Dat zogenaamde gelul zie je ook steeds meer bij allochtonen die hier al waren. Turken en Marokkanen die fitten tegenwoordig op Polen en Letten die hier komen werken.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik vind dat altijd zo'n autochtoon-kroeg-gelul. Doet me altijd denken aan mensen die te lui zijn om echt een baan te zoeken. Maar dit is wel kort door de bocht natuurlijk.
Ja, da's eigenlijk wel de kern van het verhaal.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Je kan niet iets pikken wat geen bezit is. Nee dus.
Best humor hoe goed sommige allochtonen onze slechte eigenschappen overnemenquote:Op maandag 27 juni 2005 16:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat zogenaamde gelul zie je ook steeds meer bij allochtonen die hier al waren. Turken en Marokkanen die fitten tegenwoordig op Polen en Letten die hier komen werken.
Maar stel dat autochtone voetballers staan te fitten op al die allochtonen die in het Nederlands Elftal onder de 20 zitten. Dat is toch niet geheel onterecht? Waren die allochtonen er niet, zaten ze wel bij de selectie.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Best humor hoe goed sommige allochtonen onze slechte eigenschappen overnemen
quote:Op maandag 27 juni 2005 16:37 schreef pberends het volgende:
Ik heb niets tegen allochtonen in een team, als ze maar homegrown-spelers (uit de stad of regio), maar ik heb wel iets tegen tyfusveel buitenlanders in een club.
Met serieus reageren bedoel ik niet dat je zuur moet reageren:quote:Op maandag 27 juni 2005 16:49 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Oh en als toevoeging, ik werk met collega's als Ahmet, Abdula, Said, Rashid, Hamid, Mohamed en daar heb ik nou werkelijk nog nooit bij gedacht: "Jij pikt de baan van een blanke Nederlander in" Sterker nog, ik kan daar prima een potje mee darten.
-edit-Als ik een kut had, was ik een vrouw
En dat "stel" van die autochtone voetballers is dat iets hypothetisch? Of heb je het aan (semi)-professionele spelers gevraagd?
Je mag daarom ook geen onderscheid maken. En al helemaal niet op huidskleur want Nederlandser dan een Vermeer in je elftal kan nietquote:Op maandag 27 juni 2005 16:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar stel dat autochtone voetballers staan te fitten op al die allochtonen die in het Nederlands Elftal onder de 20 zitten. Dat is toch niet geheel onterecht? Waren die allochtonen er niet, zaten ze wel bij de selectie.
Wat minder wij/zij zou helpenquote:Op maandag 27 juni 2005 17:03 schreef dvdfreak het volgende:
Nee wij pikken jullie banen niet.
Dat is nou integratie in actiequote:Op maandag 27 juni 2005 16:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Best humor hoe goed sommige allochtonen onze slechte eigenschappen overnemen
Wil jij even uit je moskee komen, en objectief kankeren? Dank u.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:12 schreef Dante_A het volgende:
Banen zijn sowieso bedoeld voor allochtonen, voor autochtonen is er toch al de WAO...![]()
eh nee, ik zit gewoon niet te wachten op geimporteerde sociaal-economisch kansarmen met een totaal andere cultuur in een van de dichtsbevolkte landen ter wereldquote:Op maandag 27 juni 2005 17:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Want 'wirtschaft uber alles' he? Verder geloof ik je verhaal meteen...
Ik ook niet maar het lijkt me verdomd moeilijk om dit nu nog terug te draaien dus niet lang meer over zeiken en wijzen naar de schuldigen (de politci destijds) maar aan het werk gaan.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:26 schreef McCarthy het volgende:
[..]
eh nee, ik zit gewoon niet te wachten op geimporteerde sociaal-economisch kansarmen met een totaal andere cultuur in een van de dichtsbevolkte landen ter wereld
ze (de beter opgeleiden onder hen) gaan uitzichzelf al weg (hier hebben we een topic over in POL alsmede in NWS)quote:Op maandag 27 juni 2005 17:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik ook niet maar het lijkt me verdomd moeilijk om dit nu nog terug te draaien
retoricaquote:dus niet lang meer over zeiken en wijzen naar de schuldigen (de politci destijds) maar aan het werk gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |