Nou ja, het zijn kleine dingetjes, maar.. Ik kwam een aantal Spanjaarden vorige week vrijdag tegen met stappen. En zij waren niet allen afkomstig uit Madrid en Andalusië. Er was in ieder geval één Catalaan bij: Fabregas. Het feit dat Catalanen en Spanjaarden gewoon normaal met elkaar omgaan in hun vrije tijd, zegt al aardig wat. Vroeger gingen de Spanjaarden in ieder geval niet zo relaxed om met Catalanen/Basken.quote:Op zondag 26 juni 2005 16:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan ben ik benieuwd naar volgend jaar, en toch zeker 2010...
Wat dacht je van Messi.. 18quote:Op zondag 26 juni 2005 23:54 schreef Greetings het volgende:
Mijn god....die Zabaleta ziet eruit als 35 man![]()
![]()
Over een paar minuten de herhalingquote:Op maandag 27 juni 2005 09:16 schreef Hawk het volgende:
Ik heb gisteravond Studio Sport gemist. Kan iemand me vertellen wat Youri Mulder had te zeggen over de wedstrijd Nederland-Nigeria?
Laat toch zitten cult, ze snappen je niet.. Ze snappen niet dat de Jeugd van spanje wel altijd redelijk tot zeer goed presteert in tegenstelling tot de senioren,, entsja falen typisch spaans noemen, ik bedoel er kan er maar 1 WK worden, dus uiteindelijk faalt de rest ook en aangezien Brazil bijna altijd wint faalt de rest dus ook altijd, noem je dat dan ook typisch falenquote:Op zondag 26 juni 2005 16:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Met als grote verschil dat ongeveer de helft van deze jongens er bij was toen Spanje -19 Europees kampioen werd. Het is dus wel degelijk mogelijk. Het grote Spanje presteert al decennia niet meer.
Zekersquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Messi mag absoluut speler van het toernooi worden
Zeker!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:26 schreef Toad het volgende:
Philemon is toch wel de verassing van het toernooi!
Omdat de Nigerianen irritant deden tegen Nederland? ACh.. er zijn er wel meer irritantquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:41 schreef neggix het volgende:
Godver, Normaal ben ik niet voor die marokkanen, maar dit keer toch wel, helaas verloren, nu maar hopen dat Argentinie over Nigeria heen walst, maar denk het niet...
The Sheer - It only gets betterquote:Tis misschien ook al een keer gevraagd, maar weet iemand van wie dat nummer is aan het einde altijd van de uitzending?
Niet alleen dat, heb sowiezo niks met dit nigeria team. Normaal gaat het best veel om spektakel teams van hun, maar dit is gewoon log-trap voetbal. Niks voor mijquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:52 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Omdat de Nigerianen irritant deden tegen Nederland? ACh.. er zijn er wel meer irritant
[..]
The Sheer - It only gets better
blij dat dat volk eruit ligtquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:02 schreef pekel het volgende:
Gratis Tip voor de FIFA: Geen Marrokanen in het stadion de Galgenwaard..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |