Dialoog en onderhandelen met dat soort mensenquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:15 schreef Monidique het volgende:
Ja, heel gek. Dialoog, onderhandelen? Ik zeg: Gewoon een bom erop!
Typisch Europees he.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Onderhandelen? Waarover zou je met zo iemand uberhaupt kunnen onderhandelen? "Uhm, meneer, wilt u alstublieft geen globale islamitische revolutie prediken?"
Ik neem aan dat MrX1982 doelt op het veronderstelde kernwapenprogramma van Iran. Immers, de Europeanen zijn niet in een dialoog met Iran over de verkondigde mondiale islamitische revolutie. Over deze uitspraak hoef je inderdaad niet te onderhandelen, dat lijkt mij zinloos, te meer daar niet eens duidelijk is wat voor 'n revolutie hij predikt en waarom.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Onderhandelen? Waarover zou je met zo iemand uberhaupt kunnen onderhandelen? "Uhm, meneer, wilt u alstublieft geen globale islamitische revolutie prediken?"
Dat lijkt me toch duidelijkquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik neem aan dat MrX1982 doelt op het veronderstelde kernwapenprogramma van Iran. Immers, de Europeanen zijn niet in een dialoog met Iran over de verkondigde mondiale islamitische revolutie. Over deze uitspraak hoef je inderdaad niet te onderhandelen, dat lijkt mij zinloos, te meer daar niet eens duidelijk is wat voor 'n revolutie hij predikt en waarom.
Hij wil de wereld bevrijden van de VS daarvoor in de plaats komt de mooie, tolerante en vredelievende islam.quote:Dankzij het bloed van de martelaren is een nieuwe islamitische revolutie geboren. De golf van de revolutie zal spoedig de hele wereld bereiken. Het tijdperk van onderdrukking, hegemoniale regimes en tirannie is aan zijn einde gekomen", zie Ahmadinejad in een verwijzing naar aartsvijand de Verenigde Staten.
We noemen de revolutie: Attack of the camelsquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik houd de woorden van deze kamelenstijder voorlopig aan als pure propaganda. Noord-Korea zegt ook vergelijkbare dingen, maar ze weten zelf ook wel dat ze het van de VS nooit en ten nimmer kunnen winnen.
logisch en dan mogen die boeten omdat zij niet als maagd de hemel willen betredenquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:38 schreef George-Butters het volgende:
Ik wil ook de wereld overheersen!
En dan niet alleen virtueel. ik wil 77 maagden hebben in dit leven! En niet in het hiernamaals....
Ik rook ze wel op... dat zal ze leren.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:40 schreef MrX1982 het volgende:
We noemen de revolutie: Attack of the camels
quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:51 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Die anti-discriminatiewetgeving slaat een beetje door denk ik.
Is dit een rechtstreekse oorlogsverklaring richting Ahmadinejad en Iran? Voor je het weet staan ze voor je deurquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:51 schreef Drugshond het volgende:
Ik rook ze wel op... dat zal ze leren.
Soms denk ik wel eens dat x-je stiekem wolfje is.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:02 schreef George-Butters het volgende:
Ach kamelenstrijder, nogal denigrerend.
Ik vind jouw eenzijdige belichting nogal vreemd.Met een discutabele retoriek doet de USA aardig mee.
Ik heb Bush nog nooit een normale zin horen uitspreken.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:04 schreef du_ke het volgende:
Soms denk ik wel eens dat x-je stiekem wolfje is.
Best schattig eigenlijk naief enzo.
Maar ze kiezen wel voor zo'n kamelenstrijder.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:06 schreef du_ke het volgende:
En Iran is meer dan een schreeuwerige leider.
Ja. Zoals heroineverslaving en door Macedonische hooligans in de as gelegde paleizen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:06 schreef du_ke het volgende:
En Iran is meer dan een schreeuwerige leider.
en goede schakers en relatief hoog opgeleide middenklasse.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja. Zoals heroineverslaving en door Macedonische hooligans in de as gelegde paleizen.
Wellicht is u niet voldoende bekendquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar ze kiezen wel voor zo'n kamelenstrijder.
Ja het grootste gedeelte van de VS koos ook voor Bush. Maar ik steun liever Bush dan zo'n gek uit Iran.
quote:Gay slur shelves reggae concert
Sizzla's entry to the UK was barred
A reggae festival in Paris has been cancelled after complaints about the anti-gay lyrics of singer Sizzla.
French gay groups said that some of the Jamaican performer's songs incited violence against homosexuals.
The Garrance Reggae festival featuring Sizzla was called off "because of the risk of public disorder", according to the event's organisers.
France has stringent laws against the defamation of any social groups who have been subject to discrimination.
Sizzla was one of 11 acts who were due to perform at Saturday's festival.
Six of the singer's eight planned concerts in France have so far been cancelled.
The move comes after several performances by another Jamaican reggae star, Capleton, were shelved after complaints about the singer's violently homophobic lyrics.
Unrepentant
The cancellations came despite the fact that Capleton, along with other Jamaican reggae singers accused of inciting hatred against whites and homosexuals, signed an accord in February with the British gay and lesbian organization OutRage!
Sizzla's five-date tour of the UK was cancelled last year following complaints about his homophobic lyrics.
But the singer was unrepentant, saying in an interview "they can't ask me to apologise".
"They've got to apologise to God because they break God's law," he added.
The reggae artist was barred from entering the UK while the Home Office investigated the complaints against him.
Sizzla - real name Miguel Collins - has released 25 albums since 1995.
In one of his songs, Pump Up, have Jamaican patois lyrics which have been translated by OutRage as "burn the men who have sex with men".
De Iraanse verkiezingen waren gemanipuleerd. Ik denk niet dat de nieuwe leider van Iran zo veel draagvlak heeft onder het volk.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar ze kiezen wel voor zo'n kamelenstrijder.
Ja het grootste gedeelte van de VS koos ook voor Bush. Maar ik steun liever Bush dan zo'n gek uit Iran.
Ik zie het iraanse volk binnen nu en 5 jaar wel echt in opstand komen en het regime verwerpen. Het is een land met een hele jonge bevolking waarvan er velen veranderingen willen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:08 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
De Iraanse verkiezingen waren gemanipuleerd. Ik denk niet dat de nieuwe leider van Iran zo veel draagvlak heeft onder het volk.
http://www.guardian.co.uk/gayrights/story/0,12592,1342127,00.htmlquote:
quote:CDA blokkeert vernieuwingen Pechtold
Hoewel minister Pechtold (Bestuurlijke Vernieuwing, D66) het staatsbestel radiaal wil hervormen, is er binnen het Kabinet niet veel steun voor zijn plannen. De voorstellen van Pechtold zijn veel ambitieuzer en veelomvattender dan die van zijn voorganger, Thom de Graaf, die opstapte nadat zijn plan voor de gekozen burgemeester in de senaat werd geblokkeerd.
Voorstellen voor een raadgevend referendum en het vergemakkelijken van grondwetswijzigingen stuiten op verzet bij het CDA. Ook wordt zijn 'burgerraad', een groep van 160 Nederlanders die een nieuwe kieswet moet opstellen, door zowel VVD als CDA verworpen. Daarnaast is er onenigheid over een 'ronde-tafelconferentie' van parlementariërs. Deze conferentie zou dan moeten oordelen over een aantal belangrijke zaken, zoals de positie van de premier en de toekomst van de Eerste Kamer en de Raad van State.
Pechtold heeft met zijn voorstellen irritatie gewekt bij de coalitiepartners CDA en VVD. Het CDA klaagt dat de minister een "boodschappenlijstje met bestuurlijke vernieuwingen" afwerkt zonder een "fatsoenlijke analyse". De fractie van het CDA vindt dan ook dat hij eerst draagvlak moet vinden.
Ook het voorstel voor zijn referendum is, volgens het CDA, té weinig onderbouwd. "Je kunt niet als een vrolijke Frans na drie maanden ministerschap even voor het zomerreces het referendum erdoor drukken. We praten hier niet over een scoutingclub maar over het Nederlandse staatsbestel", aldus een bron binnen de CDA-fractie. Na het referendum op 1 juni over de Europese Grondwet, bleek er veel steun te zijn voor meer referenda. Het CDA blijft echter tegen.
Het kabinet is het echter wel eens met Pechtolds idee om de gemeente- raadsverkiezingen te spreiden over meerdere data. Dit zou dan ervoor zorgen dat nationaal-politieke overwegingen minder invloed op de uitslag zouden hebben. Verder worden de afspraken van het Paasakkoord nagekomen. Zo wordt de gekozen burgemeester in de Grondwet verankerd en de voorkeursstem krijgt meer macht. Dit zorgt ervoor dat kiezers meer kunnen bepalen wie ze in de Kamer willen hebben.
Nee Richard, dingen die nergens op slaan.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:40 schreef RichardQuest het volgende:
"Ik heb een hekel aan 'gediscrimineerden' die geweld tegen andere minderheden voorstaan."
Zoiets?
Oh zo.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee Richard, dingen die nergens op slaan.
Waarom heeft hij mij dan niet op een zonnig eilandje afgezet.... Hawai would be nice..quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:46 schreef sizzler het volgende:
"God bestaat. Hoe wil je anders verklaren dat wij hier op aarde zijn."
Waarom zou dat als een tang op een varken slaan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:57 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Oh zo.
Ik dacht, dingen die als een tang op een varken slaan. My bad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |