WOOOOOOW! Zo'n spoelbak wil ik ook!!! En dan doortrekken en kijken of de visjes het nog steeds tof vindenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:32 schreef Drugshond het volgende:
Bron : Elseware
[afbeelding]
Dat is nog eens relaxed pissen.
Vertel. Wie dient ter verantwoording geroepen te worden?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:16 schreef Monidique het volgende:
Ik geloof dat iemand mijn ideeën aan het stelen is, en nog niet eens exact.
Elseware! Het is namelijk mijn enige droom in dat walgelijke leven van mij om een toiletpot helemaal van glas te hebben, met daarin zwemmende visjes. Niet alleen de spoelbak, nee, de hele pot! Een holle pot dus, van glas dus, dus niet ín de spoelbakken. Maar kijk nu eens!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:26 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Vertel. Wie dient ter verantwoording geroepen te worden?
daar krijg je getraumatiseerde vissen van dudequote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Elseware! Het is namelijk mijn enige droom in dat walgelijke leven van mij om een toiletpot helemaal van glas te hebben, met daarin zwemmende visjes. Niet alleen de spoelbak, nee, de hele pot! Een holle pot dus, van glas dus, dus niet ín de spoelbakken. Maar kijk nu eens!
Wat een walgelijk mens die Els!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Elseware! Het is namelijk mijn enige droom in dat walgelijke leven van mij om een toiletpot helemaal van glas te hebben, met daarin zwemmende visjes. Niet alleen de spoelbak, nee, de hele pot! Een holle pot dus, van glas dus, dus niet ín de spoelbakken. Maar kijk nu eens!
Lekker fris idee, om de poep + papierresten in de pijpdelen van de pot te zien zitten.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:27 schreef Monidique het volgende:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:58 schreef kLowJow het volgende:
Doorzichtige bovengrondse rioleringsbuizen.
Ah komop. Je moet toch vergelijkingsmateriaal hebben om een goed oordeel over de eigen ontlasting te kunnen vormen?quote:
Dat is alleen bij een verstopte WC.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Lekker fris idee, om de poep + papierresten in de pijpdelen van de pot te zien zitten.
Dan heb je toch wel echt een heel rare fetisj
Als ik doortrek is het weg... ook uit mijn gedachten...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:08 schreef kLowJow het volgende:
Ah komop. Je moet toch vergelijkingsmateriaal hebben om een goed oordeel over de eigen ontlasting te kunnen vormen?
Nee, daar zullen ze er blij mee zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als ik doortrek is het weg... ook uit mijn gedachten...
Noem het maar : "Verzonden naar het hiernamaals".
Ik denk er alleen na het schijten nog aan als ik dat op de 14e verdieping op de VU heb gedaan. Dan sta ik in de lift naar beneden en denk ik weleens: "zou mijn drol nou een vrije val van 14 verdiepingen naar beneden hebben gemaakt? "quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als ik doortrek is het weg... ook uit mijn gedachten...
Noem het maar : "Verzonden naar het hiernamaals".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |