abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28276272
Stelling: Hoe "echt" is jouw team nog?

Stel je bent fan van Feyenoord, maar in hoeverre is dat team waar je elke week voor staat te klappen ook echt Feyenoord? In hoeverre zijn dat Feyenoorders? Meeste spelers komen ten eerste helemaal niet uit Rotterdam, en al helemaal niet van de jeugdopleiding. Vaak zijn het weggekochte clowns die enkel om wat ze verdienen naar Feyenoord zijn gekomen. En over het algemeen kunnen ze elk moment weggekocht worden door een rijkere club.
Beetje raar dat mensen voor 11 geldbeluste huurlingen staan te juichen en daar fan van zijn. Want het team van Feyenoord is eigenlijk helemaal geen team van echte Feyenoorders. Ik ben zelf helemaal nergens fan meer van, want zo'n team zegt nou eenmaal niets meer. Noem me maar een ouderwetse lul, maar ik blijf het raar vinden.

Wat is jullie mening hierover?
pi_28276321
De spelers zijn de club niet.
  maandag 27 juni 2005 @ 16:26:03 #3
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28276343
Ik sta achter de club.......
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28276368
De club wordt toch met name gevormt door de spelersselectie? Maar vaak zitten er maar 2 of 3 echte spelers bij om het zo maar te zeggen.
pi_28276401
In het geval van SC Heerenveen is het onrealistisch om te eisen dat je met Friezen wil spelen en tegelijkertijd goed wil voetballen. Op Abe na zijn er gewoon geen goede Friese voetballers. (Kromkamp is aardig op weg trouwens.)
  maandag 27 juni 2005 @ 16:30:26 #6
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_28276487
quote:
Op maandag 27 juni 2005 16:27 schreef MaxPower het volgende:
In het geval van SC Heerenveen is het onrealistisch om te eisen dat je met Friezen wil spelen en tegelijkertijd goed wil voetballen. Op Abe na zijn er gewoon geen goede Friese voetballers. (Kromkamp is aardig op weg trouwens.)
Dus jij bent er trots op dat jou club met zoveel buitenlanders speelt?

Ik vind het verschrikkelijk dat er zoveel buitenlanders bij Roda rondlopen...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_28276497
Koen van de Laak is een Bosschenaar . Maar die gaat naar Groningen .

Volgend jaar is het een kut-selectie . Maarja, we blijven achter de club staan .
  maandag 27 juni 2005 @ 16:31:13 #8
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28276514
quote:
Ik sta achter de club.......
A.M.A.B
pi_28276614
Ik ben al lang blij dat Groningen vooral Nederlandse spelers heeft, het aantal Groningers daalt wel tov vorig jaar maar dat is grotendeels de keuze van die spelers, die willen wat nieuws, de sukkels.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  maandag 27 juni 2005 @ 16:34:12 #10
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28276619
Ik speel liever met "eigen" jongens maar moeten we het doen met een vreemdelingen legioen kan ik daar ook mee leven mits deze jongens beter zijn dan wat je kan halen uit eigen regio/land
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28276718
Ik heb niets tegen allochtonen in een team, als ze maar homegrown-spelers (uit de stad of regio), maar ik heb wel iets tegen tyfusveel buitenlanders in een club.
  maandag 27 juni 2005 @ 16:38:38 #12
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28276766
quote:
Op maandag 27 juni 2005 16:37 schreef pberends het volgende:
Ik heb niets tegen allochtonen in een team, als ze maar homegrown-spelers (uit de stad of regio), maar ik heb wel iets tegen tyfusveel buitenlanders in een club.
Als het een ploeg beter maakt heb ik er weinig problemen mee, zolang het maar niet overdreven wordt...zoals nu bij Roda.
A.M.A.B
pi_28276792
Naar Feyenoord gaan voor het geld.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28276811
http://www.rodajc.nl/

Die titel is grappig... "De trots van het Zuiden"... ze benadrukken dus hun trots op waar "ze" vandaan komen... maar vervolgens halen ze hun spelers uit Timboektoe en Verweggistan... .
  maandag 27 juni 2005 @ 16:44:29 #15
497 Maja
Ja denk!?!
pi_28276933
Volendammers hebben het liefst 11 Volendammers in de basis. Komend seizoen zullen dat er 2 zijn. De rest van het team bestaat gelukkig bijna uit allemaal Nederlandse spelers
  maandag 27 juni 2005 @ 17:10:37 #16
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_28277734
quote:
Op maandag 27 juni 2005 16:38 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Als het een ploeg beter maakt heb ik er weinig problemen mee, zolang het maar niet overdreven wordt...zoals nu bij Roda.
Precies wat de supporters roepen hier...
quote:
Op maandag 27 juni 2005 16:40 schreef pberends het volgende:

Die titel is grappig... "De trots van het Zuiden"... ze benadrukken dus hun trots op waar "ze" vandaan komen... maar vervolgens halen ze hun spelers uit Timboektoe en Verweggistan... .
Die site is zowiezo waardeloos, amper updates...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_28277997
Zelfs bij de amateurs kan je al amper meer met alleen eigen spelers voetballen, wil je hoog meedoen. Bij de profs dus helemaal niet.

Volgens mij is Bilbao zo'n beetje de enige club die dat doet.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28278075
quote:
Op maandag 27 juni 2005 16:30 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Dus jij bent er trots op dat jou club met zoveel buitenlanders speelt?

Ik vind het verschrikkelijk dat er zoveel buitenlanders bij Roda rondlopen...
Ik zeg toch niet dat ik er trots op ben? Ik ben trots op de club. Niet op het feit dat er zoveel scandi's rondlopen, maar ik eis wel van de club dat ze elk jaar om Europees meedoen, en dat red je dus helaas niet met alleen Nederlanders, laat staan Friezen.

edit: Het gaat met Heerenveen trouwens wel de goede kant op. Huntelaar, Yildirim, Breuer, Bruggink en Rose waren vorig seizoen al van eigen bodem, dit jaar komen Bosvelt en Derveld erbij, en ik verwacht dat Jeroen Drost (eigen jeugd) ook een vaste stek in het elftal gaat veroveren.
  Trouwste user 2022 maandag 27 juni 2005 @ 17:49:04 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_28278960
Feijenoord 1970 wereldkampioen.

Een Oostenrijker, drie Amsterdammers, een Twent, een Utrechter, een Zaandammer, een Zweed, en drie Rotterdammers. Nou dat was een team waar je je mee kon identificeren. Dat zie je tegenwoordig niet meer.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_28279018
quote:
Op maandag 27 juni 2005 16:40 schreef pberends het volgende:

Dat ligt toch ook in zuiden, joh.
pi_28279104
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:20 schreef methodmich het volgende:
Zelfs bij de amateurs kan je al amper meer met alleen eigen spelers voetballen, wil je hoog meedoen. Bij de profs dus helemaal niet.

Volgens mij is Bilbao zo'n beetje de enige club die dat doet.
Weet jij of Llorente wel of geen Bask is? Iemand op tv zei dat Llorente een Spanjaard is, maar dat kan ik bijna niet geloven, want het racistische Bilbao heeft toch een "Bask only" beleid?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28279114
Ik ben gewoon voor de club en als er een paar spelers bij zitten waar ik wel fan van ben dan is dat alleen maar mooi meegenomen.
pi_28279134
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:53 schreef cultheld het volgende:

[..]

Weet jij of Llorente wel of geen Bask is? Iemand op tv zei dat Llorente een Spanjaard is, maar dat kan ik bijna niet geloven, want het racistische Bilbao heeft toch een "Bask only" beleid?
Sinds wanneer is Baskisch een ras? Mafkees.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28279253
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:54 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Sinds wanneer is Baskisch een ras? Mafkees.
Bilbao is racistisch. Waar zeg ik dat er sprake is van een Baskisch ras? Ga met je bril spelen of zo.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28279299
Het mooie van Bilbao is dat ze alleen Basken willen hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')