bahquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:10 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Wow, verneukte OPO.
Een agenda is echt onzin... Dubbele afspraken en afspraken vergeten is veel handigerquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:05 schreef Cynic het volgende:
ik heb ook een agenda!
geen afspraken is ook okayquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:14 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Een agenda is echt onzin... Dubbele afspraken en afspraken vergeten is veel handiger
16 juli danquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:14 schreef SuperWeber het volgende:
Wrom 18 juli, da's op maandag??
wat duurt nog een kwartier !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:17 schreef Nouk het volgende:
Agenda is gewoon handig. Wat een lelijke OP idd.
Maar ach, nog een kwartier!
de mijne nog een half uurtje maar ik ben dan ook een half uur te laat begonnen en morgen vrij omdat de bussen staken en ik moet leren !quote:
Ow ja, maar ja, ik moet toch fietsen dus helaasch geen reden. Maar nog 1 week en dan is m'n project klaarquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
de mijne nog een half uurtje maar ik ben dan ook een half uur te laat begonnen en morgen vrij omdat de bussen staken en ik moet leren !
dat klinkt als vrij veel eigenlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:20 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ow ja, maar ja, ik moet toch fietsen dus helaasch geen reden. Maar nog 1 week en dan is m'n project klaar. Dan nog maar 4 tentamens en dan..........VAKANTIE!!!!!!
waar gaan jij en swans nou heen dan ?quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:23 schreef Nouk het volgende:
Ik heb m'n ouders leuk een weekje Turkije aangepraat en ik ga natuurlijk ff mee!
Welnee, nog maar tot 15 juli! Wat is nou nog twee weken elke dag werken of leren terwijl iedereen geniet van de zon, helemaal niks!quote:
ja ik moet ook nog 2 weken werken !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:24 schreef Nouk het volgende:
[..]
Welnee, nog maar tot 15 juli! Wat is nou nog twee weken elke dag werken of leren terwijl iedereen geniet van de zon, helemaal niks!.
Gelukkig, ik heb nog zo'n arme verlaten ziel gevondenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja ik moet ook nog 2 weken werken !
ik wou eigenlijk tot 1 aug doorgaan maar de ov is dan niet geldigquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:26 schreef Nouk het volgende:
[..]
Gelukkig, ik heb nog zo'n arme verlaten ziel gevonden.
Idd, tot 16e he. Goed dat je t zegt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik wou eigenlijk tot 1 aug doorgaan maar de ov is dan niet geldig
Ik weet het ik ben goedquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:28 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik hoorde het ja. Heb je nog een gaatje vrij?
quote:
zum kino aha ... welches movie gehtst du anschouenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:31 schreef Nouk het volgende:
Ik ga zu hause. Heute abend zum Cinema!
Ja dat woord zocht ik!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zum kino aha ... welches movie gehtst du anschouen
leuk ?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:33 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja dat woord zocht ik!
Naar ehh. Ashton Kutcher en dat negergezin!
doeg noukster !quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:34 schreef Nouk het volgende:
Tschuss.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:14 schreef Cynic het volgende:
smakelijk!
neen !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:33 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Is Oasis luisteren al algemeen geaccepteerd?
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:36 schreef Zwansen het volgende:
Skaai wordt ook snel pissig. Ik vraag alleen of ze echt dik is...
Bij mij wel. Maar ik hoor dan ook nergens bij.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:33 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Is Oasis luisteren al algemeen geaccepteerd?
Vrouwen....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:36 schreef Zwansen het volgende:
Skaai wordt ook snel pissig. Ik vraag alleen of ze echt dik is...
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:07 schreef SuperWeber het volgende:
Mag die EC meet ook een week later oid??
Dan kan ik nl. ook....
* SuperWeber erg graag komen wil!!
let eens op !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:11 schreef Ruis het volgende:
was er al een datum gepland voor de EC meet?
GPD activiteiten zijn okayquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:41 schreef Cynic het volgende:
Het zou eventueel natuurlijk ook in augustus kunnen ofzo.
Maar dan ben ik wel voor een gpd-activiteit (op kleinere schaal dan) ergens in juli
Leukquote:
Haaquote:
Hee chickie!quote:
jeetje, wat een slecht gedoe is dat!quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:41 schreef Bosbeetle het volgende:
bericht van de sziget kaartjes mensen .. hij kan geen bevesting geven of mijn bestelling gelukt is want hij zit in hongarijemaar morgen is hij terug .... mooie organisatie dat boedapest.net
Niet!! In oost-Europa is alles een verrassing!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:17 schreef Cynic het volgende:
[..]
jeetje, wat een slecht gedoe is dat!
Ik wacht ook op de bevestiging. Vind het nogal raar, bestel je kaartjes en druk je op verzenden, staat in het volgende venster alleen een totaalbedrag en een rekeningnummer. Hoe weten ze dan dat ik mijn kaartjes heb betaald?
quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:08 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Niet!! In oost-Europa is alles een verrassing!!
quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoi.
Hoezo??quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:53 schreef QyRoZ het volgende:
Vaarwel. Ik ga de beschaafde wereld verlaten.
op naar Amersfoort...quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:53 schreef QyRoZ het volgende:
Vaarwel. Ik ga de beschaafde wereld verlaten.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:35 schreef Nouk het volgende:
Hoi.
PP u heeft ook een kaart !quote:Bedankt voor je bestelling.
Vanaf volgende week liggen er weer voldoende kaarten bij de op de website genoemde verkooppunten.
groetN,
elroy
nog 11quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
Cynic, BB, u heeft mail!
Te gek!quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
Cynic, BB, u heeft mail!
heb je wel geld op je rekening staan, dat is meestal wel een vereiste!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:17 schreef Cynic het volgende:
Hm, het lukt me nog steeds niet om met Rabobank internetbankieren geld over te maken, ze hebben telkens technische problemen. Heeft iemand anders daar ook nog last van?
ja wel hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
heb je wel geld op je rekening staan, dat is meestal wel een vereiste!
Geld(technisch)probleemquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:26 schreef Cynic het volgende:
[..]
ja wel hoor.
En dat is ook geen technisch probleem dacht ik.
hihi het is gewoon lowlands ver wegquote:Wat betreft het camperen:
Er is dit jaar een speciaal veld gereserveerd op het festivalterrein voor de buitenlandse festivalbezoekers. Je bent absoluut niet verplicht om daar je tent op te zetten, maar aangezien we een van de beste plekjes op het festivalterrein hebben gekregen; een rustig gedeelte rechts achterin, met kluisjes en vlak bij het zwembad, lijkt het me een goede optie. De precieze lokatie zal worden aangegeven met een NL-vlag in de gratis verkrijgbare programmaboekjes (bij de ingang).
rabo internet bankieren kan niet via firefoxquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:17 schreef Cynic het volgende:
Hm, het lukt me nog steeds niet om met Rabobank internetbankieren geld over te maken, ze hebben telkens technische problemen. Heeft iemand anders daar ook nog last van?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:56 schreef Cynic het volgende:
dat was het dus...
Dan heb ik bij deze het geld overgemaakt
ongetwijfeldquote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:57 schreef Cynic het volgende:
gaan er nog mensen iets leuks doen dit weekend?
*zuchtquote:
echte namen? Mên, alle groten der aarde doen mee!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:21 schreef Zwansen het volgende:
Best veel mensen idd, jammer dat er te weinig bands en artiesten van echte naam meedoen... Volgens mij.
nederland 3quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:29 schreef QyRoZ het volgende:
Waar is het op? Zoek ik die zender eerst op. Dat stomme Casema heeft weer andere frequenties dan Essent.
Rolling Stones? ff voorbeeldje? Die pedo, Jackson ofzo dan? Ik noem maar ff wat...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
echte namen? Mên, alle groten der aarde doen mee!
jackson is genoemd als gerucht, alleen is t nog niet zeker waar precies.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Rolling Stones? ff voorbeeldje? Die pedo, Jackson ofzo dan? Ik noem maar ff wat...
the who, pink floyd, coldplay, snow patrol, annie lennox, dido enz enzquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:21 schreef Zwansen het volgende:
Best veel mensen idd, jammer dat er te weinig bands en artiesten van echte naam meedoen... Volgens mij.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:40 schreef QyRoZ het volgende:
[afbeelding]
Van paar uur geleden, inmiddels is het een stuk netter. [afbeelding].
Ook, maar ook wel erg benieuwd naar The Whoquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
the who, pink floyd, coldplay, snow patrol, annie lennox, dido enz enz
best wel namen hoor .. ben erg benieuwd naar pink floyd !
tof!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:40 schreef QyRoZ het volgende:
[afbeelding]
Van paar uur geleden, inmiddels is het een stuk netter. [afbeelding].
quote:Op zondag 3 juli 2005 12:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik nomineer iig Spoilerman, Pilky en Weber.
teveel gezopen?quote:Op zondag 3 juli 2005 13:01 schreef Nouk het volgende:
Koppijn!
Naar alle waarschijnlijkste waarschijnlijkheidquote:
Da's dan wel redelijk je eigen schuldquote:
Ik moest het maar eens proberen van m'n pa, net als de whiskey. Hij vond het belachelijk dat ik bessen dronk, ik moest maar eens aan wat echte drank.quote:
wel een beetje decadent hoor, cognac drinken...quote:Op zondag 3 juli 2005 13:31 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik moest het maar eens proberen van m'n pa, net als de whiskey. Hij vond het belachelijk dat ik bessen dronk, ik moest maar eens aan wat echte drank.
cognac en port .. muffe zooi !quote:Op zondag 3 juli 2005 13:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
wel een beetje decadent hoor, cognac drinken...
Bierquote:
Wehhe. De hele familie was dronken, echt fantastisch wieder.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
wel een beetje decadent hoor, cognac drinken...
zijn jullie zo'n probleemgezin?quote:Op zondag 3 juli 2005 13:51 schreef Nouk het volgende:
[..]
Wehhe. De hele familie was dronken, echt fantastisch wieder.
Problemoholgezin...quote:
en jij was er niet bij ... tssskquote:Op zondag 3 juli 2005 13:55 schreef Zwansen het volgende:
Nouk dronken gister?
quote:Op zondag 3 juli 2005 14:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb er wel iets van meegekregen volgens mij...
Praatjes vullen geen gaatjes he!quote:Op zondag 3 juli 2005 14:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb er wel iets van meegekregen volgens mij...
ik was vrijdagavond de BOB!quote:Op zondag 3 juli 2005 14:13 schreef Bosbeetle het volgende:
ik ook wel 1 biertje maar vrijdagavond daarentegen ging het er goed van
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:02 schreef Nouk het volgende:
Oh. M'n sabbatical van fok breekt me nu even op.
doe je dan ook zo'n grote onderbroek aanquote:Op zondag 3 juli 2005 20:08 schreef Nouk het volgende:. Ik ga vanavond Bridget 2 kijken. Hij is zo geweldig
.
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
die onderbroek grap komt toch uit Bridget 1?
Jep.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
die onderbroek grap komt toch uit Bridget 1?
ah okquote:Op zondag 3 juli 2005 20:20 schreef Nouk het volgende:
[..]
Jep.
In twee is nog wel iets kleins erover, maar niet zoveel.
kan 'm me niet herinneren, maar ik vond deel 2 zowieso niet echt geweldig.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]die komt terug in 2 zag ik in de voorstukjes
want ?quote:
Hai !quote:
quote:
Choose life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a big fucking television. Choose washing machines, cars, compact disc players and electric tin openers. Choose good health, low cholesterol and dental insurance. Choose fixed interest mortgage payments. Choose a starter home. Choose your friends. Choose leisure wear and matching luggage. Choose a three-piece suite and higher purchase a wide range of fucking fabrics. Choose D.I.Y. and wondering who the fuck you are on Sunday morning. Choose sitting in a large couch watching mind-numbing spirit-crushing game shows stuffing fucking junk food in your mouth. Choose rotting away at the end of it all, pissing your last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish fucked-up brats you've sworn to replace yourself. Choose your future, choose life. But why would you want to do a thing like that? I choose not to choose life. I chose something else. And the reasons? There are no reasons. Who need reasons when you've got heroin?
IRCquote:Op zondag 3 juli 2005 22:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
hmm, wel online zijn, maar IRC opstarten, ho maar.
Dat zijn er pas 2... en ik vermaak me toch wel hoor, er is meer dan IRC... misschien zal ik nog es op visite komen daar...quote:Op zondag 3 juli 2005 22:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
tja, met zo'n kut instelling word het natuurlijk nooit wat.
ik heb VAC en Chriz alweer zover gekregen zich ook weer op irc.fok.nl aan te melden. nu de rest nog.
Ben je daar ook achter? Gelukkig...quote:Op zondag 3 juli 2005 23:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
er is idd meer dan IRC, true!
ja, er is idd meer naast internet, ik weet hetquote:Op zondag 3 juli 2005 23:02 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ben je daar ook achter? Gelukkig...
Boterletter
Ruis van het podium na de blauwe periode?
Ik ook!quote:Op zondag 3 juli 2005 23:05 schreef Nouk het volgende:
Elke keer als ik die tictac reclame zie moet ik aan PP denken. Ze zeggen daar zo'n zin die past echt perfect bij hem. Eerst zacht en dan barst ie open, een en al frisheid!
Zo iets
quote:Op maandag 4 juli 2005 11:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ben je naar Bospop geweest Weber?
Wow serieus niet? Echt super veel regen en zeker 2 uur lang onweer.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
onweer? hier nergens last van gehad?
ik post maanden niet, toch blijf ik in de top 50, post ik weer, komt er zoiets aanzetten, posthoerenquote:48. (48) Cynix ® 41924 ( + 25 )
49. (49) Jordy-B 41708 ( + 5 )
50. (50) paarse_paashaas 41039 ( + 33 )
51. (54) Roel_Jewel 40292 ( + 413 )
52. (53) ook_gek 40010 ( + 80 )
53. (52) ThE_ED 40007 ( + 8 )
of ik ben er totaal doorheen geslapen, zou ook nog kunnen!quote:Op maandag 4 juli 2005 11:32 schreef Nouk het volgende:
[..]
Wow serieus niet? Echt super veel regen en zeker 2 uur lang onweer.
ja, bah, en ben ik nou echt een paspoort nodig?quote:Op maandag 4 juli 2005 11:32 schreef Bosbeetle het volgende:
nutteloze info : 250 florint = 1 euro
hihi geld wisselen is toch niet van deze tijd man !
Ik zal vanavond even naar Erwin luisteren.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
of ik ben er totaal doorheen geslapen, zou ook nog kunnen!
erm ik geloof van niet .. in het gemeente boekje van rhenen stond hongarije gewoon bij de id-pas lijstquote:Op maandag 4 juli 2005 11:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja, bah, en ben ik nou echt een paspoort nodig?
pfff westerlingquote:Op maandag 4 juli 2005 11:29 schreef Nouk het volgende:
Wow wat een onweer vannacht, echt niet normaal, leek wel of het naast de deur was.
Scheelt weer 60 halve liters ofzo!quote:Op maandag 4 juli 2005 11:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
erm ik geloof van niet .. in het gemeente boekje van rhenen stond hongarije gewoon bij de id-pas lijst
quote:Op maandag 4 juli 2005 11:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja, net west van duitsland, das mooi!
quote:Op maandag 4 juli 2005 11:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja, net west van duitsland, das mooi!
nee hoor dat zou dan limburg zijnquote:Op maandag 4 juli 2005 11:39 schreef Nouk het volgende:
[..]. Je kan het beter zien als het ' westen' van de wereld, dan zijn jullie Afrika ofzo
.
Ja 38 fucking euros in rhenen !quote:Op maandag 4 juli 2005 11:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Scheelt weer 60 halve liters ofzo!
Ik wil dat jullie een of ander derde wereld land zijn!quote:Op maandag 4 juli 2005 11:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee hoor dat zou dan limburg zijn
kut dan zijn wij chinezen
China ofzo, of Japan? de volgende wereldmacht dus?quote:Op maandag 4 juli 2005 11:43 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik wil dat jullie een of ander derde wereld land zijn!
Ik dacht meer aan Bangladesh of Zimbabwe.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
China ofzo, of Japan? de volgende wereldmacht dus?
geografie is niet je sterkste punt hè.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:45 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Bangladesh of Zimbabwe.
quote:Op maandag 4 juli 2005 11:44 schreef Nouk het volgende:
Ik haat filosofie, wat een kutvak is dat. Allemaal vaag gebrabbel zonder structuur.
quote:Op maandag 4 juli 2005 11:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
geografie is niet je sterkste punt hè.
Nou mijn boek niet. Nietschzequote:Op maandag 4 juli 2005 11:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]hihi allemaal theorieen die door anderen weer van tafel geveegt worden maar het kan toch nooit bewezen worden
![]()
maar toch wel redelijk gestructureerd dacht ik
dat verschilt per auto maar meestal nog wel een km of 50quote:Op maandag 4 juli 2005 11:55 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nou mijn boek niet. Nietschze.
ff wat anders. Als de benzinemeter al op E staat, hoeveel km kan je dan nog rijden?
dat red hij wel .. mits hij niet al eeuwen op E staatquote:Op maandag 4 juli 2005 11:59 schreef Nouk het volgende:
Oh mooi. Ik hoef minder dan 10 km denk ik.
hehe met mijn polo heb ik wel eens in de rats gezeten maar ik heb het toch nog gered van hoogeveen naar Ommenquote:Op maandag 4 juli 2005 12:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik kan altijd doorrijden tot het pijltje onder de rode streep staat, daarna durf ik niet meer..
quote:
da's twee keer 20 minuten ofzo...quote:
Jep en ik ben nu doof aan 1 oorquote:Op maandag 4 juli 2005 11:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ben je naar Bospop geweest Weber?
dat vond een collega van mij ook .. alleen ze vond het wel ruig in het publiekquote:Op maandag 4 juli 2005 13:49 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jep en ik ben nu doof aan 1 oor
Maar Iron Maiden is cool!!
Zo ruig was het idd nietquote:Op maandag 4 juli 2005 13:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat vond een collega van mij ook .. alleen ze vond het wel ruig in het publiek(dr eerste concert
)
quote:Op maandag 4 juli 2005 11:43 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik wil dat jullie een of ander derde wereld land zijn!
Kut ja, en vrijdag is juist zo'n leuke etappe....quote:Op maandag 4 juli 2005 15:25 schreef Nouk het volgende:
De Tour de France is er al bijna weer he.
In veel cafe's hangen tv's hoor. En als je dat belangrijker vindquote:Op maandag 4 juli 2005 15:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kut ja, en vrijdag is juist zo'n leuke etappe....
tja, geen Ruis, ook geen Static meerquote:Op maandag 4 juli 2005 16:22 schreef Zwansen het volgende:
Dit kan dus ook hehe...
Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?
quote:Op maandag 4 juli 2005 17:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
tja, geen Ruis, ook geen Static meer.
erm geen wielerwedstrijd geloof ik ? wat moet je in zwolle ?? maar er is wel vanalles te doen hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 21:08 schreef Zwansen het volgende:
is er nog wat te doen in Zwolle BB?
Vast wel ik denk dat de joffer wel een leuke kroeg voor jou isquote:Op maandag 4 juli 2005 21:14 schreef Zwansen het volgende:
Bijvoorbeeld, op vrijdagavond... Lopen er dan wat lekkere wijven rond?
amersfoort ! http://www.perexpressie.nl/quote:Op maandag 4 juli 2005 21:17 schreef QyRoZ het volgende:
Vast meer dan in Amersfoort.
Hey !quote:Op maandag 4 juli 2005 21:31 schreef Querk het volgende:
hallo
Wel geile kerels hoorde ik. Met een fantastische kledingsmaak ook. Mooie schoenen enzo.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:14 schreef Zwansen het volgende:
Bijvoorbeeld, op vrijdagavond... Lopen er dan wat lekkere wijven rond?
vrijdag zwolle tv's nouk zwans wat mis ikquote:Op maandag 4 juli 2005 15:29 schreef Nouk het volgende:
[..]
In veel cafe's hangen tv's hoor. En als je dat belangrijker vind
Die smiley
Ik geloof dat Zwans de tour gaat kijken op een terrasje en tegelijkertijd wijven in Indian Rose broeken uit gaat checken.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
vrijdag zwolle tv's nouk zwans wat mis ik[afbeelding]
welke boekenquote:Op maandag 4 juli 2005 21:45 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik geloof dat Zwans de tour gaat kijken op een terrasje en tegelijkertijd wijven in Indian Rose broeken uit gaat checken.
Godver mijn oor suistquote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:35 schreef Nouk het volgende:
[..]
Wel geile kerels hoorde ik. Met een fantastische kledingsmaak ook. Mooie schoenen enzo.
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:57 schreef Bosbeetle het volgende:
5 uur in de trein zitten om je tas die je vrijdag hebt laten liggen uit leeuwarden te halen is nooit grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |