Anders ik welquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:56 schreef ThomasBerge het volgende:
Het blijft geweldig, ook al heb ik die herhalingen al tig keer gezien, ik zit vanavond om 20:00 uur weer voor de buis
Wie is de geestelijke vader van Olivier B Bommel?? ouwe Kraaijkamp Tompoes Hquote:
Inderdaad, ik moet ook altijd aan de Duck-Tales denken als ik z'n stem hoorquote:
Echt wel vanavond alweer de laatste van deze week.quote:
Fred is ook altijd leuk.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:37 schreef OnlineGokker het volgende:
Die Bert is toch nog altijd de leukste van al die andere vrienden die na hem kwamen
Ik wil ook een stripteasequote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:32 schreef ThomasBerge het volgende:
Wederom was het weer genieten geblazen
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:36 schreef _Boo_ het volgende:
Echt verschrikkelijk irritant programma, wordt hoog tijd dat het eens van de buis gaat voor goed.
Dat is waar, een serie als "Kees & Co" is voor een breder publiek geschikt.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:07 schreef Annemiek78 het volgende:
Het is een soort humor waar je van moet houden, denk ik.
Ik vind het wel lekker om naar te kijken, verstand op nul en lachen maar.
Kees en Co vind ik inderdaad leuker om naar te kijken.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:11 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dat is waar, een serie als "Kees & Co" is voor een breder publiek geschikt.
En was vroeger ook echt leuk tot dat Kees alleen achterbleef met Sonja en opeens allemaal pauper acteurs gingen mee doenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:11 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dat is waar, een serie als "Kees & Co" is voor een breder publiek geschikt.
De eerste serie jaquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:17 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Kees en Co vind ik inderdaad leuker om naar te kijken.
Maar met de twee kraaijen en onze bijl vermaak ik me ook wel, hoor.
Die dikke trol is cool manquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:40 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Fred is ook altijd leuk.
Straks breekt het Helga-tijdperk aan, en gaat het niveau wel iets naar beneden, dat is wel jammer.
Ella Snoep bedoel je??quote:Op zondag 10 juli 2005 13:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Die dikke trol is cool man. Maar zij verving Dagobertje toch... die is nog veel cooler.
quote:
Dagobertje is leukerquote:Op zondag 10 juli 2005 13:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Die dikke trol is cool man. Maar zij verving Dagobertje toch... die is nog veel cooler.
En daarna kwam die vrouw en op het einde had je die kerel die was veiling meester ofzo en die was dan ook wel weer grappigquote:Op zondag 10 juli 2005 16:20 schreef pberends het volgende:
[..].
Maar 3 mannen is altijd grappiger natuurlijk. Ze hadden na de dood van opa Dagobert nog een tijdje een taxichauffeur, dat was ook geniaal.
quote:Op maandag 11 juli 2005 20:03 schreef pberends het volgende:
Die supercoole opa uit Vrienden van Het Leven.
Denk het... nooit gezien... lekkere volgorde van RTL4.quote:
Kwam pas later denk ikquote:Op maandag 11 juli 2005 20:33 schreef pberends het volgende:
Ik heb alleen de bar een beetje gemist.
Ja dat zal dan wel, ik vond het ook een beetje vreemd om ineens de eerste aflevering er tussendoor te gooienquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:17 schreef pberends het volgende:
Maar RTL4 gaat het hele uitzendschema lekker overhoop gooien zeker? De best scorende afleveringen dus voortaan ipv synchroom.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:01 schreef ThomasBerge het volgende:
Nog een uurtje
Ik zit straks weer klaar, benieuwd welke aflevering ze vanavond gaan uitzenden
Of zeg eens AAquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:06 schreef pberends het volgende:
[..].
Ze moeten eigenlijk weer de herhalingen van Oppassen uitzenden.
Eigenlijk wel, vorig jaar zonden ze ook een reeks met oude Oppassen-afleveringen uit, was toen ook wel weer nostalgisch genietenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:06 schreef pberends het volgende:
[..].
Ze moeten eigenlijk weer de herhalingen van Oppassen uitzenden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:08 schreef pberends het volgende:
Ik vermoed de 2e aflevering van alles, gezien de titel:Ze beginnen nu dus helemaal opnieuw met de serie. Nou ja, als ze hem nu wel maar chronologisch blijven uitzendenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is ook nieuw voor mij, naar mijn idee was het al veel eerder gestopt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:09 schreef pberends het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0105927/
Ik wist niet dat het in 2003 nog draaide, vrij recent nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door ThomasBerge op 13-07-2005 19:35:41 ]
Moet je de titel wel in spoiler-style doen anders is het geen verrassing meer.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:22 schreef ThomasBerge het volgende:
Het is bijna weer zover
Vanavond de aflevering "De verrassing"
Omdat jij het zegtquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Moet je de titel wel in spoiler-style doen anders is het geen verrassing meer.
Op deze foto staat niet die supercoole opa, maar "he, vader"quote:
Marjan Luif,,wist ik niet joh.quote:
Ja ik vind die andere mevrouw De Vries nog meesterlijkerquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:35 schreef edje34 het volgende:
[..]
Marjan Luif,,wist ik niet joh.
Ik kende alleen die andere mevr De Vries.
Zekers zij speelde haar rol echt overtuigend.Net of ze in het dagelijkse leven ook zo is.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:37 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ja ik vind die andere mevrouw De Vries nog meesterlijker
Ja inderdaad, die rol was haar op het lijf geschrevenquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:39 schreef edje34 het volgende:
[..]
Zekers zij speelde haar rol echt overtuigend.Net of ze in het dagelijkse leven ook zo is.
Mevr de vries kon soms ook aardig uit de hoek komen met haar uitspraken en vragenquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:40 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die rol was haar op het lijf geschrevenIn andere series waarin zij langs kwam, speelde zij trouwens vrijwel altijd zo'n zelfde rol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:54 schreef pberends het volgende:
Die andere mevrouw de Vries is inderdaad nog meesterlijker. Vet doof enzo.
Vanavond aflevering:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke aflevering er komen gaat, je kunt het zien door de spoiler te selecteren.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:41 schreef edje34 het volgende:
offtopic wat betekend die spoiler??
Prachtig gewoon,ik lag in een deuk.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:19 schreef pberends het volgende:
Dat gesprek met die griet van dat pension.
Dat Franse telefoongesprek.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:27 schreef pberends het volgende:
Vanavond:Ik heb er nu al zin inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie niks hoor alleen twee balkjes met spoilerquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:43 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Welke aflevering er komen gaat, je kunt het zien door de spoiler te selecteren.
Beweeg eens met je muis over de spoiler regel, terwijl je je rechter muisknop ingedrukt houdtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:49 schreef edje34 het volgende:
[..]
Ik zie niks hoor alleen twee balkjes met spoiler
Welke regel?? gebeurd nl niksquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:52 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Beweeg eens met je muis over de spoiler regel, terwijl je je rechter muisknop ingedrukt houdt
Die witte balk met "spoiler" erboven. Daar moet je met een ingedrukte rechter muisknop overheen bewegen. Dan verschijnt er als het goed is een tekst.quote:
Ow klopt, ik zit maar te zaniken over een rechtermuisknop, terwijl het gewoon de linker isquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:02 schreef edje34 het volgende:
Ik moest de linkemuis indrukken kreeg ik de tiel van die aflevering te zien.
Hoe maak je een spoiler??
we gaan wel verder in het feedbacktopic.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:06 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik heb wel ruimte gelaten tussen het schuine streepje en het woord spoiler en het [ teken, maar dat moet je gewoon aan elkaar schrijven.
Is ook leukquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:30 schreef edje34 het volgende:
Ik sla het vanavond een keer over,er komt nl een compilatie van Rayman op tv.
Ga die lekker kijken,maandag het zonnetje weer,als ik tenminste niet al teveel suf ben van de narcose.
Veel plezier dan maar hoor wel hoe het was.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:36 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Is ook leukMaar ik kijk vanavond gewoon naar het zonnetje
Is goedquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:41 schreef edje34 het volgende:
[..]
Veel plezier dan maar hoor wel hoe het was.
heb dus niks gemist vanavond??quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:15 schreef pberends het volgende:
Wat een slechte acteurs die eerste barman en -vrouw.
Juist wel... al hoewel ik deze aflevering minder vond dan de anderen deze week.quote:
Het café is nog niet helemaal goed uitgewerktquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Juist wel... al hoewel ik deze aflevering minder vond dan de anderen deze week.
Nee, die zijn er volgens mij ook naar een aantal afleveringen alweer uitgeschreven en vervangen voor een leukere barman, en later een barvrouwquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:26 schreef Nano het volgende:
Ik snap het niet meer..
Die Walter en Hannie waren toch helemaal niet leuk als nieuwkomers?![]()
Niet waar. Die waren tot aan het einde te zien hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:27 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Nee, die zijn er volgens mij ook naar een aantal afleveringen alweer uitgeschreven en vervangen voor een leukere barman, en later een barvrouw
Doel jij op die gasten achter de bar, of gewoon vrienden van Piet? Want volgens mij haal ik wat namen door elkaarquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:44 schreef Nano het volgende:
[..]
Niet waar. Die waren tot aan het einde te zien hoor.![]()
Nou, eerst had je Bert - Fred - Piet, toen Ella - Piet - Fred en daarna Walter - Fred en Piet. Waarom hield niemand het vol daar?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:48 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Doel jij op die gasten achter de bar, of gewoon vrienden van Piet? Want volgens mij haal ik wat namen door elkaar
Weet niet meer precies wie Hannie was, maar ze kwam pas een seizoen nadat Walter erin kwam.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:49 schreef Nano het volgende:
Wie was Hannie? Familie van wie? Waarom kwam Piet toen ineens na een jaar weer terug?![]()
Iemand caps, fansite ofzo?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Weet niet meer precies wie Hannie was, maar ze kwam pas een seizoen nadat Walter erin kwam.
Hannie (Marjolijn Touw) is de zus van Connie (Dana Dool). Hella (Ella Snoep) was de moeder van Connie en Hannie. Connie was de vrouw van Kees, eigenaar van café Vijf Bier. Connie en Kees hebben een zoon: Felix.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:54 schreef Frey het volgende:
Weet niet meer precies wie Hannie was, maar ze kwam pas een seizoen nadat Walter erin kwam.
Zeer interessantquote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:52 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hannie (Marjolijn Touw) is de zus van Connie (Dana Dool). Hella (Ella Snoep) was de moeder van Connie en Hannie. Connie was de vrouw van Kees, eigenaar van café Vijf Bier. Connie en Kees hebben een zoon: Felix.
Alles wat je altijd al over het zonnetje wilde weten, maar nooit durfde te vragen:Cath heet voluit Catherina van Ravenstein. Fred heet voluit Fred van Zomeren. De vrouw van Piet Bovenkerk heet Agneta. In de aflevering 'Prettige Jaarwisseling' maakt Piet een verwijzing naar 'Onderweg Naar Morgen'. Kaatje was een jeugdliefde van Piet. De vader van Fred was hoofd van de lagere school. Later wordt verteld dat de vader van Fred bij de belastingdienst heeft gewerkt. De vader van Piet was timmerman. Cath heeft gewerkt voor het vrouwenblad 'Femina'. In de aflevering 'Verstand op nul' kijkt Cath naar 'The Bold and the Beautiful'. Piet heeft een zus. De moeder van Cath heet Mathilde. Later wordt verteld dat de moeder van Catharina Irmgard heette. Café Vijf Bier staat abusievelijk in een gids van de Amsterdamse Gay-route. Bert is verhuisd naar een verzorgingshuis in Rotterdam. (In werkelijkheid is acteur Sacco van der Made overleden.) Walter is veilingmeester geweest in veilinghuis 'De Kring'. Walter heeft een dochter, Mariska, een schoonzoon, Hans, en een kleinzoon. Een neef van Cath heet Bor. Connie staat in het telefoonboek als Connie Rietman-De Bruin. De broer van Cath heet Jan. In de aflevering 'De zon op z'n laagste punt' is de stem van Harm Edens te horen, een van de schrijvers van de serie. Het café van Conny ligt tegenover het Anne Frank Huis. In het negende seizoen stond actrice Amber Teterissa ('Kees & Co') als algemeen assistent op de aftiteling. In de laatste aflevering werd verteld dat Hella in Mexico zit.
Leuk dit soort feitjesquote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:52 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hannie (Marjolijn Touw) is de zus van Connie (Dana Dool). Hella (Ella Snoep) was de moeder van Connie en Hannie. Connie was de vrouw van Kees, eigenaar van café Vijf Bier. Connie en Kees hebben een zoon: Felix.
Alles wat je altijd al over het zonnetje wilde weten, maar nooit durfde te vragen:Cath heet voluit Catherina van Ravenstein. Fred heet voluit Fred van Zomeren. De vrouw van Piet Bovenkerk heet Agneta. In de aflevering 'Prettige Jaarwisseling' maakt Piet een verwijzing naar 'Onderweg Naar Morgen'. Kaatje was een jeugdliefde van Piet. De vader van Fred was hoofd van de lagere school. Later wordt verteld dat de vader van Fred bij de belastingdienst heeft gewerkt. De vader van Piet was timmerman. Cath heeft gewerkt voor het vrouwenblad 'Femina'. In de aflevering 'Verstand op nul' kijkt Cath naar 'The Bold and the Beautiful'. Piet heeft een zus. De moeder van Cath heet Mathilde. Later wordt verteld dat de moeder van Catharina Irmgard heette. Café Vijf Bier staat abusievelijk in een gids van de Amsterdamse Gay-route. Bert is verhuisd naar een verzorgingshuis in Rotterdam. (In werkelijkheid is acteur Sacco van der Made overleden.) Walter is veilingmeester geweest in veilinghuis 'De Kring'. Walter heeft een dochter, Mariska, een schoonzoon, Hans, en een kleinzoon. Een neef van Cath heet Bor. Connie staat in het telefoonboek als Connie Rietman-De Bruin. De broer van Cath heet Jan. In de aflevering 'De zon op z'n laagste punt' is de stem van Harm Edens te horen, een van de schrijvers van de serie. Het café van Conny ligt tegenover het Anne Frank Huis. In het negende seizoen stond actrice Amber Teterissa ('Kees & Co') als algemeen assistent op de aftiteling. In de laatste aflevering werd verteld dat Hella in Mexico zit.
Wat was de reden dat Piet wegging, en even later toch nog een nieuwe reeks werd gemaakt? En welke spelers had de serie toen de tijd dat Piet wegging? En welke spelers toen Piet weer terug kwam? En hoe ging de echte laatste aflevering?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:43 schreef Frey het volgende:
Ik heb nog de aflevering waar Connie gaat trouwen en Fred heeft wat mooie woorden opgeschreven die hij samen met Piet en Walter wil gaan zeggen
Fred: G staat voor geluk, en dat wens ik jullie heel veel.
Piet: H staat voor... Hella. Die hangt mij uit de keel.
Fred: Nee, dat staat er niet.
Piet: Nee, dat maak ik ervan.
Walter die kon de tekst niet goed lezen en vervolgens komt mevrouw de Vries ook nog eens binnen om haar nieuwe stofzuiger te laten zien en bij de demonstratie zuigt ze zichzelf zowat op. Vervolgens komt de vader van Connie heel droog binnen: Stoor ik?
Meesterlijke scène uit een van de latere afleveringen![]()
In de aflevering waar Piet weggaat, wat ik de mooiste aflevering vind, worden er ook nog verwijzingen gemaakt naar de vroegere spelers, zoals Hella en Bert. Dat was ook weer leuk
Ik log Nederlandse series. Alleen de laatste aflevering heb ik ergens op een dvd staan.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:24 schreef Nano het volgende:
Iwan, geweldigMaar heb jij ze allemaal opgenomen omdat jij dit allemaal weet?
![]()
Heb jij toevallig ook de antwoorden op bovenstaande vragen?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:02 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik log Nederlandse series. Alleen de laatste aflevering heb ik ergens op een dvd staan.
De allerlaatste scène weet ik nog. In het café zette Cath de taart even op Piets stoel, omdat ze hem wou zoenen (ze vierden het toch). Vervolgens gaat Piet in de taart zitten en loopt zo wegquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:58 schreef Nano het volgende:
Tof, Iwan.Maar hoe ging de allerlaatste scene dan?
![]()
Een open einde dus. Wat dat betreft was de aflevering waar Piet naar Spanje vertrok een beter einde voor de serie, het werd daarna alleen maar slechter.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:00 schreef Frey het volgende:
[..]
De allerlaatste scène weet ik nog. In het café zette Cath de taart even op Piets stoel, omdat ze hem wou zoenen (ze vierden het toch). Vervolgens gaat Piet in de taart zitten en loopt zo weg
Tja, eigenlijk zouden er zeker nieuwe afleveringen moeten komen. Het zal nog behoorlijk wat kijkers trekken. Maar zou oude Kraaij het nog kunnen opbrengen?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:32 schreef Nano het volgende:
Er moeten gewoon nieuwe afleveringen worden gemaakt. Maar hoe krijgen we dat voorelkaar?![]()
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:35 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Tja, eigenlijk zouden er zeker nieuwe afleveringen moeten komen. Het zal nog behoorlijk wat kijkers trekken. Maar zou oude Kraaij het nog kunnen opbrengen?
Ik denk nu echt zo van: Waarom ben ik een maand geleden niet begonnen met opnemen? Dan had ik over een maand echt keiveel afleveringen van "Het zonnetje in huis"quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:37 schreef Frey het volgende:
Maar Sacco van der Made kunnen we niet terughalen![]()
Neequote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:37 schreef Frey het volgende:
Maar Sacco van der Made kunnen we niet terughalen![]()
Seizoen 1 (VARA) en seizoen 2 (RTL4) zijn al op dvd verkrijgbaar. Ik verwacht dat deze, in tegenstelling tot de herhalingen op RTL4, wèl de originele aftiteling hebben.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:39 schreef Nano het volgende:
Ik denk nu echt zo van: Waarom ben ik een maand geleden niet begonnen met opnemen? Dan had ik over een maand echt keiveel afleveringen van "Het zonnetje in huis"![]()
Ging om geld volgens mij.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:00 schreef Nano het volgende:
Wie iemand meer over het feit dat de serie stopte, maar toch weer doorging? En werd er toen wat veranderd aan het script?
Wat een tegenvaller.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:13 schreef ThomasBerge het volgende:
Staat me nog wel iets van bij dat het een geldkwestie was
Het zijn juist Bijl en SR die de serie zo tof maakte, JR voegde niks toe.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:16 schreef Dementor het volgende:
Volgens mij jr en sr.
Niet zo verwonderlijk natuurlijk als je ziet hoeveel reclame er omheen zit.
Ik vind JR wel goed tussen passenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:26 schreef Nano het volgende:
[..]
Het zijn juist Bijl en SR die de serie zo tof maakte, JR voegde niks toe.![]()
Ja, dat is waar. Maar iedereen vindt toch SR en Bijl leuker.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:27 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik vind JR wel goed tussen passen
Klopt, omdat zij ook de serie dragen. Hun ruzies vormen de serie, en JR zit er zeg maar als cement tussenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:30 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar iedereen vindt toch SR en Bijl leuker.![]()
Had er een paar pagina's terug eentje gepostquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:20 schreef pberends het volgende:
Iemand een grotere foto van Sacco van der Made.... op google is niets te vinden.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:49 schreef Frey het volgende:
Sacco van der Made in Baantjer als "Gerard Krol"
Aflevering 26: De Cock en de moord onder nul
7 Maart 1997
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Thanksquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:49 schreef Frey het volgende:
Sacco van der Made in Baantjer als "Gerard Krol"
Aflevering 26: De Cock en de moord onder nul
7 Maart 1997
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:57 schreef Frey het volgende:
Nog even een audio fragmentje aan de post hierboven toegevoegd![]()
Die stem blijft gewoon geniaal![]()
quote:Biography for
Sacco van der Made
Birth name
Gerhard Johannes van der Made
--------------------------------------------------------------------------------
Nickname
De Meester van de kleine rol
--------------------------------------------------------------------------------
Trivia
Father of Guus van der Made.
Grew up in Zeeland, Netherlands, when he was a teenager he lived in Baarn, Netherlands, where he went to the HBS.
Won the 'Arlecchino' for his role in Arthur Miller's 'De Prijs'. [1969]
Played in the first team of Hercules, football team in Utrecht, Netherlands. He stayed a member of Hercules until his dead. [1930s]
Often played together with Pieter Lutz.
Provided the voice for Monsieur D'Arque in the Dutch version of Beauty and the Beast (1991).
Was the official voice of Dagobert Duck (Scrooge McDuck) in the Dutch version of Ducktales.
Welke rol had hij toen dan??quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:05 schreef Iwan1976 het volgende:
De zoon van Sacco van der Made, Guus, heeft nog ooit een gastrolletje gehad in 'Het zonnetje...'
Ik vermoed dat RTL gewoon met geld heeft gewapperd.quote:Op zondag 17 juli 2005 11:44 schreef Nano het volgende:
Iwan, weet jij hoe het zit met die stop en toen toch doorgaan?
Guus speelde de rol van Pim, maar wie of wat hij was weet ik niet meer. Hij heeft in het verleden welk vaak rollen als politieagent of rechter gehad.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:23 schreef edje34 het volgende:
Welke rol had hij toen dan??
Ze hadden eigenlijk beter op het hoogtepunt kunnen stoppen. Na het overlijden van Sacco van der Made is het alleen maar bergafwaarts gegaan.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:18 schreef Nano het volgende:
Ik vind sinds de doorstart in 2003, het alleen maar slechter geworden hoor. Connie en Hella weg.![]()
Klopt, dit soort comedy's behoren echt tot de jaren 90 humor en dat past slecht bij de huidige eeuw.quote:Op maandag 18 juli 2005 09:43 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ze hadden eigenlijk beter op het hoogtepunt kunnen stoppen. Na het overlijden van Sacco van der Made is het alleen maar bergafwaarts gegaan.
quote:Op maandag 18 juli 2005 09:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Aflevering vanavond:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben benieuwd
In mijn ogen vrij weinig, dat is juist de kracht van het zonnetje, die herkenbare eenvoud. Ik denk dat het weinig zin heeft om het hele roer om te gaan gooien.quote:Op maandag 18 juli 2005 11:18 schreef Nano het volgende:
Wat zou er aan het script veranderd moeten worden als het nu nog op de buis terug zou keren?![]()
Ik zou wel iemand nieuw introduceren, en Walter en Hannie eruit gooien.quote:Op maandag 18 juli 2005 11:21 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
In mijn ogen vrij weinig, dat is juist de kracht van het zonnetje, die herkenbare eenvoud. Ik denk dat het weinig zin heeft om het hele roer om te gaan gooien.
Ben ik niet mee eens. De afleveringen met Hella en Connie waren mischien nog wel beter als die met Cees en Bert.quote:Op maandag 18 juli 2005 09:43 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ze hadden eigenlijk beter op het hoogtepunt kunnen stoppen. Na het overlijden van Sacco van der Made is het alleen maar bergafwaarts gegaan.
Daar heb je wel gelijk in, Walter is inderdaad minder. En van Hannie weet ik niks te herinnerenquote:Op maandag 18 juli 2005 11:30 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik zou wel iemand nieuw introduceren, en Walter en Hannie eruit gooien.![]()
Ik ook niet van Hanniequote:Op maandag 18 juli 2005 11:32 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, Walter is inderdaad minder. En van Hannie weet ik niks te herinneren
Als Fred er maar in blijft
Neeeeeeeeequote:Op maandag 18 juli 2005 11:31 schreef Nano het volgende:
[..]
Ben ik niet mee eens. De afleveringen met Hella en Connie waren mischien nog wel beter als die met Cees en Bert.![]()
Maar Bert was zowiezo uit de serie verdwenen, want hij ging naar een verzorgingstehuis zeiden jullie, en daarna overleed hij dus.quote:Op maandag 18 juli 2005 12:12 schreef Frey het volgende:
[..]
Neeeeeeeee
Trouwens, Bert heeft Connie ook nog gekend. Ik hoor hem nog zeggen: "Je gaat toch geen geld geven aan die humerloze heideheks?"![]()
Nee, aan het begin van het nieuwe seizoen zeiden ze ineens dat Bert daar naartoe was.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:46 schreef Nano het volgende:
[..]
Maar Bert was zowiezo uit de serie verdwenen, want hij ging naar een verzorgingstehuis zeiden jullie, en daarna overleed hij dus.
Wel jammer dan. Dan was de cast altijd zo gebleven.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:09 schreef OnlineGokker het volgende:
De acteur die Bert speelde was inderdaad al dood voordat men een verhaaltje moest verzinnen waarom hij eruit is geschreven
Zolang er nog grappen over z'n grof vuil en seksistische praat kon worden verzinnen wel jaquote:Op maandag 18 juli 2005 15:05 schreef Nano het volgende:
[..]
Wel jammer dan. Dan was de cast altijd zo gebleven.![]()
Het is altijd zo bij series: Het begin is beetje bagger - dan jaren perfect - de halve cast verlaat de serie - het gaat toch door, het is kut - einde.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:10 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Zolang er nog grappen over z'n grof vuil en seksistische praat kon worden verzinnen wel ja
Ik neem vanaf nu alles op, zodat ik aan de eind van de vakantie leuke shots kan posten. Was Bert in deze aflevering al uit de serie verdwenen dan?quote:Op maandag 18 juli 2005 20:30 schreef Frey het volgende:
Mevrouw de Vries, de moeder van van Cath en Bert zijn alle 3 dus gerecast, want ze worden in deze oude afleveringen door andere acteurs gespeeld. Ik vind er niets aan met deze mensen, ik wil Sacco![]()
Nee, die 3e gast was Bert. Maar Sacco was er nog niet.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:44 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik neem vanaf nu alles op, zodat ik aan de eind van de vakantie leuke shots kan posten. Was Bert in deze aflevering al uit de serie verdwenen dan?![]()
Oke, ik vat er niks van. Bert is dus ookal gerecast?quote:Op maandag 18 juli 2005 21:48 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee, die 3e gast was Bert. Maar Sacco was er nog niet.
Dan is niet de vorige, maar de volgende moeder. Deze afleveringen zijn duidelijk ouder dan die in het begin kwamen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:55 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik vond trouwens de vorige moeder van Cath beter, dan deze die je gister zag
Ow ja, natuurlijk. De volgende moeder van Cath danquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan is niet de vorige, maar de volgende moeder. Deze afleveringen zijn duidelijk ouder dan die die het begin kwamen.
Met Kraaijkamp senior zal dat niet moeilijk geweest zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:32 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik hoop in ieder geval van wel, een hele box met ook een geannuleerde scenes![]()
ik ook nietquote:
Dat is natuurlijk de basis van de hele serie, de ongewenste schoonvader.quote:
Het is de basis, maar ik kan me niet herrineren dat het daar in de latere reeksen nog overgaat.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:20 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de basis van de hele serie, de ongewenste schoonvader.
Maar in de loop van de serie is Piet meer in het café te vinden, en is het uit huis krijgen van Piet niet meer zo op de voorgrond aanwezig.
Volgens mij wordt in elke aflevering duidelijk dat Cath haar schoonvader het huis uit wil hebbenquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:35 schreef Nano het volgende:
[..]
Het is de basis, maar ik kan me niet herrineren dat het daar in de latere reeksen nog overgaat.![]()
Inderdaad. En als hij eindelijk weg wil gaan, is Cath heel verdrietigquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:37 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Volgens mij wordt in elke aflevering duidelijk dat Cath haar schoonvader het huis uit wil hebben
Ja iddquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Inderdaad. En als hij eindelijk weg wil gaan, is Cath heel verdrietig![]()
Ik vond die aflevering dat Piet vetrok naar Spanje veeeel beter dan de uitendelijke laatste aflevering.quote:
Hoe ze allemaal samen dat liedje stonden te zingen en hoe daarna Cath en Piet elkaar in de armen vlogenquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:04 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik vond die aflevering dat Piet vetrok naar Spanje veeeel beter dan de uitendelijke laatste aflevering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
187 gulden ha ha haquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:14 schreef pberends het volgende:
Vanavond:Deze keer heb ik beter gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wordt vast weer lachen
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
Ik vind persoonlijk dat Het zonnetje in huis eerder had moeten stoppen. De humor is niet meer van deze eeuw. Ze hadden al moeten stoppen na de dood van Van der Made.quote:Op maandag 25 juli 2005 07:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Er staat vandaag een artikel over 'Het zonnetje in huis' in het Eindhovens Dagblad. Hierin vertelt Kraaijkamp jr dat hij, z'n vader en Martine Bijl dolgraag door waren gegaan, maar dat RTL de stekker eruit heeft getrokken.
Ook vertelde hij dat toen er een jaar of vijf geleden sprake van was dat Kraaijkamp sr ermee wilde stoppen (vanwege al die herhalingen en geen geldelijke compensatie), John de Mol er persoonlijk voor gezorgd heeft dat er (alleen!) met de oude Kraaijkamp een financiële regeling getroffen werd.
Conclusie:
RTL heeft geen zin om de portemonnee open te trekken, omdat stokoude herhalingen ook goed scoren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat belooft wat.
President Camacho
Of die serie waarin Kraaijkamp sr en Haye vd Heijden samen in spelen,die waar ze in de gevangenis zitten.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:06 schreef Tafkahs het volgende:
Eigenlijk zouden ze de Brekers weer eens uit moeten zenden
Ja, die was ook leuk. Faber heette hij daar geloof ik.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:27 schreef edje34 het volgende:
[..]
Of die serie waarin Kraaijkamp sr en Haye vd Heijden samen in spelen,die waar ze in de gevangenis zitten.
"Laat maar zitten". Dat ken ik nog een beetje met m'n 20 jaartjes jongquote:Op maandag 25 juli 2005 21:27 schreef edje34 het volgende:
[..]
Of die serie waarin Kraaijkamp sr en Haye vd Heijden samen in spelen,die waar ze in de gevangenis zitten.
http://www.imdb.com/title/tt0094494/quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
"Laat maar zitten". Dat ken ik nog een beetje met m'n 20 jaartjes jong
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:56 schreef ThomasBerge het volgende:
Het blijft geweldig, ook al heb ik die herhalingen al tig keer gezien, ik zit vanavond om 20:00 uur weer voor de buis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |