Met Kraaijkamp senior zal dat niet moeilijk geweest zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:32 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik hoop in ieder geval van wel, een hele box met ook een geannuleerde scenes![]()
ik ook nietquote:
Dat is natuurlijk de basis van de hele serie, de ongewenste schoonvader.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Het is de basis, maar ik kan me niet herrineren dat het daar in de latere reeksen nog overgaat.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:20 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de basis van de hele serie, de ongewenste schoonvader.
Maar in de loop van de serie is Piet meer in het café te vinden, en is het uit huis krijgen van Piet niet meer zo op de voorgrond aanwezig.
Volgens mij wordt in elke aflevering duidelijk dat Cath haar schoonvader het huis uit wil hebbenquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:35 schreef Nano het volgende:
[..]
Het is de basis, maar ik kan me niet herrineren dat het daar in de latere reeksen nog overgaat.![]()
Inderdaad. En als hij eindelijk weg wil gaan, is Cath heel verdrietigquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:37 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Volgens mij wordt in elke aflevering duidelijk dat Cath haar schoonvader het huis uit wil hebben
Ja iddquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Inderdaad. En als hij eindelijk weg wil gaan, is Cath heel verdrietig![]()
Ik vond die aflevering dat Piet vetrok naar Spanje veeeel beter dan de uitendelijke laatste aflevering.quote:
Hoe ze allemaal samen dat liedje stonden te zingen en hoe daarna Cath en Piet elkaar in de armen vlogenquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:04 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik vond die aflevering dat Piet vetrok naar Spanje veeeel beter dan de uitendelijke laatste aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |