heb je wel geld op je rekening staan, dat is meestal wel een vereiste!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:17 schreef Cynic het volgende:
Hm, het lukt me nog steeds niet om met Rabobank internetbankieren geld over te maken, ze hebben telkens technische problemen. Heeft iemand anders daar ook nog last van?
ja wel hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
heb je wel geld op je rekening staan, dat is meestal wel een vereiste!
Geld(technisch)probleemquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:26 schreef Cynic het volgende:
[..]
ja wel hoor.
En dat is ook geen technisch probleem dacht ik.
hihi het is gewoon lowlands ver wegquote:Wat betreft het camperen:
Er is dit jaar een speciaal veld gereserveerd op het festivalterrein voor de buitenlandse festivalbezoekers. Je bent absoluut niet verplicht om daar je tent op te zetten, maar aangezien we een van de beste plekjes op het festivalterrein hebben gekregen; een rustig gedeelte rechts achterin, met kluisjes en vlak bij het zwembad, lijkt het me een goede optie. De precieze lokatie zal worden aangegeven met een NL-vlag in de gratis verkrijgbare programmaboekjes (bij de ingang).
rabo internet bankieren kan niet via firefoxquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:17 schreef Cynic het volgende:
Hm, het lukt me nog steeds niet om met Rabobank internetbankieren geld over te maken, ze hebben telkens technische problemen. Heeft iemand anders daar ook nog last van?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:56 schreef Cynic het volgende:
dat was het dus...
Dan heb ik bij deze het geld overgemaakt
ongetwijfeldquote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:57 schreef Cynic het volgende:
gaan er nog mensen iets leuks doen dit weekend?
*zuchtquote:
echte namen? Mên, alle groten der aarde doen mee!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:21 schreef Zwansen het volgende:
Best veel mensen idd, jammer dat er te weinig bands en artiesten van echte naam meedoen... Volgens mij.
nederland 3quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:29 schreef QyRoZ het volgende:
Waar is het op? Zoek ik die zender eerst op. Dat stomme Casema heeft weer andere frequenties dan Essent.
Rolling Stones? ff voorbeeldje? Die pedo, Jackson ofzo dan? Ik noem maar ff wat...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
echte namen? Mên, alle groten der aarde doen mee!
jackson is genoemd als gerucht, alleen is t nog niet zeker waar precies.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Rolling Stones? ff voorbeeldje? Die pedo, Jackson ofzo dan? Ik noem maar ff wat...
the who, pink floyd, coldplay, snow patrol, annie lennox, dido enz enzquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:21 schreef Zwansen het volgende:
Best veel mensen idd, jammer dat er te weinig bands en artiesten van echte naam meedoen... Volgens mij.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:40 schreef QyRoZ het volgende:
[afbeelding]
Van paar uur geleden, inmiddels is het een stuk netter. [afbeelding].
Ook, maar ook wel erg benieuwd naar The Whoquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
the who, pink floyd, coldplay, snow patrol, annie lennox, dido enz enz
best wel namen hoor .. ben erg benieuwd naar pink floyd !
tof!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:40 schreef QyRoZ het volgende:
[afbeelding]
Van paar uur geleden, inmiddels is het een stuk netter. [afbeelding].
quote:Op zondag 3 juli 2005 12:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik nomineer iig Spoilerman, Pilky en Weber.
teveel gezopen?quote:Op zondag 3 juli 2005 13:01 schreef Nouk het volgende:
Koppijn!
Naar alle waarschijnlijkste waarschijnlijkheidquote:
Da's dan wel redelijk je eigen schuldquote:
Ik moest het maar eens proberen van m'n pa, net als de whiskey. Hij vond het belachelijk dat ik bessen dronk, ik moest maar eens aan wat echte drank.quote:
wel een beetje decadent hoor, cognac drinken...quote:Op zondag 3 juli 2005 13:31 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik moest het maar eens proberen van m'n pa, net als de whiskey. Hij vond het belachelijk dat ik bessen dronk, ik moest maar eens aan wat echte drank.
cognac en port .. muffe zooi !quote:Op zondag 3 juli 2005 13:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
wel een beetje decadent hoor, cognac drinken...
Bierquote:
Wehhe. De hele familie was dronken, echt fantastisch wieder.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
wel een beetje decadent hoor, cognac drinken...
zijn jullie zo'n probleemgezin?quote:Op zondag 3 juli 2005 13:51 schreef Nouk het volgende:
[..]
Wehhe. De hele familie was dronken, echt fantastisch wieder.
Problemoholgezin...quote:
en jij was er niet bij ... tssskquote:Op zondag 3 juli 2005 13:55 schreef Zwansen het volgende:
Nouk dronken gister?
quote:Op zondag 3 juli 2005 14:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb er wel iets van meegekregen volgens mij...
Praatjes vullen geen gaatjes he!quote:Op zondag 3 juli 2005 14:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb er wel iets van meegekregen volgens mij...
ik was vrijdagavond de BOB!quote:Op zondag 3 juli 2005 14:13 schreef Bosbeetle het volgende:
ik ook wel 1 biertje maar vrijdagavond daarentegen ging het er goed van
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:02 schreef Nouk het volgende:
Oh. M'n sabbatical van fok breekt me nu even op.
doe je dan ook zo'n grote onderbroek aanquote:Op zondag 3 juli 2005 20:08 schreef Nouk het volgende:. Ik ga vanavond Bridget 2 kijken. Hij is zo geweldig
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |