Had er een paar pagina's terug eentje gepostquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:20 schreef pberends het volgende:
Iemand een grotere foto van Sacco van der Made.... op google is niets te vinden.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:49 schreef Frey het volgende:
Sacco van der Made in Baantjer als "Gerard Krol"
Aflevering 26: De Cock en de moord onder nul
7 Maart 1997
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Thanksquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:49 schreef Frey het volgende:
Sacco van der Made in Baantjer als "Gerard Krol"
Aflevering 26: De Cock en de moord onder nul
7 Maart 1997
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:57 schreef Frey het volgende:
Nog even een audio fragmentje aan de post hierboven toegevoegd![]()
Die stem blijft gewoon geniaal![]()
quote:Biography for
Sacco van der Made
Birth name
Gerhard Johannes van der Made
--------------------------------------------------------------------------------
Nickname
De Meester van de kleine rol
--------------------------------------------------------------------------------
Trivia
Father of Guus van der Made.
Grew up in Zeeland, Netherlands, when he was a teenager he lived in Baarn, Netherlands, where he went to the HBS.
Won the 'Arlecchino' for his role in Arthur Miller's 'De Prijs'. [1969]
Played in the first team of Hercules, football team in Utrecht, Netherlands. He stayed a member of Hercules until his dead. [1930s]
Often played together with Pieter Lutz.
Provided the voice for Monsieur D'Arque in the Dutch version of Beauty and the Beast (1991).
Was the official voice of Dagobert Duck (Scrooge McDuck) in the Dutch version of Ducktales.
Welke rol had hij toen dan??quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:05 schreef Iwan1976 het volgende:
De zoon van Sacco van der Made, Guus, heeft nog ooit een gastrolletje gehad in 'Het zonnetje...'
Ik vermoed dat RTL gewoon met geld heeft gewapperd.quote:Op zondag 17 juli 2005 11:44 schreef Nano het volgende:
Iwan, weet jij hoe het zit met die stop en toen toch doorgaan?
Guus speelde de rol van Pim, maar wie of wat hij was weet ik niet meer. Hij heeft in het verleden welk vaak rollen als politieagent of rechter gehad.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:23 schreef edje34 het volgende:
Welke rol had hij toen dan??
Ze hadden eigenlijk beter op het hoogtepunt kunnen stoppen. Na het overlijden van Sacco van der Made is het alleen maar bergafwaarts gegaan.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:18 schreef Nano het volgende:
Ik vind sinds de doorstart in 2003, het alleen maar slechter geworden hoor. Connie en Hella weg.![]()
Klopt, dit soort comedy's behoren echt tot de jaren 90 humor en dat past slecht bij de huidige eeuw.quote:Op maandag 18 juli 2005 09:43 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ze hadden eigenlijk beter op het hoogtepunt kunnen stoppen. Na het overlijden van Sacco van der Made is het alleen maar bergafwaarts gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
quote:Op maandag 18 juli 2005 09:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Aflevering vanavond:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben benieuwd
In mijn ogen vrij weinig, dat is juist de kracht van het zonnetje, die herkenbare eenvoud. Ik denk dat het weinig zin heeft om het hele roer om te gaan gooien.quote:Op maandag 18 juli 2005 11:18 schreef Nano het volgende:
Wat zou er aan het script veranderd moeten worden als het nu nog op de buis terug zou keren?![]()
Ik zou wel iemand nieuw introduceren, en Walter en Hannie eruit gooien.quote:Op maandag 18 juli 2005 11:21 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
In mijn ogen vrij weinig, dat is juist de kracht van het zonnetje, die herkenbare eenvoud. Ik denk dat het weinig zin heeft om het hele roer om te gaan gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |