Er was ooit een hoegaarden / palm tentje... Dat was genieten zeg... 30 graden, zonnetje op je toeter... Goeie muziek en een heerlijk verfrissend hoegje in je klauwtjesquote:In het voorgaande topic schreef Knox_ het volgende:
festivalbier![]()
Grolsch was vorig jaar niet te zuipenquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:43 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Er was ooit een hoegaarden / palm tentje... Dat was genieten zeg... 30 graden, zonnetje op je toeter... Goeie muziek en een heerlijk verfrissend hoegje in je klauwtjes![]()
Wat een geweldige, goed onderbouwde argumenten!quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:42 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Alleen mannen die zittend plassen gaan naar lowlands.
Daarom staan er natuurlijk ook zo veel van die mannenpisbakken op het terreinquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:48 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Wat een geweldige, goed onderbouwde argumenten!
Ik vond het vorig jaar prima te doen hoorquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:44 schreef daeri het volgende:
[..]
Grolsch was vorig jaar niet te zuipen
Ik niet van de tap, kon het nog ranziger, smaakte niet eens naar bierquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:49 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ik vond het vorig jaar prima te doen hoor [afbeelding]![]()
Ach, als je al compleet naar de klote bent proef je dat toch niet meerquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:50 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik niet van de tap, kon het nog ranziger, smaakte niet eens naar bier
Dat zal het dan geweest zijn?quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:58 schreef HeatWave het volgende:
bier was vorig jaar alcoholvrij...... op het festival terrein iig, beetje jammer.
quote:
Tsjah... Festiviteitenbier was te verwachten... Ik geloof dat het 2,5% was in plaats van 5%... Maar zeker geen 0... Buiten het festival kan je inderdaad gewoon sixpackjes kopen... Erg prettigquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Ik kon zuipen wat ik wou, maar effect was 0.
Alleen buiten de hekken kon je blikken echt bier kopen....
Was er een grolsch beugelcafé?quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:05 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Tsjah... Festiviteitenbier was te verwachten... Ik geloof dat het 2,5% was in plaats van 5%... Maar zeker geen 0... Buiten het festival kan je inderdaad gewoon sixpackjes kopen... Erg prettigO... En in het Grolsch Beugelcafé had je ook "gewoon" bier hoor
Ja ok, maar ik zit nooit de hele dag op 1 plek natuurlijk, dus ik ga niet altijd mijn bier halen bij het beugelcafe.quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:05 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Tsjah... Festiviteitenbier was te verwachten... Ik geloof dat het 2,5% was in plaats van 5%... Maar zeker geen 0... Buiten het festival kan je inderdaad gewoon sixpackjes kopen... Erg prettigO... En in het Grolsch Beugelcafé had je ook "gewoon" bier hoor
Ik kan natuurlijk een hele interessante inhoudelijke post gaan verzinnen zoals nu maar dan zou het toch alleen maar een verkapte tvp zijn dus hou ik het liever kortquote:
Jaquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:13 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk een hele interessante inhoudelijke post gaan verzinnen zoals nu maar dan zou het toch alleen maar een verkapte tvp zijn dus hou ik het liever kort
Zo beter?
Jaja... Naast de Boudisque als ik het me goed herinner!quote:
de boudisque wel gezien, maar geen beugelcaféquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:25 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Jaja... Naast de Boudisque als ik het me goed herinner!
(dit jaar ook weer beugelcafé hoor waarschijnlijk!)
Jaja! Vroeger was er ook een coffeeshop, met Irish Coffee, Ice Coffee en andere koffie specialiteiten... Die was er afgelopen jaar ook hoorquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:26 schreef daeri het volgende:
[..]
de boudisque wel gezien, maar geen beugelcafé.. was er vroeger ook niet n coffeeshop?
Ik bedoel met hash en weed, en paddo's.. die heb ik in 2002 geloof ik gezienquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:28 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Jaja! Vroeger was er ook een coffeeshop, met Irish Coffee, Ice Coffee en andere koffie specialiteiten... Die was er afgelopen jaar ook hoor![]()
Het is toch nog nooit uitverkocht geweest? Ik haal mijn kaartmeestal heel laat in verband met de financieen. Dat was ik van plan weer te doen, dat kan vast wel weer.quote:
in 2004 kwam ik een maat van me tegen die knettergaar was, die had ook iets gekocht op zo'n 'coffeetentje'. dat was er toen dus welquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:32 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik bedoel met hash en weed, en paddo's.. die heb ik in 2002 geloof ik gezien
Hmm, niet gezien, dit jaar beter oplettenquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:00 schreef crossover het volgende:
[..]
in 2004 kwam ik een maat van me tegen die knettergaar was, die had ook iets gekocht op zo'n 'coffeetentje'. dat was er toen dus wel
Ooooooooow! Je bedoelt die smartshop! Daar kon je kruidenjoints kopen enzo... Maar écht geen hash en weed hoor!quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:00 schreef daeri het volgende:
[..]
Hmm, niet gezien, dit jaar beter opletten
Fuckquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:29 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ooooooooow! Je bedoelt die smartshop! Daar kon je kruidenjoints kopen enzo... Maar écht geen hash en weed hoor!
En daarbij, die is er volgens mij niet meer...
Ach joh, gewoon zelf even inslaan vóór dat je naar Lowlands gaat. Over kleine zakjes verdelen, in je schoenen verstoppen, her en der in je tas, je portemonnee, etc. etc. Als dan zo'n frisk-frits aan je vraag hoeveel drugs je bij hebt show je'm gewoon één of twee zakjes... Hij is tevreden, want het is niet meer als 5 gram en jij kan jezelf helemaal de tering in helpen op LLquote:
meer dan 5 gram kun je ook nog wel mee krijgen, ze gaan er voor normaal genruik vanuit dat je ongeveer 5 gram per dag mag hebben. dus een gram of 15 krijg je wel mee naar binnen, maar ze hebben regelmatig mensen gegrepen die meer dan 100 gram bij zich hebben, dan hebben ze dus voor de handel bij zich en dat wordt ingenomen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:46 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ach joh, gewoon zelf even inslaan vóór dat je naar Lowlands gaat. Over kleine zakjes verdelen, in je schoenen verstoppen, her en der in je tas, je portemonnee, etc. etc. Als dan zo'n frisk-frits aan je vraag hoeveel drugs je bij hebt show je'm gewoon één of twee zakjes... Hij is tevreden, want het is niet meer als 5 gram en jij kan jezelf helemaal de tering in helpen op LL![]()
Ligt er volgens mij net aan bij wie je gefriskt wordt... Ben ooit eens doorgelicht bij een Engelsman met een behoorlijke hoeveelheid (ruim 20 gram) en die gast wou alleen maar weten of het goeie shit was. "Yeah! It's good shit!" en toen heb ik 'm een topje gegeven met een knipoog. Hij liet me zonder problemen door.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
meer dan 5 gram kun je ook nog wel mee krijgen, ze gaan er voor normaal genruik vanuit dat je ongeveer 5 gram per dag mag hebben. dus een gram of 15 krijg je wel mee naar binnen, maar ze hebben regelmatig mensen gegrepen die meer dan 100 gram bij zich hebben, dan hebben ze dus voor de handel bij zich en dat wordt ingenomen.
Leuk je komt altijd vanalles te weten als je rond 5.30 op de camping ff met de bewaking gaat ouwehoeren. Vooral als je hoort dat ze voor zichzelf ook nog eens 5 gram de man in de zak steken.
Grote namen met redelijk "algemene" muziek. Ik denk dat het wel uitverkoopt...quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:27 schreef Tr0ublegum het volgende:
Ik ga morgen eindelijk kaartje kopen (verkapte tvp), zou het uitverkopen dit jaar? Zou zo maar kunnen denk ik
wie welquote:
Ik ook niet, maar 2003 was werkelijk hell! Hoop dat het dit jaar weer net als vorig jaar gaat! Ik stond gewoon binnen het uur op de camping! 2003 daarentegen stond ik vanaf 12:00 op iets meer als 15 meter van de poortjes... 4 uur later stond ik ook nog eens op de camping. Niet normaal!quote:
Lowlands is zolang ik me herinner standaard minimaal 1 dag regen... And I don't give a damn!quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:39 schreef Kos het volgende:
Vriendin van mij had zo'n tampon-inbreng-hals-ding mee in haar tas... werd ze gefriskt... door een vrouw... die wist niet wat het was en nam het bijna in beslag... hij mannelijke collega herkende het en toen mocht ze het houden
Ik wacht denk ik de weersverwachting af voordat ik mijn kaartje koop. Heb eigenlijk weinig zin in kloteweer...
vorig jaar hebben ze gewoon niks gecontroleerd, vraag me af ze dat nog een jaar durven.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:39 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar 2003 was werkelijk hell! Hoop dat het dit jaar weer net als vorig jaar gaat! Ik stond gewoon binnen het uur op de camping! 2003 daarentegen stond ik vanaf 12:00 op iets meer als 15 meter van de poortjes... 4 uur later stond ik ook nog eens op de camping. Niet normaal!
regen krijgen we sowiesoquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:39 schreef Kos het volgende:
Vriendin van mij had zo'n tampon-inbreng-hals-ding mee in haar tas... werd ze gefriskt... door een vrouw... die wist niet wat het was en nam het bijna in beslag... hij mannelijke collega herkende het en toen mocht ze het houden
Ik wacht denk ik de weersverwachting af voordat ik mijn kaartje koop. Heb eigenlijk weinig zin in kloteweer...
Ik heb niet gehoord van opstootjes, messentrekkerij of andere ongeregeldheden hoor... Dus ik denk dat ze het gewoon net als vorig jaar doen. Ik hoop het althans!quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vorig jaar hebben ze gewoon niks gecontroleerd, vraag me af ze dat nog een jaar durven.
Tis altijd regen op lowlandsquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:41 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Lowlands is zolang ik me herinner standaard minimaal 1 dag regen... And I don't give a damn!
NEEHEE! Ik wil zon!quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:42 schreef rubbereend het volgende:
regen krijgen we sowieso
Fuck de zon! Hozen moet het! Met bakken uit de hemel... Behalve als ik mijn tent op zet!quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:43 schreef Kos het volgende:
[..]
NEEHEE! Ik wil zon!
(maar idd, altijd 1 dag regen gehad tot nu toe...)
Ja, vorig jaar ging het hozen, lekte mn tentquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:44 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Fuck de zon! Hozen moet het! Met bakken uit de hemel... Behalve als ik mijn tent op zet!
wel veel glaswerk op de camping hoor. En ongeregeldheden zijn er idd nauwelijks, maar t lowlandspubliek is gewoon erg vriendelijkquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:43 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ik heb niet gehoord van opstootjes, messentrekkerij of andere ongeregeldheden hoor... Dus ik denk dat ze het gewoon net als vorig jaar doen. Ik hoop het althans!
Yep.. maar vond de sfeer vorig jaar wel minder dan de jaren daarvoor..quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wel veel glaswerk op de camping hoor. En ongeregeldheden zijn er idd nauwelijks, maar t lowlandspubliek is gewoon erg vriendelijkMaargoed iedereen weet dat er vorig jaar weinig tot niets is gecontroleerd dus de drempel om veel van iets mee te nemen is nu lager.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:48 schreef daeri het volgende:
[..]
Yep.. maar vond de sfeer vorig jaar wel minder dan de jaren daarvoor..
Haha idd! Anders is het ook veel te warm in die bigass circustentenquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:44 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Fuck de zon! Hozen moet het! Met bakken uit de hemel... Behalve als ik mijn tent op zet!
Ik vond 2004 ook erger dan 2002 ... tiesto pit crewquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
2004Maar wel Pinkpop ->1996...
![]()
quote:
mijn schoenen en benen leken wel van olifants huid.. gewoon lekker stampen in de modderquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]breezer meisjes niet, die waren al bang bij het woord modder, god wat heb k gelachen over die meisjes die niet door t slootje naar de overkant durfen omdat hun schoentjes vies konden worden
Ik bedoelde dat 2004 mijn eerste Lowlands wasquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:55 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik vond 2004 ook erger dan 2002 ... tiesto pit crew
Owquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat 2004 mijn eerste Lowlands was
quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:58 schreef daeri het volgende:
[..]
mijn schoenen en benen leken wel van olifants huid.. gewoon lekker stampen in de modder.. heb na lowlands al de modder van mn schoenen moeten schuren
idd schoenen voor de tent..quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]heerlijk en dan je schoenen voor de tent?
wij hadden iemand bij de groep die dat perongeluk had gedaan...... en vervolgens regende het de hele nacht...........
Ik kan me nog een topic van hier voor de geest halen van een vrouwtje wat speciaal voor Tiësto gekomen was en haar BBQ + 2 Kilo vlees had meegenomen en dan stond ze raar te kijken dat het niet mee naar binnen mocht, en dat ze niets kon zien bij Tiësto toen ze 10 minuten voor het begin van het concert aan kwam, en het waren allemaal maar botte boeren, en het regende, en ze werd vies... en blablabla... Heerlijk gewoonquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]breezer meisjes niet, die waren al bang bij het woord modder, god wat heb k gelachen over die meisjes die niet door t slootje naar de overkant durfen omdat hun schoentjes vies konden worden
Whahaha, idd, op het stuk camping waar ik stond waren ook twee gozers, en die kwamen speciaal voor Tiesto en die zijn ná tiesto ook gelijk opgetieftquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:03 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ik kan me nog een topic van hier voor de geest halen van een vrouwtje wat speciaal voor Tiësto gekomen was en haar BBQ + 2 Kilo vlees had meegenomen en dan stond ze raar te kijken dat het niet mee naar binnen mocht, en dat ze niets kon zien bij Tiësto toen ze 10 minuten voor het begin van het concert aan kwam, en het waren allemaal maar botte boeren, en het regende, en ze werd vies... en blablabla... Heerlijk gewoonNa een dag is ze naar huis gegaan!
Jammer dat ik het even niet meer kan vinden![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:03 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ik kan me nog een topic van hier voor de geest halen van een vrouwtje wat speciaal voor Tiësto gekomen was en haar BBQ + 2 Kilo vlees had meegenomen en dan stond ze raar te kijken dat het niet mee naar binnen mocht, en dat ze niets kon zien bij Tiësto toen ze 10 minuten voor het begin van het concert aan kwam, en het waren allemaal maar botte boeren, en het regende, en ze werd vies... en blablabla... Heerlijk gewoonNa een dag is ze naar huis gegaan!
dat is dan een duur kaartje geweest, alleen voor Tiestoquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:05 schreef daeri het volgende:
[..]
Whahaha, idd, op het stuk camping waar ik stond waren ook twee gozers, en die kwamen speciaal voor Tiesto en die zijn ná tiesto ook gelijk opgetieft![]()
Ja idd, niet mijn geld hoorquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
dat is dan een duur kaartje geweest, alleen voor Tiesto
Nee, helaas, ik kan het niet meer vinden... 't Is natuurlijk ook al een paar jaar oud, dus waarschijnlijk is het gewoon verwijderd, maar ik weet nog wel dat toen ik het las ik werkelijk niet meer bij kwam van het lachen... 2 kilo verneukt vlees in je rugzak, geen BBQ, geen houtskool, geen bestek (want gewoon van ijzer en dus ingenomen), alleen maar komen voor Tiësto, klagen dat je "niks kan zien", je netste kleren aan en dan klagen dat ze vies worden... Waar de neuk ben je dan mee bezig?!quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
dat is dan een duur kaartje geweest, alleen voor Tiesto
k vond t wel leuk dat ie er was, de Bravo was bommetje vol, goeie setquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:19 schreef HeatWave het volgende:
ja, die topics waren echt goed!![]()
.
van die breezah-boys die voor triesto komen. Al vond ik het al fout dat die er uberhaupt was. Afwisseling ok, maar voor dat soort gassies heb je toch densvellie, sensation en weet ik wat nog meer??
Het was idd een goeie set, lekker rustig op de rest van het terreinquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k vond t wel leuk dat ie er was, de Bravo was bommetje vol, goeie set
Wij willen sneeuw bakken vol met sneeuwquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:46 schreef daeri het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar ging het hozen, lekte mn tent
Nouja... Zo min mogelijk... Ik ben meer van het "be prepared"-type. Veel plastic mee altijd (regenponcho's van de halfords, een paar vuilniszakken, boterhamzakjes voor om je sokken in je schoenen zodat je altijd droge voeten hebt, etc. etc.) en veel zooi om het leven makkelijker/dragelijker te maken (oordopjes, blaarpleisers, ducktape, bolletje touw, schone sokken)... Hele simpele dingen, maar je hebt er wel heel veel plezier van mocht het een keer nodig zijn. Bier laat ik tegenwoordig (de afgelopen 3 jaar) maar gewoon thuis en dat koop ik bij de campingwinkel, scheelt een berg tillen...quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:17 schreef daeri het volgende:
[..]
Met iets zieligs.. je wéét dat je zo min mogelijk mee moet nemen lijkt me..
wat drink je dan als je in de rij staat te wachten?quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:33 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Nouja... Zo min mogelijk... Ik ben meer van het "be prepared"-type. Veel plastic mee altijd (regenponcho's van de halfords, een paar vuilniszakken, boterhamzakjes voor om je sokken in je schoenen zodat je altijd droge voeten hebt, etc. etc.) en veel zooi om het leven makkelijker/dragelijker te maken (oordopjes, blaarpleisers, ducktape, bolletje touw, schone sokken)... Hele simpele dingen, maar je hebt er wel heel veel plezier van mocht het een keer nodig zijn. Bier laat ik tegenwoordig (de afgelopen 3 jaar) maar gewoon thuis en dat koop ik bij de campingwinkel, scheelt een berg tillen...
Als er komend jaar net zoveel rij staat als afgelopen jaar, dan moet je wel heel snel drinkenquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:38 schreef Mighty_Mike het volgende:
[..]
wat drink je dan als je in de rij staat te wachten?![]()
good point!quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als er komend jaar net zoveel rij staat als afgelopen jaar, dan moet je wel heel snel drinken![]()
donderdag om een uur of 19.00 of zo kwamen we aan, het langste in de rij gestaan om de auto op de parkeerplaats te krijgen. 2 jaar geleden ook rond die tijd, aangekomen en toen pas rond 24.00 uur binnen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:06 schreef lubje25 het volgende:
Wanneer gaan jullie dan, de laatste 2 jaar op donderdagmiddag gegaan. 2 Jaar geleden echt heel lang in de rij gestaan en vorig jaar ook nog wel aardig lang. Wanneer is er een korte rij dan=
Okee okee, er gaan een paar blikjes mee, maar niet veel... Niet meer dan voor één dag...quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:38 schreef Mighty_Mike het volgende:
[..]
wat drink je dan als je in de rij staat te wachten?![]()
Anders wil ik wel helpenquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:22 schreef icebliss het volgende:
Dit wordt het tweede jaar voor mij. Eens kijken of ik m'n tentje zonder hulp van volwassenen op kan zetten![]()
Ik denk dat het niet is toegestaan, je mag niet bbq 'en i.v.m. het brandgevaar en de grote kettingreactie die daarop kan volgen omdat de tenten heel kort op elkaar staan, dat kan ook gebeuren met een wegwerp bbq.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:51 schreef koen_pijl het volgende:
Ik wilde een weg werp bbq gaan kopen bij de hema of zo voor lowlands. Ik heb gelezen dat dat mag. Hoe zou ik het vlees goed kunnen houden? Denken jullie dat het echt toegestaan is? Is het wel een goed idee?
maar toch raar:quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als er komend jaar net zoveel rij staat als afgelopen jaar, dan moet je wel heel snel drinken![]()
Donderdag begin van de middag. Stoeltje mee, biertje erbij, de tijd vliegtquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:27 schreef BeRightBack het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst, hoelaat raden jullie me aan dat ik daar ben?
dan al? dan werk ik nog...quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Donderdag begin van de middag. Stoeltje mee, biertje erbij, de tijd vliegt
Dan heb je een kutplek op de camping en moet je in het donker je tent opzettenquote:
Jij reserveert toch wel een plekkie?quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dan heb je een kutplek op de camping en moet je in het donker je tent opzetten
Krijg ik jou tien blikken bier?quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij reserveert toch wel een plekkie?![]()
Als ik ze op heb.....quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Krijg ik jou tien blikken bier?
Veel plezier met zoeken danquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als ik ze op heb.....![]()
maar je krijgt wel een lekker lauw blikkie van me hoor![]()
Thanks sack!quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Donderdag begin van de middag. Stoeltje mee, biertje erbij, de tijd vliegt
D'r zijn 2 dingen die ik niet doe bij Lowlands: van tevoren dingen plannen en (Fok)meetings. Maar wie weet kom ik nog wel ff bij jullie langs huppelen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:10 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Kom je ook ff langs bij Preppie en mij Sack?
Ja want je hebt nog een biertje tegoed van prep's examenquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
D'r zijn 2 dingen die ik niet doe bij Lowlands: van tevoren dingen plannen en (Fok)meetings. Maar wie weet kom ik nog wel ff bij jullie langs huppelen.
Kijk, dat vergroot de kans al weer een beetjequote:Op donderdag 23 juni 2005 20:15 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Ja want je hebt nog een biertje tegoed van prep's examen
Hij is omkoopbaarquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Kijk, dat vergroot de kans al weer een beetje
quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Kijk, dat vergroot de kans al weer een beetje
quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:17 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
![]()
Ik geef het op , graag of traag
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:00 schreef knox_ het volgende:
Hoe laat gaat dat gebeuren dit jaar open? weer donderdag om 6 uur?
quote:KOMKOMMERTIJD?
Als het kwik de 25 graden passeert is dat voor de Hilversumse omroepen meestal een teken om massaal het stoffige archief in te duiken en de kijker te bombarderen met herhalingen van zoutloze dramaseries, ellenlange B-films en duffe praatprogramma's (al dan niet met Ivo Niehe). Dan hebben onze vrienden van MTV het beter begrepen. Die zenden namelijk gewoon DE BESTE CONCERTEN VAN LOWLANDS 2004 uit! Wie, wanneer?! Zie hieronder:
27 juni 00.00 uur: Groove Armada & Scissor Sisters
04 juli 00.00 uur: The Hives & Dizzee Rascal
11 juli 00.00 uur: Keane & The Streets
18 juli 00.00 uur: Faithless & Novastar
25 juli 00.00 uur: Chemical Brothers & Miss Kittin & Velvet Revolver
01 aug 00.00 uur: The Darkness & Stijn
08 aug 00.00 uur: Ali B. & Relax & Auf Der Maur
15 aug 00.00 uur: dEUS & N.E.R.D.
22 aug 23.00 uur: Franz Ferdinand & Within Temptation
22 aug 00.00 uur: Papa Roach & Mylo & Alter Ego
De elende van Lowlandsquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:03 schreef SKa_BoSS het volgende:
Dat hoort erbij hoor..quote:
ga vrijdagquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:27 schreef BeRightBack het volgende:
ik ookquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:47 schreef MofoF1 het volgende:
Chemical Brothers zou ik nog wel 's terug willen zien (op tv dan)![]()
aangezien ik in Harderwijk woon, ga ik daar al lekker vroeg staan rond een uur of 10 op donderdag net als vorig jaarquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:27 schreef BeRightBack het volgende:
zelfde hier, we vertrekken rond 9 uur vanuit het land van Maas en Waal, en dan lekker een dagje relaxen voor de poort, altijd gezellig, biertje erbijquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:52 schreef Kletz het volgende:
[..]
aangezien ik in Harderwijk woon, ga ik daar al lekker vroeg staan rond een uur of 10 op donderdag net als vorig jaarprima te doen. Staan lekker vooraan, en vroeg naar binnen. Niet te lang wachten en dan naar binnen. Tentje opzetten en iedereen welkom heten. Stoeltje pakken biertje erbij, jointje erbij en hoppa gaan.
Damn het kriebelt weer![]()
Hey, da's best wel slim eigenlijk! Ga ik ook eens over nadenken. Zijn de poorten donderdagnacht gewoon open dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:39 schreef Luni het volgende:
Vertrek gewoon vrijdag om 05.30 uur, hoef je bij de poort maar een 1/2 uurtje te wachten en er is nog voldoende plek op de camping.
ah johquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:29 schreef super-muffin het volgende:
op 22 augustus moet ik weer naar school
tenminste, dan is het gebouw weer open voor studenten, hoop niet dat ik dan les heb.
Ja idd, dan mag je wel klagenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:19 schreef MofoF1 het volgende:
Ik mag hopen dat het niet zo hard gaat regenen als vanmorgen op Glastonbury:
[afbeelding]
Dan ben je echt de pineut![]()
dan baal je...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:19 schreef MofoF1 het volgende:
Ik mag hopen dat het niet zo hard gaat regenen als vanmorgen op Glastonbury:
[afbeelding]
Dan ben je echt de pineut![]()
Damn dat wil je niet meemaken dat van glastonbury.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:33 schreef rubbereend het volgende:paar jaar terug regende t ook erg op Lowlands en Pukkelpop, terwijl Pukkelpop blank stond had Lowlands vooral modder, gelukkig is het Lowlands terrein goed voorzien van waterafvoer.
Verschil met GLastonbury is natuurlijk ook dat t een glooiend terrein is dus in een dalletje is t al snel nat natuurlijk
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Damn dat wil je niet meemaken dat van glastonbury.
Als ik naar de ene overzichtsfoto kijk dan moet ik toch zeggen dat dat stuk terrein van glastonbury er best wel vlak uitziet, en toch ook het water tot boven enkelhoogte heeft staan, dat houd geen een tent dan droog. Sommige mensne die dan een luchtbed hebben mogen dan nog blij zijn omdat hun slaapzak dan nog wel droog is als die er netjes op lag![]()
Whehe... kan je een reddingsactie beginnenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:39 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
bizarblij dat k altijd een rubberboot bij me heb
Maar er zou toch geen probleem zijn geweest want je zou toch je rubberbood bij je hebben gehadquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]kun je nagaan als k geld had gehad had k dit jaar op Glastonbury gezeten
en rondvaarten houdenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:56 schreef MofoF1 het volgende:
[..]
Whehe... kan je een reddingsactie beginnen![]()
'Dames en heren, als u rechts kijkt, zie u camping drie, de zogenaamde rélcamping. Deze camping staat bekend om haar tromgeroffel midden in de nacht'quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:03 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
HAHA! OMFG! Die nrg komt uit Waddinxveenquote:
waarom haal je em niet gewoon bij het postkantoor?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:15 schreef daeri het volgende:
Kaartje net besteld!hoop m volgende week binnen te hebben via ticket service
Ow! nrg heeft ook een hoompeedgj ==> http://nrg_debbie.tripod.comquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:01 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
HAHA! OMFG! Die nrg komt uit Waddinxveendaar woon ik ook
shiiitt..wat een kutje
ode aan Lowlands
![]()
(sorry voor mn enthousiasme)
Whahahhahaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:45 schreef SKa_BoSS het volgende:
Hier is overigens nog zo'n vrolijke frans: Lowlands 2002
Wie koopt dat dan ook!quote:Drinken 3 muntjes voor een bekertje Bacardi breezer
OMFGquote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:45 schreef SKa_BoSS het volgende:
Hier is overigens nog zo'n vrolijke frans: Lowlands 2002
Alleen mensen die zinnig posten op Fok gaan naar Lowlands.quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:42 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Alleen mannen die zittend plassen gaan naar lowlands.
Helpquote:Wat een onmogelijke hokjes allemaal! Word ik oud? Watskeburt?! Kun je DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG nog volgen? Ga het checken op Lowlands!
een parodie op een topic..als iemand bv een topic opent in KLB dat zijn fiets is gestolen is een lemming bv een topic (in ONZ) waarbij diegene een nieuwe fiets heeftquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:09 schreef menesis het volgende:
[offtopic] wat is een lemming? Ik ken het spel wel maare....op een forum???[/offtopic]
haha echt geweldig....achterlijke breezerslet ga lekker naar van die boerenfeesten als je toch alleen komt om te neukenquote:Woeiii, ik heb mijn lemming-topic gevonden.
Stomme Lolandsals reactie op A Campingflight to Lowlands paradise nummer 6
Mij lag bij dat 'ie grappiger was, maar goed, moest 'm toch even posten.
Welke leuke dingen komen daar dan? want op tv suckt het echt allemaal..quote:
Ik zou zeggen kijk eens in het betreffende topic, maar o.a. REM, Nine Inch Nails, Interpol, Racoon, Lenny Kravitz en The Departure....quote:Op zondag 26 juni 2005 10:44 schreef daeri het volgende:
[..]
Welke leuke dingen komen daar dan? want op tv suckt het echt allemaal.... rock im park in duitsland heeft wel een vette line up..
Niet helemaal mijn stijl.. zijn allemaal van die nep rock dingen op NiN na.. Jamie Cullum.. kom nou.. ze kunnen er net zo goed U2 en Coldplay ook op neer pleuren, want die 'rocken' net zo hard als REM .. ik vind het niksquote:Op zondag 26 juni 2005 10:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kijk eens in het betreffende topic, maar o.a. REM, Nine Inch Nails, Interpol, Racoon, Lenny Kravitz en The Departure....
Ach we zullen dit maar op een mening houden he... en hiermee bevestig je tevens mijn eerdere post over het negativisme... maar dat had je zelf ook wel door denk ik....quote:Op zondag 26 juni 2005 10:48 schreef daeri het volgende:
[..]
Niet helemaal mijn stijl.. zijn allemaal van die nep rock dingen op NiN na.. Jamie Cullum.. kom nou.. ze kunnen er net zo goed U2 en Coldplay ook op neer pleuren, want die 'rocken' net zo hard als REM .. ik vind het niksgeef mij maar de line-up van Lowlands
Hoezo? Omdat ik de line up kut vind ben ik gelijk negatief?quote:Op zondag 26 juni 2005 10:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach we zullen dit maar op een mening houden he... en hiermee bevestig je tevens mijn eerdere post over het negativisme... maar dat had je zelf ook wel door denk ik....
HIM zou ook wel stoer zijn (zoals op je site staat) .. ga ik nml 22 september ook al heenquote:Op zondag 26 juni 2005 11:27 schreef maniack28 het volgende:
uhuDat kan... maar denk het niet meer he, al zoveel dance bevestigd... Ik verwacht eigenlijk alleen nog wat hardere muziek, maar misschien boeken ze die dit jaar niet en gaan ze de nog meer commerciele kant op (met o.a. Korn, QOTSA, Foo Fighters, Marilyn Manson, Incubus enz. enz. )
Lees eens bij nieuwsquote:Op zondag 26 juni 2005 11:31 schreef LintuxCx het volgende:
maniack28, trouwens, je site is niet helemaal up-to-date, er moet 100% bij iig Röyksopp staan.
die is er nietquote:
hij staat stond vrijdag ook op Glastonbury, zelfs met speciale 3d showquote:Op zondag 26 juni 2005 11:23 schreef menesis het volgende:
van je website:
Fatboy Slim Portugal (6-8), Liverpool (27-8) 70% Europese (festival)tour
Dat zou wel heel grappig zijn als die kwam!
Ja, dat zag er vrij oké uit op tvquote:Op zondag 26 juni 2005 18:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij staat stond vrijdag ook op Glastonbury, zelfs met speciale 3d show
Oh, dat spijt me... ik heb geen firefox om dat te testen. Hoe kan dat trouwens wat het is gewoon een standaard css scriptjequote:Op zondag 26 juni 2005 13:55 schreef menesis het volgende:
[..]
die is er niet![]()
edit: ow, je bedoelt jouw site! Lekker handig dat die knoppen niet werken onder firefox t trouwens![]()
Maar ook onder actueel op jouw site staat niets over royksopp dus wat bedoel je?
quote:
quote:Vorig jaar op Lowlands werd ineens gezocht naar ene Theo. De mooiste verhalen over de achtergrond van het verhaal konden gelezen worden, maar een ding was duidelijk: dit was niet op Lowlands bedacht.
Op het Southside festival enige maanden ervoor was men bijvoorbeeld ook al op zoek geweest naar deze Theo. Waarschijnlijk is hij echter terecht, alleen is dit jaar zijn zusje Helga zoek... Maar misschien dat zij dit jaar op Lowlands of een ander festival weer opduikt; je weet het maar nooit.
Ah okquote:Op zondag 26 juni 2005 22:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Oh, dat spijt me... ik heb geen firefox om dat te testen. Hoe kan dat trouwens wat het is gewoon een standaard css scriptje![]()
Waarschijnlijk niks, maar simpelweg geen tijd gehad om te updaten i.v.m. het ontbreken van internet?quote:Op zondag 26 juni 2005 23:01 schreef menesis het volgende:
[..]
Ah okIk heb ook wel IE anders.. Maar wat was er nu met Royksopp aan de hand?
That 1 Guy bevestigd op http://www.that1guy.com/pages/dates.htmquote:T.RAUMSCHMIERE
jul 01 - France - Belfort - Les Eurockeenes de Belfort Festival
Live w/ Band!
jul 02 - France - Nantes - Scopitone Festival
Live w/ Band!
jul 09 - Germany - Berlin - Maria
DJ @ Shitparade - INFO
jul 14 - Russia - Moscow - Club "B2"
Live w/ Band!
jul 23 - Malta - Malta - Liquid Club
DJ-Gig @ Cubik
aug 12 - Germany - Saalburg - Sonne Mond Sterne festival
Live w/ Band!
aug 13 - Netherlands - Utrecht - Summer Darkness Festival
Live w/ Band
aug 20 - Belgium - Hasselt - Pukkelpop Festival
Live w/ Band!
aug 21 - Netherlands - Biddinghuizen - Lowlands Festival
Live w/ Band
Je zou je ook kunnen richten op de bands in de line-up tot nu toe (want die is ook nog niet compleet) die je wel goed vind en anders ga je toch gewoon niet?quote:Op zondag 26 juni 2005 10:59 schreef daeri het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat ik de line up kut vind ben ik gelijk negatief?
[X]quote:Op maandag 27 juni 2005 10:20 schreef peaceman het volgende:
Ik erger mij gewoon aan het feit dat welk festivaltopic je ook opent er (over het algemeen) alleen maar wordt gezeken over de line-up ipv dat er gezegd wordt van welke bands men het tof vindt dat ze komen.![]()
Toch vind ik dat er te klagen valt, ik copypaste even mijn post van het grazforum:quote:Op maandag 27 juni 2005 10:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je zou je ook kunnen richten op de bands in de line-up tot nu toe (want die is ook nog niet compleet) die je wel goed vind en anders ga je toch gewoon niet?
Ik erger mij gewoon aan het feit dat welk festivaltopic je ook opent er (over het algemeen) alleen maar wordt gezeken over de line-up ipv dat er gezegd wordt van welke bands men het tof vindt dat ze komen.![]()
Nope, heb je alle kleine bands al geluisterd? Ik wel, er is veel te veel rustige muziek, geloof me nu maar!!! Waar is verder de ska? Waar zijn de feestbands? Waar is de iets hardere muziek? Ik zie ze niet.... En het gaat niet persee om grote namen, maar om welke grote namen er staan, namelijk diegene die al geweest zijn de afgelopen 2 jaar. Bloc Party zou ook mensen trekken ipv Franz Ferdinand. Toy Dolls trekt net zo veel publiek als Dropkick Murhpys, Opeth ipv Nightwish is ook geen verkeerde zet enz. enz.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je zeikt echt. "Wheeeeh, mijn favoriete bands komen niet op Lowlands, dus nu is het kut.." Je kan niet alles hebben in het leven. Get over it. Er zijn nu altijd eenmaal grote namen, omdat er anders geen hond komt (zie Pinkpop) en dat wil de organisatie niet. Er komen genoeg kleine bands die jij vast ook heel leuk vindt.
Ik heb gvd een volledige lijst met welke bands beschikbaar zijn. Heb je mijn site uberhaupt wel bekeken? jezus, verdiep je eerst eens in mijn geschiedenis ipv meteen te oordelen. Als er iemand is dan kan weten welke bands er evt. zouden kunnen komen dan ben ik het verdomme wel omdat ik al die tourdates van al die bands al 100000x bekeken heb.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat kan allemaal wel, maar misschien zijn die bands dan nieteens beschikbaar, weet jij veel.
Maar hier kun je tenminste nog zeggen dat er een gefundeerde mening staat. Ten dele ben ik het hier en daar wel met je eens (over het laffe boeken), maar aangezien niemand alles kan zien, heb ik daar geen problemen mee.. Een voorbeeld: Bij Korn sta ik lekker ergens anders waar het dan waarschijnlijk heerlijk rustig is en dat vind ikquote:Op maandag 27 juni 2005 10:29 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Toch vind ik dat er te klagen valt, ik copypaste even mijn post van het grazforum:
Echter zijn er dus veel acts die al een keer geweest zijn (2003 en 2004). Bovendien is er dus te weinig hardere muziek. En met hardere bedoel ik niet persee in de zin van hardcore punk maar meer in de zin van niet van de saaie britpopbandjes, snappie? Met hard bedoel ik dus gewoon de wat stevigere gitaarmuziek, maar die is er dus niet met uitzondering van een paar hoofdacts (die er in 2003 en 2004 al stonden )
Verder kijkend naar wat er evt. zou kunnen komen qua data vind ik het idd erg zwak geprogrammeerd. Wat had er bijv ipv die bands die al in 2003 en 2004 stonden geboekt kunnen worden en ipv het overschot aan Britpop:
Amon Amarth
Bettie Serveert
Black Rebel Motorcycle Club
Bloc Party
Coheed and Cambria
Funeral for a Friend
Hellacopters (The)
Iggy Pop
International Noise Conspiracy
Kaiser Orchestra
Kasabian
Killers (The)
Me First And The Gimme Gimmes
NOFX
Opeth
Racoon
Sisters of Mercy
Ska P
Toy Dolls
Trail of Dead
Transplants (The)
Turbonegro
Sorry als je het niet met me eens bent. Maar ik zie hiertussen toch zeker een aantal bands staan die je beter had kunnen boeken dan bijv. Korn, Foo Fighters, Franz Ferdinand, DKM, Nightwish, QOTSA. En daarmee bedoel ik bands die iets minder bekend zijn, maar toch ook wel genoeg om in de Alpha te spelen. Turbonegro zou zeker garant staan voor een feestje, net als Ska P en Toy Dolls. Wat voor bands staan nu garant voor een feestje a la Flogging Molly/ Tokyo Ska Paradise Orchestra/Reel Big Fish in het verleden?
Naar mij idee is de organistie gewoon laf in het boeken geweest en hebben ze het behoorlijk op zeker gespeeld door veel commerciele acts te boeken.
QOTSA, Incubus, MM, Korn, Foo Fighters zie je dagelijks voorbij komen op de tv zenders!!! Waarom wil je die op Lowlands hebben?
Ik wil best grote bands hoor en ik heb het daar ook best naar mijn zin, alleen de helft van de grote bands is de afgelopen 2 jaar al geweest. Waarom boeken ze dan niet een paar andere grote bands? En ik ga me zeker vermaken op Lowlands, ik baal alleen vanwege de line-up omdat ik gezien mijn lijstje er veel meer van verwacht had (en dat had ook gewoon gekunt, ik heb met meerdere bands contact gehad en die zeiden allemaal beschikbaar te zijn, maar er is gewoon geen contact met ze opgenomen, bijv. Opeth... dat is toch zonde?)quote:Op maandag 27 juni 2005 10:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar hier kun je tenminste nog zeggen dat er een gefundeerde mening staat. Ten dele ben ik het hier en daar wel met je eens (over het laffe boeken), maar aangezien niemand alles kan zien, heb ik daar geen problemen mee.. Een voorbeeld: Bij Korn sta ik lekker ergens anders waar het dan waarschijnlijk heerlijk rustig is en dat vind ik![]()
![]()
Alle Ska-achtige bands staan waarschijnlijk wel garant voor een feestje, net als Kaiser Chiefs.
Overigens vind ik het persoonlijk jammer dat er niet meer kleine onbekende americana bandjes zijn, maar wellicht dat dat nog komt en if not... ach ik vermaak me wel hoor!![]()
Ik wil die grote bands die je noemt er niet perse hebben hoor (al ben ik wel blij met Nick Cave), maar ik erger mij er niet echt aan... is het lekker rustig elders!
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:24 schreef daeri het volgende:
[GEZ] concertkaartje HIM
Ik weet niet of hier bezoekers aan het concert 22 september komen, maar ik zou met een vriendin gaan, en nouja, het concert is uitverkocht.. misschien zijn hier mensen die tot overmaat van ramp niet kunnen, ik heb al een kaartje, alleen vriendin van me niet, dus mocht hier iemand zijn, vriendin van me wil graag je kaartje overkopen, zie topic dat ik hier boven gepost heb
Ga ergens anders spammenquote:
Ach ik had ook liever Life of agony en Manic Street Preachers gehad, maar het is nu eenmaal niet zo. En misschien is het voor jou idd anders omdat je beter op de hoogte bent van de tourschema's van de bands. En Opeth was wat mij betreft welkom geweest. Lowlands is misschien wat angstig gezien de tegenvallende verkoop van kaarten voor Pinkpop dit jaar....quote:Op maandag 27 juni 2005 10:40 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik wil best grote bands hoor en ik heb het daar ook best naar mijn zin, alleen de helft van de grote bands is de afgelopen 2 jaar al geweest. Waarom boeken ze dan niet een paar andere grote bands? En ik ga me zeker vermaken op Lowlands, ik baal alleen vanwege de line-up omdat ik gezien mijn lijstje er veel meer van verwacht had (en dat had ook gewoon gekunt, ik heb met meerdere bands contact gehad en die zeiden allemaal beschikbaar te zijn, maar er is gewoon geen contact met ze opgenomen, bijv. Opeth... dat is toch zonde?)
Dat is mijn droom ook!quote:Op maandag 27 juni 2005 10:48 schreef maniack28 het volgende:
angstig = laf
Als ik ooit de lotto win, dan ga ik mijn eigen festival organiseren!!! Gewoon wel een goeie line-up maken
Dealquote:Op maandag 27 juni 2005 10:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is mijn droom ook!![]()
We kunnen elkaar wel inhuren dan![]()
En zo was het weer vredig in Lowlandslandquote:
Ja idd, sommige mensen zijn zo geschrokken van mijn reactie dat ze hard weggevlucht zijnquote:Op maandag 27 juni 2005 10:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
En zo was het weer vredig in Lowlandsland![]()
Een discussie moet je nooit voor weglopen, zolang er maar gefundeerde argumenten worden gegeven.... Van die lui die alleen maar zeggen: Wat een kutline-up.... OPZOUTEN!quote:Op maandag 27 juni 2005 10:54 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja idd, sommige mensen zijn zo geschrokken van mijn reactie dat ze hard weggevlucht zijn![]()
Hij mag soms misschien een beetje overdrijven, maar over het algemeen blijft het bij een signature, en hij gaat geen posts letterlijk herhalen bij gebrek aan reacties, in de hoop dat iemand 't opeens wel ziet. En zo'n kaartje kun je toch wel op Marktplaats vinden? Daar stikt het vaak van de concertkaartjes...quote:
Niet, die staat alleen onderin mn signaturequote:
En toch was Pinkpop tof! Wat ik gezien heb, vond ik tofquote:Op maandag 27 juni 2005 11:01 schreef LintuxCx het volgende:
Lowlands hoeft niet bang te zijn voor de slechte kaartverkoop van Pinkpop. Dat had meer te maken met de programmering, die nog nooit zo slecht geweest is.
En headliners heeft Lowlands gewoon echt wel nodig. Ik denk dat daar de helft van de bezoekers voor komt. En die brengen dan ook meteen een flinke bak geld in het laatje, en dat hebben ze gewoon nodig. Deels om die headliners te kunnen boeken natuurlijk, maar ook wel voor andere dingen. Denk ik.
Maar waar ik het wel mee eens ben is dat er veel te veel van voorgaande jaren weer komt. Ik begrijp echt niet waarom ze nou DKM en Franz Ferdinand gewoon doodleuk weer geboekt hebben. Niks mis met ze op zich, maar hadden ze dan niet minstens een jaartje kunnen wachten?
Nou ja, verder geen klachten over de programmering hoor. Ik ga wel weer lol hebben, dat weet ik zeker.
Zelfde volk.. maargoed, jij hebt ook je site waardig gemaakt door het hier te meldenquote:Op maandag 27 juni 2005 11:02 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Niet, die staat alleen onderin mn signatureJouw berichtje toch ook? Bovendien heb ik toegevoegde waarde en jij niet.... kaartjes voor HIM, wat heeft dat met Lowlands te maken
![]()
WTF is er mis met QOTSA en de Foo Fighters?! Je wou beukherrie, je krijgt beukherrie en nog lopen janken!quote:Op maandag 27 juni 2005 10:29 schreef maniack28 het volgende:
Amon Amarth
Bettie Serveert
Black Rebel Motorcycle Club Zijn volgens mij in 2002 nog op LL geweest...
Bloc Party
Coheed and Cambria
Funeral for a Friend
Hellacopters (The)
Iggy Pop
Kaiser Orchestra zijn ook in 2003 nog geweest
Kasabian
Killers (The)
NOFX
Opeth
Racoon nog steeds een kanshebber voor LL dit jaar...
Sisters of Mercy
Ska P nog steeds een kanshebber voor LL dit jaar... afscheidstournee
Toy Dolls
Trail of Dead
Transplants (The) gaat niet door i.v.m. longkanker van Matt Freeman, de basgitarist van Rancid
Turbonegro Highly overrated...
Sorry als je het niet met me eens bent. Maar ik zie hiertussen toch zeker een aantal bands staan die je beter had kunnen boeken dan bijv. Korn, Foo Fighters, Franz Ferdinand, DKM, Nightwish, QOTSA.
Mr. T-bone & Allstar Band, Seeed, Gentlemen, Panteon Rococo, Hackensaw Boys...quote:Wat voor bands staan nu garant voor een feestje a la Flogging Molly/ Tokyo Ska Paradise Orchestra/Reel Big Fish in het verleden?
De line-up is nog NIET compleet dude... Chill out! MxPx is er recentelijk nog bijgekomen en ik verwacht nog wel een paar andere beukers. De organisatie ziet waarschijnlijk zelf ook wel in dat er nog te weinig écht onbekende (beuk) bandjes tussen staan en zullen er heus nog wel een paar tussen proppen. Je moet het alleen ook vanuit het oogpunt van de organisatie zien: populaire bands verkopen, trekken mensen! Zo voorkom je een fiasco als bijvoorbeeld Pinkpop. Hou even in de gaten dat er dit jaar weer gewoon twee podia bij zijn hè! De Lima en de Charlie. Dit betekend dus dat de organisatie best nog wel een paar bandjes moet regelen om de hele mikmak vol te programmeren volgens mij. Just sit and wait! 't Komt heus goed.quote:Naar mij idee is de organistie gewoon laf in het boeken geweest en hebben ze het behoorlijk op zeker gespeeld door veel commerciele acts te boeken.
Vetgedrukt mis ik inderdaad ook nog op het affiche...quote:Op maandag 27 juni 2005 10:29 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Toch vind ik dat er te klagen valt, ik copypaste even mijn post van het grazforum:
*knip:
Amon Amarth
Bettie Serveert
Black Rebel Motorcycle Club
Bloc Party
Coheed and Cambria
Funeral for a Friend
Hellacopters (The)
Iggy Pop
Kaiser Orchestra
Kasabian
Killers (The)
NOFX
Opeth
Racoon
Sisters of Mercy
Ska P
Toy Dolls
Trail of Dead
Transplants (The)
Turbonegro
/*knip
QOTSA beukherriequote:Op maandag 27 juni 2005 11:06 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
WTF is er mis met QOTSA en de Foo Fighters?! Je wou beukherrie, je krijgt beukherrie en nog lopen janken!
[..]
Mr. T-bone & Allstar Band, Seeed, Gentlemen, Panteon Rococo, Hackensaw Boys...
[..]
De line-up is nog NIET compleet dude... Chill out! MxPx is er recentelijk nog bijgekomen en ik verwacht nog wel een paar andere beukers. De organisatie ziet waarschijnlijk zelf ook wel in dat er nog te weinig écht onbekende (beuk) bandjes tussen staan en zullen er heus nog wel een paar tussen proppen. Je moet het alleen ook vanuit het oogpunt van de organisatie zien: populaire bands verkopen, trekken mensen! Zo voorkom je een fiasco als bijvoorbeeld Pinkpop. Hou even in de gaten dat er dit jaar weer gewoon twee podia bij zijn hè! De Lima en de Charlie. Dit betekend dus dat de organisatie best nog wel een paar bandjes moet regelen om de hele mikmak vol te programmeren volgens mij. Just sit and wait! 't Komt heus goed.
Zie jij ook een overeenkomst?! Blijkbaar heb je niet veel vertrouwen in je eigen sitequote:Amon Amarth Graspop (25-6), Summer Breeze (18-8) 70% Europese festivaltour
Bettie Serveert Muurrock Festival (27-8) 70% Benelux festivaltour
Black Rebel Motorcycle Club Reading/Leeds(26/27-8), Pukkelpop (18-8) 70% Europese festivaltour
Bloc Party Reading/Leeds(26/27-8), Summersonic Japan (14-8) 70% Europese festivaltour
Coheed and Cambria Groezrock (30-5), Pukkelpop (18-8) 70% Europese festivaltour
Funeral for a Friend Warped Tour, Reading/Leeds (26/27-8) 70% Amerikaanse tour tot 14 augustus, daarna op Reading/Leeds
Hellacopters (The) Sziget (14-8) 70% Europese festivaltour
International Noise Conspiracy Sziget (11-8) 70% Europese festivaltour
Kaiser Orchestra Nog niet bekend 80% Schijnen bevestigd te zijn door roadie van de band, bron: Graz Forum
Kasabian Werchter (30-6), Reading/Leeds (26/27-8) 70% Europese festivaltour
Killers (The) Reading/Leeds (26/27-8) 70% Europese festivaltour
Me First And The Gimme Gimmes Pukkelpop (18-8), Rock Am See (27-8) 70% Europese festivaltour
NOFX Reading/Leeds (26-8), Rock Am See (27-8) 70% Amerikaanse tour tot 14 augustus
Opeth Wacken (4-8), Sziget(15-8) 70% Management heeft nog geen aanbod ontvangen, maar staat er open voor
Racoon Nederweert Live Open Air (20-8) 70% In een interview met Giel Beelen zeggen ze dat ze graag willen spelen op Lowlands.
Sisters of Mercy Lokerse feesten (5/14-8) 70% Europese festivaltour
Ska P Sziget (10-8), Albacete (20-8), Bilbao (22-8) 70% Afscheidstour, zou niet gek zijn als die geboekt werden, maar alleen vrijdag nog beschikbaar.
Toy Dolls Sziget (14-8), Pukkelpop (19-8), Frequency (20-8) 80% Europese festivaltour
Trail of Dead Roskilde (1-7), Fields of Rock (18-6) 80% Hebben zichzelf bevestigd tijdens toegift concert: Bron
Transplants (The) Reading/Leeds(26/27-8) 60% Nieuw album in mei, Europese festivaltour erg waarschijnlijk, echter Matt Freeman van Rancid heeft longkanker, het schijnt zeer serieus te zijn en een aantal optredens van The Transplants is al gecancelled
Turbonegro Øya Festival (11-8) 60% Europese festivaltour
Flexibel ben je zegquote:Op maandag 27 juni 2005 11:19 schreef maniack28 het volgende:
Ja duh!!! Alleen er zijn al zo ontzettend veel bands geboekt, ga maar eens tellen wat er vorig jaar stond en nu, dan zie je dat de line-up bijna compleet is, nog zo een 10 bandjes te gaan. Misschien boeken ze er 10 van mijn lijstje, dan ben ik blij, misschien doen ze dat niet en dan vind ik dat laf
Alsof Tokyo Ska Paradise Orchestra zo hard was! Flogging Molly begint ook in te kakken en Reel Big Fish noem ik al helemaaaaal niet hard...quote:Op maandag 27 juni 2005 11:14 schreef maniack28 het volgende:
die feestbands die jij noemt zijn best aardig, maar niet hard en ik hou nu eenmaal van wat hardere muziek he![]()
Harder dan het lijstje dat jij hebtquote:Op maandag 27 juni 2005 11:23 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Alsof Tokyo Ska Paradise Orchestra zo hard was! Flogging Molly begint ook in te kakken en Reel Big Fish noem ik al helemaaaaal niet hard...
Ja hequote:
Hahaha... Dit begint langzamerhand een beetje een "zeik-elkaar-af"-topic te worden... Heb ik duidelijk geen zin in. Ik heb geen idee wat The Hackensaw Boys is, maar volgens mij géén country shit...quote:Op maandag 27 juni 2005 11:23 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Harder dan het lijstje dat jij hebtHackensaw Boys, dat is toch een soort country shit? Ik heb 1 liedje geluisterd, maar goed ik moet die nog eens een keer goed beoordelen
![]()
Ach, weet ik veel... Folk staat er op de site, misschien wip ik wel effe langs, misschien ook niet, we zien wel. Seeed staat in ieder geval zeker garant voor een feestje, evenals Mr. T-bone. Maar kunnen we nu alsjeblieft ophouden met het gezeik over wat er wel en niet moet komen op Lowlands, het ophemelen van Turbonegro en het afzeiken van elkaars muzieksmaak?quote:Vera is hét undergroundgitaarpodium van Nederland, zo niet van Europa. Toch kozen de bezoekers van de Groningse club The Hackensaw Boys tot hun favoriete live-act van 2004. Dat zegt alles over het feestgehalte in de show van deze superboeren uit Virginia, die zegge en schrijve één gitaar in de zeskoppige gelederen voeren. En da's nog een akoestische ook. Maar in hun bloedaanstelijke mix van country, bluegrass en old-time mountain music lijkt niets er meer toe te doen en wordt alles en iedereen meegezogen in een orgie van euforie en dolle pret. Pipo, koeien!
2 podia erbij en één erafquote:Op maandag 27 juni 2005 11:06 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
WTF is er mis met QOTSA en de Foo Fighters?! Je wou beukherrie, je krijgt beukherrie en nog lopen janken!
[..]
Mr. T-bone & Allstar Band, Seeed, Gentlemen, Panteon Rococo, Hackensaw Boys...
[..]
De line-up is nog NIET compleet dude... Chill out! MxPx is er recentelijk nog bijgekomen en ik verwacht nog wel een paar andere beukers. De organisatie ziet waarschijnlijk zelf ook wel in dat er nog te weinig écht onbekende (beuk) bandjes tussen staan en zullen er heus nog wel een paar tussen proppen. Je moet het alleen ook vanuit het oogpunt van de organisatie zien: populaire bands verkopen, trekken mensen! Zo voorkom je een fiasco als bijvoorbeeld Pinkpop. Hou even in de gaten dat er dit jaar weer gewoon twee podia bij zijn hè! De Lima en de Charlie. Dit betekend dus dat de organisatie best nog wel een paar bandjes moet regelen om de hele mikmak vol te programmeren volgens mij. Just sit and wait! 't Komt heus goed.
Helemaal mee eens... Wat mij betreft mogen ze alle tien van jouw lijstje komen.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:39 schreef maniack28 het volgende:
ophemelen van Turbonegro![]()
Ik zeik jouw muziek niet af hoorIk zeg alleen wat ik van de line-up vind, maar het lijkt me nu wel duidelijk, ze boeken gewoon 10 bands van mn lijstje
![]()
Zullen we handtekeningen gaan verzamelen? Dat er 10 bands van mijn lijstje moeten komen en dat we anders Lowlands gaan boycottenquote:Op maandag 27 juni 2005 11:44 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Helemaal mee eens... Wat mij betreft mogen ze alle tien van jouw lijstje komen.
MOET BEUQ!!!![]()
Lima is groot genoeg voor QOTSAquote:Op maandag 27 juni 2005 11:45 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Owja... Higher Ground is pleite... Die wordt nu vervangen door de Lima. True.
denk niet dat t werktquote:Op maandag 27 juni 2005 11:46 schreef maniack28 het volgende:
en dat we anders Lowlands gaan boycotten![]()
Nah... Laat maarquote:Op maandag 27 juni 2005 11:46 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zullen we handtekeningen gaan verzamelen? Dat er 10 bands van mijn lijstje moeten komen en dat we anders Lowlands gaan boycotten![]()
Fatboy Slim en Racoon zijn zeer welkom! En is Me First dan zo'n grote punkband? Ik kende ze tot een half jaar geleden helemaal niet, maar dat kan ook aan mij liggen (niet zo'n punkfan)...quote:Op maandag 27 juni 2005 12:05 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
... En nog een flinke dance-act zoals Fatboy Slim of Basement Jaxx.
De rest zal wel opgevult worden met bands als Beef (konden vorig jaar niet wegens opnemen van het nieuwe album), Relax (nieuw album uit), Racoon (nieuw album uit)... The usual stuff...
in 2003 (dat boekje had k toevallig bij de hand) stonden er 14 acts in de Alpha.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:05 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Nah... Laat maarWaar we nog op kunnen hopen natuurlijk is dat er een paar bands alsnog wegvallen (wat ieder jaar wel gebeurt) en dat daar bijvoorbeeld NOFX, Me First and the GG's, etc. etc. voor in de plaats komen. Het enige probleem is alleen waarschijnlijk dat dat ook weer vrij grote namen zijn en dus waarschijnlijk een Alpha podium zouden verdienen. Momenteel staan er 18 headliners op het affiche, die denk ik grotendeels wel in de alpha zullen spelen. Er vanuit gaande dat er 7 of 8 bands per dag in de Alpha spelen en op vrijdag een stuk of 4, 5 zou dat betekenen dat we rond de 20, 21 headliners uit moeten komen. Dat betekend dus nog 2 of 3 grote acts. Ik gok op een minimaal één punk-band als NOFX of Me First... En nog een flinke dance-act zoals Fatboy Slim of Basement Jaxx.
Daarnaast verwacht ik toch ook nog wel een paar goede beukbands a la the Dwarves en De Heideroosjes. De rest zal wel opgevult worden met bands als Beef (konden vorig jaar niet wegens opnemen van het nieuwe album), Relax (nieuw album uit), Racoon (nieuw album uit)... The usual stuff...
Eeeh... Ik tel maar 5 verschillende?!quote:Op maandag 27 juni 2005 12:25 schreef rubbereend het volgende:
Zondag:
Foo Fighters
Korn
Heather Nova
Incubus
Incubus
Nick Cave
Dat zijn er dus 6 ipv 5......
Incubus speelt 2x?quote:Op maandag 27 juni 2005 12:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zondag:
Foo Fighters
Korn
Heather Nova
Incubus
Incubus
Nick Cave
Vul maar aan zou k zeggen
quote:Op maandag 27 juni 2005 12:28 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Eeeh... Ik tel maar 5 verschillende?!
Dat zeg ik... Nog 2 of 3 grote acts erbij dan... Fatboy Slim of Basement Jaxx in ieder geval, Me First and the GG's is bij nader inzien misschien toch meer een afsluiter voor de Charlie ofzo (zoals vorig jaar Goldfinger bijvoorbeeld...). NOFX zou nog wel een alpha-act kunnen zijn.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vrijdag:
1. Franz Ferdinand
2. The Prodigy
Zaterdag:
3. Nightwish
4. Pixies
Zondag:
5. Foo Fighters
6. Korn
7. Heather Nova
8. Incubus
9. Nick Cave
voor de rest Alpha acts:
10. Soulwax
11. Marlyn Manson (zal wel zaterdag zijn)
12. QOTSA
Vul maar aan zou k zeggen
ik verwacht voor de zaterdag idd nog een dance act als afsluiten en ik zet mn geld toch op de basement Jaxx ondanks mijn voorspelling van vorig jaar dat Fatboy Slim de eerste dj als hoofdact op de Alpha zou worden.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:38 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Dat zeg ik... Nog 2 of 3 grote acts erbij dan... Fatboy Slim of Basement Jaxx in ieder geval, Me First and the GG's is bij nader inzien misschien toch meer een afsluiter voor de Charlie ofzo (zoals vorig jaar Goldfinger bijvoorbeeld...). NOFX zou nog wel een alpha-act kunnen zijn.
Ik gok eerder op MM als afsluiter van de zaterdag...quote:Op maandag 27 juni 2005 13:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik verwacht voor de zaterdag idd nog een dance act als afsluiten en ik zet mn geld toch op de basement Jaxx ondanks mijn voorspelling van vorig jaar dat Fatboy Slim de eerste dj als hoofdact op de Alpha zou worden.
k zou t een ruk afsluiter vinden maargoed, Bassemant jaxx kan ook van t verlanglijstje denk k aangezien ze zaterdag al in Ierland zitten dus dan zou alleen de vrijdag overblijven.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:43 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ik gok eerder op MM als afsluiter van de zaterdag...
Ik wil de boel niet opnaaien, maar het viel me op dat the white stripes niet bij de beste concerten staan die worden uitgezonden (i.m.o. ook terecht!)quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
DE BESTE CONCERTEN VAN LOWLANDS 2004 uit! Wie, wanneer?! Zie hieronder:
27 juni 00.00 uur: Groove Armada & Scissor Sisters
04 juli 00.00 uur: The Hives & Dizzee Rascal
11 juli 00.00 uur: Keane & The Streets
18 juli 00.00 uur: Faithless & Novastar
25 juli 00.00 uur: Chemical Brothers & Miss Kittin & Velvet Revolver
01 aug 00.00 uur: The Darkness & Stijn
08 aug 00.00 uur: Ali B. & Relax & Auf Der Maur
15 aug 00.00 uur: dEUS & N.E.R.D.
22 aug 23.00 uur: Franz Ferdinand & Within Temptation
22 aug 00.00 uur: Papa Roach & Mylo & Alter Ego
[..]
Zal ik je een geheim verklappen? Dit zijn stiekem niet de beste concerten, maar de concerten die MTV geselecteerd heeft omdat ze mooi aansluiten bij wat de MTV-kijker wil en omdat ze niet teveel aan uitzendrechten kwijt zijn aan de artiesten. Dat ze het beste noemen ipv 'de voor MTV commercieel meest aantrekkelijke' dat heet marketing enzo.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:01 schreef alkaholic63 het volgende:
[..]
Ik wil de boel niet opnaaien, maar het viel me op dat the white stripes niet bij de beste concerten staan die worden uitgezonden (i.m.o. ook terecht!)
quote:Op maandag 27 juni 2005 16:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zal ik je een geheim verklappen? Dit zijn stiekem niet de beste concerten, maar de concerten die MTV geselecteerd heeft omdat ze mooi aansluiten bij wat de MTV-kijker wil en omdat ze niet teveel aan uitzendrechten kwijt zijn aan de artiesten. Dat ze het beste noemen ipv 'de voor MTV commercieel meest aantrekkelijke' dat heet marketing enzo.
He shit ja, nu kan iedereen z'n eigen muziekzender beginnen en net zo succesvol zijn als MTV, sorry MTV, ik zal voortaan jullie bedrijfsgeheimen niet meer lekken naar Fokquote:Op maandag 27 juni 2005 16:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
da's flauw dat je dat nu toch verklapt hebt!
![]()
Ben je overgestapt naar Talpa ofzo?quote:Op maandag 27 juni 2005 16:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
He shit ja, nu kan iedereen z'n eigen muziekzender beginnen en net zo succesvol zijn als MTV, sorry MTV, ik zal voortaan jullie bedrijfsgeheimen niet meer lekken naar Fok
Nee, maar als Sjon meeleest: email staat in profiel. Een paar ton per jaar en we gaan zaken doen.quote:
Daar geef ik dan weer geen zak om, die zogen toch aarsch... Zéker voor dat geld! Wat ik dan weer wel erg vind is dat ze Tokyo Ska Paradise Orchestra, Wawadadakwa, Rude Rich & The High Notes, The Zutons enquote:Op maandag 27 juni 2005 16:01 schreef alkaholic63 het volgende:
[..]
Ik wil de boel niet opnaaien, maar het viel me op dat the white stripes niet bij de beste concerten staan die worden uitgezonden (i.m.o. ook terecht!)
jaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:45 schreef koston het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat T. Raumschmiere komt?![]()
Vincent Gallo zou ik ook wel op Lowlands willen zien.quote:Vincent Gallo, 't Hof van Commerce, De Mens, De La Vega, Emanuel, Editors, Boom Bip, Viva Voce, Köhn vs. De Portables, Nostoc vs. Squadra Bossa DJ's, Petersonic, Kamagurka, Madensuye, Chimaera, Confuse the Cat, Limbo Hop vs. DJ 4T4, Opgezwolle en Off the Record
Jij bent er vroeg bij!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 02:18 schreef GLO het volgende:
Editors bevestigd op de LL-site.
GLO slaapt hooguit 1 uur per dagquote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 12:05 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Nah... Laat maarWaar we nog op kunnen hopen natuurlijk is dat er een paar bands alsnog wegvallen (wat ieder jaar wel gebeurt) en dat daar bijvoorbeeld NOFX, Me First and the GG's, etc. etc. voor in de plaats komen. Het enige probleem is alleen waarschijnlijk dat dat ook weer vrij grote namen zijn en dus waarschijnlijk een Alpha podium zouden verdienen. Momenteel staan er 18 headliners op het affiche, die denk ik grotendeels wel in de alpha zullen spelen. Er vanuit gaande dat er 7 of 8 bands per dag in de Alpha spelen en op vrijdag een stuk of 4, 5 zou dat betekenen dat we rond de 20, 21 headliners uit moeten komen. Dat betekend dus nog 2 of 3 grote acts. Ik gok op een minimaal één punk-band als NOFX of Me First... En nog een flinke dance-act zoals Fatboy Slim of Basement Jaxx.
Daarnaast verwacht ik toch ook nog wel een paar goede beukbands a la the Dwarves en De Heideroosjes. De rest zal wel opgevult worden met bands als Beef (konden vorig jaar niet wegens opnemen van het nieuwe album), Relax (nieuw album uit), Racoon (nieuw album uit)... The usual stuff...
In de zin dat je er een redelijk pit zal zijn en hij kan beuken in de pit mischienquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:44 schreef Crack_david het volgende:
[..]heideroosjes meer beukmuziek als nofx?
Zou niet gek zijn!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:38 schreef Da hopman het volgende:
2. Volgens mij komt Mojo opeens met een Ska-Allstarparty met een hele shipload of bands.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Weet je wat me nou leuk zou lijken? Rufus Wainwright op Lowlands..
Zekers! of Bright Eyes!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Halleluuuujaaaaaaaaaaahquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Tof! Woonde ik maar in Alkmaar en omgeving!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:21 schreef Roellio het volgende:
Voor mensen uit Alkmaar en omgeving:
Ik doe dit jaar vanuit m'n stamcafé voor de 6e keer dit jaar een touringcar heen en terug naar Lowlands organiseren.
Do 12:00 u. heen
Ma 12:00 u. terug
Vanaf Alkmaar C.S.
20 euro
Bier en joints, joints en bier, bier en joints en nog heel veel bier!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:29 schreef LintuxCx het volgende:
Oh, damn, moet nog steeds Roellio's IZJ opendir legen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |