WTF, weer een nieuw web-logje? Van wie nu weer???quote:Op maandag 27 juni 2005 23:18 schreef Monidique het volgende:
Heb je al gezien dat ik niet de 'tvlxd' van http://polwatch.web-log.nl/log/2885816 ben, PJORourke?
Ons (en FOK! trouwens) beschuldigen van kinderlokkerij en kindermisbruik. En wij hebben zijn naam en adres.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jouw foto is opeens smaad ende laster?
Hij gebruikte moeilijke woorden?quote:Op maandag 27 juni 2005 23:24 schreef Monidique het volgende:
En och, het is meteen duidelijk dat dat niet mijn schrijfstijl is, vond ik zelf.
Hoe krijg je het toch altijd voor elkaar, alhoewel je al veel langer als POL-mod meedraait dan Sidekick, zo op de achtergrond te blijven?quote:
Inderdaad, dat zou ik nooit doen. Moeilijke woorden zijn alleen voor mensen die de wereld willen tonen dat ze denken filosofen te zijn.quote:
Hij toont zich van zijn menselijke kant.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:36 schreef kLowJow het volgende:
Hoe krijg je het toch altijd voor elkaar, alhoewel je al veel langer als POL-mod meedraait dan Sidekick, zo op de achtergrond te blijven?
Geen idee. Ik ben tegenwoordig ook veel meer aanwezig dan sidekick omdat ik aan het afstuderen ben (en dus dagenlang achter de pc zit), maar nog krijg ik het verwijt dat ik er te weinig ben om tegenwicht te bieden tegen de machtige invloeden van ons linksche modje* Sidekick.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:36 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hoe krijg je het toch altijd voor elkaar, alhoewel je al veel langer als POL-mod meedraait dan Sidekick, zo op de achtergrond te blijven?
Is dit een nieuwe poging om kritiek op modjes te smoren?quote:Op maandag 27 juni 2005 23:40 schreef sizzler het volgende:
*niet racistisch bedoeld
Je moet toch wat, als je geen weblog hebt.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Is dit een nieuwe poging om kritiek op modjes te smoren?
En zo ontstaan er dus nieuwe weblogs.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:44 schreef sizzler het volgende:
Je moet toch wat, als je geen weblog hebt.
Ik zou het niet "huilen" noemen, maar ik denk dat je wel gelijk hebt.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:43 schreef du_ke het volgende:
Denk dat de rechtse usertjes wat schreeuweriger zijn en eerder huilen bij ingrepen. En dat dan uiteraard tegen het linkse modje.
Of we zijn wat minder gezagsgetrouw.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:43 schreef du_ke het volgende:
Denk dat de rechtse usertjes wat schreeuweriger zijn en eerder huilen bij ingrepen. En dat dan uiteraard tegen het linkse modje.
Zou kunnen denk dat je het in veel gevallen beter licht autistisch kan noemenquote:Op maandag 27 juni 2005 23:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Of we zijn wat minder gezagsgetrouw.
O, wat wil-ie graag terug op Fok! hè.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:17 schreef du_ke het volgende:
Aaah ik zie het al.
Dan maar weer even zwaaien naar de bannelingen.
quote:Kan eenvoudig beantwoord worden met:
Je bent een lafbek en je weet het.
En oh ja, je bent een kinderlokker en pedofiel.
En last and maybe least, maybe not: Een leugenaar en manipulator, een lasteraar en een gestoorde TBS-er, werkeloze staatsruifvreter, aansteller, profiteur en bovenal een niksnut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |