schillen van 80 zongeruipte en onbespoten citroenenquote:Op zondag 26 juni 2005 15:37 schreef methodmich het volgende:
Stats hebben DIGGER?
Je kan het ook gewoon in een fles kopen:quote:Op zondag 26 juni 2005 15:42 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
schillen van 80 citroenen
5 liter pure alcohol
4 weken op vat
5 liter gekookt en afgekoeld suikerwater
1 panty
10 liter limoncello a 45 a 50%
Schitterende stats
Die hebben ze misschien ook al, maar naar buiten brengen is 2. Daar willen ze gewoon even mee wachten.quote:Op zondag 26 juni 2005 16:05 schreef methodmich het volgende:
Wanneer krijgt die baby eens een naam zeg?
Normaliter heb je als stel toch al lang een jongens- en meisjesnaam klaar liggen....
Bij ons op school ook: dinsdagavond musical avondquote:Op zondag 26 juni 2005 16:09 schreef methodmich het volgende:
Dinsdag musical kijken, komt goed uit dat we er uit liggen nu.
Ik ga voor Marianne.quote:
Marianne is het Franse nationale symbool, lijkt me sterk dat ze dat doen.quote:Op zondag 26 juni 2005 16:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga voor Marianne.
Geen idee waarom, maar dat denk ik
oke, dat wist ik nietquote:Op zondag 26 juni 2005 16:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Marianne is het Franse nationale symbool, lijkt me sterk dat ze dat doen.
Net zoals ze niet zullen kiezen voor manneke pis.
Zelf gekocht lijkt er amper op, is maar +/- 25% a 30%, komt vaak uit noord Italie, is niet zoet genoeg, al helemaal niet stroperig genoeg, veel te licht geel van kleur, te weinig citroen smaak, kortom, dat komt er hier niet inquote:Op zondag 26 juni 2005 15:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon in een fles kopen:
[afbeelding]
Maar zelf maken is wel stoerder
1 woord: Gazzetta.quote:
Ik denk niet dat Bjoro stomdronken een meisjesnaam verzonnen heeftquote:Mijn prognose qua babynaam:
1. Julia
2. Cláudia Rodriga
3. Roberta
4. Miranda
5. Elvira
Ik zapte net naar Ned-1 maar in de herhaling was het nog mooi om te zien.quote:Op zondag 26 juni 2005 16:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Owja wielrennen
Das een catastrofe voor Rabo
ze lijkt inderdaad vooralsnog niet veel op hem!quote:Op zondag 26 juni 2005 16:55 schreef methodmich het volgende:
Lijkt ze minder op d'r vader dan?
quote:Op zondag 26 juni 2005 17:06 schreef just me het volgende:ik ga bbq-en bij "mijn" trainer van Concordia
sorry tong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |