Ik ontken nergens dat ze zijn verhuurd, of is je Nederlands zo slecht? Jij zegt dat ze momenteel voor Valencia spelen en dat is pertinent niet waar. Ik als Valencia-fan weet heus wel dat ze onder contract staan bij Valencia, maar ze zijn verhuurd aan Getafe en Tenerife.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:28 schreef methodmich het volgende:
Ze staan onder contract bij Valencia en zijn dus eigendom van die club. Dat ze verhuurd zijn, was je blijkbaar ontgaan en dat bedoel ik met die kretologie. Hup, lees ergens een naam en roep maar wat.
Welke kretologie? Ik zei alleen maar dat zij momenteel voor die clubs spelen. Wat is daar aan gelogen?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:29 schreef methodmich het volgende:
Dat bleek nergens uit je posts. En met mijn Nederlands is niets mis, je kan er gewoon niet tegen dat je kretologie ontmaskerd is.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:09 schreef Barnet_Bee het volgende:
We zullen de naccers maar weer eens helpen: http://www.22shirts.nl/, dan soccer shirts aanklikken, dan "Holland" kiezen bij de optie's en daar staat hij bij.
waar kan ik tekenen?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:53 schreef the_legend_killer het volgende:
NL verliest de finale van Spanje
Maar in 2006 worden we WK kampioen en winnen we de finale van Moffenland
Dat zou mooi zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:53 schreef the_legend_killer het volgende:
NL verliest de finale van Spanje
Maar in 2006 worden we WK kampioen en winnen we de finale van Moffenland
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:26 schreef pekel het volgende:
Kaarten halve finale in Kerkrade zijn binnen.
Het is wel een heel eindje van Breda naar Kerkrade, gelukkig hoef ik maar vanuit Roermond te reizen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:36 schreef Stefkuh het volgende:
[..]was dat nog niet uiverkocht???
Nog half uurtje en dan op naar Ned-Nig! HOLLANDDDDDDDDDDDDDDDDDD
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |