Er bestaan geloof ik zo hier en daar al wat HBO masters.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:30 schreef du_ke het volgende:
Denk dat je dan wel eerst een 'hbo-master' moet hebben.
Aan de titel af te lezen, gaat er een aantal mensen ''op zwart.''quote:Op maandag 27 juni 2005 18:15 schreef kLowJow het volgende:
Psssssst... Partijtje vaginale douches kopen?
Ik wacht wel op Harry voor de clou.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Aan de titel af te lezen, gaat er een aantal mensen ''op zwart.''
Zeg, ik ben toch zeker Sinterklaas niet. Wat zullen we nou genieten?quote:
een zure opmerking van meneer Breedband....quote:Op maandag 27 juni 2005 17:56 schreef RichardQuest het volgende:
Zeg, Giorgio, mag het een pixeltje minder zijn?
Schaf dan de EO af... echt een vage MILF die van der Laan.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:16 schreef du_ke het volgende:
Die van der Laan is echt een heks.
De NPS afschaffen.
Door Polen zekerquote:Op maandag 27 juni 2005 19:36 schreef du_ke het volgende:
Zie net dat m'n schuinachterburen een gigantisch zwembad in tuin hebben gezet.
De Eindhovense wijk Tongelre heeft gratis glasvezel-internet gekregen. En die mensen maar pronkenquote:Op maandag 27 juni 2005 18:35 schreef George-Butters het volgende:
[..]
een zure opmerking van meneer Breedband....
Die zag ik vrijdag bij de Vrijbuiter in Roden. kost een paar honder euro maar.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:40 schreef du_ke het volgende:
Hehe het is zo'n groot rond opblaas ding met een doorsnee van een meter of 5. Heb je geen polen voor nodig denk ik.
Wat bakstenen stapelen en er kolen ingooien?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:49 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Die zag ik vrijdag bij de Vrijbuiter in Roden. kost een paar honder euro maar.
Niet dat ik in zo'n poepwinkel kom normaal gesproken, maar er moest een bbq komen.![]()
Ja jammer dat ik er hier op het balkon geen ruimte voor hebquote:Op maandag 27 juni 2005 19:49 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Die zag ik vrijdag bij de Vrijbuiter in Roden. kost een paar honder euro maar.
Niet dat ik in zo'n poepwinkel kom normaal gesproken, maar er moest een bbq komen.![]()
Hier ook al.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:36 schreef du_ke het volgende:
Zie net dat m'n schuinachterburen een gigantisch zwembad in tuin hebben gezet.
Tenzij Sidekick stiekem mijn gekleurde huisgenoot is betwijfel ik het.quote:
Ja, Sidekick is niet zwart.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 21:01 schreef George-Butters het volgende:
een opblaasboot?
Keigaaf man!quote:
Er is er maar 1 in over gebleven (zie je hem, boven "Seawolf")quote:Op maandag 27 juni 2005 21:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Keigaaf man!
Koelt hij ook fatsoenlijk kratsjes bavaria?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |