Dialoog en onderhandelen met dat soort mensenquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:15 schreef Monidique het volgende:
Ja, heel gek. Dialoog, onderhandelen? Ik zeg: Gewoon een bom erop!
Typisch Europees he.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Onderhandelen? Waarover zou je met zo iemand uberhaupt kunnen onderhandelen? "Uhm, meneer, wilt u alstublieft geen globale islamitische revolutie prediken?"
Ik neem aan dat MrX1982 doelt op het veronderstelde kernwapenprogramma van Iran. Immers, de Europeanen zijn niet in een dialoog met Iran over de verkondigde mondiale islamitische revolutie. Over deze uitspraak hoef je inderdaad niet te onderhandelen, dat lijkt mij zinloos, te meer daar niet eens duidelijk is wat voor 'n revolutie hij predikt en waarom.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Onderhandelen? Waarover zou je met zo iemand uberhaupt kunnen onderhandelen? "Uhm, meneer, wilt u alstublieft geen globale islamitische revolutie prediken?"
Dat lijkt me toch duidelijkquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik neem aan dat MrX1982 doelt op het veronderstelde kernwapenprogramma van Iran. Immers, de Europeanen zijn niet in een dialoog met Iran over de verkondigde mondiale islamitische revolutie. Over deze uitspraak hoef je inderdaad niet te onderhandelen, dat lijkt mij zinloos, te meer daar niet eens duidelijk is wat voor 'n revolutie hij predikt en waarom.
Hij wil de wereld bevrijden van de VS daarvoor in de plaats komt de mooie, tolerante en vredelievende islam.quote:Dankzij het bloed van de martelaren is een nieuwe islamitische revolutie geboren. De golf van de revolutie zal spoedig de hele wereld bereiken. Het tijdperk van onderdrukking, hegemoniale regimes en tirannie is aan zijn einde gekomen", zie Ahmadinejad in een verwijzing naar aartsvijand de Verenigde Staten.
We noemen de revolutie: Attack of the camelsquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik houd de woorden van deze kamelenstijder voorlopig aan als pure propaganda. Noord-Korea zegt ook vergelijkbare dingen, maar ze weten zelf ook wel dat ze het van de VS nooit en ten nimmer kunnen winnen.
logisch en dan mogen die boeten omdat zij niet als maagd de hemel willen betredenquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:38 schreef George-Butters het volgende:
Ik wil ook de wereld overheersen!
En dan niet alleen virtueel. ik wil 77 maagden hebben in dit leven! En niet in het hiernamaals....
Ik rook ze wel op... dat zal ze leren.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:40 schreef MrX1982 het volgende:
We noemen de revolutie: Attack of the camels
quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:51 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Die anti-discriminatiewetgeving slaat een beetje door denk ik.
Is dit een rechtstreekse oorlogsverklaring richting Ahmadinejad en Iran? Voor je het weet staan ze voor je deurquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:51 schreef Drugshond het volgende:
Ik rook ze wel op... dat zal ze leren.
Soms denk ik wel eens dat x-je stiekem wolfje is.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:02 schreef George-Butters het volgende:
Ach kamelenstrijder, nogal denigrerend.
Ik vind jouw eenzijdige belichting nogal vreemd.Met een discutabele retoriek doet de USA aardig mee.
Ik heb Bush nog nooit een normale zin horen uitspreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |