ze lijkt inderdaad vooralsnog niet veel op hem!quote:Op zondag 26 juni 2005 16:55 schreef methodmich het volgende:
Lijkt ze minder op d'r vader dan?
quote:Op zondag 26 juni 2005 17:06 schreef just me het volgende:ik ga bbq-en bij "mijn" trainer van Concordia
sorry tong
Heeft ze niks gedronken dan?quote:Op zondag 26 juni 2005 17:11 schreef tong80 het volgende:
Dat arme meiske bij de triatlon weet van voren niet dat ze van achteren ook leeft. Kan wegens uitdroging niet op haar benen staan.
Was het NK, ze lag bij het lopen nog een minuut op kop, maar ze was haar vloeibare eten verloren. Ze wilde niet opgeven.quote:Op zondag 26 juni 2005 17:13 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heeft ze niks gedronken dan?
Uit welk land komt ze dan?
Sneu, hoeveelste is ze geworden? Of is het nog niet afgelopen?quote:Op zondag 26 juni 2005 17:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was het NK, ze lag bij het lopen nog een minuut op kop, maar ze was haar vloeibare eten verloren. Ze wilde niet opgeven.
Ja Christiansen ofzo, die liet ook nog eens het één en ander lopen.quote:Op zondag 26 juni 2005 17:15 schreef golfer het volgende:
Deed mij denken aan die Zwitserse destijds bij de OS op de marathon.
Meteen naar het ziekenhuis vervoerd.quote:Op zondag 26 juni 2005 17:16 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Sneu, hoeveelste is ze geworden? Of is het nog niet afgelopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |