Nah... Laat maarquote:Op maandag 27 juni 2005 11:46 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zullen we handtekeningen gaan verzamelen? Dat er 10 bands van mijn lijstje moeten komen en dat we anders Lowlands gaan boycotten![]()
Fatboy Slim en Racoon zijn zeer welkom! En is Me First dan zo'n grote punkband? Ik kende ze tot een half jaar geleden helemaal niet, maar dat kan ook aan mij liggen (niet zo'n punkfan)...quote:Op maandag 27 juni 2005 12:05 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
... En nog een flinke dance-act zoals Fatboy Slim of Basement Jaxx.
De rest zal wel opgevult worden met bands als Beef (konden vorig jaar niet wegens opnemen van het nieuwe album), Relax (nieuw album uit), Racoon (nieuw album uit)... The usual stuff...
in 2003 (dat boekje had k toevallig bij de hand) stonden er 14 acts in de Alpha.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:05 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Nah... Laat maarWaar we nog op kunnen hopen natuurlijk is dat er een paar bands alsnog wegvallen (wat ieder jaar wel gebeurt) en dat daar bijvoorbeeld NOFX, Me First and the GG's, etc. etc. voor in de plaats komen. Het enige probleem is alleen waarschijnlijk dat dat ook weer vrij grote namen zijn en dus waarschijnlijk een Alpha podium zouden verdienen. Momenteel staan er 18 headliners op het affiche, die denk ik grotendeels wel in de alpha zullen spelen. Er vanuit gaande dat er 7 of 8 bands per dag in de Alpha spelen en op vrijdag een stuk of 4, 5 zou dat betekenen dat we rond de 20, 21 headliners uit moeten komen. Dat betekend dus nog 2 of 3 grote acts. Ik gok op een minimaal één punk-band als NOFX of Me First... En nog een flinke dance-act zoals Fatboy Slim of Basement Jaxx.
Daarnaast verwacht ik toch ook nog wel een paar goede beukbands a la the Dwarves en De Heideroosjes. De rest zal wel opgevult worden met bands als Beef (konden vorig jaar niet wegens opnemen van het nieuwe album), Relax (nieuw album uit), Racoon (nieuw album uit)... The usual stuff...
Eeeh... Ik tel maar 5 verschillende?!quote:Op maandag 27 juni 2005 12:25 schreef rubbereend het volgende:
Zondag:
Foo Fighters
Korn
Heather Nova
Incubus
Incubus
Nick Cave
Dat zijn er dus 6 ipv 5......
Incubus speelt 2x?quote:Op maandag 27 juni 2005 12:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zondag:
Foo Fighters
Korn
Heather Nova
Incubus
Incubus
Nick Cave
Vul maar aan zou k zeggen
quote:Op maandag 27 juni 2005 12:28 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Eeeh... Ik tel maar 5 verschillende?!
Dat zeg ik... Nog 2 of 3 grote acts erbij dan... Fatboy Slim of Basement Jaxx in ieder geval, Me First and the GG's is bij nader inzien misschien toch meer een afsluiter voor de Charlie ofzo (zoals vorig jaar Goldfinger bijvoorbeeld...). NOFX zou nog wel een alpha-act kunnen zijn.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vrijdag:
1. Franz Ferdinand
2. The Prodigy
Zaterdag:
3. Nightwish
4. Pixies
Zondag:
5. Foo Fighters
6. Korn
7. Heather Nova
8. Incubus
9. Nick Cave
voor de rest Alpha acts:
10. Soulwax
11. Marlyn Manson (zal wel zaterdag zijn)
12. QOTSA
Vul maar aan zou k zeggen
ik verwacht voor de zaterdag idd nog een dance act als afsluiten en ik zet mn geld toch op de basement Jaxx ondanks mijn voorspelling van vorig jaar dat Fatboy Slim de eerste dj als hoofdact op de Alpha zou worden.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:38 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Dat zeg ik... Nog 2 of 3 grote acts erbij dan... Fatboy Slim of Basement Jaxx in ieder geval, Me First and the GG's is bij nader inzien misschien toch meer een afsluiter voor de Charlie ofzo (zoals vorig jaar Goldfinger bijvoorbeeld...). NOFX zou nog wel een alpha-act kunnen zijn.
Ik gok eerder op MM als afsluiter van de zaterdag...quote:Op maandag 27 juni 2005 13:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik verwacht voor de zaterdag idd nog een dance act als afsluiten en ik zet mn geld toch op de basement Jaxx ondanks mijn voorspelling van vorig jaar dat Fatboy Slim de eerste dj als hoofdact op de Alpha zou worden.
k zou t een ruk afsluiter vinden maargoed, Bassemant jaxx kan ook van t verlanglijstje denk k aangezien ze zaterdag al in Ierland zitten dus dan zou alleen de vrijdag overblijven.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:43 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ik gok eerder op MM als afsluiter van de zaterdag...
Ik wil de boel niet opnaaien, maar het viel me op dat the white stripes niet bij de beste concerten staan die worden uitgezonden (i.m.o. ook terecht!)quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
DE BESTE CONCERTEN VAN LOWLANDS 2004 uit! Wie, wanneer?! Zie hieronder:
27 juni 00.00 uur: Groove Armada & Scissor Sisters
04 juli 00.00 uur: The Hives & Dizzee Rascal
11 juli 00.00 uur: Keane & The Streets
18 juli 00.00 uur: Faithless & Novastar
25 juli 00.00 uur: Chemical Brothers & Miss Kittin & Velvet Revolver
01 aug 00.00 uur: The Darkness & Stijn
08 aug 00.00 uur: Ali B. & Relax & Auf Der Maur
15 aug 00.00 uur: dEUS & N.E.R.D.
22 aug 23.00 uur: Franz Ferdinand & Within Temptation
22 aug 00.00 uur: Papa Roach & Mylo & Alter Ego
[..]
Zal ik je een geheim verklappen? Dit zijn stiekem niet de beste concerten, maar de concerten die MTV geselecteerd heeft omdat ze mooi aansluiten bij wat de MTV-kijker wil en omdat ze niet teveel aan uitzendrechten kwijt zijn aan de artiesten. Dat ze het beste noemen ipv 'de voor MTV commercieel meest aantrekkelijke' dat heet marketing enzo.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:01 schreef alkaholic63 het volgende:
[..]
Ik wil de boel niet opnaaien, maar het viel me op dat the white stripes niet bij de beste concerten staan die worden uitgezonden (i.m.o. ook terecht!)
quote:Op maandag 27 juni 2005 16:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zal ik je een geheim verklappen? Dit zijn stiekem niet de beste concerten, maar de concerten die MTV geselecteerd heeft omdat ze mooi aansluiten bij wat de MTV-kijker wil en omdat ze niet teveel aan uitzendrechten kwijt zijn aan de artiesten. Dat ze het beste noemen ipv 'de voor MTV commercieel meest aantrekkelijke' dat heet marketing enzo.
He shit ja, nu kan iedereen z'n eigen muziekzender beginnen en net zo succesvol zijn als MTV, sorry MTV, ik zal voortaan jullie bedrijfsgeheimen niet meer lekken naar Fokquote:Op maandag 27 juni 2005 16:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
da's flauw dat je dat nu toch verklapt hebt!
![]()
Ben je overgestapt naar Talpa ofzo?quote:Op maandag 27 juni 2005 16:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
He shit ja, nu kan iedereen z'n eigen muziekzender beginnen en net zo succesvol zijn als MTV, sorry MTV, ik zal voortaan jullie bedrijfsgeheimen niet meer lekken naar Fok
Nee, maar als Sjon meeleest: email staat in profiel. Een paar ton per jaar en we gaan zaken doen.quote:
Daar geef ik dan weer geen zak om, die zogen toch aarsch... Zéker voor dat geld! Wat ik dan weer wel erg vind is dat ze Tokyo Ska Paradise Orchestra, Wawadadakwa, Rude Rich & The High Notes, The Zutons enquote:Op maandag 27 juni 2005 16:01 schreef alkaholic63 het volgende:
[..]
Ik wil de boel niet opnaaien, maar het viel me op dat the white stripes niet bij de beste concerten staan die worden uitgezonden (i.m.o. ook terecht!)
jaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:45 schreef koston het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat T. Raumschmiere komt?![]()
Vincent Gallo zou ik ook wel op Lowlands willen zien.quote:Vincent Gallo, 't Hof van Commerce, De Mens, De La Vega, Emanuel, Editors, Boom Bip, Viva Voce, Köhn vs. De Portables, Nostoc vs. Squadra Bossa DJ's, Petersonic, Kamagurka, Madensuye, Chimaera, Confuse the Cat, Limbo Hop vs. DJ 4T4, Opgezwolle en Off the Record
Jij bent er vroeg bij!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 02:18 schreef GLO het volgende:
Editors bevestigd op de LL-site.
GLO slaapt hooguit 1 uur per dagquote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 12:05 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Nah... Laat maarWaar we nog op kunnen hopen natuurlijk is dat er een paar bands alsnog wegvallen (wat ieder jaar wel gebeurt) en dat daar bijvoorbeeld NOFX, Me First and the GG's, etc. etc. voor in de plaats komen. Het enige probleem is alleen waarschijnlijk dat dat ook weer vrij grote namen zijn en dus waarschijnlijk een Alpha podium zouden verdienen. Momenteel staan er 18 headliners op het affiche, die denk ik grotendeels wel in de alpha zullen spelen. Er vanuit gaande dat er 7 of 8 bands per dag in de Alpha spelen en op vrijdag een stuk of 4, 5 zou dat betekenen dat we rond de 20, 21 headliners uit moeten komen. Dat betekend dus nog 2 of 3 grote acts. Ik gok op een minimaal één punk-band als NOFX of Me First... En nog een flinke dance-act zoals Fatboy Slim of Basement Jaxx.
Daarnaast verwacht ik toch ook nog wel een paar goede beukbands a la the Dwarves en De Heideroosjes. De rest zal wel opgevult worden met bands als Beef (konden vorig jaar niet wegens opnemen van het nieuwe album), Relax (nieuw album uit), Racoon (nieuw album uit)... The usual stuff...
In de zin dat je er een redelijk pit zal zijn en hij kan beuken in de pit mischienquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:44 schreef Crack_david het volgende:
[..]heideroosjes meer beukmuziek als nofx?
Zou niet gek zijn!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:38 schreef Da hopman het volgende:
2. Volgens mij komt Mojo opeens met een Ska-Allstarparty met een hele shipload of bands.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Weet je wat me nou leuk zou lijken? Rufus Wainwright op Lowlands..
Zekers! of Bright Eyes!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Halleluuuujaaaaaaaaaaahquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Tof! Woonde ik maar in Alkmaar en omgeving!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:21 schreef Roellio het volgende:
Voor mensen uit Alkmaar en omgeving:
Ik doe dit jaar vanuit m'n stamcafé voor de 6e keer dit jaar een touringcar heen en terug naar Lowlands organiseren.
Do 12:00 u. heen
Ma 12:00 u. terug
Vanaf Alkmaar C.S.
20 euro
Bier en joints, joints en bier, bier en joints en nog heel veel bier!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:29 schreef LintuxCx het volgende:
Oh, damn, moet nog steeds Roellio's IZJ opendir legen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |