Trusteh Clauwtje!quote:Op zondag 26 juni 2005 02:23 schreef clauwheee het volgende:
We hadden een heuse feestavond hier
Nu echt weg is!!
Inderdaad.quote:Op zondag 26 juni 2005 04:54 schreef Bobu het volgende:
Paul van Heertum dus...
Maar ik heb Bjoro al een tijdje hier niet gezien, dus misschien is daar ook wel het een en ander aan het gebeuren?quote:Op zondag 26 juni 2005 10:56 schreef SCH het volgende:
Maxima is heel wat doortastender dan de familie Bjoro
morgen trouwens
quote:
en was hij vermomd op een VBL-meetquote:
zijn we misschien ook wel. Je kan hem niet iedere keer winnen.quote:Op zondag 26 juni 2005 11:32 schreef DeTolk het volgende:
Goedemorgen Hools!
* DeTolk dacht dat we nu eindelijk van Penaly- syndroom afwaren
had ik ook moeten doen, had een hoop bier gescheeldquote:Op zondag 26 juni 2005 11:35 schreef SCH het volgende:
* SCH zette gisteren de radio aan bij de 12e penalty
SCH uiteraardquote:Op zondag 26 juni 2005 11:45 schreef Eilanden het volgende:
Wie ruimt hier de boel op na de feestavond?
* Dos37 jaloers word omdat er geen spek meer isquote:Op zondag 26 juni 2005 11:59 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb honger...
ik denk dat ik zo maar eens een lekker eitje ga bakken met kaas en spek
quote:Op zondag 26 juni 2005 12:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
* Dos37 jaloers word omdat er geen spek meer is
Jij, want jij kneep er stiekem snel tussenuit en liet ons met alles zitten!quote:Op zondag 26 juni 2005 11:45 schreef Eilanden het volgende:
Wie ruimt hier de boel op na de feestavond?
Ho Ho! Ik was de DJ! Tiesto hoeft na een concert toch ook niet alle rommel van het veld op te vegen???quote:Op zondag 26 juni 2005 12:35 schreef clauwheee het volgende:
Goedemorgen Hools! *Slaap uit oogjes wrijft*
We werden net wakker gebeldOf we straks mee gingen naar het terras
Gezellig. Al moet ik mijn verdedigingsgesprek voor morgen ook nog voorbereiden, maar dat komt vast wel goed
[..]
Jij, want jij kneep er stiekem snel tussenuit en liet ons met alles zitten!
Ja zeg, ik was medeorganisator. Samen, dan?quote:Op zondag 26 juni 2005 12:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ho Ho! Ik was de DJ! Tiesto hoeft na een concert toch ook niet alle rommel van het veld op te vegen???
quote:
* Eilanden pakt Noca bij de kladden en duwt hem een emmertje sop in de handenquote:
Sien .... haal je voeten uit het emmertje sopquote:Op zondag 26 juni 2005 12:56 schreef appelsientje het volgende:
Zoooo ik duik het water
ff afkoelen...
Oepsquote:Op zondag 26 juni 2005 13:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Sien .... haal je voeten uit het emmertje sop![]()
Ja maar, ja maar, ja maar, Noca was al met de afwas begonnen!quote:Op zondag 26 juni 2005 13:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden pakt Noca bij de kladden en duwt hem een emmertje sop in de handen
Jij was gisteren ook aan het feesten! Meesoppen!
Geen vrijpleiten Clau! Het was Noca notabene die met die piratenmuziek begon!quote:Op zondag 26 juni 2005 13:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ja maar, Noca was al met de afwas begonnen!
Dacht ik ook, de dansvloer glimt als nooit tevoren.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:43 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee kijkt even in het rond
Nou, prima zo toch? Dank, heren!
Ik doe wel meequote:Op zondag 26 juni 2005 13:53 schreef Suijk het volgende:
Doe ook mee met de Tourmanager van Fok!
Ik heb een subleague aangemaakt [Hools] Het VBL café
ww: fokhools
Zal het de komende weken nog wat meer spammen.
Done.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:53 schreef Suijk het volgende:
Doe ook mee met de Tourmanager van Fok!
Ik heb een subleague aangemaakt [Hools] Het VBL café
ww: fokhools
Zal het de komende weken nog wat meer spammen.
Collins ligt nog in z'n bed uit te huilenquote:Op zondag 26 juni 2005 14:51 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
We gaan nu toch wel Marokko steunen hè ?
Collins Koffie graag, zwart.
Ik ben er ook nog best beroerd van.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:53 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Collins ligt nog in z'n bed uit te huilen
Bij mij ist ineens 25 mb, zonder dat ik dat wist...quote:Op zondag 26 juni 2005 15:12 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Lionel Messi.
Nog meer mensen bij wie Hotmail ineens 250 MB opslagruimte heeft?![]()
Okee. Leuk, kan je grote dingen verzenden! Je MSN doet het gelijk niet meer?quote:Op zondag 26 juni 2005 15:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Als het goed is heeft iedereen dat nu, het was al aangekondigd dat dat deze maand zou gebeuren.
Gauw een poultje opzetten!quote:Op zondag 26 juni 2005 15:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben benieuwd welke naam er nu weer uitrolt.
Kom straks wel op msn, nog even wat schoolwerk doen.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee. Leuk, kan je grote dingen verzenden! Je MSN doet het gelijk niet meer?
En tong is de eerste die wist van de nieuwe prinses!!!
Meld je hier maar eens gauw aan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |