Ik zeg niet dat dat niet kan. Jij hebt het volgens mij niet echt begrepen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:30 schreef TerroRobbie het volgende:
asskicker, leg mij eens even uit dan waarom Verhaegh (als "mislukte" psv'er) die volgend jaar hoogstwaarschijnlijk in de gouden gids divisie speelt wel in jong oranje speelt? Want dat kan volgens jou niet?
Dat hij niet in aanmerking komt voor een basisplaats zegt in eerste instantie al genoeg wanneer er beweert wordt dat hij een goede speler is, en goede spelers doorgaands in de basis spelen en Feyenoord nou niet bepaald bekend staat om zijn goede verdedigers.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:59 schreef Radegast het volgende:
@ASS:
Snoyl is verhuurd omdat hij niet in aanmerking zou komen voor een basisplaats afgelopen seizoen bij Feyenoord.
Feyenoord had immers, volgens velen, DE nieuwe linksback van Oranje gehaald genaamd Bosschaart. Niet veel mensen hadden gedacht dat die zo ongelofelijk door het ijs zou gaan zakken.
Toen Gullit zag dat het met Bosschaart niet ging werken was Snoyl al verhuurd, en daarom werd paniekaankoop Basto gehaald en kwam zelfs Mtiliga nog aan spelen toe.
En je mag niet eens zomaar een huurovereenkomst abrupt afbreken, dus daarom kon Snoyl niet eens tussentijds teruggehaald worden.
Bovendien is Snoyl niet mislukt bij Feyenoord en heeft wel degelijk al wel iets laten zien, bijvoorbeeld in de uitwedstrijd tegen Teplice in de UEFA Cup waar hij een van de betere Feyenoorders was en ook nog eens scoorde...
Is dit nu een poging jezelf te vergelijken met Hugo Borstquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jongens? Ik zat er slechts 1 keer naast. Zelfs Hugo Borst zit er wel eens naast.
Meer dan een poging...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 03:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is dit nu een poging jezelf te vergelijken met Hugo Borst
Gavilán en Albiol ook al... Bleef het maar bij 1 x.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jongens? Ik zat er slechts 1 keer naast. Zelfs Hugo Borst zit er wel eens naast.
Hoezo? Die spelen momenteel beiden niet bij Valencia. Jij zit er naastquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gavilán en Albiol ook al... Bleef het maar bij 1 x.
Columbiaanquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:10 schreef tong80 het volgende:
Die tieten van de Columbiaanse, die hebben wat gekost
Dat zijn vast nazaten van Columbus.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:10 schreef tong80 het volgende:
Die tieten van de Columbiaanse, die hebben wat gekost
Jij riep: als je ziet bij welke clubs die spelen.... Nou, die spelen voor Valencia dus. Jammer, weer niet gelukt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoezo? Die spelen momenteel beiden niet bij Valencia. Jij zit er naast
Lul niet zo dom. Ze spelen niet voor Valencia, of wou je zeggen dat de Fifa ongelijk heeft? Gavilan speelt voor Tenerife en Albiol speelt voor Getafe. Ze zijn wel in dienst van Valencia, maar ze spelen er niet voor.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jij riep: als je ziet bij welke clubs die spelen.... Nou, die spelen voor Valencia dus. Jammer, weer niet gelukt.
Ik ontken nergens dat ze zijn verhuurd, of is je Nederlands zo slecht? Jij zegt dat ze momenteel voor Valencia spelen en dat is pertinent niet waar. Ik als Valencia-fan weet heus wel dat ze onder contract staan bij Valencia, maar ze zijn verhuurd aan Getafe en Tenerife.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:28 schreef methodmich het volgende:
Ze staan onder contract bij Valencia en zijn dus eigendom van die club. Dat ze verhuurd zijn, was je blijkbaar ontgaan en dat bedoel ik met die kretologie. Hup, lees ergens een naam en roep maar wat.
Welke kretologie? Ik zei alleen maar dat zij momenteel voor die clubs spelen. Wat is daar aan gelogen?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:29 schreef methodmich het volgende:
Dat bleek nergens uit je posts. En met mijn Nederlands is niets mis, je kan er gewoon niet tegen dat je kretologie ontmaskerd is.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:09 schreef Barnet_Bee het volgende:
We zullen de naccers maar weer eens helpen: http://www.22shirts.nl/, dan soccer shirts aanklikken, dan "Holland" kiezen bij de optie's en daar staat hij bij.
waar kan ik tekenen?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:53 schreef the_legend_killer het volgende:
NL verliest de finale van Spanje
Maar in 2006 worden we WK kampioen en winnen we de finale van Moffenland
Dat zou mooi zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:53 schreef the_legend_killer het volgende:
NL verliest de finale van Spanje
Maar in 2006 worden we WK kampioen en winnen we de finale van Moffenland
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:26 schreef pekel het volgende:
Kaarten halve finale in Kerkrade zijn binnen.
Het is wel een heel eindje van Breda naar Kerkrade, gelukkig hoef ik maar vanuit Roermond te reizen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:36 schreef Stefkuh het volgende:
[..]was dat nog niet uiverkocht???
Nog half uurtje en dan op naar Ned-Nig! HOLLANDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Het is altijd nog WIllemII in plaats van Willem2quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:16 schreef Stefkuh het volgende:
[..]anders heb ik die site al mega vaak bekeken
Thnx meneer de willem2'er
Nee, Willem II.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:35 schreef TilburgCasual het volgende:
[..]
Het is altijd nog WIllemII in plaats van Willem2
Let je dan wel op je portemonnee!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:06 schreef rotskibo het volgende:
Hopelijk haalt Marokko de finale, kan ik me finalekaarten voor veel geld verpatsen![]()
niet zo zeuren... ik schrijf al niet eens stillem2...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:35 schreef TilburgCasual het volgende:
[..]
Het is altijd nog WIllemII in plaats van Willem2
Van mij mag hetquote:Op zondag 26 juni 2005 02:41 schreef the_legend_killer het volgende:
dalijk wordt Marokko nog wereldkampioen
Blijkbaar weet je niet veel van jeugdvoetbal. Spanje werd met -19 nog Europees kampioen. Ook op eerdere jeugdtoernooien was Spanje erg succesvol.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:54 schreef methodmich het volgende:
Opvallend dat die jeugdteams ook al kenmerken lijken over te nemen van de senioren.
Spanje dat weer faalt als het er op aan komt, Oranje eruit na pingels, Duitsland puur zakelijk, Italië in catenaccio-stijl...
En een wonderback...quote:
Ik haal dan ook twee toernooien door elkaarquote:Op zondag 26 juni 2005 15:56 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat is de enige uitzondering dan.
Dan gaat je vergelijking toch niet meer op?quote:Op zondag 26 juni 2005 15:58 schreef methodmich het volgende:
Het gaat om de vergelijking met de senioren cultje. Moeilijk he?
En uiteraard ben jij de jeugdvoetbalkenner, dat zal niemand ontkennen. We liggen allemaal in pure aanbidding als je weer een blik toekomstige sterren opentrekt.
Een keer? Spaanse jeugdteams presteerden de laatste edities van die toernooien erg goed.quote:Op zondag 26 juni 2005 16:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat Spanje -19 een keer een toernooi wint is de uitzondering op de regel, lijkt me duidelijk...
Ja, nú falen ze weer een keer, maar Spanje -20 etc. presteerden onlangs behoorlijk. De boude vergelijking met het grote Spanje dat al decennia niet presteert gaat dus niet op.quote:Op zondag 26 juni 2005 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar falen dus wel. Net als het 'grote' Spanje..
Als Marokko werledkampioen wordt dan gaan ze juist massaal de straat op.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Is het tenminste rustig op straat.
Maar wat versta je dan onder goed presteren?quote:Op zondag 26 juni 2005 16:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, nú falen ze weer een keer, maar Spanje -20 etc. presteerden onlangs behoorlijk. De boude vergelijking met het grote Spanje dat al decennia niet presteert gaat dus niet op.
Halve finale of meer. Spanje had idd weer een ploeg om wereldkampioen mee te worden, maar als je het mij vraagt, dan was er weer geen eenheid in die ploeg. In ieder geval de meest getalenteerde ploeg van het toernooi.quote:Op zondag 26 juni 2005 16:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar wat versta je dan onder goed presteren?
In feite had Spanje dit jaar weer een ploeg om wereldkampioen mee te worden, en dat hebben ze vaker gehad...
Met als grote verschil dat ongeveer de helft van deze jongens er bij was toen Spanje -19 Europees kampioen werd. Het is dus wel degelijk mogelijk. Het grote Spanje presteert al decennia niet meer.quote:Op zondag 26 juni 2005 16:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat is dan juist het typische Spaanse, toch?
Nou ja, het zijn kleine dingetjes, maar.. Ik kwam een aantal Spanjaarden vorige week vrijdag tegen met stappen. En zij waren niet allen afkomstig uit Madrid en Andalusië. Er was in ieder geval één Catalaan bij: Fabregas. Het feit dat Catalanen en Spanjaarden gewoon normaal met elkaar omgaan in hun vrije tijd, zegt al aardig wat. Vroeger gingen de Spanjaarden in ieder geval niet zo relaxed om met Catalanen/Basken.quote:Op zondag 26 juni 2005 16:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan ben ik benieuwd naar volgend jaar, en toch zeker 2010...
Wat dacht je van Messi.. 18quote:Op zondag 26 juni 2005 23:54 schreef Greetings het volgende:
Mijn god....die Zabaleta ziet eruit als 35 man![]()
![]()
Over een paar minuten de herhalingquote:Op maandag 27 juni 2005 09:16 schreef Hawk het volgende:
Ik heb gisteravond Studio Sport gemist. Kan iemand me vertellen wat Youri Mulder had te zeggen over de wedstrijd Nederland-Nigeria?
Laat toch zitten cult, ze snappen je niet.. Ze snappen niet dat de Jeugd van spanje wel altijd redelijk tot zeer goed presteert in tegenstelling tot de senioren,, entsja falen typisch spaans noemen, ik bedoel er kan er maar 1 WK worden, dus uiteindelijk faalt de rest ook en aangezien Brazil bijna altijd wint faalt de rest dus ook altijd, noem je dat dan ook typisch falenquote:Op zondag 26 juni 2005 16:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Met als grote verschil dat ongeveer de helft van deze jongens er bij was toen Spanje -19 Europees kampioen werd. Het is dus wel degelijk mogelijk. Het grote Spanje presteert al decennia niet meer.
Zekersquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Messi mag absoluut speler van het toernooi worden
Zeker!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:26 schreef Toad het volgende:
Philemon is toch wel de verassing van het toernooi!
Omdat de Nigerianen irritant deden tegen Nederland? ACh.. er zijn er wel meer irritantquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:41 schreef neggix het volgende:
Godver, Normaal ben ik niet voor die marokkanen, maar dit keer toch wel, helaas verloren, nu maar hopen dat Argentinie over Nigeria heen walst, maar denk het niet...
The Sheer - It only gets betterquote:Tis misschien ook al een keer gevraagd, maar weet iemand van wie dat nummer is aan het einde altijd van de uitzending?
Niet alleen dat, heb sowiezo niks met dit nigeria team. Normaal gaat het best veel om spektakel teams van hun, maar dit is gewoon log-trap voetbal. Niks voor mijquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:52 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Omdat de Nigerianen irritant deden tegen Nederland? ACh.. er zijn er wel meer irritant
[..]
The Sheer - It only gets better
blij dat dat volk eruit ligtquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:02 schreef pekel het volgende:
Gratis Tip voor de FIFA: Geen Marrokanen in het stadion de Galgenwaard..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |