*zuchtquote:
echte namen? Mên, alle groten der aarde doen mee!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:21 schreef Zwansen het volgende:
Best veel mensen idd, jammer dat er te weinig bands en artiesten van echte naam meedoen... Volgens mij.
nederland 3quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:29 schreef QyRoZ het volgende:
Waar is het op? Zoek ik die zender eerst op. Dat stomme Casema heeft weer andere frequenties dan Essent.
Rolling Stones? ff voorbeeldje? Die pedo, Jackson ofzo dan? Ik noem maar ff wat...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
echte namen? Mên, alle groten der aarde doen mee!
jackson is genoemd als gerucht, alleen is t nog niet zeker waar precies.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Rolling Stones? ff voorbeeldje? Die pedo, Jackson ofzo dan? Ik noem maar ff wat...
the who, pink floyd, coldplay, snow patrol, annie lennox, dido enz enzquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:21 schreef Zwansen het volgende:
Best veel mensen idd, jammer dat er te weinig bands en artiesten van echte naam meedoen... Volgens mij.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:40 schreef QyRoZ het volgende:
[afbeelding]
Van paar uur geleden, inmiddels is het een stuk netter. [afbeelding].
Ook, maar ook wel erg benieuwd naar The Whoquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
the who, pink floyd, coldplay, snow patrol, annie lennox, dido enz enz
best wel namen hoor .. ben erg benieuwd naar pink floyd !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |