Hoogtepunten voor mij waren Moloko, Michael Franti & Spearhead ( die gast die dat nummer van The White Stripes stond te beatboxen was echt bizar) en Dave Clarke. Voor de rest baalde ik er van dat ik maar een paar nummers van The Postmen gezien heb want dat klonk erg goed en de sfeer zat er ook goed in. The Apers en The Freckels ben ik ook nog geweest en voor de rest overal effe binnengelopen. Live vond ik erg tegenvallen, die stonden naar mijn mening maar een beetje plichtmatig hun nummers te spelen.
Al met al een fantastisch weekend gehad!
quote:backstage is helemaal niet zo ontzettend bijzonder hor.... (het is wel leuk, omdat het KAN!)
Op dinsdag 2 september 2003 09:27 schreef Mission753 het volgende:[..]
Oja jij wel!!! hoe kom je daar dan aan dat wil ik volgend jaar ook wel
(wie niet)
quote:He, Nath, dan neem ik de volgende x wel dat bandje hoor!
Op dinsdag 2 september 2003 09:42 schreef Yesta het volgende:[..]
backstage is helemaal niet zo ontzettend bijzonder hor.... (het is wel leuk, omdat het KAN!)
maar voor de rest sta je bij een wat bekendere artiest ook net zo goed backstage als een legbatterij te kijken en dan zie je nog niets
Oja, ik ben ziekig aan het worden. Nasleepje van een weekend in de tent vrees ik
quote:hahaha, tja ik heb dus heel ff pj van dichtbij kunnen zien, maar 10 seconden, daarna was het ook echt TE druk...
Op dinsdag 2 september 2003 10:24 schreef marsterretje het volgende:[..]
He, Nath, dan neem ik de volgende x wel dat bandje hoor!
Oja, ik ben ziekig aan het worden. Nasleepje van een weekend in de tent vrees ik
ouch! tja ik ben vorige week VOOR lowlands al ziek geweest...
maar jammer dat we je het hele weekend nie gezien hebben.
er waren echt heel veel mensen van wie we wisten dat ze zouden gaan, maar dus totaal niet gezien hebben
quote:
schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Het was weer mooi.
Net wakker. Veel drugs, alc. en andere zooi en lowlands was weer mooi.
Weinig bands gezien..veel gedwaald. Beck, 't Hof van Commerce en Starsailor waren ..maar eigenlijk gebeurde het 's nachts..Wat heb ik die zaterdagnacht lekker staan springen in de India. The Drifters en dat laatste..het was helemaal top. Net als het publiek. Iedereen had er zin in en de beats waren verre van vlak. De warme sound die door ons werd geappricieerd. Tenslotte lowlands@ recessie.
Dave Clarke op zondag was wederom knallen Toch was het een beetje koel. Weinig enthousiasme, maar what the hell..nobody cares..het was goed.
Wat me wel opviel was dat er bij de dance optredens een slechte opbouw zat..juist teveel zou je denken.. Veel onderbrekingen en slechte overgangen qua stijlen en dj's, zorgden ervoor dat ik meer dan ooit rond heb moeten lopen op zoek naar iets moois. De climax leek vaak te vroeg te komen.
Maar dat was ook gelijk mijn enige kritiek op het festival voor dit jaar..Volgend jaar er natuurlijk weer bij
quote:
Op maandag 1 september 2003 22:57 schreef xenobinol het volgende:GROOVETUBE
De rest van het weekend heb ik gewoon lekker rondgelopen en genoten van the Foo fighters, Blackalicious, The Datsun's, Eels . voor de rest s'nachts heel veel rond gesjouwd. De 24-uurs tent en de Groovetube vond ik ook wel geweldig.
Afgezien van het koude en gure weer heb ik me fantastich vermaakt.
quote:* TheWilliedockSaints is ook net wakker
Op dinsdag 2 september 2003 12:49 schreef Cosmic het volgende:[..]
Het was weer mooi.
Net wakker. Veel drugs, alc. en andere zooi en lowlands was weer mooi.
Weinig bands gezien..veel gedwaald. Beck, 't Hof van Commerce en Starsailor waren..maar eigenlijk gebeurde het 's nachts..Wat heb ik die zaterdagnacht lekker staan springen in de India. The Drifters en dat laatste..het was helemaal top. Net als het publiek. Iedereen had er zin in en de beats waren verre van vlak. De warme sound die door ons werd geappricieerd. Tenslotte lowlands@ recessie.
Dave Clarke op zondag was wederom knallenToch was het een beetje koel. Weinig enthousiasme, maar what the hell..nobody cares..het was goed.
Wat me wel opviel was dat er bij de dance optredens een slechte opbouw zat..juist teveel zou je denken.. Veel onderbrekingen en slechte overgangen qua stijlen en dj's, zorgden ervoor dat ik meer dan ooit rond heb moeten lopen op zoek naar iets moois. De climax leek vaak te vroeg te komen.
Maar dat was ook gelijk mijn enige kritiek op het festival voor dit jaar..Volgend jaar er natuurlijk weer bij
en nog steeds brak
quote:Dan ben je iig niet de enige... Afgelopen nacht minstens tien uur geslapen, maar zodra ik weer horizontaal ga slaap ik ook meteen weer. Net als na Pinkpop dit jaar. Eerder nooit gehad na festivals...
Op dinsdag 2 september 2003 13:12 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
* TheWilliedockSaints is ook net wakkeren nog steeds brak
Ik vond trouwens het geluid in de Bravo zeer brak, zeker de laatste dag. Je hoorde echt alleen maar de bas, wat bij sommige tracks vervelend was en bij veel anderen ronduit kut. Zeker rechtsvoor viel het mij op. Jammer.
quote:nee, ben amper in de 24u tent geweest, vond het dit jaar echt bagger....vorig jaar was het leuker
Op dinsdag 2 september 2003 13:25 schreef search64 het volgende:
Iemand nog koffie of thee bij mij gehaald (bij de 24uurstent)?
quote:Dat geluid, dat blijft toch moeilijk. Dit jaar was het in de Golf, India en zelfs de Alpha zeer goed geluid, zeker in vergelijking met vorige jaren. Maar in de Dommelsch was het echt bagger. En de Bravo was het nogal wisselend. Je zou toch denken dat als het in één tent goed is het in de andere tenten ook goed zou moeten kunnen zijn.
Op dinsdag 2 september 2003 13:26 schreef LintuxCx het volgende:
Ik vond trouwens het geluid in de Bravo zeer brak, zeker de laatste dag. Je hoorde echt alleen maar de bas, wat bij sommige tracks vervelend was en bij veel anderen ronduit kut. Zeker rechtsvoor viel het mij op. Jammer.
quote:nou tijdens Dave Clarcke vond k geluid achterin uitstekend!!!!!
Op dinsdag 2 september 2003 13:26 schreef LintuxCx het volgende:[..]
Dan ben je iig niet de enige... Afgelopen nacht minstens tien uur geslapen, maar zodra ik weer horizontaal ga slaap ik ook meteen weer. Net als na Pinkpop dit jaar. Eerder nooit gehad na festivals...
zijn er nog mensen bij Slovo of Cleaning Women geweest want die waren oko echt fantastisch
quote:In de Bravo was het heel bepalend waar je ging staan....
Op dinsdag 2 september 2003 13:26 schreef LintuxCx het volgende:[..]
Dan ben je iig niet de enige... Afgelopen nacht minstens tien uur geslapen, maar zodra ik weer horizontaal ga slaap ik ook meteen weer. Net als na Pinkpop dit jaar. Eerder nooit gehad na festivals...
Dat meeklappen (handen boven het hoofd enzo). Daar heb ik me kapot aan ge-ergerd! Kijk als een band het aangeeft, prima, als het bij de muziek past, ok. Maar je gaat toch GVD niet meeklappen met Interpol of met PJ...? Daar krijg ik echt aanvallen van plaatsvervangende schaamte van!
zo.
2 minuten later staat dat meiske weer bij een volgende kerel te flirten en te bietsen komen er van achteren 2 vrienden van kerel nummer 1 aangelopen met allebei 4 bier in hun handen.
*PLONS*
En nat was het meiske, zomaar 8 gratis biertjes gekregen.
Vervolgens begon ze mij nog uit te schelden omdat ik, na van de verbazing bekomen te zijn, toch echt m'n lachen niet kon houden.
Geweldig
quote:idd
Op dinsdag 2 september 2003 13:45 schreef Z het volgende:
Ow ja, ik wil nog even wat klagen, één dingetje maar, voor de rest was Lowlands fantastich.Dat meeklappen (handen boven het hoofd enzo). Daar heb ik me kapot aan ge-ergerd! Kijk als een band het aangeeft, prima, als het bij de muziek past, ok. Maar je gaat toch GVD niet meeklappen met Interpol of met PJ...? Daar krijg ik echt aanvallen van plaatsvervangende schaamte van!
zo.
quote:hilarisch!
Op dinsdag 2 september 2003 13:46 schreef Roellio het volgende:
Er liep op donderdagavond in de 24h. tent een of ander 17 jarig huppelkutje een beetje hoerig te doen. Ook op een gegeven moment tegen een gozer, die er op een gegeven moment klaar mee was en zei dat ze moest opzouten met bier bietsen e.d.
Begint dat wijf die gast, die ik een jaar of 25 schatte, uit te schelden.2 minuten later staat dat meiske weer bij een volgende kerel te flirten en te bietsen komen er van achteren 2 vrienden van kerel nummer 1 aangelopen met allebei 4 bier in hun handen.
*PLONS*
En nat was het meiske, zomaar 8 gratis biertjes gekregen.
![]()
Vervolgens begon ze mij nog uit te schelden omdat ik, na van de verbazing bekomen te zijn, toch echt m'n lachen niet kon houden.
Geweldig
quote:Zou ze haar elende en egenis ook op Fok gaan posten?
Op dinsdag 2 september 2003 13:46 schreef Roellio het volgende:
[..knip..]Vervolgens begon ze mij nog uit te schelden omdat ik, na van de verbazing bekomen te zijn, toch echt m'n lachen niet kon houden.
Geweldig
Lowlands 2003 was erg goed naar mijn mening, wel was het snachts zelfs in dikke trui met capuchon koud, nog nooit meegemaakt op een festival.
Hoogtepunten:
Interpol
Eels
Foo Fighters
alle dansnachten in de Bravo, Golf en India-tent
en last but not least: groovetube (erg gezellige mensen idd)
Super gezellig gehad, veel bandjes gezien en biertjes gedronken, mijn top en flop:
1) Michael Franti; wat een sfeer zat er in het concert! (nog nooit gezien dat ongeveer 10.00 man ging zitten tijdens een concert!)
2) Live, hoe voorspelbaar ook, het was wel weer gaaf
3) Saybia, sfeervolle liedjes, mooi gebracht
4) Nightwish, die rockten!
5) Guano Apes, vette show, Sandra blijft
6) Foo fighters, hell YEAAAAAAAAHHH!!!
7) de voor mij onbekende punkbandjes die in de Dommelsch speelden
8) de Alfa dj's op zaterdag en zondag, de after party was mega gezellig
9) Silent Disco, gaaf om te zien en leuk om uit je plaat gaan als je met zo'n koptelefoon op!
10) De everzijnhammetjes van de grill
De Flop:
1) de wachttijd op donderdag avond, 5 en een half uur in de rij, terwijl het ook sneller had gekund (zijkanten)
2) De man van security die vertelde dat de campings over de brug zo goed als vol waren, terwijl we er nog makkelijk bij konden hoorden we later, nu moesten we weer ouderwets het hele eind lopen
3) De organisatie, die volgend jaar toch weer 60.000 kaarten wil verkopen, het bleek wel weer dat met 50.000 man het een stuk beter te doen is. (bijna nergens wachttijden, niet bij festival entree, etenstenten)
De lachertjes van het weekend:
1) De security op zondag die volgens mij de inbeslag genomen goederen zelf had geconsumeerd (eentje was stoned, de ander flink aangeschoten)
2) De controle, geen enkele keer is mijn tas gecontroleerd, ik liep zo door, met als hoogtepunt de zondag rond de middag: " nee er wordt meer gefouilleerd, loop maar door )
3) Die meid die zaterdag met de broek op de enkels naast de heren plees zat te pissen
4) Het straat theater, met als hoogtepunt die act met de "fastfood song" (bapau, bapau, broodje bapau), schitterend!)
quote:Maar hij was wel leuk!!
Op dinsdag 2 september 2003 17:22 schreef LintuxCx het volgende:
Stomme Lolands :( Ze hebben 'm al weer gesloten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |