Ik zeg niet dat dat niet kan. Jij hebt het volgens mij niet echt begrepen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:30 schreef TerroRobbie het volgende:
asskicker, leg mij eens even uit dan waarom Verhaegh (als "mislukte" psv'er) die volgend jaar hoogstwaarschijnlijk in de gouden gids divisie speelt wel in jong oranje speelt? Want dat kan volgens jou niet?
Dat hij niet in aanmerking komt voor een basisplaats zegt in eerste instantie al genoeg wanneer er beweert wordt dat hij een goede speler is, en goede spelers doorgaands in de basis spelen en Feyenoord nou niet bepaald bekend staat om zijn goede verdedigers.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:59 schreef Radegast het volgende:
@ASS:
Snoyl is verhuurd omdat hij niet in aanmerking zou komen voor een basisplaats afgelopen seizoen bij Feyenoord.
Feyenoord had immers, volgens velen, DE nieuwe linksback van Oranje gehaald genaamd Bosschaart. Niet veel mensen hadden gedacht dat die zo ongelofelijk door het ijs zou gaan zakken.
Toen Gullit zag dat het met Bosschaart niet ging werken was Snoyl al verhuurd, en daarom werd paniekaankoop Basto gehaald en kwam zelfs Mtiliga nog aan spelen toe.
En je mag niet eens zomaar een huurovereenkomst abrupt afbreken, dus daarom kon Snoyl niet eens tussentijds teruggehaald worden.
Bovendien is Snoyl niet mislukt bij Feyenoord en heeft wel degelijk al wel iets laten zien, bijvoorbeeld in de uitwedstrijd tegen Teplice in de UEFA Cup waar hij een van de betere Feyenoorders was en ook nog eens scoorde...
Is dit nu een poging jezelf te vergelijken met Hugo Borstquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jongens? Ik zat er slechts 1 keer naast. Zelfs Hugo Borst zit er wel eens naast.
Meer dan een poging...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 03:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is dit nu een poging jezelf te vergelijken met Hugo Borst
Gavilán en Albiol ook al... Bleef het maar bij 1 x.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jongens? Ik zat er slechts 1 keer naast. Zelfs Hugo Borst zit er wel eens naast.
Hoezo? Die spelen momenteel beiden niet bij Valencia. Jij zit er naastquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gavilán en Albiol ook al... Bleef het maar bij 1 x.
Columbiaanquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:10 schreef tong80 het volgende:
Die tieten van de Columbiaanse, die hebben wat gekost
Dat zijn vast nazaten van Columbus.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:10 schreef tong80 het volgende:
Die tieten van de Columbiaanse, die hebben wat gekost
Jij riep: als je ziet bij welke clubs die spelen.... Nou, die spelen voor Valencia dus. Jammer, weer niet gelukt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoezo? Die spelen momenteel beiden niet bij Valencia. Jij zit er naast
Lul niet zo dom. Ze spelen niet voor Valencia, of wou je zeggen dat de Fifa ongelijk heeft? Gavilan speelt voor Tenerife en Albiol speelt voor Getafe. Ze zijn wel in dienst van Valencia, maar ze spelen er niet voor.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jij riep: als je ziet bij welke clubs die spelen.... Nou, die spelen voor Valencia dus. Jammer, weer niet gelukt.
Ik ontken nergens dat ze zijn verhuurd, of is je Nederlands zo slecht? Jij zegt dat ze momenteel voor Valencia spelen en dat is pertinent niet waar. Ik als Valencia-fan weet heus wel dat ze onder contract staan bij Valencia, maar ze zijn verhuurd aan Getafe en Tenerife.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:28 schreef methodmich het volgende:
Ze staan onder contract bij Valencia en zijn dus eigendom van die club. Dat ze verhuurd zijn, was je blijkbaar ontgaan en dat bedoel ik met die kretologie. Hup, lees ergens een naam en roep maar wat.
Welke kretologie? Ik zei alleen maar dat zij momenteel voor die clubs spelen. Wat is daar aan gelogen?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:29 schreef methodmich het volgende:
Dat bleek nergens uit je posts. En met mijn Nederlands is niets mis, je kan er gewoon niet tegen dat je kretologie ontmaskerd is.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:09 schreef Barnet_Bee het volgende:
We zullen de naccers maar weer eens helpen: http://www.22shirts.nl/, dan soccer shirts aanklikken, dan "Holland" kiezen bij de optie's en daar staat hij bij.
waar kan ik tekenen?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:53 schreef the_legend_killer het volgende:
NL verliest de finale van Spanje
Maar in 2006 worden we WK kampioen en winnen we de finale van Moffenland
Dat zou mooi zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:53 schreef the_legend_killer het volgende:
NL verliest de finale van Spanje
Maar in 2006 worden we WK kampioen en winnen we de finale van Moffenland
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:26 schreef pekel het volgende:
Kaarten halve finale in Kerkrade zijn binnen.
Het is wel een heel eindje van Breda naar Kerkrade, gelukkig hoef ik maar vanuit Roermond te reizen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:36 schreef Stefkuh het volgende:
[..]was dat nog niet uiverkocht???
Nog half uurtje en dan op naar Ned-Nig! HOLLANDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Het is altijd nog WIllemII in plaats van Willem2quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:16 schreef Stefkuh het volgende:
[..]anders heb ik die site al mega vaak bekeken
Thnx meneer de willem2'er
Nee, Willem II.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:35 schreef TilburgCasual het volgende:
[..]
Het is altijd nog WIllemII in plaats van Willem2
Let je dan wel op je portemonnee!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:06 schreef rotskibo het volgende:
Hopelijk haalt Marokko de finale, kan ik me finalekaarten voor veel geld verpatsen![]()
niet zo zeuren... ik schrijf al niet eens stillem2...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:35 schreef TilburgCasual het volgende:
[..]
Het is altijd nog WIllemII in plaats van Willem2
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |