Prachtig gewoon,ik lag in een deuk.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:19 schreef pberends het volgende:
Dat gesprek met die griet van dat pension.
Dat Franse telefoongesprek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:27 schreef pberends het volgende:
Vanavond:Ik heb er nu al zin inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie niks hoor alleen twee balkjes met spoilerquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:43 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Welke aflevering er komen gaat, je kunt het zien door de spoiler te selecteren.
Beweeg eens met je muis over de spoiler regel, terwijl je je rechter muisknop ingedrukt houdtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:49 schreef edje34 het volgende:
[..]
Ik zie niks hoor alleen twee balkjes met spoiler
Welke regel?? gebeurd nl niksquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:52 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Beweeg eens met je muis over de spoiler regel, terwijl je je rechter muisknop ingedrukt houdt
Die witte balk met "spoiler" erboven. Daar moet je met een ingedrukte rechter muisknop overheen bewegen. Dan verschijnt er als het goed is een tekst.quote:
Ow klopt, ik zit maar te zaniken over een rechtermuisknop, terwijl het gewoon de linker isquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:02 schreef edje34 het volgende:
Ik moest de linkemuis indrukken kreeg ik de tiel van die aflevering te zien.
Hoe maak je een spoiler??
we gaan wel verder in het feedbacktopic.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:06 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik heb wel ruimte gelaten tussen het schuine streepje en het woord spoiler en het [ teken, maar dat moet je gewoon aan elkaar schrijven.
Is ook leukquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:30 schreef edje34 het volgende:
Ik sla het vanavond een keer over,er komt nl een compilatie van Rayman op tv.
Ga die lekker kijken,maandag het zonnetje weer,als ik tenminste niet al teveel suf ben van de narcose.
Veel plezier dan maar hoor wel hoe het was.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:36 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Is ook leukMaar ik kijk vanavond gewoon naar het zonnetje
Is goedquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:41 schreef edje34 het volgende:
[..]
Veel plezier dan maar hoor wel hoe het was.
heb dus niks gemist vanavond??quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:15 schreef pberends het volgende:
Wat een slechte acteurs die eerste barman en -vrouw.
Juist wel... al hoewel ik deze aflevering minder vond dan de anderen deze week.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |