Dat is ook nieuw voor mij, naar mijn idee was het al veel eerder gestopt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:09 schreef pberends het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0105927/
Ik wist niet dat het in 2003 nog draaide, vrij recent nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door ThomasBerge op 13-07-2005 19:35:41 ]
Moet je de titel wel in spoiler-style doen anders is het geen verrassing meer.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:22 schreef ThomasBerge het volgende:
Het is bijna weer zover
Vanavond de aflevering "De verrassing"
Omdat jij het zegtquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Moet je de titel wel in spoiler-style doen anders is het geen verrassing meer.
Op deze foto staat niet die supercoole opa, maar "he, vader"quote:
Marjan Luif,,wist ik niet joh.quote:
Ja ik vind die andere mevrouw De Vries nog meesterlijkerquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:35 schreef edje34 het volgende:
[..]
Marjan Luif,,wist ik niet joh.
Ik kende alleen die andere mevr De Vries.
Zekers zij speelde haar rol echt overtuigend.Net of ze in het dagelijkse leven ook zo is.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:37 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ja ik vind die andere mevrouw De Vries nog meesterlijker
Ja inderdaad, die rol was haar op het lijf geschrevenquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:39 schreef edje34 het volgende:
[..]
Zekers zij speelde haar rol echt overtuigend.Net of ze in het dagelijkse leven ook zo is.
Mevr de vries kon soms ook aardig uit de hoek komen met haar uitspraken en vragenquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:40 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die rol was haar op het lijf geschrevenIn andere series waarin zij langs kwam, speelde zij trouwens vrijwel altijd zo'n zelfde rol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:54 schreef pberends het volgende:
Die andere mevrouw de Vries is inderdaad nog meesterlijker. Vet doof enzo.
Vanavond aflevering:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke aflevering er komen gaat, je kunt het zien door de spoiler te selecteren.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:41 schreef edje34 het volgende:
offtopic wat betekend die spoiler??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |