quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 00:59 schreef Radegast het volgende:@ASS:
Snoyl is verhuurd omdat hij niet in aanmerking zou komen voor een basisplaats afgelopen seizoen bij Feyenoord.
Feyenoord had immers, volgens velen, DE nieuwe linksback van Oranje gehaald genaamd Bosschaart. Niet veel mensen hadden gedacht dat die zo ongelofelijk door het ijs zou gaan zakken.
Toen Gullit zag dat het met Bosschaart niet ging werken was Snoyl al verhuurd, en daarom werd paniekaankoop Basto gehaald en kwam zelfs Mtiliga nog aan spelen toe.
En je mag niet eens zomaar een huurovereenkomst abrupt afbreken, dus daarom kon Snoyl niet eens tussentijds teruggehaald worden.
Bovendien is Snoyl niet mislukt bij Feyenoord en heeft wel degelijk al wel iets laten zien, bijvoorbeeld in de uitwedstrijd tegen Teplice in de UEFA Cup waar hij een van de betere Feyenoorders was en ook nog eens scoorde...
Dat hij niet in aanmerking komt voor een basisplaats zegt in eerste instantie al genoeg wanneer er beweert wordt dat hij een goede speler is, en goede spelers doorgaands in de basis spelen en Feyenoord nou niet bepaald bekend staat om zijn goede verdedigers.
Dus haalden ze Bosschaart, de beoogde oplossing op links.
Hij heeft dus gefaald kunnen we rustig concluderen zoals jij zelf al zegt.
Dat Basto werd gehaald, is eigenlijk een logisch gevolg, aangezien Bosschaart ook niet meer in aanmerking kwam voor een basisplaats door zijn matige spel (iets wat Snoyl wellicht ook is overkomen?). Mtiliga was al reservespeler en omdat Basto niet uit de verf kwam, mocht hij ook eens komen opdraven.
Als Snoyl daadwerkelijk goed is en Feyenoord zo krap in de goede verdedigers zit, had hij in eerste instantie nooit verhuurd mogen worden. Dat is de punt die ik wil maken, het kan dat ik daarom wat ongelukkig in mijn woorden was. Maar ik bedoelde dat als Snoyl goed is dat Bosschaart en Basto nooit gehaald hadden hoeven worden.
De vraag of Snoyl al of niet mislukt is bij Feyenoord, heeft iedereen uiteenlopende meningen over, daar zijn we dus nog niet over uit. Ik weet wel dat één goede wedstrijd spelen niet wil zeggen dat je niet gefaald hebt, zo had Anastasiou(maakte dikwijls de winnende goal in matige wedstrijden), Sonck(Matchwinner tegen Brugge, CL), Sikora(Matchwinner tegen Vitesse) en Soetaers(Matchwinner tegen Roda) zijn goede wedstrijden bij Ajax.
Maar je kunt ook rustig concluderen dat zij gefaald hebben bij hun club.
Zo ligt dat ook met Snoyl volgens mij. Maar ik hoop echt dat ik ongelijk heb, want hoe meer goede spelers Nederland telt, hoe beter de competitie erop wordt, dus ik hoop dat hij wél een goede speler gaat worden, iets wat hij nu
niet is.
Dit is echt het laatste wat ik hier aan vuil ga maken.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?