abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28298043
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 11:31 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Dat hij zich niet laat behandelen voor zijn ziekte is inderdaad zijn eigen verantwordelijkheid. Verder, vind jij dat gebraak van hem nou wat bijdragen? Het enige wat ie aan de lopende band doet is beledigen, zuigen, etteren, lasteren, en bovenal zeuren.
Dat vind jij nogal snel van mensen.
pi_28298195
Ik geloof dat van alle "strijdende partijen" Ryan3 zich nog het minst beledigend en zuigend uitlaat.
pi_28298443
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 11:31 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Het enige wat ie aan de lopende band doet is beledigen, zuigen, etteren, lasteren, en bovenal zeuren.
Ah! Dus zo noemen rechtse mensen dat als hun ongelijk weer voor de zoveelste keer wordt aangetoond.
pi_28299582

Voeg elkaar maar toe op MSN. De discussies van gisteren zijn voorbij.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_28300483
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 12:45 schreef sizzler het volgende:

Voeg elkaar maar toe op MSN. De discussies van gisteren zijn voorbij.
Oh ja? Is het probleem opgelost dan?
pi_28300961
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 12:02 schreef Monidique het volgende:
Ik geloof dat van alle "strijdende partijen" Ryan3 zich nog het minst beledigend en zuigend uitlaat.
Ben ik het niet met je eens, en dat bewijst de SC van gisteravond/nacht ook wel weer eens (hoewel het met beledigingen wel mee viel). Zeer triest dat zo'n persoon deze 'kwestie' niet los kan laten.
pi_28301489
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 13:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh ja? Is het probleem opgelost dan?
Als het over dat "negertje" gaat wel: je hebt een uitspraak van twee mods en een FA en daar zal je het mee moeten doen.

Wat de lucida-zaak betreft:
quote:
Op zondag 26 juni 2005 18:51 schreef yvonne het volgende:

[..]

Het zal me werkelijk m'n reet roesten, daar staat zijn waarheid, hier de mijne en verder vind ik het wel best zo.
pi_28302311
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 13:37 schreef sizzler het volgende:

Als het over dat "negertje" gaat wel: je hebt een uitspraak van twee mods en een FA en daar zal je het mee moeten doen.
Ik mag dus concluderen dat racisme is toegestaan op Fok! en omdat jullie onderling nooit kritisch durven zijn,zal ik ermee moeten leven?
pi_28302361
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 14:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik mag dus concluderen dat racisme is toegestaan op Fok! en omdat jullie onderling nooit kritisch durven zijn,zal ik ermee moeten leven?
Als dat je het beste uitkomt.
pi_28302423
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 14:03 schreef sizzler het volgende:

[..]

Als dat je het beste uitkomt.
Je zult ervoor moeten zorgen dat er geen racistische uitspraken op Fok! getolereerd worden, zolang je dat niet doet, stem je ermee in en conformeer je je eraan. Ik snap niet waarom je dat wilt.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 14:11:59 #62
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28302618
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 14:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Je zult ervoor moeten zorgen dat er geen racistische uitspraken op Fok! getolereerd worden, zolang je dat niet doet, stem je ermee in en conformeer je je eraan. Ik snap niet waarom je dat wilt.
Heb je je wel eens afgevraagd wat voor mensen er op Fok! rondlopen?

Ik schat zelf op een gemiddelde van pubers en mensen tot de 25, mensen die zich nog moeten vormen in elk geval.
Wat heeft het voor zin om over elk detail te struikelen? Jij loopt als volwassen kerel toch ook niet op eieren in het dagelijks leven?

Er zijn wel ergere dingen dan negertjes, flikkertjes en andere minderheidjes. Kom op, gewoon over heen stappen, het moet wel leefbaar blijven.
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_28302673
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 14:11 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Heb je je wel eens afgevraagd wat voor mensen er op Fok! rondlopen?

Ik schat zelf op een gemiddeld aantal van pubers en mensen tot de 25, mensen die zich nog moeten vormen in elk geval.
Wat heeft het voor zin om over elk detail te struikelen? Jij loopt als volwassen kerel toch ook niet op eieren in het dagelijks leven?

Er zijn wel ergere dingen dan negertjes, flikkertjes en andere minderheidjes. Kom op, gewoon over heen stappen, het moet wel leefbaar blijven.
Dan moet sizzler niet beweren dat hij het racisme hier tegen gaat en daar moeite mee heeft. HIj verdedigt consequent racistische posts.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 14:14:51 #64
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28302714
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 14:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Dan moet sizzler niet beweren dat hij het racisme hier tegen gaat en daar moeite mee heeft. HIj verdedigt consequent racistische posts.
Maar sizzler is ook een minderheid
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_28302859
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 14:13 schreef SCH het volgende:

[..]

HIj verdedigt consequent racistische posts.
Ho eens, jij ziet het als racisme om van een negertje te spreken. Dagonet, sidekick en ik niet.

Je hebt het aangekaart. De mods delen je mening niet. De post van pberends blijft staan. Klaar.
pi_28303114
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 14:19 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ho eens, jij ziet het als racisme om van een negertje te spreken. Dagonet, sidekick en ik niet.
Het is racisme - daar is geen twijfel over - alleen bij jou en je blauwe kameraadjes vallen je niet af.
quote:
Je hebt het aangekaart. De mods delen je mening niet. De post van pberends blijft staan. Klaar.
Tuurlijk kom je niet aan mijn verzoek tegemoet, je maakt er altijd een gevecht van.
pi_28303271
Moet blauwmonidique weer een oordeel vellen?

'Negertje' is in het betreffende geval niet racistisch.

Dit is mijn uitspraak en hier moet u het mee doen.
pi_28303417
Wat is op zijn Fokkiaans dan wel racistisch? In het normale leven is dit wel degelijk racistisch natuurlijk.
pi_28304141
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 14:37 schreef SCH het volgende:
Wat is op zijn Fokkiaans dan wel racistisch?
Zeggen dat zwarten beter zijn dan blanken.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 15:44:26 #70
119078 McCarthy
communistenjager
pi_28305556
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 14:19 schreef sizzler het volgende:

[..]

Sidekick en Dagonet zeggen dat alleen maar omdat ze jou niet willen afvallen hoor.

Ik durf te wedden dat Sidekick de OP had gemod als hij er het 1st bij was
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  dinsdag 28 juni 2005 @ 15:45:36 #71
119078 McCarthy
communistenjager
pi_28305594
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 14:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is racisme - daar is geen twijfel over - alleen bij jou en je blauwe kameraadjes vallen je niet af.
[..]

Tuurlijk kom je niet aan mijn verzoek tegemoet, je maakt er altijd een gevecht van.
racisme racisme
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  dinsdag 28 juni 2005 @ 17:51:23 #72
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_28309778
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 14:33 schreef Monidique het volgende:
Moet blauwmonidique weer een oordeel vellen?

'Negertje' is in het betreffende geval niet racistisch.

Dit is mijn uitspraak en hier moet u het mee doen.
Maar gelukkig vraagt niemand om de mening van een negertje als jij.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 18:48:27 #73
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_28311177
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 15:44 schreef McCarthy het volgende:

Ik durf te wedden dat Sidekick de OP had gemod als hij er het 1st bij was
Ik had de vijfde reactie in dat topic, en ik heb niets gemod. Was dat soms al te laat?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_28312529
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 17:51 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Maar gelukkig vraagt niemand om de mening van een negertje als jij.
Wel dus.
pi_28323340
Eindelijk een goed topic in POL , gooit die Slarioux 't op slot. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')