quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:08 schreef Gebakken_vissie het volgende:
hodfr
en het mag volgende keer wat sneller hoor
Die mag jij doenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:08 schreef Gebakken_vissie het volgende:
hodfr
Nouw heb ik in een autô topic gepost.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:08 schreef Gebakken_vissie het volgende:
hodfr
bijelk nieuw topic komt ie vast preventief kijken of we het wel doenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:18 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
bijelk nieuw topic komt ie vast preventief kijken of we het wel doen
eigenlijk is ie wel heel begaan met ons hoor![]()
Kan je meteen de reacties van Popijn in andere topics verwijderen. Hij heeft zich nu al 2 maal misdragen en zijn posthistory ziet er nu lelijk uitquote:
ben ik soms de enige die doorheeft dat Fok! groter is dan PTA Fok!MCquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:21 schreef Youssef het volgende:
[..]
Kan je meteen de reacties van Popijn in andere topics verwijderen. Hij heeft zich nu al 2 maal misdragen en zijn posthistory ziet er nu lelijk uit
Ja wat een boefje hequote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:21 schreef Youssef het volgende:
[..]
Kan je meteen de reacties van Popijn in andere topics verwijderen. Hij heeft zich nu al 2 maal misdragen en zijn posthistory ziet er nu lelijk uit
Voor de meesten is Fok! voornamelijk FokMC volgens mij..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:22 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ben ik soms de enige die doorheeft dat Fok! groter is dan PTA Fok!MC
Wat heb jij uberhaupt met mijn posthisterie van doen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:21 schreef Youssef het volgende:
Jouw posthistory is een toevoeging aan de 5 terugvindtopics in de OPquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat heb jij uberhaupt met mijn posthisterie van doen.![]()
![]()
Ik weet wel dat je veel van mij kan leren, maar je mag het ook gewoon openlijk vragen hoor.![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:27 schreef Youssef het volgende:
Jouw posthistory is een toevoeging aan de 5 terugvindtopics in de OP![]()
![]()
Offtopic ja, en er staan welke autoquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:28 schreef Youssef het volgende:
Hoeveel haal jij uit je tank? Ik wil reageren dat het zeker zo een eikel is die heel langzaam optrekt na het stoplicht en 40 blijft rijden terwijl er niets voor hem rijdt !!!
Maar ik mag niet meer![]()
Ik heb gelukkig nog een leven naast FOK!MC. Maar als ik op FOK rond hang dan is het veel frontpage, F1 en de MC.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:23 schreef Youssef het volgende:
[..]
Voor de meesten is Fok! voornamelijk FokMC volgens mij..En das beter ook, ik probeer ook af te kicken van de rest uit de AT
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:31 schreef bwt het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog een leven naast FOK!MC.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:59 schreef Youssef het volgende:
Heeeuj, hoe denken RB/Ondeugend/bwt/OPM/Hollander over een meet dit weekend?
Je kan je idd afvragen of die kids daar later blij mee zullen zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:33 schreef Youssef het volgende:
Je zal toch een kind zijn van een van die OUD posters(BE!
) Kan je later teruglezen hoe men elkaar en jou de hele tijd vertroetelde om domme werkjes. Werkloze vrouwen die constant foto's van je zitten te posten
Kindertekeningen en werkjes #2
En nou gaan we weer genieten van het weer
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je kan je idd afvragen of die kids daar later blij mee zullen zijn.
Maar om te rellen dan levert het natuurlijk wel weer goed materiaal.
Ik hoorde ergens het noorden roepen, dat toch te ver? Of heeft die KLX buiten je rechterbilhelft geen beperking??quote:
alles buiten jouw dorp is toch te ver voor dat ding van jouwquote:
Die gast zit zeker nu aan het schepijsquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:18 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
alles buiten jouw dorp is toch te ver voor dat ding van jouw
Jep! 14 kmquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:14 schreef Gebakken_vissie het volgende:je bent weer terug
Je hebt die twee-wieler overleefd
vrouwen doen dat ook vaak als ze zich buitengesloten voelen. Gaan ze ijs eten. Direct uit de bak.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:18 schreef Youssef het volgende:
[..]
Die gast zit zeker nu aan het schepijs
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:23 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
vrouwen doen dat ook vaak als ze zich buitengesloten voelen. Gaan ze ijs eten. Direct uit de bak.
Ijsje BE?quote:
Eerst even zaterdag die carb shaffen, mits ik de motivatie kan opbrengen om e.a. uit en in te bouwen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:17 schreef Youssef het volgende:
Ik hoorde ergens het noorden roepen, dat toch te ver? Of heeft die KLX buiten je rechterbilhelft geen beperking??
Wat heb ik dan zondag gedaanquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:18 schreef Gebakken_vissie het volgende:
alles buiten jouw dorp is toch te ver voor dat ding van jouw
Ga je binnenkort trouwen dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:27 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes is aan de lijn.
Ik doe het wel met meloen.
Niet dat ik weet.quote:
Ook hier weet ik niks van, maar dan nog... beter dan nu alvast er wat af dan straks echt als walvis eindigen.quote:En het is een beetje kansloos als je toch kinderen krijgt in 2006.![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ook hier weet ik niks van, maar dan nog... beter dan nu alvast er wat af dan straks echt als walvis eindigen.
Hoe bedoel je? Voor meer of minder? Hij doet niet veel op het moment, maar ik vind het prima. Ik hou zowieso niet van die graadmagere mannetjes.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:54 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Maar Free Willy is mannelijk, doet de andere partij noem geen namen dan ook zijn best dan?![]()
![]()
*slik*quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:58 schreef Youssef het volgende:
Ik heb hier wel een route liggen die misschien leuk is, maar dat is in Ommen.. gaat eerst iets oostelijk en eindigt daarna te westen van Zwolle ergensWie verzint een route voor zondag anders
![]()
?
Klinkt bekend.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:56 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe bedoel je? Voor meer of minder? Hij doet niet veel op het moment, maar ik vind het prima. Ik hou zowieso niet van die graadmagere mannetjes.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:07 schreef Patrick281 het volgende:
ER WORDT INEENS EEN BAK MET SCHEPIJSJES BINNENGEBRACHT
![]()
![]()
Daar heb ik weinig last van. Hij eet gewoon wat ik eet, en anders moet hij het zelf klaarmaken.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:04 schreef Patrick281 het volgende:
Maar dan wordt er wel geklaagd dat er te weinig steun is.![]()
Ah, jullie burgers snakken geen pinda's, andere nootjes, chips, pakje koekjes per persoon per dag.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:19 schreef Brighteyes het volgende:
Daar heb ik weinig last van. Hij eet gewoon wat ik eet, en anders moet hij het zelf klaarmaken.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:35 schreef ondeugend het volgende:
[[url=http://img10.imagevenue.com/loc201/th_ca9_1.jpg]afbeelding][/URL]
Bij het terras.
[[url=http://img8.imagevenue.com/loc274/th_f91_2.jpg]afbeelding][/URL]
Als je haar maar goed zit.
[[url=http://img24.imagevenue.com/loc58/th_467_3.jpg]afbeelding][/URL]
Blote benen parade.
[[url=http://img13.imagevenue.com/loc41/th_5b7_4.jpg]afbeelding][/URL]
Als er maar bier is.
[[url=http://img6.imagevenue.com/loc2/th_b3f_5.jpg]afbeelding][/URL]
Voor Pepsel
[[url=http://img38.imagevenue.com/loc158/th_b64_6.jpg]afbeelding][/URL]
Apart
Zou hij zolang onderweg geweest zijn ?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]volgens mij heb ik die onderste gister of eergister zien rijden op de a15 bij spijkenisse
goed, dat was ik dus, iemand was ff vergeten onder mijn lokale profiel uit te loggenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]volgens mij heb ik die onderste gister of eergister zien rijden op de a15 bij spijkenisse
quote:
Hey, wanneer komt je verhaal nu. Dat van wat je gister niet wilde vertellen!!!!!!quote:
Zondag ziet er goed uit hoor, zaterdag volgens mij wat buien richting het zuid-oosten... maar daar heb ik verder geen hol mee te makenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:35 schreef el_nuno het volgende:
gaat er nog een meet komen dit weekend? word niet echt lekker weer zo te zien
[[url=http://img24.imagevenue.com/loc58/th_467_3.jpg]afbeelding][/URL]
Blote benen parade.
[[url=http://img38.imagevenue.com/loc158/th_b64_6.jpg]afbeelding][/URL]
Apart
zonder handschoenen is kwestie van wennen, sportschoenen zijn gewoonweg klote. Daar heb ik vaak genoeg mee gereden om daar zeker van te zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:27 schreef Youssef het volgende:
[..]![]()
Met mijn dikke zeer goed beschermende textiel kleding
heb ik soms al last van de hitte die daar ergens onderin vandaan komt.
Overigens heb ik nu ook al ervaren hoe verrot het rijdt zonder hand schoenen en een paar oude gympies, als je dat niet gewend bent
Naar de pomp toe om schoon te maken...
bijna iedere ochtendquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een Corona gixxer, niks aparts aan.
Zijn er niet zo heel veel van gemaakt maar je ziet ze nog weleens rijden.![]()
quote:
Vandaag ook zonder handschoenen en op sportschoenen naar mijn werk gereden, merkte niks eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:09 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
zonder handschoenen is kwestie van wennen, sportschoenen zijn gewoonweg klote. Daar heb ik vaak genoeg mee gereden om daar zeker van te zijn
schakelen gaat klote.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Vandaag ook zonder handschoenen en op sportschoenen naar mijn werk gereden, merkte niks eigenlijk.
Kwam er pas om 10 uur achter dat ik op sportschoenen liep ipv werkschoenen, beetje slecht geslapen vannacht.![]()
Want?quote:
had nogal las van mijn voet (tussen teen en wreef) sportschoen houd pook niet tegen dus drukte meteen in voet. die kanarie schakelt redelijk stroefquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Want?![]()
Ging best, moest even 2 auto's inhalen een stukje voor ik het terrein op draai en zat ineens op 160?![]()
Moest flink in de ankers om de afslag niet te missen.![]()
Kawa kopen?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:19 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
had nogal las van mijn voet (tussen teen en wreef) sportschoen houd pook niet tegen dus drukte meteen in voet. die kanarie schakelt redelijk stroef
kawaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kawa kopen?![]()
Had echt nergens last van, schakelen gaat lekker soepel.![]()
Spuit 11, hittegolf is al voorbijquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:24 schreef hicham het volgende:
Als het zo warm blijft prefereer ik een namiddag / avond meet
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:24 schreef hicham het volgende:
Als het zo warm blijft prefereer ik een namiddag / avond meet
"de motor reed wel 160"quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Want?![]()
Ging best, moest even 2 auto's inhalen een stukje voor ik het terrein op draai en zat ineens op 160?![]()
Moest flink in de ankers om de afslag niet te missen.![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:37 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Niet iedereen begrijpt die quote denk ik
Okee ben er weer helemaal bij.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Commentaar van politie achtervolgingen
quote:Een nieuw record in het vrouwentennis. Tennister Maria Sharapova heeft namelijk een geluidsrecord gevestigd. De tennisster, bekend om haar gekreun tijdens de wedstrijd, heeft tijdens de tweede ronde van Wimbledon een schreeuw gegeven met een geluidsniveau van 101,2 decibel.
Hiermee liet zij Monica Seles ver achter zich. Zij kwam nooit verder dan 93 decibel. Ter vergelijking, een F16 op 600 meter hoogte veroorzaakt 95 decibel, een politiesirene gemiddeld zo'n 100 decibel.
Sharapova, de winnares van vorig jaar, bereikte behalve de hardste schreeuw ooit tijdens een tenniswedstrijd ook de derde ronde van het grastoernooi. Ze won eenvoudig in twee sets van Sesil Karatancheva uit Bulgarije.
waarom niet ?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:44 schreef Youssef het volgende:Ik ging de motor vastzetten, komt een man bij me.
Zeg ik, ruim je het zelf weer op?
Nee, maar hij zei iets van... Is dit jouw motorIk loop er elke avond langs en dan denk ik aaaaah
![]()
![]()
Martie, is Ommen ver of zullen we het gewoon proberen![]()
Weekveel, is weer zoveel snelwegkilometers. Ga eens mietjes wervenquote:
i wishquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:44 schreef hollander172 het volgende:
Wanneer komt Jesse nou eens met de plaatjes van de net aangekochte ZX7R(R)?
ja...quote:Of zou hij toch bekennen dat ie eigenlijk als meisje ter wereld is gekomen?![]()
![]()
![]()
En nu? Schijnbaar moest je iets kwijt en had dat gepland voor vandaag?quote:
ja, maar,,,,, Wanneer kom je nou met je verhaal??????quote:
Doe ik niet (meer) aan.quote:
Dan wordt het een bedragje op NL U20.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:42 schreef Youssef het volgende:
Ik weet het niet, maar Nederland - Marokko wordt wel rellen
Batsmeet![]()
Hopen dat NL dus wint van die negerts, en OPM mag optiefe want we weten nog niets
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |