abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 juni 2005 @ 05:36:19 #81
136 V.
Like tears in rain...
pi_28214891
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 05:29 schreef Davitamon het volgende:

[..]

De vraag naar dergelijke programma's wordt nu (nog) opgevuld door de publieken.
Onzin, als ze hadden gewild, hadden ze het allang kunnen doen.
quote:
Private organisaties krijgen dus oneerlijke concurrentie van organisaties die gefinancierd worden door de overheid.
Wat een onzin. Het is toch vrije markt? Ze hoefden toch niet een commerciële omroep te starten in Nederland, als er geen brood mee te verdienen viel? Neuh, in plaats daarvan hebben we nu RTL met drie zenders, SBS met drie zenders, een paar muziekzendertjes, er komt dit najaar nog een Talpaatje om de hoek kijken... Nee, ze hebben het maar zwaar. En maar zeiken over die drie netten van de PO

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_28214908
Leuke reacties allemaal.
Iedereen weet dat de publieke omroepen (de grote, waaronder de NOS) links georienteerd zijn.
Nu ineens is het een probleem voor velen. Maar als je je een beetje in de users verdiept, dan zie je hele tegenstrijdige dingen. DIEZELFDE user geeft ook af op de commerciële zender (hoofdzakelijk rechts georienteerde)

Rara, wat klopt er niet aan de wispelturigheid van de FOK!kers???
  zaterdag 25 juni 2005 @ 05:49:40 #83
136 V.
Like tears in rain...
pi_28214925
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 05:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Leuke reacties allemaal.
Iedereen weet dat de publieke omroepen (de grote, waaronder de NOS) links georienteerd zijn.
Inderdaad. KRO, NCRV, AVRO, TROS, EO... allemaal links.
quote:
Nu ineens is het een probleem voor velen. Maar als je je een beetje in de users verdiept, dan zie je hele tegenstrijdige dingen. DIEZELFDE user geeft ook af op de commerciële zender (hoofdzakelijk rechts georienteerde)

Rara, wat klopt er niet aan de wispelturigheid van de FOK!kers???
Misschien ben ik niet simpel genoeg, maar wie is er wispelturig? Want daarvoor heb je het volgens mij over zogenaamd 'voorspelbare' rechtlijnigheid (en wmb verkeerd geïnterpreteerd).

Maar wat bedoel je nu precies?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_28214931
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 05:34 schreef NorthernStar het volgende:

Er zijn problemen idd, vaak ontstaan op het moment dat men er geld aan begon te onttrekken.
Toch vreemd dan dat het juist van die communistische praktijken zijn in de gezondheidszorg.
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 05:36 schreef Verbal het volgende:

[..]

Onzin, als ze hadden gewild, hadden ze het allang kunnen doen.
Als jij het zegt.
quote:
[..]

Wat een onzin. Het is toch vrije markt? Ze hoefden toch niet een commerciële omroep te starten in Nederland, als er geen brood mee te verdienen viel? Neuh, in plaats daarvan hebben we nu RTL met drie zenders, SBS met drie zenders, een paar muziekzendertjes, er komt dit najaar nog een Talpaatje om de hoek kijken... Nee, ze hebben het maar zwaar. En maar zeiken over die drie netten van de PO

V.
Een markt waarin bedrijven moeten concurreren met (organisaties gefinancierd door) de overheid is geen vrije markt. En inderdaad zijn er aardig van private zenders die ook programma's maken, maar dit zijn veelal programma's in andere genres als waar de publieken in opereren.
"Relativity applies to physics, NOT ETHICS."
  zaterdag 25 juni 2005 @ 05:59:34 #85
136 V.
Like tears in rain...
pi_28214944
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 05:51 schreef Davitamon het volgende:

Als jij het zegt.
Fijn dat je het toch met me eens moet zijn
quote:
Een markt waarin bedrijven moeten concurreren met (organisaties gefinancierd door) de overheid is geen vrije markt. En inderdaad zijn er aardig van private zenders die ook programma's maken, maar dit zijn veelal programma's in andere genres als waar de publieken in opereren.
Slechts ten dele waar. Bij de PO maken ze quizzen, bij de CO maken ze quizjes. Beide hebben nieuws, beide hebben discussieprogramma's. Maar voor een ander deel maken de commerciëlen andere programma's dan de PO. En waarom? Omdat DIE programma's geld opleveren. En dat is waarom ze in die business zitten. En dat is prima. Maar voor de mensen die dus NIET geïnteresseerd zijn in Idols, de zoveelste 'jouw vrouw, mijn vrouw'-kloon, of gewoon niet om de tien minuten een reclameblok voor de kiezen willen, of een film graag willen bekijken zonder 20 minuten Hart van Nederland engazomaardoor is er dus de PO.

Sterker nog, de argumenten worden in wezen omgedraaid door Medy cs.
Amusement was namelijk altijd wèl een taak van de PO, maar nu er CO's zijn ineens niet.
En ja, dán wordt het ineens 'higbrow' voor mensen met een kortere attentiespanne.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 06:18:16 #86
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28214979
Ik heb m'n TV gelukkig enige tijd geleden al het raam uitgeflikkerd. Geloof me: het lucht op.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_28214992
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 05:34 schreef NorthernStar het volgende:

De heilige markt-ideologie is primair. Het onwrikbare geloof in een systeem dat dè oplossing voor alles moet bieden.
Merkwaardig genoeg zijn het juist de personen die een heilig vertrouwen hebben in de Staat en overheidsregulering (in plaats van marktwerking), die nu juist tegen de plannen van deze Staat zijn. Blijkbaar is dat (blinde) vertrouwen in Vadertje Staat dus niet helemaal terecht
"Relativity applies to physics, NOT ETHICS."
  zaterdag 25 juni 2005 @ 06:31:48 #88
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28214999
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 23:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Premtime is wel aan de drammerige kant maar het laat wel precies zien hoe de verhoudingen in deze maatschappij op het moment zijn... er is geen programma op de buis die zo diep tot de kern van het probleem komt.
Premtime vond ik nu net zo'n beetje het allerslechtste programma op de buis. Een sterk staaltje selectieve, vooringenomen baggerjournalistiek, een soort mulikulturele Pieter Storms of Willibrord Frequin.

Dan kunnen die laatsten het véél beter.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 06:33:17 #89
136 V.
Like tears in rain...
pi_28215001
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 06:24 schreef Davitamon het volgende:

[..]

Merkwaardig genoeg zijn het juist de personen die een heilig vertrouwen hebben in de Staat en overheidsregulering (in plaats van marktwerking), die nu juist tegen de plannen van deze Staat zijn. Blijkbaar is dat (blinde) vertrouwen in Vadertje Staat dus niet helemaal terecht
Vadertje Staat

Maar blijkbaar heb je een beetje gemist dat dit gedoe met de PO niet echt 'beleid' te noemen valt.

Het is het gevolg van paniekvoetbal van een coalitie die zich mandaatloos weet, maar nog snel even een paar territoriale plasjes kwijt wil.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 06:34:25 #90
136 V.
Like tears in rain...
pi_28215003
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 06:31 schreef Lemmeb het volgende:

Dan kunnen die laatsten het véél beter.
Maar ja, die zijn dan ook commercieel, hè?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_28215005
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 06:18 schreef Lemmeb het volgende:
Ik heb m'n TV gelukkig enige tijd geleden al het raam uitgeflikkerd. Geloof me: het lucht op.
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 06:31 schreef Lemmeb het volgende:

Premtime vond ik nu net zo'n beetje het allerslechtste programma op de buis.
Bij de buren gekeken.?
  zaterdag 25 juni 2005 @ 06:37:44 #92
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28215010
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 06:34 schreef Verbal het volgende:

[..]

Maar ja, die zijn dan ook commercieel, hè?

V.
Inderdaad. En ik op de commerciëlen, dus kun je wel nagaan hoe slecht ik die Prem Radhakishun vind.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 06:39:52 #93
136 V.
Like tears in rain...
pi_28215014
Hij overschreeuwt zich een beetje, hè?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 06:49:29 #94
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28215033
Ik overdrijf trouwens nu wel heel erg . Vroeger, een paar jaar geleden, vond ik Prem en zijn programma weldegeljk ook heel erg goed.

Maar het laatste jaar, vooral ook sinds de moord op Van Gogh, is hij sterk veranderd, en inderdaad harder en ongenuanceerder gaan schreeuwen. Dat komt de kwaliteit van z'n reportages en tv-optredens niet ten goede, en dat is gewoon erg jammer .
  zaterdag 25 juni 2005 @ 11:11:33 #95
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_28216948
Uit het Nederlands Dagblad:
'Programmamakers bij de publieke omroep zijn woeden over de jongste omroepplannen van het kabinet. "Een schande", vindt hoofdredacteur Carel Kuyl van de actualiteitenrubriek Nova. Hij suggereert dat de regering wraak wil nemen op de media omdat die te links zouden berichten.

Ben blij dat hij het zelf ter sprake brengt
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 11:35:11 #96
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_28217493
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 04:37 schreef Davitamon het volgende:

Ja erg leuk, een prachtig podium. Kost een paar miljoen, maar dat heb je ook...

Oftewel het is allemaal leuk en aardig voor de mensen die daar op kosten van anderen hun oh zo artistieke ding staan te doen, maar er zijn (momenteel) betere plekken dit geld te besteden, lijkt me zo.
Ja, laten we er zinloze JSF's voor kopen of nog zo'n Betuwelijn aanleggen, dat is ten minste nuttig. En anders kunnen we natuurlijk altijd nog gewoon bezuinigen, daar hebben we de afgelopen periode nog niet gemoeg mee kapot gemaakt en kapot zullen al die collectieve zaken die nog niet geprivatiseerd zijn!
quote:
Zolang er vraag naar is, kunnen ook private organisaties hieraan voldoen.
Voor de zoveelste keer, dat doen ze momenteel al niet en er is geen enkele reden om aan te nemen dat ze dat wel gaan doen aangezien het economisch minder rendabel is dan programma's die door de massa bekeken worden. Daar heeft oneerlijke concurrentie geen ruk mee te maken want al die kleine doelgropejes zijn ieder niet groot genoeg om genoemde programma's economisch rendabel te maken zelfs al stappen deze groepen in hun geheel over van publiek naar commercieel.
quote:
Echter hebben deze geen ongelimiteerde geldstroom en zullen ze dus (beter) op de wens van de kijker moeten letten, hetgeen mij enkel positief lijkt. Dat programma's wat betreft 'brede informatievoorziening' (wat dat ook moge zijn) nog niet bij private ondernemingen zijn te vinden lijkt me geen argument, aangezien die ruimte nu nog steeds opgevuld wordt door de publieken.
Wees nou eens reeel man. Gezien het feit dat de programma's voor specifiekere kleinere doelgroepen waar we het over gehad hebben op dit moment al niet door de commercielen gemaakt worden zal dat in de toekomst ook niet gebeuren, kleine doelgroep is nl. economisch niet interessant. Klaar. Alleen commerciele tv = programma's gericht op grote doelgroepen = oppervlakkig (want zo toegankelijk mogelijk) vermaak.
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_28217718
Ach publieke omroepen an sich hebben m'n steun. Programma's als het Lagerhuis en Nova (Politiek) etc mogen blijven bestaan. Ze zijn niet geheel onpartijdig maar goed ze bieden iig een goede vorm van diepgaandere programma's. Daarnaast moet je niet vergeten dat een programma als Studio Sport uitgezonden kon worden zonder veelvuldige reclame en achterlijke sms spelletjes juist omdat de burger er via belasting voor betaalt.

Maar dit topic gaat puur over de NPS. Als de NPS dan een programma als Premtime doorgeeft dan begin ik me af te vragen of ik daar m'n geld aan uit wil geven. Een of andere doorgedraaide hindu die z'n linkse gedachtengoed denkt over te brengen door zo hard mogelijk te schreeuwen, nou bedankt maar daar wil ik geen geld voor betalen. Het uitzenden van kwalitatief betere programma's op kosten van de belastingbetaler vind ik geen probleem maar als je Premtime doorgeeft dan boet je toch wel aan geloofwaardigheid in in mijn ogen.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  zaterdag 25 juni 2005 @ 11:45:16 #98
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_28217720
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 11:11 schreef Pracissor het volgende:
Uit het Nederlands Dagblad:
'Programmamakers bij de publieke omroep zijn woeden over de jongste omroepplannen van het kabinet. "Een schande", vindt hoofdredacteur Carel Kuyl van de actualiteitenrubriek Nova. Hij suggereert dat de regering wraak wil nemen op de media omdat die te links zouden berichten.

Ben blij dat hij het zelf ter sprake brengt
Hij zou best wel eens gelijkl kunnen hebben over deze regering. Hoe verschillende politici een tijdje geleden bijna huilend en al galspuiend aan het proberen waren om deze coalitie ook na de volgende verkiezingen voort te kunnen zetten zodat "links niet met de resultaten van deze periode er vandoor kon gaan", echt te sneu voor woorden . Ze zien blijkbaar alles wat links is als de aartsvijand en misschien hebben ze nu bedacht dat hun beste kans op het goed doorkomen van a.s. verkiezingen het afschaffen van programma's als Nove en Buitenhof is. Een staaltje dictatoriale censuur zou ik zeggen. .
Fotoboek
  zaterdag 25 juni 2005 @ 11:49:23 #99
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_28217854
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 11:45 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Hij zou best wel eens gelijkl kunnen hebben over deze regering. Hoe verschillende politici een tijdje geleden bijna huilend en al galspuiend aan het proberen waren om deze coalitie ook na de volgende verkiezingen voort te kunnen zetten zodat "links niet met de resultaten van deze periode er vandoor kon gaan", echt te sneu voor woorden . Ze zien blijkbaar alles wat links is als de aartsvijand en misschien hebben ze nu bedacht dat hun beste kans op het goed doorkomen van a.s. verkiezingen het afschaffen van programma's als Nove en Buitenhof is. Een staaltje dictatoriale censuur zou ik zeggen. .
Ik hoop dat dit een zwakke poging tot cynisme was.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
pi_28217925
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 11:45 schreef keesjeislief het volgende:
-knip-

Ik hoop dat je jezelf niet serieus neemt ?
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  zaterdag 25 juni 2005 @ 12:06:37 #101
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_28218229
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 11:49 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Ik hoop dat dit een zwakke poging tot cynisme was.
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 11:52 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Ik hoop dat je jezelf niet serieus neemt ?
Mwoah, het is op z'n minst opvallend dat het idee steeds was dat er een hervorming van de publieke omroep moest komen waarbij amusement moest verdwijnen en dat nu de AVRO, TROS, BNN etc. vrolijk door mogen gaan en juist de "afwijkende" programma's van de NPS moeten verdwijnen. Tijdens de campagne rond de Europese grondwet werd ook al zo pijnlijk duidelijk hoe goed de "voor"-beslissing van het kabinet gebaseerd was op rationele argumenten .

Het is allemaal een complot van de Rechtse Dictatuur. . *wandelt richting Truth*
Fotoboek
pi_28219197
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 23:46 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Het staat je volledig vrij om handtekeningen te verzamelen, je eigen omroep op te richten en je eigen verlichte ideeen te verspreiden hoor.
Dat is precies het probleem. Wil je via de publieke omroepen een rechts geluid laten horen moet je eerst tienduizenden leden achter je krijgen terwijl de NPS zonder enige achterban dagelijks met uren televisie de linkse boodschap mag verspreiden.

Alleen al het feit dat aan hoofd van die zender een oud-minister van een uitgesproken linkse partij staat...
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_28219321
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 05:49 schreef Verbal het volgende:

[..]

Inderdaad. KRO, NCRV, AVRO, TROS, EO... allemaal links.
Wat dan? De TROS rechts? Ze werken dagelijks mee aan een van de meest linkse programma's van de publieke omroepen, 2Vandaag. Zelfs bij een simpel spelletje als LINGO hingen er laatst achter de kandidaten posters van 'Een royaal gebaar'...
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_28219851
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 12:06 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

[..]

Mwoah, het is op z'n minst opvallend dat het idee steeds was dat er een hervorming van de publieke omroep moest komen waarbij amusement moest verdwijnen en dat nu de AVRO, TROS, BNN etc. vrolijk door mogen gaan en juist de "afwijkende" programma's van de NPS moeten verdwijnen. Tijdens de campagne rond de Europese grondwet werd ook al zo pijnlijk duidelijk hoe goed de "voor"-beslissing van het kabinet gebaseerd was op rationele argumenten .

Het is allemaal een complot van de Rechtse Dictatuur. . *wandelt richting Truth*
Dus de partijen die de staatstelevisie willen afschaffen, zijn daarmee voorstander van censuur? .
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 25 juni 2005 @ 13:30:35 #105
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_28220322
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 13:12 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dus de partijen die de staatstelevisie willen afschaffen, zijn daarmee voorstander van censuur? .
Lees eens wat beter Sjakie, dit stond er: "Mwoah, het is op z'n minst opvallend dat het idee steeds was dat er een hervorming van de publieke omroep moest komen waarbij amusement moest verdwijnen en dat nu de AVRO, TROS, BNN etc. vrolijk door mogen gaan en juist de "afwijkende" programma's van de NPS moeten verdwijnen", oftewel, de Nieuwe Rechtse Dictatuur pleegt inderdaad selectieve censuur ja. Het is eigenlijk de enige logische reden waarom juist de NPS of all omroepen zou moeten verdwijnen. .
Fotoboek
pi_28220390
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 12:53 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Zelfs bij een simpel spelletje als LINGO hingen er laatst achter de kandidaten posters van 'Een royaal gebaar'...
Misschien moet je ff aan het idee wennen dat niet elk rechts figuur per definitie alle buitenlanders het land uit wil kieperen. Het zal ff wennen worden natuurlijk, maar probeer het eens... Als je Wimpie Bosboom al niet rechts vindt, wat dan wel ?
pi_28220447
Ach Gelly, de meeste mensen die hier beweren rechts te zijn, lullen rechtser dan Wilders... zegt in feite toch genoeg welke kant die gasten op willen.. Filip de Winter is hun held. Met andere woorden: rechts zoals de VVD en het CDA is nu links geworden. Op deze manier kun je links overal de schuld van geven.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 13:36:05 #108
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_28220498
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 13:32 schreef gelly het volgende:

[..]

Misschien moet je ff aan het idee wennen dat niet elk rechts figuur per definitie alle buitenlanders het land uit wil kieperen. Het zal ff wennen worden natuurlijk, maar probeer het eens... Als je Wimpie Bosboom al niet rechts vindt, wat dan wel ?
Dus wanneer je 'Een royaal gebaar' grote onzin vindt wil je wel alle buitenlanders eruit kieperen?
pi_28220520
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 13:36 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Dus wanneer je 'Een royaal gebaar' grote onzin vindt wil je wel alle buitenlanders eruit kieperen?
Een aantal in feite wel
  zaterdag 25 juni 2005 @ 13:38:06 #110
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28220574
quote:

[..]

Misschien moet je ff aan het idee wennen dat niet elk rechts figuur per definitie alle buitenlanders het land uit wil kieperen.
Er is nogal een verschil tussen 'niet alle buitenlanders het land uit willen kieperen', of stiekem van die regeringsondermijnende posters in het zicht ophangen bij het bestbekeken televisiespelletje van Nederland.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 13:40:07 #111
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28220623
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 13:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ach Gelly, de meeste mensen die hier beweren rechts te zijn, lullen rechtser dan Wilders... zegt in feite toch genoeg welke kant die gasten op willen.. Filip de Winter is hun held. Met andere woorden: rechts zoals de VVD en het CDA is nu links geworden. Op deze manier kun je links overal de schuld van geven.
In de landen die deze rechtse users als voorbeeld zien, zouden het CDA en de VVD dan ook als absoluut links gezien worden. Je kunt met gemak stellen dat Nederland in de hele wereld een ultralinkse positie inneemt.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 13:41:21 #112
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_28220658
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 23:15 schreef Meh7 het volgende:
Premtime was juist Maar blijkbaar vinden sommige mensen het moeilijk om zulke waarheden onder ogen te zien.
Het is iid een goed programma
  zaterdag 25 juni 2005 @ 13:42:45 #113
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_28220700
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 13:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Filip de Winter is mijn held?
Ach Toffe_Ellende, de meeste mensen die hier beweren links te zijn, lullen linkser dan Halsema... zegt in feite genoeg welke kan die gasten op willen.. Mao is hun held. Met andere
woorden: links zoals de PVDA en D66 nu rechts zijn geworden. Op deze manier kun je rechts overal de schuld van geven.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 13:45:12 #114
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_28220778
Iemand enig idee of dit nog van invloed is op teletekst? Dat is mijns inziens de meest indrukwekkende dienstverlening van de publieke omroep. Verder kijk ik dusdanig weinig televisie en dan nog meestal naar buitenlandse zenders dat deze verandering niet zo veel impact heeft op mij. Het zou heel plezierig zijn als we gewoon twee publieke netten kregen met een kwaliteitsprogramering, maar dat blijft in Nederland toch een utopie.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  zaterdag 25 juni 2005 @ 13:46:22 #115
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_28220823
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 13:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Een aantal in feite wel
Ja, mensen die hier niet thuishoren omdat zij hier zijn gekomen onder valse voorwendselen of economische motivaties kieper ik met veel plezier het land uit.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 13:47:56 #116
62292 MOVO
Homo duplex, Homo duplex!
pi_28220879
quote:

[..]

Wat dan? De TROS rechts? Ze werken dagelijks mee aan een van de meest linkse programma's van de publieke omroepen, 2Vandaag. Zelfs bij een simpel spelletje als LINGO hingen er laatst achter de kandidaten posters van 'Een royaal gebaar'...
Tja de frustratie van rechts Nederland: elk nieuwsprogramma vindt men "links". Het blijkt dat als je je in zaken gaat verdiepen, als je dingen gaat uitzoeken dat je dan een andere kijk op de zaak krijgt.
Et comme il y voit! et comme il est moqueur!
pi_28220906
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 13:42 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Filip de Winter is mijn held?
Ach Toffe_Ellende, de meeste mensen die hier beweren links te zijn, lullen linkser dan Halsema... zegt in feite genoeg welke kan die gasten op willen.. Mao is hun held. Met andere
woorden: links zoals de PVDA en D66 nu rechts zijn geworden. Op deze manier kun je rechts overal de schuld van geven.
Mijn post wat slechts als lokkertje bedoelt. Bemmel trapt er niet in, jij wel... ik kan toch hoop ik niet concluderen dat jij je aangesproken voelt? Ik doelde namelijk op andere figuren.
pi_28220910
quote:

[..]

Misschien moet je ff aan het idee wennen dat niet elk rechts figuur per definitie alle buitenlanders het land uit wil kieperen. Het zal ff wennen worden natuurlijk, maar probeer het eens...
Lingo die zich laat gebruiken om 'een royaal gebaar' te promoten => alle buitenlanders het land uitkieperen. Wat moet jouw wereldje toch simpel in elkaar zitten...
quote:

[..]

Zelfs bij een simpel spelletje als LINGO hingen er laatst achter de kandidaten posters van 'Een royaal gebaar'...
  zaterdag 25 juni 2005 @ 13:50:01 #119
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_28220940
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 12:48 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Dat is precies het probleem. Wil je via de publieke omroepen een rechts geluid laten horen moet je eerst tienduizenden leden achter je krijgen terwijl de NPS zonder enige achterban dagelijks met uren televisie de linkse boodschap mag verspreiden.

Alleen al het feit dat aan hoofd van die zender een oud-minister van een uitgesproken linkse partij staat...
Ja maar als er zo veel mensen zijn die graag dit rechtse geluid zouden horen zou je toch binnen no-time genoeg leden hebben om binnenkort elke dag een hele zender te vullen? Waarom wordt dit dan niet gedaan en wordt er alleen maar gehuild over de vermeende linksheid van de NPS??
Fotoboek
pi_28221028
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 13:48 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Lingo die zich laat gebruiken om 'een royaal gebaar' te promoten => alle buitenlanders het land uitkieperen. Wat moet jouw wereldje toch simpel in elkaar zitten...
[..]

Ik doelde eigenlijk op het feit dat jij de royaal gebaar actie als links ziet. Kennelijk zie je alles en iedereen die niet elke asielzoeker het land willen uitkieperen als links. Als iets ook maar ruikt naar het positief beoordelen van allochtonen is het links in jouw ogen. Ik denk dan ook dat het probleem vooral bij jou ligt, en niet bij al dat linkse gespuis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')