quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan wordt het een bedragje op NL U20.![]()
Weet niet eens wie er in dat team zitten.![]()
Pikte vandaag de aankondiging van Jesse op maar volgens mij is ie zijn coming out nog aan het voorbereiden want dit duurt wel heel lang.
Als je een flikker bent, best, de lims zullen er wat meer moeite mee hebben maar ik vind het allemaal prima zolang je maar geen homevideo;s gaat maken en via internet gaat verspreiden.![]()
Da's nog niet eens zo erg ook weleens gekeken op stileproject?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:47 schreef Youssef het volgende:
En we hoeven ook geen goatse foto's te zien inderdaad
als het dat al is. Waarschijnlijk wil ie gewoon ook een keertje in het middelpunt van de belangstelling staanquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Da's nog niet eens zo erg ook weleens gekeken op stileproject?maar laat de cumshots e.d. maar achterwege.
![]()
Snap niet waarom ie zo moeilijk doet eigenlijk, waarschijnlijk is het weer huis/tuin en keuken nieuws waar ze doorgaans de Telegraaf in de zomermaanden mee vullen.![]()
Attention whore.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:52 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
als het dat al is. Waarschijnlijk wil ie gewoon ook een keertje in het middelpunt van de belangstelling staan
Jij doet ook lekker mee.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:00 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb vanochtend 4-5 mailtjes met OPM gehaden ik heb er eigenlijk niet eens bij stilgestaan die aankondiging vandaag.
![]()
![]()
Daar hebben we het helemaal niet over gehad.Of misschien toch wel.
![]()
Maar mij lips are sealed.![]()
Ik denk het niet hoor dat we het er over gehad hebben.
Of wel.![]()
Neiiih.![]()
I couldn't care less at the moment, ga weer even geld verdienen.quote:
Zit in je bloed hehquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:07 schreef hollander172 het volgende:
[..]
I couldn't care less at the moment, ga weer even geld verdienen.
Althans dat hoop ik, blijft gokken natuurlijk.![]()
Pap's en man's zijn gewoon nederlands, weet niet van welke neger ik dat gokken heb.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:10 schreef Makster het volgende:
[..]
Zit in je bloed heh
Gokken bedoel ik dan
Dan gok je goedquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Pap's en man's zijn gewoon nederlands, weet niet van welke neger ik dat gokken heb.![]()
![]()
Is gewoon leuk en die extra pleuro's per maand mooi meegenomen.![]()
Inkomsten daaruit zijn helaas wel 90% gedaald.........quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:14 schreef Makster het volgende:
[..]
Dan gok je goed
OF je hebt al heel je leven geluk
deze week mijn 2e salaris gekregen, dus meteen weer geld naar mijn effectenrekening overgeschreven. Maandag weer aandelen kopenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Inkomsten daaruit zijn helaas wel 90% gedaald.........![]()
Eerst zette ik gewoon in tijdens mijn werk maar dat wordt lastig met magazijnwerk.Sollicitaties lopen weer dus binnenkort kan ik weer lekker meeposten tijdens kantooruren.
![]()
Het is overigens heel makkelijk, gewoon een beetje induiken (had hiervoor echt nul komma nul interesse in sport) en de beste odds kiezen.
Yield is ongeveer 40% dus ik mag niet klagen.
![]()
Beter is dat de oplossing. En anders maar een Mikuni vlafschijf erop klussenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:17 schreef Patrick281 het volgende:
Mjn alibi voor de avond.![]()
![]()
Kappen eraf, tank eraf, gaskabel gelost, chokekabel en stationair los.......
[afbeelding]
Eenvoudig filmpje van hoe de carb werkt.
Morgen nog even de buitenkant cleanen, nog wat dingen eraf slopen en wegbrengen dat ding.![]()
Hopelijk daarna er gelijk weer op schroeven na een uur ultrasoon reinigen.![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:17 schreef Patrick281 het volgende:
Mjn alibi voor de avond.![]()
![]()
Kappen eraf, tank eraf, gaskabel gelost, chokekabel en stationair los.......
[afbeelding]
Eenvoudig filmpje van hoe de carb werkt.
Morgen nog even de buitenkant cleanen, nog wat dingen eraf slopen en wegbrengen dat ding.![]()
Hopelijk daarna er gelijk weer op schroeven na een uur ultrasoon reinigen.![]()
Grappig, daar heb ik dus weer geen kaas van gegeten.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:24 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
deze week mijn 2e salaris gekregen, dus meteen weer geld naar mijn effectenrekening overgeschreven. Maandag weer aandelen kopen
ik koct altijd van die fondsen die bijna failliet waren. Veel voor weinig en dan gokken. 2 jaar gelden 65% winst in 6 maanden, toen alles verkocht omdat ik niet meer prive mocht handelen van de bank waar ik voor werkte.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Grappig, daar heb ik dus weer geen kaas van gegeten.
Ooit eens verschrikkelijk veel winst gemaakt op aandelen google maar daarna..........![]()
![]()
Google heb ik gekocht net voor de beursgang.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:32 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ik koct altijd van die fondsen die bijna failliet waren. Veel voor weinig en dan gokken. 2 jaar gelden 65% winst in 6 maanden, toen alles verkocht omdat ik niet meer prive mocht handelen van de bank waar ik voor werkte.
Denk dat ik maandag weer eens getronics koop, altijd leuk op verdiend. Waarschijnlijk ook Sopheon, daar zit ook aardig wat in komend half jaar gok ik. Pharming denk ik ook op korte termijn, maar die kosten nu al rond de 5, dus dan moet ik er flink wat kopen om een leuk bedrag te kunnen verdienen en ik hou het graag eenvoudig.
De chokekabel los halen misschienquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:29 schreef Patrick281 het volgende:
Koplamp zit er nog niet op, want de choke moet eerst weer terug achter het kuipje.
Moet nog uitvinden hoe die van de carb af kan.(heb gewoon nog niet gekeken
)
Daarom heb jij ook een kantoorbaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:39 schreef Makster het volgende:
De chokekabel los halen misschien
MAar is wel kut, net als de gaskabel en net als de koppelingskabel. Werd er gestoord van eerst maarja was al 7 uur bezig en wilde naar huis dus dan is je geduld wel op
Yups gezien maar geen zin om te lezenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Daarom heb jij ook een kantoorbaan.![]()
Gaskabel was easy, maar zo met een half oog zie ik niet hoe deze los kan.
Zal het morgen wel met een oogopslag gelijk zien.![]()
Had je die beschrijving van de carb nog gezien? klik!
Heb hem wel uitgeprint, maar nog niet gelezen.![]()
Was dat het? Dat je je spul terug hebquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:sorry, was even wezen rijden
![]()
en niet naakend
ook jaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:54 schreef Youssef het volgende:
[..]
Was dat het? Dat je je spul terug heb?
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:50 schreef Makster het volgende:
Morgen misschien langs Bonmotoren om het een en ander te kopen.
En danquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ook ja![]()
en de 2 dates van morgen
en je had je zo verheugd op big news
Ommen is te doen.quote:
Ga je toch meequote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ook nog geen nieuws van mijn spatbordje.![]()
Wel een bevestigingsmail van E-bay, maar daar blijft het bij.
Wat is er met dat LED achterlicht.![]()
En neem eventueel je KLX achterkant mee om te vergelijken met andere achterkanten?![]()
Ik heb net wel de beschrijving globaal doorgelezen, en een CR carburateur is fijner.![]()
Deeeez heeft wel erg veel losse onderdelen erin zitten.![]()
![]()
Zondagquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wanneer is de meeting?? ik ben erbij...hoop het eigenlijk niet
Dat Ommen je nog werkelijk wat zegt ookquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:57 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ommen is te doen.
Als ik RB vannacht tegenkom overleg ik meteen even. Ik kom er sowieso morgen op terug.
Nu eerst de nacht van Assen weer in.
Wat een rotleven heb ik toch.
Johquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
verpatsen
ws. kan ik volgend weekend hier gaan kijken, als we het eens kunnen worden
[afbeelding]
Mooie achterkant!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
verpatsen
[afbeelding]
Is dat een vraag.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:58 schreef Makster het volgende:
Ga je toch mee
GOed plan om de achterkant ff mee te liften. Wat voor sproeier zit er standaard in de KLXMet een conisch K&N moet ie rijker doordat er meer lucht in de carb komt....
Editten hehquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
verpatsen
[afbeelding]
okquote:
alweer 4 weken geleden dat ik reedquote:We zien wel wat het wordt, het is iig in de kutomgeving boven je ongeveerRij je voorzichtig
?
Ik ken het ookquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:00 schreef Youssef het volgende:
Dat Ommen je nog werkelijk wat zegt ookTenzij je het eerst heb ingevoerd op Map24
![]()
Wat je wiltquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is dat een vraag.![]()
![]()
Ik heb de carb nog niet open, dus kan nog niet beoordelen wat er nu inzit.
Aan de bougie te zien staat hij waay te rijk.
Dus misschien heb jij wel iets aan mijn sproeier, en ik aan die van jou.![]()
quote:
idd, en hij is al aardig in prijs gezakt...van 5500 naar 4750 en per mail zei hij 4500 euro...ik ga iets van 4100 bieden denk ikquote:Das die van nagano ofzo, staat al LANG te koop. Doe er je vorodeel mee, wel een puik ding, vorig jaar bijna gekochtMAar toen emigreerde ik tijdelijk
![]()
Vooral met het arrowsysteem zeer de moeite waard![]()
Ik zou best eens een keer bij Bon willen kijken ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:03 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat je wilt
Bon, ja opzich weer eens wat anders
jankerd, ik heb in februari voor het laaste gereden. toen braken de tanden van de achjtertandwiel afquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ok
[..]
alweer 4 weken geleden dat ik reeddus vanavond was weer als vanouds heerlijk
eerste kms toch weer ff wennen, maar later ging het wel weer aardig...
blijft warm als je aan het sporten bent![]()
tis geen 'ondaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:01 schreef Youssef het volgende:
[..]
Mooie achterkant!Helaas zie ik daar zx7r staan, dus ik vermoed dat de voorkant weer 3 keer nix is
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |