Dus jij bent er trots op dat jou club met zoveel buitenlanders speelt?quote:Op maandag 27 juni 2005 16:27 schreef MaxPower het volgende:
In het geval van SC Heerenveen is het onrealistisch om te eisen dat je met Friezen wil spelen en tegelijkertijd goed wil voetballen. Op Abe na zijn er gewoon geen goede Friese voetballers. (Kromkamp is aardig op weg trouwens.)
Als het een ploeg beter maakt heb ik er weinig problemen mee, zolang het maar niet overdreven wordt...zoals nu bij Roda.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:37 schreef pberends het volgende:
Ik heb niets tegen allochtonen in een team, als ze maar homegrown-spelers (uit de stad of regio), maar ik heb wel iets tegen tyfusveel buitenlanders in een club.
Precies wat de supporters roepen hier...quote:Op maandag 27 juni 2005 16:38 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Als het een ploeg beter maakt heb ik er weinig problemen mee, zolang het maar niet overdreven wordt...zoals nu bij Roda.
Die site is zowiezo waardeloos, amper updates...quote:Op maandag 27 juni 2005 16:40 schreef pberends het volgende:
http://www.rodajc.nl/
Die titel is grappig... "De trots van het Zuiden"... ze benadrukken dus hun trots op waar "ze" vandaan komen... maar vervolgens halen ze hun spelers uit Timboektoe en Verweggistan....
Ik zeg toch niet dat ik er trots op ben? Ik ben trots op de club. Niet op het feit dat er zoveel scandi's rondlopen, maar ik eis wel van de club dat ze elk jaar om Europees meedoen, en dat red je dus helaas niet met alleen Nederlanders, laat staan Friezen.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:30 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dus jij bent er trots op dat jou club met zoveel buitenlanders speelt?
Ik vind het verschrikkelijk dat er zoveel buitenlanders bij Roda rondlopen...![]()
Dat ligt toch ook in zuiden, joh.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:40 schreef pberends het volgende:
http://www.rodajc.nl/
Die titel is grappig... "De trots van het Zuiden"... ze benadrukken dus hun trots op waar "ze" vandaan komen... maar vervolgens halen ze hun spelers uit Timboektoe en Verweggistan....
Weet jij of Llorente wel of geen Bask is? Iemand op tv zei dat Llorente een Spanjaard is, maar dat kan ik bijna niet geloven, want het racistische Bilbao heeft toch een "Bask only" beleid?quote:Op maandag 27 juni 2005 17:20 schreef methodmich het volgende:
Zelfs bij de amateurs kan je al amper meer met alleen eigen spelers voetballen, wil je hoog meedoen. Bij de profs dus helemaal niet.
Volgens mij is Bilbao zo'n beetje de enige club die dat doet.
Sinds wanneer is Baskisch een ras? Mafkees.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Weet jij of Llorente wel of geen Bask is? Iemand op tv zei dat Llorente een Spanjaard is, maar dat kan ik bijna niet geloven, want het racistische Bilbao heeft toch een "Bask only" beleid?
Bilbao is racistisch. Waar zeg ik dat er sprake is van een Baskisch ras? Ga met je bril spelen of zo.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Baskisch een ras? Mafkees.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |