en toen waren we eindelijk op de lolands camping maar toen wilde hij meteen gaan slapen! nou ja zeg!!! de volgende dag was het de hele tijd regen dus toen ben ik gewoon de hele dag in mijn tent gebleven. 's avonds ging ik toen naar de 24 uurs tent want die jongen had me de tent uit getrapt omdat hij me te jong vond (nou ja zeg! ik ben zeventien hoor!!! hij was hooguit vijfentwintig ofzo) dus ging ik daar maar even op zoek want het terrein was al gesloten.
goed, daar dus weer op zoek gegaan. had ik sjans met een kerel, hij gaf me zelfs bier. dus ik dacht ik kan vannacht slapen, maar na een uur heeft 'ie me weggestuurd! dus ik heb hem even flink uitgescholden en ben gewoon naar een ander toe gegaan. en wat denk je dat er gebeurt? krijg ik opeens tien glazen bier over me heen gegoten!!!! toen had ik het dus echt helemaal gehad, heb iedereen die me uitlachte in elkaar gemept en uitgescholden en heb op de wc uit zitten huilen.
toen heb ik mijn spullen opgehaald en bleek dat mijn houtskool ook al gejat was. ik ben naar de ingang gegaan en ben met de eerste bus terug naar huis gegaan. wat een rotzooi dat lolands, klote boel. ik snap niet wat al die rotnerds er doen, er is gewoon geen fuck aan!
[Dit bericht is gewijzigd door Blanche_Fantasy op 02-09-2003 17:15]
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 17:14 schreef pascalheister het volgende:[..]
het is Lowlands
quote:slettebak?
Op dinsdag 2 september 2003 17:15 schreef Blutch het volgende:
Wat ben jij een ....... !
Ach wat vul het zelf maar in.![]()
anyway, stoer verhaal maar om je daar nu voor te gaan registreren enzo
quote:deze zie ik wel vaker terugkomen...
Op dinsdag 2 september 2003 17:15 schreef teknomist het volgende:![]()
![]()
past er hier goed bij
quote:Breezer en gabbertje vergeten
Op dinsdag 2 september 2003 17:16 schreef Blanche_Fantasy het volgende:[..]
slettebak?
hoer?
kutwijf?anyway, stoer verhaal maar om je daar nu voor te gaan registreren enzo
quote:KP
(nou ja zeg! ik ben zeventien hoor!!! hij was hooguit vijfentwintig ofzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |