Ja, verdomme, had ik een mooie 10 kleine negertjesvers gemaakt naar moderne Verdonkmaatstaven, haalt Sizzler ze weg.. Wat heb je daar nou aan. Een beetje respect voor de massa graagquote:Op maandag 27 juni 2005 16:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik hoop dan ook dat de blauwe apen hem uitgebreid negeren.
Er is een prachtig 10negertjesvers over onterechte bijstand, maar dat kende je zeker al?quote:Op maandag 27 juni 2005 16:56 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, verdomme, had ik een mooie 10 kleine negertjesvers gemaakt naar moderne Verdonkmaatstaven, haalt Sizzler ze weg.. Wat heb je daar nou aan. Een beetje respect voor de massa graag
neen, lees eens voorquote:Op maandag 27 juni 2005 16:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Er is een prachtig 10negertjesvers over onterechte bijstand, maar dat kende je zeker al?
Negers hebben wel de gewoonte om met belachelijke dingen te pronken. Dus het is best mogelijk dat ze juwelen in hun po(t) aanbrachten. Het lijkt me een negerwoord.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:58 schreef Harry_Sack het volgende:
Zeg Johan, is potsierlijk nou een blank of een negerwoord?
geen idee, ik weet wel dat het geen weer is voor een blanke, dat is er wel een uit het boekjequote:Op maandag 27 juni 2005 17:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Negers hebben wel de gewoonte om met belachelijke dingen te pronken. Dus het is best mogelijk dat ze juwelen in hun po(t) aanbrachten. Het lijkt me een negerwoord.
Bestaat de uitdrukking ''varen als een neger'' eigenlijk?
How mighty White of you.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:00 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
geen idee, ik weet wel dat het geen weer is voor een blanke, dat is er wel een uit het boekje
Oorlogsmisdadigers, criminelen, slotje.,quote:NEW YORK - De Amerikaanse regering heeft na de aanslagen van 11 september ongeveer zeventig moslims onder vaak zware omstandigheden op ongegronde beschuldigingen vastgehouden. Dat stellen de Amerikaanse mensenrechtenorganisaties in een maandag vrijgegeven rapport.
Ik heb het eens van een SPer gehoord, maar ik ken het niet uit mijn hoofd.quote:
Zij stellen, negerhater.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:02 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Oorlogsmisdadigers, criminelen, slotje.,
Ja, dat zijn net mieren he, ze lopen zo weg.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik heb het eens van een SPer gehoord, maar ik ken het niet uit mijn hoofd.
Yo' momma so Black, I thought y'all had tinted windows!
Ik heb nog nooit een mier met een handta zien weglopen.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:04 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, dat zijn net mieren he, ze lopen zo weg.
met een wat?quote:Op maandag 27 juni 2005 17:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een mier met een handta zien weglopen.
Op zijn hoofd?quote:Op maandag 27 juni 2005 16:59 schreef kLowJow het volgende:
SCH heeft natuurlijk wel een punt, de conclusie die hij hieraan verbindt is wellicht wat vergezocht, maar een punt heeft ie.
Ja, en ik stel daarop weer iets, Fok!-user.quote:
http://www.nrc.nl/binnenland/artikel/1119852277249.htmlquote:Meer titels hoger onderwijs
Door onze redacteur Mark Duursma
ROTTERDAM, 27 JUNI. De titels van het in 2002 ingevoerde bachelor/master-stelsel in het hoger onderwijs moeten worden aangepast. Dat adviseert een internationale commissie aan staatssecretaris Rutte (Onderwijs, VVD).
Omdat het onderscheid tussen hoger beroeps- en wetenschappelijk onderwijs vervaagt, zijn volgens de commissie nieuwe titels nodig. Die moeten worden gekoppeld aan het soort opleiding dat iemand heeft gevolgd, en niet zozeer aan het type instelling waar iemand heeft gestudeerd. Hbo'ers moeten dezelfde titel kunnen krijgen als academici.
In de brief die Rutte vanmiddag met de aanbevelingen van de commissie naar de Tweede Kamer zou sturen, schrijft hij dat het advies hem ,,in grote lijnen aanspreekt''.
De staatssecretaris had de commissie begin dit jaar ingesteld omdat de organisaties van hogescholen en universiteiten al een paar jaar niet in staat zijn het probleem rond de titulatuur op te lossen. Universiteiten zijn tevreden over het huidige stelsel, maar hogescholen voelen zich achtergesteld.
Sinds de invoering van het bachelor/master-stelsel in 2002 krijgen afgestudeerden aan de universiteit de toevoeging Sc voor Science of A voor Arts achter hun titel. Science staat voor de natuurwetenschappen, Arts voor de geesteswetenschappen. Economen mogen kiezen. Hbo-afgestudeerden mogen deze toevoegingen niet voeren. Zij krijgen een aanduiding van hun expertise achter de B van Bachelor of de M van Master, bijvoorbeeld B in nursing.
De commissie, onder voorzitterschap van de Noorse professor Abrahamsen, adviseert de titel los te koppelen van de instelling. De titel moet de inhoud en aard van de opleiding weergeven. Als een opleiding leunt op onderzoek, is een Sc of A terecht, ook als het om een hbo-opleiding gaat.
Omdat de scheiding tussen hbo en wo de komende jaren volgens de commissie vervaagt en de diversiteit aan opleidingen toeneemt, adviseert ze twee nieuwe 'tussentitels'. Opleidingen die deels wetenschappelijk en deels beroepsmatig zijn opgezet, krijgen zowel de toevoeging Sc of A als de expertise-aanduiding. Dit betekent dat het huidige systeem met vier basistitels (B en M voor hbo, B en M voor wo) met twee titels wordt uitgebreid. Volgens de commissie zal dit de - nu beperkte - uitwisseling tussen hbo en wo bevorderen.
De commissie wijst het veelgeroemde Angelsaksische stelsel af: dat diffuse stelsel met een wildgroei aan titels verdient geen navolging. De titels LLB en LLM voor juristen worden afgeraden. Juristen worden BA of MA. Van een internationale standaard is overigens geen sprake, ontdekte de commissie. Elk Europees land is momenteel aan het rommelen met titels.
Kern van het Nederlandse probleem is volgens de commissie de rigide scheiding tussen wetenschappelijk en hoger beroepsonderwijs. Hoger beroepsonderwijs bestaat ook in andere Europese landen, maar elders bestaat veel meer uitwisseling met het wetenschappelijk onderwijs.
Dat bedoel ik. Wel denigrerend, niet zozeer racistisch. Pberends laat zich overal laatdunkend over uit. Dat is zijn stijl.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:07 schreef sizzler het volgende:
[..]
Op zijn hoofd?
Kom op zeg: alsof elke denigrerende opmerking meteen racistisch is.![]()
Er bestaan geloof ik zo hier en daar al wat HBO masters.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:30 schreef du_ke het volgende:
Denk dat je dan wel eerst een 'hbo-master' moet hebben.
Aan de titel af te lezen, gaat er een aantal mensen ''op zwart.''quote:Op maandag 27 juni 2005 18:15 schreef kLowJow het volgende:
Psssssst... Partijtje vaginale douches kopen?
Ik wacht wel op Harry voor de clou.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Aan de titel af te lezen, gaat er een aantal mensen ''op zwart.''
Zeg, ik ben toch zeker Sinterklaas niet. Wat zullen we nou genieten?quote:
een zure opmerking van meneer Breedband....quote:Op maandag 27 juni 2005 17:56 schreef RichardQuest het volgende:
Zeg, Giorgio, mag het een pixeltje minder zijn?
Schaf dan de EO af... echt een vage MILF die van der Laan.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:16 schreef du_ke het volgende:
Die van der Laan is echt een heks.
De NPS afschaffen.
Door Polen zekerquote:Op maandag 27 juni 2005 19:36 schreef du_ke het volgende:
Zie net dat m'n schuinachterburen een gigantisch zwembad in tuin hebben gezet.
De Eindhovense wijk Tongelre heeft gratis glasvezel-internet gekregen. En die mensen maar pronkenquote:Op maandag 27 juni 2005 18:35 schreef George-Butters het volgende:
[..]
een zure opmerking van meneer Breedband....
Die zag ik vrijdag bij de Vrijbuiter in Roden. kost een paar honder euro maar.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:40 schreef du_ke het volgende:
Hehe het is zo'n groot rond opblaas ding met een doorsnee van een meter of 5. Heb je geen polen voor nodig denk ik.
Wat bakstenen stapelen en er kolen ingooien?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:49 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Die zag ik vrijdag bij de Vrijbuiter in Roden. kost een paar honder euro maar.
Niet dat ik in zo'n poepwinkel kom normaal gesproken, maar er moest een bbq komen.![]()
Ja jammer dat ik er hier op het balkon geen ruimte voor hebquote:Op maandag 27 juni 2005 19:49 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Die zag ik vrijdag bij de Vrijbuiter in Roden. kost een paar honder euro maar.
Niet dat ik in zo'n poepwinkel kom normaal gesproken, maar er moest een bbq komen.![]()
Hier ook al.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:36 schreef du_ke het volgende:
Zie net dat m'n schuinachterburen een gigantisch zwembad in tuin hebben gezet.
Tenzij Sidekick stiekem mijn gekleurde huisgenoot is betwijfel ik het.quote:
Ja, Sidekick is niet zwart.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 21:01 schreef George-Butters het volgende:
een opblaasboot?
Keigaaf man!quote:
Er is er maar 1 in over gebleven (zie je hem, boven "Seawolf")quote:Op maandag 27 juni 2005 21:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Keigaaf man!
Koelt hij ook fatsoenlijk kratsjes bavaria?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |