abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 juni 2005 @ 00:14:28 #151
66130 Erasmusch
easy easy
pi_28238731
Wim is bij JJ's kledingadviseuse langsgeweest
pi_28239415
HAhahahah, op marktplaats heb ik al iemand 125 euro zien bieden voor één finalekaart

En dan te bedenken dat de verkoop al bijna 4 maanden aan de gang is en er geen haan naar kraaide
pi_28241974
dalijk wordt Marokko nog wereldkampioen
  Trouwste user 2022 zondag 26 juni 2005 @ 15:14:50 #154
7889 tong80
Spleenheup
pi_28250022
quote:
Op zondag 26 juni 2005 02:41 schreef the_legend_killer het volgende:
dalijk wordt Marokko nog wereldkampioen
Van mij mag het

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_28250163
Is het tenminste rustig op straat.
pi_28251004
Opvallend dat die jeugdteams ook al kenmerken lijken over te nemen van de senioren.

Spanje dat weer faalt als het er op aan komt, Oranje eruit na pingels, Duitsland puur zakelijk, Italië in catenaccio-stijl...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 26 juni 2005 @ 15:55:25 #157
7889 tong80
Spleenheup
pi_28251035
Brazilië leunend op een wonderspits.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_28251047
Nou, dat is de enige uitzondering dan.
www.thuisuiteten.nl
pi_28251074
quote:
Op zondag 26 juni 2005 15:54 schreef methodmich het volgende:
Opvallend dat die jeugdteams ook al kenmerken lijken over te nemen van de senioren.

Spanje dat weer faalt als het er op aan komt, Oranje eruit na pingels, Duitsland puur zakelijk, Italië in catenaccio-stijl...
Blijkbaar weet je niet veel van jeugdvoetbal. Spanje werd met -19 nog Europees kampioen. Ook op eerdere jeugdtoernooien was Spanje erg succesvol.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28251094
quote:
Op zondag 26 juni 2005 15:55 schreef tong80 het volgende:
Brazilië leunend op een wonderspits.

En een wonderback...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Trouwste user 2022 zondag 26 juni 2005 @ 15:57:49 #161
7889 tong80
Spleenheup
pi_28251098
quote:
Op zondag 26 juni 2005 15:56 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat is de enige uitzondering dan.
Ik haal dan ook twee toernooien door elkaar

pi_28251115
Het gaat om de vergelijking met de senioren cultje. Moeilijk he?

En uiteraard ben jij de jeugdvoetbalkenner, dat zal niemand ontkennen. We liggen allemaal in pure aanbidding als je weer een blik toekomstige sterren opentrekt.
www.thuisuiteten.nl
pi_28251184
quote:
Op zondag 26 juni 2005 15:58 schreef methodmich het volgende:
Het gaat om de vergelijking met de senioren cultje. Moeilijk he?

En uiteraard ben jij de jeugdvoetbalkenner, dat zal niemand ontkennen. We liggen allemaal in pure aanbidding als je weer een blik toekomstige sterren opentrekt.
Dan gaat je vergelijking toch niet meer op?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28251213
Dat Spanje -19 een keer een toernooi wint is de uitzondering op de regel, lijkt me duidelijk...
In Southern Sun
pi_28251257
quote:
Op zondag 26 juni 2005 16:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat Spanje -19 een keer een toernooi wint is de uitzondering op de regel, lijkt me duidelijk...
Een keer? Spaanse jeugdteams presteerden de laatste edities van die toernooien erg goed.
pi_28251272
Maar falen dus wel. Net als het 'grote' Spanje..
In Southern Sun
pi_28251545
Precies, Sandman. Jij had een goed cijfer voor begrijpend lezen?
www.thuisuiteten.nl
pi_28251561
quote:
Op zondag 26 juni 2005 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar falen dus wel. Net als het 'grote' Spanje..
Ja, nú falen ze weer een keer, maar Spanje -20 etc. presteerden onlangs behoorlijk. De boude vergelijking met het grote Spanje dat al decennia niet presteert gaat dus niet op.
pi_28251732
quote:
Op zondag 26 juni 2005 15:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Is het tenminste rustig op straat.
Als Marokko werledkampioen wordt dan gaan ze juist massaal de straat op.
en dat wil ik niet hebben
pi_28251777
quote:
Op zondag 26 juni 2005 16:15 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ja, nú falen ze weer een keer, maar Spanje -20 etc. presteerden onlangs behoorlijk. De boude vergelijking met het grote Spanje dat al decennia niet presteert gaat dus niet op.
Maar wat versta je dan onder goed presteren?
In feite had Spanje dit jaar weer een ploeg om wereldkampioen mee te worden, en dat hebben ze vaker gehad...
In Southern Sun
pi_28251827
Ik vond Spanje het sterkste team hebben.
Maar het is typisch Spanje om dan te falen.
pi_28251963
Dat bedoel ik, TLK.
www.thuisuiteten.nl
pi_28252243
quote:
Op zondag 26 juni 2005 16:24 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Maar wat versta je dan onder goed presteren?
In feite had Spanje dit jaar weer een ploeg om wereldkampioen mee te worden, en dat hebben ze vaker gehad...
Halve finale of meer. Spanje had idd weer een ploeg om wereldkampioen mee te worden, maar als je het mij vraagt, dan was er weer geen eenheid in die ploeg. In ieder geval de meest getalenteerde ploeg van het toernooi.
pi_28252268
Dat is dan juist het typische Spaanse, toch?
In Southern Sun
pi_28252287
quote:
Op zondag 26 juni 2005 16:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat is dan juist het typische Spaanse, toch?
Met als grote verschil dat ongeveer de helft van deze jongens er bij was toen Spanje -19 Europees kampioen werd. Het is dus wel degelijk mogelijk. Het grote Spanje presteert al decennia niet meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')