Van mij mag hetquote:Op zondag 26 juni 2005 02:41 schreef the_legend_killer het volgende:
dalijk wordt Marokko nog wereldkampioen
Blijkbaar weet je niet veel van jeugdvoetbal. Spanje werd met -19 nog Europees kampioen. Ook op eerdere jeugdtoernooien was Spanje erg succesvol.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:54 schreef methodmich het volgende:
Opvallend dat die jeugdteams ook al kenmerken lijken over te nemen van de senioren.
Spanje dat weer faalt als het er op aan komt, Oranje eruit na pingels, Duitsland puur zakelijk, Italië in catenaccio-stijl...
En een wonderback...quote:
Ik haal dan ook twee toernooien door elkaarquote:Op zondag 26 juni 2005 15:56 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat is de enige uitzondering dan.
Dan gaat je vergelijking toch niet meer op?quote:Op zondag 26 juni 2005 15:58 schreef methodmich het volgende:
Het gaat om de vergelijking met de senioren cultje. Moeilijk he?
En uiteraard ben jij de jeugdvoetbalkenner, dat zal niemand ontkennen. We liggen allemaal in pure aanbidding als je weer een blik toekomstige sterren opentrekt.
Een keer? Spaanse jeugdteams presteerden de laatste edities van die toernooien erg goed.quote:Op zondag 26 juni 2005 16:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat Spanje -19 een keer een toernooi wint is de uitzondering op de regel, lijkt me duidelijk...
Ja, nú falen ze weer een keer, maar Spanje -20 etc. presteerden onlangs behoorlijk. De boude vergelijking met het grote Spanje dat al decennia niet presteert gaat dus niet op.quote:Op zondag 26 juni 2005 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar falen dus wel. Net als het 'grote' Spanje..
Als Marokko werledkampioen wordt dan gaan ze juist massaal de straat op.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Is het tenminste rustig op straat.
Maar wat versta je dan onder goed presteren?quote:Op zondag 26 juni 2005 16:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, nú falen ze weer een keer, maar Spanje -20 etc. presteerden onlangs behoorlijk. De boude vergelijking met het grote Spanje dat al decennia niet presteert gaat dus niet op.
Halve finale of meer. Spanje had idd weer een ploeg om wereldkampioen mee te worden, maar als je het mij vraagt, dan was er weer geen eenheid in die ploeg. In ieder geval de meest getalenteerde ploeg van het toernooi.quote:Op zondag 26 juni 2005 16:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar wat versta je dan onder goed presteren?
In feite had Spanje dit jaar weer een ploeg om wereldkampioen mee te worden, en dat hebben ze vaker gehad...
Met als grote verschil dat ongeveer de helft van deze jongens er bij was toen Spanje -19 Europees kampioen werd. Het is dus wel degelijk mogelijk. Het grote Spanje presteert al decennia niet meer.quote:Op zondag 26 juni 2005 16:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat is dan juist het typische Spaanse, toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |