quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:08 schreef Gebakken_vissie het volgende:
hodfr
en het mag volgende keer wat sneller hoor
Die mag jij doenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:08 schreef Gebakken_vissie het volgende:
hodfr
Nouw heb ik in een autô topic gepost.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:08 schreef Gebakken_vissie het volgende:
hodfr
bijelk nieuw topic komt ie vast preventief kijken of we het wel doenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:18 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
bijelk nieuw topic komt ie vast preventief kijken of we het wel doen
eigenlijk is ie wel heel begaan met ons hoor![]()
Kan je meteen de reacties van Popijn in andere topics verwijderen. Hij heeft zich nu al 2 maal misdragen en zijn posthistory ziet er nu lelijk uitquote:
ben ik soms de enige die doorheeft dat Fok! groter is dan PTA Fok!MCquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:21 schreef Youssef het volgende:
[..]
Kan je meteen de reacties van Popijn in andere topics verwijderen. Hij heeft zich nu al 2 maal misdragen en zijn posthistory ziet er nu lelijk uit
Ja wat een boefje hequote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:21 schreef Youssef het volgende:
[..]
Kan je meteen de reacties van Popijn in andere topics verwijderen. Hij heeft zich nu al 2 maal misdragen en zijn posthistory ziet er nu lelijk uit
Voor de meesten is Fok! voornamelijk FokMC volgens mij..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:22 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ben ik soms de enige die doorheeft dat Fok! groter is dan PTA Fok!MC
Wat heb jij uberhaupt met mijn posthisterie van doen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:21 schreef Youssef het volgende:
Jouw posthistory is een toevoeging aan de 5 terugvindtopics in de OPquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat heb jij uberhaupt met mijn posthisterie van doen.![]()
![]()
Ik weet wel dat je veel van mij kan leren, maar je mag het ook gewoon openlijk vragen hoor.![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:27 schreef Youssef het volgende:
Jouw posthistory is een toevoeging aan de 5 terugvindtopics in de OP![]()
![]()
Offtopic ja, en er staan welke autoquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:28 schreef Youssef het volgende:
Hoeveel haal jij uit je tank? Ik wil reageren dat het zeker zo een eikel is die heel langzaam optrekt na het stoplicht en 40 blijft rijden terwijl er niets voor hem rijdt !!!
Maar ik mag niet meer![]()
Ik heb gelukkig nog een leven naast FOK!MC. Maar als ik op FOK rond hang dan is het veel frontpage, F1 en de MC.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:23 schreef Youssef het volgende:
[..]
Voor de meesten is Fok! voornamelijk FokMC volgens mij..En das beter ook, ik probeer ook af te kicken van de rest uit de AT
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:31 schreef bwt het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog een leven naast FOK!MC.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:59 schreef Youssef het volgende:
Heeeuj, hoe denken RB/Ondeugend/bwt/OPM/Hollander over een meet dit weekend?
Je kan je idd afvragen of die kids daar later blij mee zullen zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:33 schreef Youssef het volgende:
Je zal toch een kind zijn van een van die OUD posters(BE!
) Kan je later teruglezen hoe men elkaar en jou de hele tijd vertroetelde om domme werkjes. Werkloze vrouwen die constant foto's van je zitten te posten
Kindertekeningen en werkjes #2
En nou gaan we weer genieten van het weer
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je kan je idd afvragen of die kids daar later blij mee zullen zijn.
Maar om te rellen dan levert het natuurlijk wel weer goed materiaal.
Ik hoorde ergens het noorden roepen, dat toch te ver? Of heeft die KLX buiten je rechterbilhelft geen beperking??quote:
alles buiten jouw dorp is toch te ver voor dat ding van jouwquote:
Die gast zit zeker nu aan het schepijsquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:18 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
alles buiten jouw dorp is toch te ver voor dat ding van jouw
Jep! 14 kmquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:14 schreef Gebakken_vissie het volgende:je bent weer terug
Je hebt die twee-wieler overleefd
vrouwen doen dat ook vaak als ze zich buitengesloten voelen. Gaan ze ijs eten. Direct uit de bak.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:18 schreef Youssef het volgende:
[..]
Die gast zit zeker nu aan het schepijs
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:23 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
vrouwen doen dat ook vaak als ze zich buitengesloten voelen. Gaan ze ijs eten. Direct uit de bak.
Ijsje BE?quote:
Eerst even zaterdag die carb shaffen, mits ik de motivatie kan opbrengen om e.a. uit en in te bouwen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:17 schreef Youssef het volgende:
Ik hoorde ergens het noorden roepen, dat toch te ver? Of heeft die KLX buiten je rechterbilhelft geen beperking??
Wat heb ik dan zondag gedaanquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:18 schreef Gebakken_vissie het volgende:
alles buiten jouw dorp is toch te ver voor dat ding van jouw
Ga je binnenkort trouwen dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:27 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes is aan de lijn.
Ik doe het wel met meloen.
Niet dat ik weet.quote:
Ook hier weet ik niks van, maar dan nog... beter dan nu alvast er wat af dan straks echt als walvis eindigen.quote:En het is een beetje kansloos als je toch kinderen krijgt in 2006.![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ook hier weet ik niks van, maar dan nog... beter dan nu alvast er wat af dan straks echt als walvis eindigen.
Hoe bedoel je? Voor meer of minder? Hij doet niet veel op het moment, maar ik vind het prima. Ik hou zowieso niet van die graadmagere mannetjes.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:54 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Maar Free Willy is mannelijk, doet de andere partij noem geen namen dan ook zijn best dan?![]()
![]()
*slik*quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:58 schreef Youssef het volgende:
Ik heb hier wel een route liggen die misschien leuk is, maar dat is in Ommen.. gaat eerst iets oostelijk en eindigt daarna te westen van Zwolle ergensWie verzint een route voor zondag anders
![]()
?
Klinkt bekend.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:56 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe bedoel je? Voor meer of minder? Hij doet niet veel op het moment, maar ik vind het prima. Ik hou zowieso niet van die graadmagere mannetjes.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:07 schreef Patrick281 het volgende:
ER WORDT INEENS EEN BAK MET SCHEPIJSJES BINNENGEBRACHT
![]()
![]()
Daar heb ik weinig last van. Hij eet gewoon wat ik eet, en anders moet hij het zelf klaarmaken.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:04 schreef Patrick281 het volgende:
Maar dan wordt er wel geklaagd dat er te weinig steun is.![]()
Ah, jullie burgers snakken geen pinda's, andere nootjes, chips, pakje koekjes per persoon per dag.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:19 schreef Brighteyes het volgende:
Daar heb ik weinig last van. Hij eet gewoon wat ik eet, en anders moet hij het zelf klaarmaken.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:35 schreef ondeugend het volgende:
[[url=http://img10.imagevenue.com/loc201/th_ca9_1.jpg]afbeelding][/URL]
Bij het terras.
[[url=http://img8.imagevenue.com/loc274/th_f91_2.jpg]afbeelding][/URL]
Als je haar maar goed zit.
[[url=http://img24.imagevenue.com/loc58/th_467_3.jpg]afbeelding][/URL]
Blote benen parade.
[[url=http://img13.imagevenue.com/loc41/th_5b7_4.jpg]afbeelding][/URL]
Als er maar bier is.
[[url=http://img6.imagevenue.com/loc2/th_b3f_5.jpg]afbeelding][/URL]
Voor Pepsel
[[url=http://img38.imagevenue.com/loc158/th_b64_6.jpg]afbeelding][/URL]
Apart
Zou hij zolang onderweg geweest zijn ?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]volgens mij heb ik die onderste gister of eergister zien rijden op de a15 bij spijkenisse
goed, dat was ik dus, iemand was ff vergeten onder mijn lokale profiel uit te loggenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]volgens mij heb ik die onderste gister of eergister zien rijden op de a15 bij spijkenisse
quote:
Hey, wanneer komt je verhaal nu. Dat van wat je gister niet wilde vertellen!!!!!!quote:
Zondag ziet er goed uit hoor, zaterdag volgens mij wat buien richting het zuid-oosten... maar daar heb ik verder geen hol mee te makenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:35 schreef el_nuno het volgende:
gaat er nog een meet komen dit weekend? word niet echt lekker weer zo te zien
[[url=http://img24.imagevenue.com/loc58/th_467_3.jpg]afbeelding][/URL]
Blote benen parade.
[[url=http://img38.imagevenue.com/loc158/th_b64_6.jpg]afbeelding][/URL]
Apart
zonder handschoenen is kwestie van wennen, sportschoenen zijn gewoonweg klote. Daar heb ik vaak genoeg mee gereden om daar zeker van te zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:27 schreef Youssef het volgende:
[..]![]()
Met mijn dikke zeer goed beschermende textiel kleding
heb ik soms al last van de hitte die daar ergens onderin vandaan komt.
Overigens heb ik nu ook al ervaren hoe verrot het rijdt zonder hand schoenen en een paar oude gympies, als je dat niet gewend bent
Naar de pomp toe om schoon te maken...
bijna iedere ochtendquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een Corona gixxer, niks aparts aan.
Zijn er niet zo heel veel van gemaakt maar je ziet ze nog weleens rijden.![]()
quote:
Vandaag ook zonder handschoenen en op sportschoenen naar mijn werk gereden, merkte niks eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:09 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
zonder handschoenen is kwestie van wennen, sportschoenen zijn gewoonweg klote. Daar heb ik vaak genoeg mee gereden om daar zeker van te zijn
schakelen gaat klote.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Vandaag ook zonder handschoenen en op sportschoenen naar mijn werk gereden, merkte niks eigenlijk.
Kwam er pas om 10 uur achter dat ik op sportschoenen liep ipv werkschoenen, beetje slecht geslapen vannacht.![]()
Want?quote:
had nogal las van mijn voet (tussen teen en wreef) sportschoen houd pook niet tegen dus drukte meteen in voet. die kanarie schakelt redelijk stroefquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Want?![]()
Ging best, moest even 2 auto's inhalen een stukje voor ik het terrein op draai en zat ineens op 160?![]()
Moest flink in de ankers om de afslag niet te missen.![]()
Kawa kopen?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:19 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
had nogal las van mijn voet (tussen teen en wreef) sportschoen houd pook niet tegen dus drukte meteen in voet. die kanarie schakelt redelijk stroef
kawaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kawa kopen?![]()
Had echt nergens last van, schakelen gaat lekker soepel.![]()
Spuit 11, hittegolf is al voorbijquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:24 schreef hicham het volgende:
Als het zo warm blijft prefereer ik een namiddag / avond meet
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:24 schreef hicham het volgende:
Als het zo warm blijft prefereer ik een namiddag / avond meet
"de motor reed wel 160"quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Want?![]()
Ging best, moest even 2 auto's inhalen een stukje voor ik het terrein op draai en zat ineens op 160?![]()
Moest flink in de ankers om de afslag niet te missen.![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:37 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Niet iedereen begrijpt die quote denk ik
Okee ben er weer helemaal bij.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Commentaar van politie achtervolgingen
quote:Een nieuw record in het vrouwentennis. Tennister Maria Sharapova heeft namelijk een geluidsrecord gevestigd. De tennisster, bekend om haar gekreun tijdens de wedstrijd, heeft tijdens de tweede ronde van Wimbledon een schreeuw gegeven met een geluidsniveau van 101,2 decibel.
Hiermee liet zij Monica Seles ver achter zich. Zij kwam nooit verder dan 93 decibel. Ter vergelijking, een F16 op 600 meter hoogte veroorzaakt 95 decibel, een politiesirene gemiddeld zo'n 100 decibel.
Sharapova, de winnares van vorig jaar, bereikte behalve de hardste schreeuw ooit tijdens een tenniswedstrijd ook de derde ronde van het grastoernooi. Ze won eenvoudig in twee sets van Sesil Karatancheva uit Bulgarije.
waarom niet ?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:44 schreef Youssef het volgende:Ik ging de motor vastzetten, komt een man bij me.
Zeg ik, ruim je het zelf weer op?
Nee, maar hij zei iets van... Is dit jouw motorIk loop er elke avond langs en dan denk ik aaaaah
![]()
![]()
Martie, is Ommen ver of zullen we het gewoon proberen![]()
Weekveel, is weer zoveel snelwegkilometers. Ga eens mietjes wervenquote:
i wishquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:44 schreef hollander172 het volgende:
Wanneer komt Jesse nou eens met de plaatjes van de net aangekochte ZX7R(R)?
ja...quote:Of zou hij toch bekennen dat ie eigenlijk als meisje ter wereld is gekomen?![]()
![]()
![]()
En nu? Schijnbaar moest je iets kwijt en had dat gepland voor vandaag?quote:
ja, maar,,,,, Wanneer kom je nou met je verhaal??????quote:
Doe ik niet (meer) aan.quote:
Dan wordt het een bedragje op NL U20.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:42 schreef Youssef het volgende:
Ik weet het niet, maar Nederland - Marokko wordt wel rellen
Batsmeet![]()
Hopen dat NL dus wint van die negerts, en OPM mag optiefe want we weten nog niets
![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan wordt het een bedragje op NL U20.![]()
Weet niet eens wie er in dat team zitten.![]()
Pikte vandaag de aankondiging van Jesse op maar volgens mij is ie zijn coming out nog aan het voorbereiden want dit duurt wel heel lang.
Als je een flikker bent, best, de lims zullen er wat meer moeite mee hebben maar ik vind het allemaal prima zolang je maar geen homevideo;s gaat maken en via internet gaat verspreiden.![]()
Da's nog niet eens zo erg ook weleens gekeken op stileproject?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:47 schreef Youssef het volgende:
En we hoeven ook geen goatse foto's te zien inderdaad
als het dat al is. Waarschijnlijk wil ie gewoon ook een keertje in het middelpunt van de belangstelling staanquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Da's nog niet eens zo erg ook weleens gekeken op stileproject?maar laat de cumshots e.d. maar achterwege.
![]()
Snap niet waarom ie zo moeilijk doet eigenlijk, waarschijnlijk is het weer huis/tuin en keuken nieuws waar ze doorgaans de Telegraaf in de zomermaanden mee vullen.![]()
Attention whore.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:52 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
als het dat al is. Waarschijnlijk wil ie gewoon ook een keertje in het middelpunt van de belangstelling staan
Jij doet ook lekker mee.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:00 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb vanochtend 4-5 mailtjes met OPM gehaden ik heb er eigenlijk niet eens bij stilgestaan die aankondiging vandaag.
![]()
![]()
Daar hebben we het helemaal niet over gehad.Of misschien toch wel.
![]()
Maar mij lips are sealed.![]()
Ik denk het niet hoor dat we het er over gehad hebben.
Of wel.![]()
Neiiih.![]()
I couldn't care less at the moment, ga weer even geld verdienen.quote:
Zit in je bloed hehquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:07 schreef hollander172 het volgende:
[..]
I couldn't care less at the moment, ga weer even geld verdienen.
Althans dat hoop ik, blijft gokken natuurlijk.![]()
Pap's en man's zijn gewoon nederlands, weet niet van welke neger ik dat gokken heb.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:10 schreef Makster het volgende:
[..]
Zit in je bloed heh
Gokken bedoel ik dan
Dan gok je goedquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Pap's en man's zijn gewoon nederlands, weet niet van welke neger ik dat gokken heb.![]()
![]()
Is gewoon leuk en die extra pleuro's per maand mooi meegenomen.![]()
Inkomsten daaruit zijn helaas wel 90% gedaald.........quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:14 schreef Makster het volgende:
[..]
Dan gok je goed
OF je hebt al heel je leven geluk
deze week mijn 2e salaris gekregen, dus meteen weer geld naar mijn effectenrekening overgeschreven. Maandag weer aandelen kopenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Inkomsten daaruit zijn helaas wel 90% gedaald.........![]()
Eerst zette ik gewoon in tijdens mijn werk maar dat wordt lastig met magazijnwerk.Sollicitaties lopen weer dus binnenkort kan ik weer lekker meeposten tijdens kantooruren.
![]()
Het is overigens heel makkelijk, gewoon een beetje induiken (had hiervoor echt nul komma nul interesse in sport) en de beste odds kiezen.
Yield is ongeveer 40% dus ik mag niet klagen.
![]()
Beter is dat de oplossing. En anders maar een Mikuni vlafschijf erop klussenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:17 schreef Patrick281 het volgende:
Mjn alibi voor de avond.![]()
![]()
Kappen eraf, tank eraf, gaskabel gelost, chokekabel en stationair los.......
[afbeelding]
Eenvoudig filmpje van hoe de carb werkt.
Morgen nog even de buitenkant cleanen, nog wat dingen eraf slopen en wegbrengen dat ding.![]()
Hopelijk daarna er gelijk weer op schroeven na een uur ultrasoon reinigen.![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:17 schreef Patrick281 het volgende:
Mjn alibi voor de avond.![]()
![]()
Kappen eraf, tank eraf, gaskabel gelost, chokekabel en stationair los.......
[afbeelding]
Eenvoudig filmpje van hoe de carb werkt.
Morgen nog even de buitenkant cleanen, nog wat dingen eraf slopen en wegbrengen dat ding.![]()
Hopelijk daarna er gelijk weer op schroeven na een uur ultrasoon reinigen.![]()
Grappig, daar heb ik dus weer geen kaas van gegeten.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:24 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
deze week mijn 2e salaris gekregen, dus meteen weer geld naar mijn effectenrekening overgeschreven. Maandag weer aandelen kopen
ik koct altijd van die fondsen die bijna failliet waren. Veel voor weinig en dan gokken. 2 jaar gelden 65% winst in 6 maanden, toen alles verkocht omdat ik niet meer prive mocht handelen van de bank waar ik voor werkte.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Grappig, daar heb ik dus weer geen kaas van gegeten.
Ooit eens verschrikkelijk veel winst gemaakt op aandelen google maar daarna..........![]()
![]()
Google heb ik gekocht net voor de beursgang.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:32 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ik koct altijd van die fondsen die bijna failliet waren. Veel voor weinig en dan gokken. 2 jaar gelden 65% winst in 6 maanden, toen alles verkocht omdat ik niet meer prive mocht handelen van de bank waar ik voor werkte.
Denk dat ik maandag weer eens getronics koop, altijd leuk op verdiend. Waarschijnlijk ook Sopheon, daar zit ook aardig wat in komend half jaar gok ik. Pharming denk ik ook op korte termijn, maar die kosten nu al rond de 5, dus dan moet ik er flink wat kopen om een leuk bedrag te kunnen verdienen en ik hou het graag eenvoudig.
De chokekabel los halen misschienquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:29 schreef Patrick281 het volgende:
Koplamp zit er nog niet op, want de choke moet eerst weer terug achter het kuipje.
Moet nog uitvinden hoe die van de carb af kan.(heb gewoon nog niet gekeken
)
Daarom heb jij ook een kantoorbaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:39 schreef Makster het volgende:
De chokekabel los halen misschien
MAar is wel kut, net als de gaskabel en net als de koppelingskabel. Werd er gestoord van eerst maarja was al 7 uur bezig en wilde naar huis dus dan is je geduld wel op
Yups gezien maar geen zin om te lezenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Daarom heb jij ook een kantoorbaan.![]()
Gaskabel was easy, maar zo met een half oog zie ik niet hoe deze los kan.
Zal het morgen wel met een oogopslag gelijk zien.![]()
Had je die beschrijving van de carb nog gezien? klik!
Heb hem wel uitgeprint, maar nog niet gelezen.![]()
Was dat het? Dat je je spul terug hebquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:sorry, was even wezen rijden
![]()
en niet naakend
ook jaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:54 schreef Youssef het volgende:
[..]
Was dat het? Dat je je spul terug heb?
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:50 schreef Makster het volgende:
Morgen misschien langs Bonmotoren om het een en ander te kopen.
En danquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ook ja![]()
en de 2 dates van morgen
en je had je zo verheugd op big news
Ommen is te doen.quote:
Ga je toch meequote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ook nog geen nieuws van mijn spatbordje.![]()
Wel een bevestigingsmail van E-bay, maar daar blijft het bij.
Wat is er met dat LED achterlicht.![]()
En neem eventueel je KLX achterkant mee om te vergelijken met andere achterkanten?![]()
Ik heb net wel de beschrijving globaal doorgelezen, en een CR carburateur is fijner.![]()
Deeeez heeft wel erg veel losse onderdelen erin zitten.![]()
![]()
Zondagquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wanneer is de meeting?? ik ben erbij...hoop het eigenlijk niet
Dat Ommen je nog werkelijk wat zegt ookquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:57 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ommen is te doen.
Als ik RB vannacht tegenkom overleg ik meteen even. Ik kom er sowieso morgen op terug.
Nu eerst de nacht van Assen weer in.
Wat een rotleven heb ik toch.
Johquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
verpatsen
ws. kan ik volgend weekend hier gaan kijken, als we het eens kunnen worden
[afbeelding]
Mooie achterkant!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
verpatsen
[afbeelding]
Is dat een vraag.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:58 schreef Makster het volgende:
Ga je toch mee
GOed plan om de achterkant ff mee te liften. Wat voor sproeier zit er standaard in de KLXMet een conisch K&N moet ie rijker doordat er meer lucht in de carb komt....
Editten hehquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
verpatsen
[afbeelding]
okquote:
alweer 4 weken geleden dat ik reedquote:We zien wel wat het wordt, het is iig in de kutomgeving boven je ongeveerRij je voorzichtig
?
Ik ken het ookquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:00 schreef Youssef het volgende:
Dat Ommen je nog werkelijk wat zegt ookTenzij je het eerst heb ingevoerd op Map24
![]()
Wat je wiltquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is dat een vraag.![]()
![]()
Ik heb de carb nog niet open, dus kan nog niet beoordelen wat er nu inzit.
Aan de bougie te zien staat hij waay te rijk.
Dus misschien heb jij wel iets aan mijn sproeier, en ik aan die van jou.![]()
quote:
idd, en hij is al aardig in prijs gezakt...van 5500 naar 4750 en per mail zei hij 4500 euro...ik ga iets van 4100 bieden denk ikquote:Das die van nagano ofzo, staat al LANG te koop. Doe er je vorodeel mee, wel een puik ding, vorig jaar bijna gekochtMAar toen emigreerde ik tijdelijk
![]()
Vooral met het arrowsysteem zeer de moeite waard![]()
Ik zou best eens een keer bij Bon willen kijken ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:03 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat je wilt
Bon, ja opzich weer eens wat anders
jankerd, ik heb in februari voor het laaste gereden. toen braken de tanden van de achjtertandwiel afquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ok
[..]
alweer 4 weken geleden dat ik reeddus vanavond was weer als vanouds heerlijk
eerste kms toch weer ff wennen, maar later ging het wel weer aardig...
blijft warm als je aan het sporten bent![]()
tis geen 'ondaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:01 schreef Youssef het volgende:
[..]
Mooie achterkant!Helaas zie ik daar zx7r staan, dus ik vermoed dat de voorkant weer 3 keer nix is
![]()
leukquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:04 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
jankerd, ik heb in februari voor het laaste gereden. [/sub]
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:04 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
jankerd, ik heb in februari voor het laaste gereden. toen braken de tanden van de achjtertandwiel af
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jullie komen er nog wel achter wat porno is
65 kilomter bij mij vandaag, is ook nog wel te overzien opzichquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zou best eens een keer bij Bon willen kijken ja.![]()
quote:Er is nu een mailtje onderweg naar het mailadres uit je profiel. Zodra je op de link klikt die je daarin vindt krijg je een nieuw wachtwoord.
Wat een flikker ben je ook he...........quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ook ja![]()
en de 2 dates van morgen
en je had je zo verheugd op big news
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:08 schreef Makster het volgende:
65 kilomter bij mij vandaag, is ook nog wel te overzien opzich
waar het hart vol van is...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat een flikker ben je ook he...........
Dacht echt even dat je het nieuwe vriendje van Jamai was.![]()
![]()
quote:Sorry, vergeten inzet te bevestigen.Moet toch gebeuren he?
Wat jij wil vriend.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
waar het hart vol van is...
jij wilt het te graag horenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat jij wil vriend.
Je mag ook gewoon toegeven dat je typische vrouwelijke trekjes hebt hoor.![]()
Ga mee dan dan weet ik tenmiste zeker dat ik gaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Die Husk stond bij Eindhoven, dat is nog een stukkie verde,r maar was ook maar 55 minuten.
OP Fiero speed tenminste.![]()
Den Bosch is heel goed te doen.![]()
nope, hij woont in arnhem en volgens randstad vianen ging dat niet werkenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:14 schreef hollander172 het volgende:
Werkt je broertje nou al eens bij Kawa?
Geen nieuwe gezichten gezien, wel afscheid genomen van wat bekende gezichten.![]()
Zolang je niet minimaal een cupje C in de aanbieding hebt laat ik het aanbod even gaan..........quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zolang je niet minimaal een cupje C in de aanbieding hebt laat ik het aanbod even gaan..........![]()
En mooi lang haar, welgevormde bilpartij etc. etc.
Raar volk daar, hij heeft toch weleens van doorzettingsvermogen gehoord?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nope, hij woont in arnhem en volgens randstad vianen ging dat niet werken
Hahahahaha inderdaad zeg hee. Hollander wat zeg je mafkeesquote:
Je insinueert zelf dat ik interesse in Jamai lookalikes heb.quote:
Ik mafkees?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:18 schreef Makster het volgende:
[..]
Hahahahaha inderdaad zeg hee. Hollander wat zeg je mafkees![]()
![]()
![]()
![]()
Yeah right, monkey spankerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik mafkees?Hoe kom je er bij.
Je kan alles lezen zo je wil.![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:43 schreef hicham het volgende:
Echt een fecking mEgEaUl motorrijder reed er voor me op de A1
De brug stond open op de snelwegdus lange file daar, gaat die kenkerlijer er fucking traag tussendoor terwijl ik de brug al omlaag zie gaan. IN PLAATS VAN DAT IE EVEN GAS GEEFT ZODAT WE VOORAAN STAAN ALS DE SLAGBOMEN OMHOOG GAAN
![]()
![]()
![]()
![]()
had hem echt willen vermoorden toen
![]()
Was gewoon een zomerzondagrijder zonder handschoenen die de breedte van z'n motor niet kan inschatten ofzo, dat ie zo fucking traag tussen de auto's reedToen de slagbomen dus omhoog gingen stonden er nog iets van 10 auto's voor ons dus moest ik tussen de koekblikken optrekken
tot zover mijn frustratie
Nu mogen jullie verder met OPM bashenof is het Lars' beurt
quote:
je leest maar wat je wiltquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je insinueert zelf dat ik interesse in Jamai lookalikes heb.![]()
Ik vat dat op als aanbod maar wees niet bevreesd, ik voel me niet beledigd oid.![]()
![]()
jij wilt dat hij dat wil lezen hequote:
kennen wij elkaarquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:57 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
jij wilt dat hij dat wil lezen he
moet ik de het 'lijstje' vast updaten
hij is met zijn gedachten bij iemand anders hequote:
weer een open kans iddquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:04 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
hij is met zijn gedachten bij iemand anders he
a, zo is ie weg en zo is ie er weerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]die st-inktvis komt opeens snerpen uit het niets
![]()
en wie de nuek is uquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:09 schreef broodje_rosbief het volgende:
[..]
a, zo is ie weg en zo is ie er weer
dat is er dus 1 die ik ook niet kenquote:
ja na maanden niks gedaan te hebben gaan die ook weer op hun brakke motortjes rondtuffenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:13 schreef Makster het volgende:
Tering newbies..... Mooie weer is er weer hoor![]()
Mensen, ik ben neer. Wil morgen veel werk verzetten aan de onderelen van de KLX.
Biatchquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:49 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nee, jij gaat lekker door die files heen![]()
quote:
quote:Zondag wordt een droge dag met tamelijk veel zon. Met een nog steeds
noordelijke wind loopt de temperatuur op tot een aangename 23 graden.
Teveel toer en te weinig SM.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:46 schreef hicham het volgende:
SuperdukeDuke II
(haalde vorige keer namen door elkaar heen
)
Was er met je lichaam danquote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:09 schreef Patrick281 het volgende:
Het onweerde inderdaad enorm, ben om 3 uit mijn bed gegaan door de keiharde knallen, alsof de hemel naar beneden kwamzelfs om 4 uur was het nog niet minder, leek allemaal wel recht naast mijn slaapkamerraam neer te komen.
Hogere machten kwamen mij afstraffen.
Maar ik leef nog.
![]()
En vanochtend gaat ineens om kwart voor 10 keiharde opperette muziek door de straat, is er een geluidswagen aan de overkant die een festiviteit inluidde.Hij's nu pas weg.
Uitslapen ................ nee.![]()
![]()
Ik begin mensen die een pistool hebben en door geluidsoverlast getroffen worden enigzins te begrijpen.![]()
Maar ja ook nog wat dingen te doen dus, ergens komt het wel uit.![]()
Alleen dat fokking zere lichaam protesteert..
Inderdaad, het huis is hier echt een broeikas op de tweede verdieping.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:16 schreef bwt het volgende:
en het is dan ook nog eens een bezweet lichaam.
lekker benauwd
Zere schouder en nek, de hele week al slaaptekort.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:20 schreef Makster het volgende:
Was er met je lichaam dan
Ben nu ff douchen en dan maar weer eens knutselen. Denk de tandwielen eraf halen, achterspatbord mee en naar Bon. Maarja heb niet zoveel zin eigenlijk![]()
ik moet...ik moet....ik moet..... ik moet..... ik moet.....![]()
Ik dacht meer aan 11 uurquote:Op zaterdag 25 juni 2005 08:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
t was nog droog hier...wel lekker afgekoeld
hoe laat eigenlijk morgenik moet om 1200 uur ff iemand ophalen van Schiphol...en 's avonds bbq...
Opzich is 14:00 uur een mooie tijd, maar hoe gaan we dat sjeffenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Inderdaad, het huis is hier echt een broeikas op de tweede verdieping.![]()
Ze hadden belooft dat het nieuwe dak 4 jaar geleden een stuk warmteproblemen in de zomer zou verhelpen.![]()
Hier op de compiekamer ook maar eens zo'n lamp met ventilator monteren.
Ben hier s'avonds doordeweeks net Arafat met een handoek op mijn hoofd.![]()
[..]
Zere schouder en nek, de hele week al slaaptekort.![]()
Dacht nu echt even wat in te kunnen halen.![]()
Mja als ik eens op ga schieten met de carburateur dan kan ik wel mee naar Bon.
Maar dat zal zeker niet voor 14:00 zijn.![]()
ik denk dat omgeving TT niet echt handig is om te meeten cq te rijdenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 07:50 schreef Youssef het volgende:
[..]![]()
Als iemand nou even een plaats wil noemen waar we verzamelen, iemand die daar bekend is ofzoPompstation langs de A28, plek in Zwolle/Ommen etc. Dan neem ik een route mee
Geen garantie dat de route goed te rijden is
hele week iddquote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:21 schreef Patrick281 het volgende:
de hele week al slaaptekort.![]()
Dacht nu echt even wat in te kunnen halen.![]()
Krijgen we allemaal minimaal een prent voor de uitlaat..........quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik denk dat omgeving TT niet echt handig is om te meeten cq te rijdener wordt natuurlijk nu veeeel strenger gecontroleerd
![]()
Hebben de agentjes na zaterdag geen vrij dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik denk dat omgeving TT niet echt handig is om te meeten cq te rijdener wordt natuurlijk nu veeeel strenger gecontroleerd
![]()
Dan ben ik hopelijk onderweg naar Motoport.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:45 schreef Makster het volgende:
Kom zo nog wel ff op Fok als ik bij mijn ouders ben
K.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hebben de agentjes na zaterdag geen vrij dan?![]()
[..]
Dan ben ik hopelijk onderweg naar Motoport.![]()
Bel mij anders even rond 13:30 waar ik heen moet in Dordt, en of ik het dan red weet ik dan ook gelijk.
Zie mail.![]()
ja zoiets en ze liggen vast iedere 100m met een laserstraalgun in de struikenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Krijgen we allemaal minimaal een prent voor de uitlaat..........
...........en aangezien niet iedereen een origineel reservexemplaar heeft liggen.........![]()
Het is algemeen bekend dat er in het TT weekend op alle verbindingswegen van en naar Assen flink gecontroleerd wordt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja zoiets en ze liggen vast iedere 100m met een laserstraalgun in de struiken![]()
Die controles zijn morgen niet meer. Mochten ze er toch zijn dan is het voornamelijk van Noord naar Zuid. (Assen - Zwolle) De rest van de meet zal niet op een autosnelweg plaatsvinden neem ik aan.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
Tja beetje jammer van die plastic zak jaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:10 schreef Patrick281 het volgende:
En leuk dat je je tas met spulletjes achterlaat inderdaad, notabene buiten bij het achterwiel van de CR in de tuin van je ouders.![]()
Paul Bonen hij maar de hele tijd denken dat wij SM racegasten waren.
![]()
Hoe laat gingen we daar weggeloof half 7 .. en normaal is hij er tot 4-5 uur.
![]()
Veel praten, weinig zeggen, maar wel een paar goede tips te pakken van de man.![]()
![]()
Zit jij ook al in een dansgroepie ofzo?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:58 schreef ondeugend het volgende:
Als ik wel meega moet ik wel rond half 8 weer in Assen zijn omdat ik morgenavond moet repeteren.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:05 schreef Patrick281 het volgende:
Piccie van mijn befaamde rugzakje links met de nieuwe goodie's, spatbord en een Renthal Ricky Carmichael (wie kent hem niet) stuur voor de KLX.
![]()
Altijd goed verbeteringen in en om het huis als je er niets voor hoeft te doen.quote:
Ik heb je hekje opgekalefaterd door het oude te verwijderen en een andere te maken van het overgebleven houtwerk.
Ook zit er nu een schuif onderop zodat als je thuis bent deze ook dicht kan doen ( handig voor voetballende kinderen hahaha )...
Het slot moet je wel nog effe met de sleutel doen want ik als inbreker kon dus zo je tuin weer in .......
Groetjes buur.....
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:39 schreef hicham het volgende:![]()
Multifunctionele rugtasAlles neem je erin / op mee
Je hebt hem wel gezien. Handig met de handjesquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:42 schreef hicham het volgende:
Is dat van die buurman waar Nick toen stiekem een beetje heg had zitten knippen,
of is hij van de andere kant
Moet ergens een samenvatting scoren want heb niks kunnen opnemenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:40 schreef Patrick281 het volgende:
Verraad er net 1 op M-F in het regio topic de winnaar van de MotoGP.
![]()
Ik ging al even expres niet bijlezen hier, en had het daar niet verwacht aan te treffen.
Maar nu toch even de CR in de schuur zetten zodat ik normaal in de woonkamer kan zitten.![]()
Alles van de KLX is al overal uitgespreid.![]()
Ow ik heb al gegeten, aardappelpuree en dopererwten, jij bent zeker shoarma gaan halen.![]()
![]()
Mailtje van de buurman.![]()
[..]
Altijd goed verbeteringen in en om het huis als je er niets voor hoeft te doen.![]()
![]()
Ik dacht al, dat kan nooit die man zijn want dat mailtje is veel te netjesquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je hebt hem wel gezien. Handig met de handjesminder taalkundig ingesteld.
![]()
Weet ook zeker dat zijn vrouw dit getikt heeft.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
Heb de afgelopen dagen ook gereden en nog wel zonder DB killersquote:
Zing in een bandje.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Zit jij ook al in een dansgroepie ofzo?
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:57 schreef RB het volgende:
Nadat ik abrupt uit mijn schoonheids slaap werd gebeld![]()
En een glas cola zeker ¤4quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:04 schreef ondeugend het volgende:
"Sandwich" van tonijn en gedroogde aubergine met een lichte kerriedressing
Gegrilde kalfsrib-eye met gebakken tomaat en een lichte jus met basilicum
Pannacotta met aardbeien
Wijnsuggestie: Boschendal Blanc de Noir 2003 Per fles ¤ 24,00 Per glas ¤ 4,50
Lunch !!!![]()
![]()
Dus zal ik de route die ik heb maar even uitprinten?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:03 schreef RB het volgende:
Dit lijkt me een mooie plek om af te spreken
http://www.hoteldezon.nl/
is midden in Ommen aan het water
Post die route eens op een of andere manier ?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:15 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dus zal ik de route die ik heb maar even uitprinten?![]()
Staat in een boekje..quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:15 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Post die route eens op een of andere manier ?
Wat is je excuus ?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jammer dat jullie overdag gaan rijdenik moet helaas weer passen voor morgen
Later op de dag red je dan ook niet zeker ?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
1200 mijn zus+vriend ophalen van schiphol
Mjah, je kan toch later komenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
1200 mijn zus+vriend ophalen van schiphol
bbq later in de middag...missch kan ik daarna (schiphol) nog ff een stukkie meerijdenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:34 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Later op de dag red je dan ook niet zeker ?
Hoe zijn de dates van vandaag eigenlijk afgelopenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
bbq later in de middag...missch kan ik daarna (schiphol) nog ff een stukkie meerijden
Jij bent ook een vroege vogelquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:35 schreef Youssef het volgende:
[..]
Mjah, je kan toch later komen
[[url=http://img70.echo.cx/img70/9514/k39dq.th.jpg]afbeelding][/URL]
120km... de rest mag een ander voorop rijden, want van improviseren heb ik geen kaas gegegetenMorgen rond 11 uur maar op de afgesproken plek van RB?
![]()
wrom diequote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:42 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hoe zijn de dates van vandaag eigenlijk afgelopen?
Mij best, ik paste me juist aan aan jullie..quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:42 schreef RB het volgende:
[..]
Jij bent ook een vroege vogel![]()
Mag het wat later zijn![]()
Kan OPM ook nog langer mee rijden![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
2e date zegde af, die komt maandag...dat meisje was superenthouisiast, klein rondje gereden en ben nu aan het msn-enik hoop voor haar dat ze het voor elkaar krijgt want ze is echt als een blok gevallen vanmiddag...
Is een mooie tijdquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:48 schreef Youssef het volgende:
[..]
Mij best, ik paste me juist aan aan jullie..![]()
13:00 dan![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:54 schreef Youssef het volgende:
[afbeelding]
Zou de boodschap over komen?
Volgens mij merkt Martie het meestal wel als je hem rijdende belt... dus hem kan je eventueel bellen als je klaar bent met je familiarie verplichtingenquote:
[afbeelding]
Ik hoor het wel, Ik ga tegen een uur of 12 rijdenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:07 schreef ondeugend het volgende:
Ik ga er van uit bij te zijn.
Maar ik ga ook nog even de stad in nu.
Morgenvroeg als ik de wekker een mep heb gegeven bevestig ik of ontken ik.
Voor jou of voor je fiets ?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wrom die??
2e date zegde af, die komt maandag...dat meisje was superenthouisiast, klein rondje gereden en ben nu aan het msn-enik hoop voor haar dat ze het voor elkaar krijgt want ze is echt als een blok gevallen vanmiddag...
Moet ik nog spanbandjes meenemen voor de zekerheidquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:11 schreef ondeugend het volgende:
Verder ga ik er van uit dat je tegen een uur of 12 mij achterop je motor zet.
Helaas, moet morgen even de administratie op orde krijgen dankzij meneertje van de BD.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:15 schreef Youssef het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dan kan de rest gewoon niet meer achterblijven
Alleen als ik echt brak ben.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:16 schreef RB het volgende:
[..]
Moet ik nog spanbandjes meenemen voor de zekerheid![]()
Bellen?quote:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:16 schreef RB het volgende:
[..]
Moet ik nog spanbandjes meenemen voor de zekerheid![]()
Je leest niet altijd mee hier, om te voorkomen dat je morgen om 15:00 dus gaat lezen en de kans niet hebt om zelf de keuze te maken of je wil gaan meetenquote:
Je mag ook wel repeteren op het terras waar we eventueel gaan zittenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:02 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zing in een bandje.
Voor Pepijn... de samenvatting :
[[url=http://img19.imagevenue.com/loc41/th_a09_IMG_0053.jpg]afbeelding][/URL]
neem ze wel mee denk wel dat ik ze nodig hebquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Alleen als ik echt brak ben.
Meestal zit ik wel een beetje te suffen achterop....
Jij ondersteunt mij met een stevige Marokkaanse beatquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Je mag ook wel repeteren op het terras waar we eventueel gaan zitten![]()
Nee, want op dat moment zal ik waarschijnlijk mijn dorst aan het lessen zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jij ondersteunt mij met een stevige Marokkaanse beat![]()
@RB --->![]()
Als je ervoor gaat zitten zie je meerquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:02 schreef ondeugend het volgende:
Voor Pepijn... de samenvatting :
[[url=http://img19.imagevenue.com/loc41/th_a09_IMG_0053.jpg]afbeelding][/URL]
Naaktquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De BMW powercup.
![]()
MotoGp was toch wel leuk, ondanks dat ik al wist wie er gewonnen had.![]()
Nog even mijn nieuwe voorspatbordje spammen. ( ¤ 17,50)
[afbeelding]
De remmenreiniger was overigens slechts ¤ 2,50 voor 500 ml.![]()
En de woonkamer is een beetje opgeruimd, toch wel handig zo'n motorbokje.
KLX staat triest naakt, maar wel aan de kant.![]()
[[url=http://img89.echo.cx/img89/8592/p1010461web6li.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img89.echo.cx/img89/3050/p1010462web3ie.th.jpg]afbeelding][/URL]
Youssef, vriend, maat, chef, knul, geloof me. Het komt ooit nog goedquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:06 schreef Youssef het volgende:
Kzie niet zoveel verschil tussen de spatborden, behalve dan dat de vouw ergens anders ligt
Mag toch hopen dat ie niet zo lelijk is als het originele
Teruglezenquote:
Mooi he?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:04 schreef Makster het volgende:
NaaktMijne kan niet eens naakt staan
![]()
Mooi spatbordje by the way
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |