Trusteh Clauwtje!quote:Op zondag 26 juni 2005 02:23 schreef clauwheee het volgende:
We hadden een heuse feestavond hier
Nu echt weg is!!
Inderdaad.quote:Op zondag 26 juni 2005 04:54 schreef Bobu het volgende:
Paul van Heertum dus...
Maar ik heb Bjoro al een tijdje hier niet gezien, dus misschien is daar ook wel het een en ander aan het gebeuren?quote:Op zondag 26 juni 2005 10:56 schreef SCH het volgende:
Maxima is heel wat doortastender dan de familie Bjoro
morgen trouwens
quote:
en was hij vermomd op een VBL-meetquote:
zijn we misschien ook wel. Je kan hem niet iedere keer winnen.quote:Op zondag 26 juni 2005 11:32 schreef DeTolk het volgende:
Goedemorgen Hools!
* DeTolk dacht dat we nu eindelijk van Penaly- syndroom afwaren
had ik ook moeten doen, had een hoop bier gescheeldquote:Op zondag 26 juni 2005 11:35 schreef SCH het volgende:
* SCH zette gisteren de radio aan bij de 12e penalty
SCH uiteraardquote:Op zondag 26 juni 2005 11:45 schreef Eilanden het volgende:
Wie ruimt hier de boel op na de feestavond?
* Dos37 jaloers word omdat er geen spek meer isquote:Op zondag 26 juni 2005 11:59 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb honger...
ik denk dat ik zo maar eens een lekker eitje ga bakken met kaas en spek
quote:Op zondag 26 juni 2005 12:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
* Dos37 jaloers word omdat er geen spek meer is
Jij, want jij kneep er stiekem snel tussenuit en liet ons met alles zitten!quote:Op zondag 26 juni 2005 11:45 schreef Eilanden het volgende:
Wie ruimt hier de boel op na de feestavond?
Ho Ho! Ik was de DJ! Tiesto hoeft na een concert toch ook niet alle rommel van het veld op te vegen???quote:Op zondag 26 juni 2005 12:35 schreef clauwheee het volgende:
Goedemorgen Hools! *Slaap uit oogjes wrijft*
We werden net wakker gebeldOf we straks mee gingen naar het terras
Gezellig. Al moet ik mijn verdedigingsgesprek voor morgen ook nog voorbereiden, maar dat komt vast wel goed
[..]
Jij, want jij kneep er stiekem snel tussenuit en liet ons met alles zitten!
Ja zeg, ik was medeorganisator. Samen, dan?quote:Op zondag 26 juni 2005 12:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ho Ho! Ik was de DJ! Tiesto hoeft na een concert toch ook niet alle rommel van het veld op te vegen???
quote:
* Eilanden pakt Noca bij de kladden en duwt hem een emmertje sop in de handenquote:
Sien .... haal je voeten uit het emmertje sopquote:Op zondag 26 juni 2005 12:56 schreef appelsientje het volgende:
Zoooo ik duik het water
ff afkoelen...
Oepsquote:Op zondag 26 juni 2005 13:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Sien .... haal je voeten uit het emmertje sop![]()
Ja maar, ja maar, ja maar, Noca was al met de afwas begonnen!quote:Op zondag 26 juni 2005 13:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden pakt Noca bij de kladden en duwt hem een emmertje sop in de handen
Jij was gisteren ook aan het feesten! Meesoppen!
Geen vrijpleiten Clau! Het was Noca notabene die met die piratenmuziek begon!quote:Op zondag 26 juni 2005 13:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ja maar, Noca was al met de afwas begonnen!
Dacht ik ook, de dansvloer glimt als nooit tevoren.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:43 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee kijkt even in het rond
Nou, prima zo toch? Dank, heren!
Ik doe wel meequote:Op zondag 26 juni 2005 13:53 schreef Suijk het volgende:
Doe ook mee met de Tourmanager van Fok!
Ik heb een subleague aangemaakt [Hools] Het VBL café
ww: fokhools
Zal het de komende weken nog wat meer spammen.
Done.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:53 schreef Suijk het volgende:
Doe ook mee met de Tourmanager van Fok!
Ik heb een subleague aangemaakt [Hools] Het VBL café
ww: fokhools
Zal het de komende weken nog wat meer spammen.
Collins ligt nog in z'n bed uit te huilenquote:Op zondag 26 juni 2005 14:51 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
We gaan nu toch wel Marokko steunen hè ?
Collins Koffie graag, zwart.
Ik ben er ook nog best beroerd van.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:53 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Collins ligt nog in z'n bed uit te huilen
Bij mij ist ineens 25 mb, zonder dat ik dat wist...quote:Op zondag 26 juni 2005 15:12 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Lionel Messi.
Nog meer mensen bij wie Hotmail ineens 250 MB opslagruimte heeft?![]()
Okee. Leuk, kan je grote dingen verzenden! Je MSN doet het gelijk niet meer?quote:Op zondag 26 juni 2005 15:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Als het goed is heeft iedereen dat nu, het was al aangekondigd dat dat deze maand zou gebeuren.
Gauw een poultje opzetten!quote:Op zondag 26 juni 2005 15:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben benieuwd welke naam er nu weer uitrolt.
Kom straks wel op msn, nog even wat schoolwerk doen.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee. Leuk, kan je grote dingen verzenden! Je MSN doet het gelijk niet meer?
En tong is de eerste die wist van de nieuwe prinses!!!
Meld je hier maar eens gauw aan!quote:
schillen van 80 zongeruipte en onbespoten citroenenquote:Op zondag 26 juni 2005 15:37 schreef methodmich het volgende:
Stats hebben DIGGER?
Je kan het ook gewoon in een fles kopen:quote:Op zondag 26 juni 2005 15:42 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
schillen van 80 citroenen
5 liter pure alcohol
4 weken op vat
5 liter gekookt en afgekoeld suikerwater
1 panty
10 liter limoncello a 45 a 50%
Schitterende stats
Die hebben ze misschien ook al, maar naar buiten brengen is 2. Daar willen ze gewoon even mee wachten.quote:Op zondag 26 juni 2005 16:05 schreef methodmich het volgende:
Wanneer krijgt die baby eens een naam zeg?
Normaliter heb je als stel toch al lang een jongens- en meisjesnaam klaar liggen....
Bij ons op school ook: dinsdagavond musical avondquote:Op zondag 26 juni 2005 16:09 schreef methodmich het volgende:
Dinsdag musical kijken, komt goed uit dat we er uit liggen nu.
Ik ga voor Marianne.quote:
Marianne is het Franse nationale symbool, lijkt me sterk dat ze dat doen.quote:Op zondag 26 juni 2005 16:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga voor Marianne.
Geen idee waarom, maar dat denk ik
oke, dat wist ik nietquote:Op zondag 26 juni 2005 16:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Marianne is het Franse nationale symbool, lijkt me sterk dat ze dat doen.
Net zoals ze niet zullen kiezen voor manneke pis.
Zelf gekocht lijkt er amper op, is maar +/- 25% a 30%, komt vaak uit noord Italie, is niet zoet genoeg, al helemaal niet stroperig genoeg, veel te licht geel van kleur, te weinig citroen smaak, kortom, dat komt er hier niet inquote:Op zondag 26 juni 2005 15:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon in een fles kopen:
[afbeelding]
Maar zelf maken is wel stoerder
1 woord: Gazzetta.quote:
Ik denk niet dat Bjoro stomdronken een meisjesnaam verzonnen heeftquote:Mijn prognose qua babynaam:
1. Julia
2. Cláudia Rodriga
3. Roberta
4. Miranda
5. Elvira
Ik zapte net naar Ned-1 maar in de herhaling was het nog mooi om te zien.quote:Op zondag 26 juni 2005 16:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Owja wielrennen
Das een catastrofe voor Rabo
ze lijkt inderdaad vooralsnog niet veel op hem!quote:Op zondag 26 juni 2005 16:55 schreef methodmich het volgende:
Lijkt ze minder op d'r vader dan?
quote:Op zondag 26 juni 2005 17:06 schreef just me het volgende:ik ga bbq-en bij "mijn" trainer van Concordia
sorry tong
Heeft ze niks gedronken dan?quote:Op zondag 26 juni 2005 17:11 schreef tong80 het volgende:
Dat arme meiske bij de triatlon weet van voren niet dat ze van achteren ook leeft. Kan wegens uitdroging niet op haar benen staan.
Was het NK, ze lag bij het lopen nog een minuut op kop, maar ze was haar vloeibare eten verloren. Ze wilde niet opgeven.quote:Op zondag 26 juni 2005 17:13 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heeft ze niks gedronken dan?
Uit welk land komt ze dan?
Sneu, hoeveelste is ze geworden? Of is het nog niet afgelopen?quote:Op zondag 26 juni 2005 17:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was het NK, ze lag bij het lopen nog een minuut op kop, maar ze was haar vloeibare eten verloren. Ze wilde niet opgeven.
Ja Christiansen ofzo, die liet ook nog eens het één en ander lopen.quote:Op zondag 26 juni 2005 17:15 schreef golfer het volgende:
Deed mij denken aan die Zwitserse destijds bij de OS op de marathon.
Meteen naar het ziekenhuis vervoerd.quote:Op zondag 26 juni 2005 17:16 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Sneu, hoeveelste is ze geworden? Of is het nog niet afgelopen?
Ik zag het, geen lekkere beelden.quote:Op zondag 26 juni 2005 17:11 schreef tong80 het volgende:
Dat arme meiske bij de triatlon weet van voren niet dat ze van achteren ook leeft. Kan wegens uitdroging niet op haar benen staan.
Tietenknijpen he...quote:Op zondag 26 juni 2005 17:25 schreef methodmich het volgende:
Kan dat ook al tegenwoordig?
Heeeeeeeeel traag.. .komt door de hitte denk ikquote:Op zondag 26 juni 2005 17:33 schreef DeTolk het volgende:
Forum is traag
Tot morgen!quote:Op zondag 26 juni 2005 17:42 schreef methodmich het volgende:
Nee, door die baby.
Ik ben eten, prettige avond vast en tot morgen!
Bjoro is willem Alexanderquote:Op zondag 26 juni 2005 17:03 schreef Dylan Dog het volgende:
Zou bjoro vandaag ook gaan vaderen?
Hij is inderdaad langzaam en valt zo nu en dan wegquote:
quote:
quote:Op zondag 26 juni 2005 18:22 schreef cultheld het volgende:
Vrouwen & voetbal
http://www.parkstadtv.nl/ruziegr.htm
quote:Op zondag 26 juni 2005 18:43 schreef Bluezz het volgende:
Hey
Weer terug van bluezemammabezoek, loopt nu dus gewoon met anderhalve heup op haar 85e weer achter een rollator![]()
Wat een bickelmama
Het kind van alex en max heet denk ik Evita
quote:Op zondag 26 juni 2005 18:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Het gaat niet zo vlekkeloos met het forum @ the moment.
Hoiquote:Op zondag 26 juni 2005 19:15 schreef Bananenman het volgende:
Hoi. Terug van tennisbaan.
Fok is traag?
thx TRquote:Op zondag 26 juni 2005 20:04 schreef TerroRobbie het volgende:
fokhools
Ja.quote:Op zondag 26 juni 2005 19:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoi![]()
Doe jij aan tennis?![]()
Forum is lekker bezig inderdaad![]()
The page cannot be foundquote:Op zondag 26 juni 2005 20:14 schreef Bananenman het volgende:
Fok is zowaar weer snel hier.
Gezellig sfeertje daarquote:Op zondag 26 juni 2005 21:26 schreef DarkShine het volgende:
Er was damesvoetbal op Kaalheide dit weekend, en het filmpje wil ik jullie zeker niet onthouden.
Pas de 3e keer dat dit in dit topic gepost isquote:Op zondag 26 juni 2005 21:26 schreef DarkShine het volgende:
Er was damesvoetbal op Kaalheide dit weekend, en het filmpje wil ik jullie zeker niet onthouden.
Matige matpartijquote:Op zondag 26 juni 2005 21:26 schreef DarkShine het volgende:
Avondquote:Op zondag 26 juni 2005 22:18 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen
mijn hoofd gloeit.....
beetje te lang in de zon gezeten
Succes dan nog ffquote:Op zondag 26 juni 2005 22:20 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is bezig met zijn appraisal die hij morgen moet inleveren en het is zeker niet makkelijk.....
Klinkt moeilijk.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:20 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is bezig met zijn appraisal die hij morgen moet inleveren en het is zeker niet makkelijk.....
Bier gaat er altijd wel in natuurlijkquote:
Hele dag in België geweest.quote:Op zondag 26 juni 2005 21:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Pas de 3e keer dat dit in dit topic gepost is
Maar leuke meiden inderdaad![]()
Zelfs zo snel dat quoten en PI's weer de moeite waard zijn.quote:
Nu wel klootzak je hebt de boel gesaboteerdquote:
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Bier gaat er altijd wel in natuurlijk
Lekkerquote:
Inderdaad, gaat snelquote:Op zondag 26 juni 2005 22:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lekker
Wat gaat zo'n weekend toch altijd weer snel voorbij.... jammer jammer...
Ik moet altijd huilen bij programma's van Ivo Niehe.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:44 schreef golfer het volgende:
Die kleffe Ivo Niehe ben ik nu wel zat.
Ik ga lekker even in mijn bad dobberen.
Scheldt Willem Alexander de huid vol wil jequote:Op zondag 26 juni 2005 22:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu wel klootzak je hebt de boel gesaboteerd
Zit Mies op Ned-2 bij Ivo Niehe een missionaris de hemel in te prijzen. Doe daar wat aan.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Scheldt Willem Alexander de huid vol wil je![]()
Is 1 van de 8 terug?quote:Op zondag 26 juni 2005 22:51 schreef Suijk het volgende:
SCH, Mies was op tv.
Review van je activiteiten, bijdrage etc van het afgelopen jaar. Daarnaast welke zaken er verbeterd dienen te worden om je functie op een juiste wijze te vervullen en wat je doelstellingen zijn voor de nabije en verre toekomstquote:
Lekkere wedstrijdquote:FT Gloria Bistrita [11 - 0] Olymp. Nicosia (Cyp)
7' [1 - 0] C. Bucur
13' [2 - 0] I.B. Peres
20' [3 - 0] I.B. Peres
27' [4 - 0] S. Negrean
29' [5 - 0] S. Negrean
33' [6 - 0] I.B. Peres
35' [7 - 0] S. Negrean
64' [8 - 0] C. Bucur
78' [9 - 0] S. Szekely
79' [10 - 0] C. Bucur
90' [11 - 0] Bozesan (pen.)
Ik ben verantwoordelijk voor de marketing binnen het bedrijf waar ik werk SCH en heb daarnaast nog een aantal marketing-taken op Europees niveauquote:Op zondag 26 juni 2005 23:01 schreef SCH het volgende:
Wat doe jij eigenlijk voor werk Eilanden?
Ik doe ook zo ietsquote:Op zondag 26 juni 2005 23:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ben verantwoordelijk voor de marketing binnen het bedrijf waar ik werk SCH en heb daarnaast nog een aantal marketing-taken op Europees niveau
Toevallig dat ze altijd risicowedstrijden in de bouwvak plannen zodat ze hopen dat er nog veel man op vakantie zijn... Afgelopen jaar FC Den Bosch - Ado eerste wedstrijd.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:36 schreef Bananenman het volgende:
Hé. Het forum leeft. Laat ik dan een gerucht posten wat ik vandaag hoorde (wel van betrouwbare gast).
2e thuiswedstrijd van Ajax is kakkerlakken!
Dan zou het dus zo zijn;
Ajax - Ado
???? - Ajax
Ajax - feyenoord!
Weet dus niet 100% zeker of het waar is, maargoed als het zo is vind ik dat wel leuk![]()
Mag ik vragen waar het bedrijf in doet?quote:Op zondag 26 juni 2005 23:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ben verantwoordelijk voor de marketing binnen het bedrijf waar ik werk SCH en heb daarnaast nog een aantal marketing-taken op Europees niveau
Ik kijk dat niet meerquote:Op zondag 26 juni 2005 23:23 schreef golfer het volgende:
Zo, het badje was weer lekker en prcies op tijd klaar om dat stomme WK-onder20 programma nog even te bekijken.
Nog niets bekendquote:Op zondag 26 juni 2005 23:27 schreef PyTh het volgende:
Bjoro al Pappa?
Ik denk het nog niet dat ie al papa is.quote:Op zondag 26 juni 2005 23:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Denk dat Bjoro al papa is ja...
Al iemand een banner klaar?
Alleen als jij papa wordt.quote:
Mijn verdedigingsgesprek. Om zes uur krijg ik dan uitslag. Dus ik hoop dat ik morgenavond afgestudeerd benquote:
* wakker schriktquote:Op zondag 26 juni 2005 23:52 schreef SCH het volgende:
* SCH geeft AZ nachtzoentje op dat kleine kale plekje net onder zijn kruin![]()
We duimen voor je mee.quote:Op maandag 27 juni 2005 00:18 schreef clauwheee het volgende:
Mijn verdedigingsgesprek. Om zes uur krijg ik dan uitslag. Dus ik hoop dat ik morgenavond afgestudeerd ben
[sub[Als dat zo is doe ik een rondje paaldansen[/sub]
quote:
Waar op je lichaam?quote:Op maandag 27 juni 2005 00:18 schreef clauwheee het volgende:
Om zes uur krijg ik dan uitslag.
Succes!quote:Op maandag 27 juni 2005 00:18 schreef clauwheee het volgende:
Mijn verdedigingsgesprek. Om zes uur krijg ik dan uitslag. Dus ik hoop dat ik morgenavond afgestudeerd ben
Als dat zo is doe ik een rondje paaldansen
Ook als je aan de paal van golfer moet dansen?quote:Op maandag 27 juni 2005 00:23 schreef clauwheee het volgende:
Maakt me niet uit SCH, zolang het maar helpt
Mijn mental coach zit al in z'n rolquote:Op maandag 27 juni 2005 00:32 schreef SCH het volgende:
Kan die luie flikker schat van een Noca je niet beter bij staan, wij moeten de afwas nog doen
Luie flikker en schat zijn synoniemen van elkaar in De Dikke van SCH.quote:Op maandag 27 juni 2005 00:34 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Mijn mental coach zit al in z'n rol![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 00:24 schreef SCH het volgende:
Ook als je aan de paal van golfer moet dansen?![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 00:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Luie flikker en schat zijn synoniemen van elkaar in De Dikke van SCH.
Niets mis mee hoor.quote:Op maandag 27 juni 2005 00:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
Toch maar een wijntje dan. Helaas wit.
Dan wordt het nog viezer.quote:Op maandag 27 juni 2005 00:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Gooi er wat ranja, roosvice of iets dergelijks doorheen dan Frits.
quote:Op maandag 27 juni 2005 00:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar dan is ie wel rood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |