quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:08 schreef Gebakken_vissie het volgende:
hodfr
en het mag volgende keer wat sneller hoor
Die mag jij doenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:08 schreef Gebakken_vissie het volgende:
hodfr
Nouw heb ik in een autô topic gepost.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:08 schreef Gebakken_vissie het volgende:
hodfr
bijelk nieuw topic komt ie vast preventief kijken of we het wel doenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:18 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
bijelk nieuw topic komt ie vast preventief kijken of we het wel doen
eigenlijk is ie wel heel begaan met ons hoor![]()
Kan je meteen de reacties van Popijn in andere topics verwijderen. Hij heeft zich nu al 2 maal misdragen en zijn posthistory ziet er nu lelijk uitquote:
ben ik soms de enige die doorheeft dat Fok! groter is dan PTA Fok!MCquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:21 schreef Youssef het volgende:
[..]
Kan je meteen de reacties van Popijn in andere topics verwijderen. Hij heeft zich nu al 2 maal misdragen en zijn posthistory ziet er nu lelijk uit
Ja wat een boefje hequote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:21 schreef Youssef het volgende:
[..]
Kan je meteen de reacties van Popijn in andere topics verwijderen. Hij heeft zich nu al 2 maal misdragen en zijn posthistory ziet er nu lelijk uit
Voor de meesten is Fok! voornamelijk FokMC volgens mij..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:22 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ben ik soms de enige die doorheeft dat Fok! groter is dan PTA Fok!MC
Wat heb jij uberhaupt met mijn posthisterie van doen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:21 schreef Youssef het volgende:
Jouw posthistory is een toevoeging aan de 5 terugvindtopics in de OPquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat heb jij uberhaupt met mijn posthisterie van doen.![]()
![]()
Ik weet wel dat je veel van mij kan leren, maar je mag het ook gewoon openlijk vragen hoor.![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:27 schreef Youssef het volgende:
Jouw posthistory is een toevoeging aan de 5 terugvindtopics in de OP![]()
![]()
Offtopic ja, en er staan welke autoquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:28 schreef Youssef het volgende:
Hoeveel haal jij uit je tank? Ik wil reageren dat het zeker zo een eikel is die heel langzaam optrekt na het stoplicht en 40 blijft rijden terwijl er niets voor hem rijdt !!!
Maar ik mag niet meer![]()
Ik heb gelukkig nog een leven naast FOK!MC. Maar als ik op FOK rond hang dan is het veel frontpage, F1 en de MC.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:23 schreef Youssef het volgende:
[..]
Voor de meesten is Fok! voornamelijk FokMC volgens mij..En das beter ook, ik probeer ook af te kicken van de rest uit de AT
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:31 schreef bwt het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog een leven naast FOK!MC.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:59 schreef Youssef het volgende:
Heeeuj, hoe denken RB/Ondeugend/bwt/OPM/Hollander over een meet dit weekend?
Je kan je idd afvragen of die kids daar later blij mee zullen zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:33 schreef Youssef het volgende:
Je zal toch een kind zijn van een van die OUD posters(BE!
) Kan je later teruglezen hoe men elkaar en jou de hele tijd vertroetelde om domme werkjes. Werkloze vrouwen die constant foto's van je zitten te posten
Kindertekeningen en werkjes #2
En nou gaan we weer genieten van het weer
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je kan je idd afvragen of die kids daar later blij mee zullen zijn.
Maar om te rellen dan levert het natuurlijk wel weer goed materiaal.
Ik hoorde ergens het noorden roepen, dat toch te ver? Of heeft die KLX buiten je rechterbilhelft geen beperking??quote:
alles buiten jouw dorp is toch te ver voor dat ding van jouwquote:
Die gast zit zeker nu aan het schepijsquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:18 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
alles buiten jouw dorp is toch te ver voor dat ding van jouw
Jep! 14 kmquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:14 schreef Gebakken_vissie het volgende:je bent weer terug
Je hebt die twee-wieler overleefd
vrouwen doen dat ook vaak als ze zich buitengesloten voelen. Gaan ze ijs eten. Direct uit de bak.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:18 schreef Youssef het volgende:
[..]
Die gast zit zeker nu aan het schepijs
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:23 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
vrouwen doen dat ook vaak als ze zich buitengesloten voelen. Gaan ze ijs eten. Direct uit de bak.
Ijsje BE?quote:
Eerst even zaterdag die carb shaffen, mits ik de motivatie kan opbrengen om e.a. uit en in te bouwen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:17 schreef Youssef het volgende:
Ik hoorde ergens het noorden roepen, dat toch te ver? Of heeft die KLX buiten je rechterbilhelft geen beperking??
Wat heb ik dan zondag gedaanquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:18 schreef Gebakken_vissie het volgende:
alles buiten jouw dorp is toch te ver voor dat ding van jouw
Ga je binnenkort trouwen dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:27 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes is aan de lijn.
Ik doe het wel met meloen.
Niet dat ik weet.quote:
Ook hier weet ik niks van, maar dan nog... beter dan nu alvast er wat af dan straks echt als walvis eindigen.quote:En het is een beetje kansloos als je toch kinderen krijgt in 2006.![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ook hier weet ik niks van, maar dan nog... beter dan nu alvast er wat af dan straks echt als walvis eindigen.
Hoe bedoel je? Voor meer of minder? Hij doet niet veel op het moment, maar ik vind het prima. Ik hou zowieso niet van die graadmagere mannetjes.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:54 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Maar Free Willy is mannelijk, doet de andere partij noem geen namen dan ook zijn best dan?![]()
![]()
*slik*quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:58 schreef Youssef het volgende:
Ik heb hier wel een route liggen die misschien leuk is, maar dat is in Ommen.. gaat eerst iets oostelijk en eindigt daarna te westen van Zwolle ergensWie verzint een route voor zondag anders
![]()
?
Klinkt bekend.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:56 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe bedoel je? Voor meer of minder? Hij doet niet veel op het moment, maar ik vind het prima. Ik hou zowieso niet van die graadmagere mannetjes.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:07 schreef Patrick281 het volgende:
ER WORDT INEENS EEN BAK MET SCHEPIJSJES BINNENGEBRACHT
![]()
![]()
Daar heb ik weinig last van. Hij eet gewoon wat ik eet, en anders moet hij het zelf klaarmaken.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:04 schreef Patrick281 het volgende:
Maar dan wordt er wel geklaagd dat er te weinig steun is.![]()
Ah, jullie burgers snakken geen pinda's, andere nootjes, chips, pakje koekjes per persoon per dag.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:19 schreef Brighteyes het volgende:
Daar heb ik weinig last van. Hij eet gewoon wat ik eet, en anders moet hij het zelf klaarmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |