nog door nu de EU in crisis is? Als het aan eurocommissaris Olli Rehn (Uitbreiding) ligt wel, maar binnen Europa ontstaat steeds meer twijfel.
De Franse minister van Binnenlandse Zaken, Nicolas Sarkozy, zei maandag dat de EU de toetreding van nieuwe landen, waaronder Turkije, voorlopig maar even op de lange baan moet schuiven. De EU kan zich beter eerst richten op de interne problemen, vindt Sarkozy.
Signalen
Ook de voorzitter van de Europese Commissie, José Manuel Barroso, staat niet te trappelen nu de Unie in een crisis verkeert. Barroso lijkt zijn lesje te hebben geleerd nadat de Fransen en de Nederlandse de Europese Grondwet genadeloos wegstemden: vorige week zei hij dat de EU de signalen die de Europese burgers geven over de uitbreiding niet mag negeren.
Over Turkije moet de EU een serieuze discussie voeren, benadrukte de Portugees. Onder veel EU-inwoners bestaat weerstand tegen de toetreding van het arme, islamitische Turkije.
Europees commissaris Rehn van Uitbreiding zei onlangs nog dat de toetredingsprocessen gewoon moeten doorgaan en dat de kandidaten als Turkije, Bulgarije en Roemenië niet de dupe mogen worden van het afwijzen van de Grondwet. Wel hamerde hij erop dat kandidaten moeten zorgen dat ze hun zaakjes goed op orde hebben. Landen die tot de EU willlen toetreden moeten hun wetgeving aan de Europese wetten en regels aanpassen.
Eisenpakket
Vandaag presenteerde de Europese Commissie het eisenpakket voor de Turkse toetreding tot de Europese Unie (EU). Hierin staat beschreven aan welke voorwaarden Turkije moet voldoen om lid van de EU te worden. Ze vormen de basis van de onderhandelingen over de Turkse toetreding die vooralsnog op 3 oktober gaan beginnen.
Voor die tijd moet Turkije in ieder geval Cyprus hebben erkend. In december wist toenmalig EU-voorzitter Jan Peter Balkende (CDA) met veel pijn en moeite een Turkse toezegging af te dwingen. Maar de Turken hebben hun handtekening nog altijd niet gezet.
"Een onbekende met de roepnaam Erwin heeft de wereld overgenomen."quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Vul aan;
''Hitler is democratisch aan de macht gekomen.''
''Hitler heeft de Rijksdag in brand gestoken.''
(Variant; ''Hitler heeft de Rijksdag op laten blazen om Polen aan te kunnen vallen.'')
''Israel beheerst Amerika. Sharon heeft het zelf gezegd.''
''Als er enig bewijs voor de Armeense genocide is, waarom is dat dan nog nooit getoond?''
Ik heb deze boeken gekocht bij De Slegte. Wel geinig. Als je er niet al te vaak komt, hebben ze af en toe wel eens nieuwe boeken staan. Via internet kan ik ook wel kopen, maar dat heb ik nog nooit gedaan...quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ken ik niet.
[..]
Klassiek.
Je zou ook eens Barbarians, marauders and indifels en The Normans in the South, 1016-1130 en The Kingdom in the Sun, 1130-1194 moeten lezen. Het eerste van Santossuoso, de andere door Norwich.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:03 schreef sizzler het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat alle negertjes onwetend zijn?
quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Maar wel een Amerikaans negertje....![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:23 schreef Monidique het volgende:
Negertjes, ik ga zo even langs bij m'n oma. Ze is jarig en woont voor het eerst in bijna vijftig jaar in een ander huis. Ik ben daar nog niet geweest, maar het zit er vol met van die senior negertjes, dus om half elf moeten we alweer vertrekken.
eigenlijk zijn het net tamagochi's, die dingen..quote:Beschrijving MACQIBLA
MacQibla, een tool gemaakt voor Moslims of voor wie vaak met Islamitische landen werkt, verschaft informatie over bidtijden, maancycli en de richting van Mekka voor elke stad in de wereld. Het werkt met de Gregoriaanse (Westerse) en de Islamitische kalenders, en geeft de exacte bidtijden aan voor eender welke datum en locatie. MacQibla bevat een database met 10,000 steden en ondersteunt het systeem van zomer/wintertijd. Bovendien is het mogelijk om mp3's af te spelen, zodat de oproep tot het gebed (adhan) op het juiste moment kan weerklinken.
PPC
Ik dacht dat het een nieuw gerecht bij de Mac wasquote:Op woensdag 29 juni 2005 20:07 schreef Harry_Sack het volgende:
wat je al aan freeware voor je pda/mda/ppc heb zeg:
[..]
eigenlijk zijn het net tamagochi's, die dingen..
net op tijd terug, pfeeewquote:
toch maar voor gestemd?quote:
hoe staat de peiling? Heeft GL geen feestje ergens in Groningen ofzo :Squote:
Ghe ghe ghe....quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:10 schreef pberends het volgende:
Drugshond na een uurtje Fokken:
[[url=http://images5.theimagehosting.com/ugky.4.jpg]afbeelding][/URL]
quote:PBerends kruipt in reservoir dames-wc
Bron : Gluurder kruipt in reservoir dames-wc : Met wat kleine aanpassingen.
Een 39-jarige man is gearresteerd nadat hij werd aangetroffen in het afvalreservoir van een damestoilet.PBerends van Fok! was onder het toilet gekropen, van waaruit hij een perfect uitzicht had op de billen die boven hem plaats namen.
Een 14-jarig meisje dat vanuit het toilet een vreemd geluid hoorde kreeg de schrik van haar leven toen ze onder zich een gezicht zag. De man werd vervolgens door de politie uit zijn schuilplaats gehaald. "Het is een onvoorstelbaar smerige omgeving en alvorens we hem met iemand in contact brachten, moesten we hem volledig ontsmetten. Het was net alsof we radioactief materiaal in handen hadden", vertelt de plaatselijke sheriff John Hebert.
Moody is na het betalen van een borgsom van 250 dollar voorlopig vrijgelaten. Hij moet half juli voorkomen voor het onrechtmatig betreden van privé-eigendom. Hoe hij in het afvalreservoir wist te komen staat niet vast. Aangezien de bak afgesloten was wordt vermoed dat hij via het toilet erin is gekropen.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:44 schreef Monidique het volgende:
'k Heb geen flauw idee waar m'n fiets is. Of-ie nou bij de kroeg staat, of in de sloot ligt...
Heeeeej.quote:Achtergrond: Medy Catharina van der Laan wordt geboren op 14 augustus 1968 in Spijkenisse. Na het behalen van haar vwo-diploma studeert ze aan de Katholieke Universiteit Nijmegen Nederlands recht. In 1990 doet ze haar doctoraal examen. Naast haar studie volgt ze van 1985 tot 1987 aan het Conservatorium Arnhem de vooropleiding harp. In haar afstudeerjaar volgt Van der Laan de postdoctorale opleiding wetgevingsjurist. Van der Laan is getrouwd, heeft twee kinderen en woont in Gouda. Ze houdt van paardrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |