geografie is niet je sterkste punt hè.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:45 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Bangladesh of Zimbabwe.
quote:Op maandag 4 juli 2005 11:44 schreef Nouk het volgende:
Ik haat filosofie, wat een kutvak is dat. Allemaal vaag gebrabbel zonder structuur.
quote:Op maandag 4 juli 2005 11:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
geografie is niet je sterkste punt hè.
Nou mijn boek niet. Nietschzequote:Op maandag 4 juli 2005 11:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]hihi allemaal theorieen die door anderen weer van tafel geveegt worden maar het kan toch nooit bewezen worden
![]()
maar toch wel redelijk gestructureerd dacht ik
dat verschilt per auto maar meestal nog wel een km of 50quote:Op maandag 4 juli 2005 11:55 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nou mijn boek niet. Nietschze.
ff wat anders. Als de benzinemeter al op E staat, hoeveel km kan je dan nog rijden?
dat red hij wel .. mits hij niet al eeuwen op E staatquote:Op maandag 4 juli 2005 11:59 schreef Nouk het volgende:
Oh mooi. Ik hoef minder dan 10 km denk ik.
hehe met mijn polo heb ik wel eens in de rats gezeten maar ik heb het toch nog gered van hoogeveen naar Ommenquote:Op maandag 4 juli 2005 12:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik kan altijd doorrijden tot het pijltje onder de rode streep staat, daarna durf ik niet meer..
quote:
da's twee keer 20 minuten ofzo...quote:
Jep en ik ben nu doof aan 1 oorquote:Op maandag 4 juli 2005 11:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ben je naar Bospop geweest Weber?
dat vond een collega van mij ook .. alleen ze vond het wel ruig in het publiekquote:Op maandag 4 juli 2005 13:49 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jep en ik ben nu doof aan 1 oor
Maar Iron Maiden is cool!!
Zo ruig was het idd nietquote:Op maandag 4 juli 2005 13:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat vond een collega van mij ook .. alleen ze vond het wel ruig in het publiek(dr eerste concert
)
quote:Op maandag 4 juli 2005 11:43 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik wil dat jullie een of ander derde wereld land zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |