dit hele stukje zegt meer over jou dan over hem.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:17 schreef Woutey het volgende:
waar baseer je dat dan nou weer op
in dit stukje lul ik alleen over hem en niet over mij
Router op je kamer hebben is fijnquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:21 schreef Woutey het volgende:
ik ga morgen wel de hele dag om de 2 seconden het stekkertje in en uit doen. verheug me nu al op.
OMG, je hebt dus echt geen idee wat WoW isquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:35 schreef Woutey het volgende:
thanx, heb btw geen idee welk level hij is, maar aangezien dit al maanden zo gaat moet hij het wel bijna uit hebben.
hehe goed idee Robin__ morgen es ff proberen, liever dat hij wel in kan loggen maar niet kan spelen of zo, dat hij helemaal kapot tript
Nerd humorquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:44 schreef HyperDevil het volgende:
shutdown -r -m \\computernaam en ze pc reboot spontaan haha:D
whehehehe, dat zal hij leuk vindenquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:44 schreef HyperDevil het volgende:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
OMG, je hebt dus echt geen idee wat WoW is![]()
OMFG:D:D: ;d;dquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:44 schreef HyperDevil het volgende:
ik wil absoluut niet weten wat hij daar aan het doen isquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
zo n broertje heb ik ook. thuis van werk, naar de kast, fles cola mee, naar z'n hok, en je ziet hem gewoon de hele dag , echt serieus, niet meer.
maar hij is 21
en als ik dan het internet uitzet, staat hij gegarandeerd binnen 3 minuten beneden, in zijn boxer, vragend of ik hem aan het opstarten ben ofzo..
quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:52 schreef Black-Death het volgende:
TS tegen broertje: "Ik heb WoW uitgeleend aan vriend, vast wel goed he"
quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:40 schreef Molluck het volgende:
Godverdomme nou is dat me niet hilarisch.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
achter zijn computer, zn spelletje spelen, gezien hij op zolder zit, met een plat dakquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:52 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik wil absoluut niet weten wat hij daar aan het doen is![]()
Potverdimme nou!quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:56 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Godverdomme nou is dat me niet hilarisch.
Ik dacht in eerste instantie aan dat sletten groepje Wow met het liedje Keer op keer.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
Leeftijd? Foto? was der msn? bezet? maagd? Kleur ogen?Lengte?Woonplaats?haarkleur? enzquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:53 schreef Sjakie01 het volgende:
Gelukkig is mijn zusje bReEzAh en zit ze de hele dag op MSN.
Hoeveel vuisten wil je hebben vriendquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:59 schreef renz0r het volgende:
[..]
Leeftijd? Foto? was der msn? bezet? maagd? Kleur ogen?Lengte?Woonplaats?haarkleur? enz
Hehe, sorry gozer, je kan wow niet uitspelen. Bij dat soort stink spellen word de verhaallijn continue uitgebreid, kan tot in de eeuwigheid doorgaan.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:35 schreef Woutey het volgende:
thanx, heb btw geen idee welk level hij is, maar aangezien dit al maanden zo gaat moet hij het wel bijna uit hebben.
hehe goed idee Robin__ morgen es ff proberen, liever dat hij wel in kan loggen maar niet kan spelen of zo, dat hij helemaal kapot tript
Jij kent het spel dus ook al niet.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:00 schreef Halfgedraaide het volgende:
Je moet eventjes zijn saved games wissen als hij op school zit. Dan kun je pas lachen. Dan flipt ie hem helemaaaaal door als ie thuis komt.![]()
Maagd: ja (althans dat denk ik) leeftijd 13quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:59 schreef renz0r het volgende:
[..]
Leeftijd? Foto? was der msn? bezet? maagd? Kleur ogen?Lengte?Woonplaats?haarkleur? enz
Waarom blokkeer je niet gewoon de poort die warcraft nodig heeftquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:21 schreef Woutey het volgende:
ik ga morgen wel de hele dag om de 2 seconden het stekkertje in en uit doen. verheug me nu al op.
Kun je wel de saved games wissen? Zodat het vrolijke broertje maanden spelen heeft weggegooid en weer helemaal opnieuw moet beginnen??quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:00 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Hehe, sorry gozer, je kan wow niet uitspelen. Bij dat soort stink spellen word de verhaallijn continue uitgebreid, kan tot in de eeuwigheid doorgaan.
Ik had ff gegoogle't (ja het word hier in huis ook gespeelt) 'world of warcraft port' 1e hit staan wat dingetjes over poorten die nodig zijn om te spelen en een paar poorten alleen voor het updaten van het spel (dat schijnt best vaak te moeten?) misschien ook leuk om alleen dat uit te zetten
![]()
Wat kan mij dat kut spel schelen. Dan heel het spel van die pc af flikkeren en de cd/dvd roms flink bekrassen. Opgelost.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij kent het spel dus ook al niet.
WoW en saved games tssss.
oef ik denk dat je nu miljoenen computernerds achter je aan krijgt. je hebt hun god beledigtquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:02 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Kun je wel de saved games wissen? Zodat het vrolijke broertje maanden spelen heeft weggegooid en weer helemaal opnieuw moet beginnen??
PS: Net ff gegoogled, wat een kut spel lijkt het me trouwens.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:03 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
oef ik denk dat je nu miljoenen computernerds achter je aan krijgt. je hebt hun god beledigt
Wat een levenquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:04 schreef Bob-B het volgende:
En alsie geen WoW speelt is hij aan het rukken op je Jenna Jameson DVD![]()
Ik denk dat met ééntje beginnen meer dan genoeg is bij zo'n jong meisje.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:59 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Hoeveel vuisten wil je hebben vriend![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:52 schreef TC03 het volgende:
Ik wist dat dit topic van Skv of zijn maatje was toen ik dit topic op de frontpage zag.
Oppassen voor een of ander pubertje van 14?quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:11 schreef Dementor het volgende:
Ik zou maar oppassen met die sabotage grappen.
Er zijn genoeg verslaafde gamers voor minder doorgeslagen...
weet je hoe zwaar een studiebunker is? je zal je maar op je kop krijgenquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:25 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Oppassen voor een of ander pubertje van 14?![]()
Ach je laat het mes het werk doen he.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:25 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Oppassen voor een of ander pubertje van 14?![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:12 schreef Bob-B het volgende:
DVDik moest er opeens weer aan denken Rukkend kut broertje
Dus beide broers zijn thuis, zitten op hun kamertje (misschien zelfs aangrenzende kamers) en dan nog communiceren via MSN..quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:20 schreef Woutey het volgende:
gvd en nog ontkennen ook nog
[..msn chat-log..]
Woutey heeft een zolderkamer, en zn broertje heeft kamer op de eerste verdieping, tyfus eind lopen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:33 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
[..]
Dus beide broers zijn thuis, zitten op hun kamertje (misschien zelfs aangrenzende kamers) en dan nog communiceren via MSN..misschien ligt het probleem niet alleen bij het jongere broertje, tis maar een idee..
Waarom probeer je het niet een keer op een non-verbale manier dan?quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:35 schreef Skv het volgende:
[..]
dus van verbale communicatie met dat ventje is helaas geen sprake
Dan gaat ie huilenquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:37 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Waarom probeer je het niet een keer op een non-verbale manier dan?![]()
Heel herkenbaarquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:04 schreef Bob-B het volgende:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:04 schreef Bob-B het volgende:
Je laat je toch niet intimideren door zo'n kut ventje. Flikker heel die computer het raam uit en ga gewoon op jezelf wonen. Klaar!quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Woutey heeft een zolderkamer, en zn broertje heeft kamer op de eerste verdieping, tyfus eind lopen.
Schreeuwen hoor je al helemaal niet.
En dat kutbroertje van em zit de hele dag op de pc, dus van verbale communicatie met dat ventje is helaas geen sprake
het ideale levenquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
zo n broertje heb ik ook. thuis van werk, naar de kast, fles cola mee, naar z'n hok, en je ziet hem gewoon de hele dag , echt serieus, niet meer.
maar hij is 21
en als ik dan het internet uitzet, staat hij gegarandeerd binnen 3 minuten beneden, in zijn boxer, .................
Goedzo jongen, ga jij maar lekker Warcraften, dan gooi ik nog wel een pijltje en drink een potje bier! Iedereen blij toch!quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:58 schreef GekkeMat het volgende:
Geachte dames en heren,
Het is mij opgevallen dat er een negatieve sfeer richting World Of Warcraft is in dit topic. Namens de Horde wil ik laten blijken dat dit compleet door de Alliance komt. Ook zie ik hier voorstellen voorbij komen dat je saved games wilt wissen en CD's uitlenen. Iedereen dit WoW ook maar een beetje kent weet natuurlijk dat dit totaal geen nut heeft.
Wij lachen de negatieve mensen hier dan ook hard uit. WoW is een leuk spel wat je kunt doen als hobby en het is altijd beter dan het standaard: "ik schiet een nazi neer spelletje". Overigens vind ik dat de mensen die WoW spelen ook geheel vrij zijn om dit te doen en jullie hun gewoon moeten respecteren. Darten is ook een KUT sport hoor je ook niemand over.
Met vriendelijke groet,
De Horde
Ik ben trouwens een lvl 60 warlock @ twilights hammer
is dat zo ?quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:18 schreef clowncloon het volgende:
[..]
dit hele stukje zegt meer over jou dan over hem.
pff, waarom zit je nu niet te Warcraften...quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:58 schreef GekkeMat het volgende:
Geachte dames en heren,
Het is mij opgevallen dat er een negatieve sfeer richting World Of Warcraft is in dit topic. Namens de Horde wil ik laten blijken dat dit compleet door de Alliance komt. Ook zie ik hier voorstellen voorbij komen dat je saved games wilt wissen en CD's uitlenen. Iedereen dit WoW ook maar een beetje kent weet natuurlijk dat dit totaal geen nut heeft.
Wij lachen de negatieve mensen hier dan ook hard uit. WoW is een leuk spel wat je kunt doen als hobby en het is altijd beter dan het standaard: "ik schiet een nazi neer spelletje". Overigens vind ik dat de mensen die WoW spelen ook geheel vrij zijn om dit te doen en jullie hun gewoon moeten respecteren. Darten is ook een KUT sport hoor je ook niemand over.
Met vriendelijke groet,
De Horde
1. Darten is leukquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:58 schreef GekkeMat het volgende:
[BULLSHIT]
Vuile fucking nerd.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:58 schreef GekkeMat het volgende:
Geachte dames en heren,
Met vriendelijke groet,
De Horde
quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:58 schreef GekkeMat het volgende:
Geachte dames en heren,
....
Met vriendelijke groet,
De Horde
Wheehehequote:Op woensdag 22 juni 2005 14:58 schreef GekkeMat het volgende:
Geachte dames en heren,
Met vriendelijke groet,
De Horde
Omdat ik darten gewoon tja.quote:
De meeste vinden het blijkbaar leuk.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:26 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
[blablabla]
Slap lullen + bezopen worden.
Dan ga je je tijd toch niet aan darten verdoen![]()
Jep, alleen gooi je sneller in iemands reet als je bezopen bent.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:35 schreef Paulusman het volgende:
Je kunt toch zuipen terwijl je aan het darten bent? Daar wordt het alleen maar mooier van.
Ik zei toch ook dat het mooier werd.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jep, alleen gooi je sneller in iemands reet als je bezopen bent..
Daar ben ik het dus niet mee eensquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:28 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
[..]
De meeste vinden het blijkbaar leuk.
Niets sneu's aan als ze een uurtje of 2 darten.
Beter dan 24 uur per dag WoW spelen![]()
Herkenbaar.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jep, alleen gooi je sneller in iemands reet als je bezopen bent..
resultaat: broertje kan niet meer op zn pc en gaat Woutey lopen fucken?quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:16 schreef Ofyles2 het volgende:
Woutey, ik heb ook een grandioze oplossing voor dit probleem.
1. Klik op Start.
2. Klik op Configuratiescherm.
3. Klik op Accounts
4. Als je in zijn account bent, plaats je een zelfbedachte wachtwoord.
5. Je broertje kan (als je het goed hebt gedaan) geen gebruik meer maken van de PC, omdat hij het wachtwoord niet weet. Zorg voor één account of beveilig alle accounts, anders speelt jouw broertje nog steeds War of the dinges.
En dan heb ik nog een verzoek: als je na deze coup de PC hebt veroverd, zul je dan beloven dat je niet meer op je broertje gaat vitten om het minste en geringste? Want het kan ook zijn dat je een herexamen moest maken omdat jij zelf ook bepaald een PC-freak bent.![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:16 schreef Ofyles2 het volgende:
5. Je broertje kan (als je het goed hebt gedaan) geen gebruik meer maken van de PC, omdat hij het wachtwoord niet weet.
Bios Password erop, dat houdt hem wel ff bezig.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]. Lul niet, wachtwoorden wijzig je zo met een bootup floppy/cd/usb stick.
.
dit klinkt alsof mijn zus mij beschrijftquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
maar hij is 21
en als ik dan het internet uitzet, staat hij gegarandeerd binnen 3 minuten beneden, in zijn boxer, vragend of ik hem aan het opstarten ben ofzo..
Bedoel je een wachtwoord voordat je kan booten? Want als je alleen de bios wilt beveiliggen helpt het niet veel.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bios Password erop, dat houdt hem wel ff bezig.
er zijn programmaatjes die een bios wachtwoord omzeilenquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bios Password erop, dat houdt hem wel ff bezig.
Wat nou Skv (kuch)?quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:13 schreef GekkeMat het volgende:
overigens was mijn reply niet serieus nee ... ik speel wel zelf WoW maar doe mijn sociale verplichtingen nog
lachen om al onze stoere mannetjes van 13 hier te zien reageren ( skv kuch )
Ik ben stagebegeleider ... ik Fitniss ... Ik heb een vriendin ... ik ga uit en zwemmen ... en ik drink bier ( wow moet nie gekker worden ) ik speel WoW in mijn tijd dat ik niks anders te doen heb ( vaak dus )
Iedereen die mij een nerd noemt omdat ik WoW ... waarom zitten jullie niet op het terras dan ?
en ik ben aan het werken anders wask wel aan het WoWen
quote:
Een sociaal leven is iets waar je wat voor moet doen, jochiequote:Ik ben stagebegeleider ... ik Fitniss ... Ik heb een vriendin ... ik ga uit en zwemmen ... en ik drink bier ( wow moet nie gekker worden ) ik speel WoW in mijn tijd dat ik niks anders te doen heb ( vaak dus )
Ik vind ook heus wel wat ik wil. Vind jij ook maar lekker een stuk in het rond.quote:overigens mag jij vinden wat je wilt .. net zoals ik .. kijk nou je avatar .. gewoon tja nerd?
* Skv in ieder geval niet. Sorry.quote:En overigens moet jeje humor zoeken ... het was een humor post[/sub]
Sorry, dat heb ik over het hoofd gezien.
Misschien ligt het wel aan je gevoel voor humor? Ik heb niet bepaald het idee dat er honderden Fok!kers zich nu helemaal bescheuren van het lachen ofzo.
quote:... weet je wel .. zoals sommige mensen wel snappen en de iets minder slimme niet ...
quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:29 schreef Skv het volgende:
[..]
ik quote dat masterlijke stuk hierboven![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:43 schreef Jett het volgende:
jou broertje is een computer nurd WHAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHA
Rustig maar, jochie.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:33 schreef GekkeMat het volgende:
Eigenlijk zit ik nog niet eens op het HBO .. ik werk 6 maanden cool he ..
wtf heeft dat er mee te maken dan ? zoals je duidelijk hebt kunnen lezen zag je dat ik mijn sociale dingen doe .. net zo goed als jij dus. Dus ik onderneem dingen en Game .. geweldig..
Ik doe zelfs wat met mijn leven.. en je komt van het VWO af ? en nu ? boeiend ?
avatars waarom zou ik er een nemen ...
overigens VWO != slim .. slim kun je ook op andere manieren oppakken..
en als laatste: verander zeker nix aan mijn leven ik ben happy zo
Doeg
Aan het begin van je tekst begin je netjes met een hoofdletter maar na het einde van een zin begin je niet met een hoofdletter. Je gebruikt ook vaak 2 punten, waar slaat dat nu weer op?quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:33 schreef GekkeMat het volgende:
wtf heeft dat er mee te maken dan ? zoals je duidelijk hebt kunnen lezen zag je dat ik mijn sociale dingen doe .. net zo goed als jij dus. Dus ik onderneem dingen en Game .. geweldig..
Doeg
Hey Gast, je praat nonsens. Probeer eensch het eerste zinsgedeelte met het tweede te laten kloppen. Ga alsjeblieft snel weer naar je fictieve WoW leventje, want hier hoor je niet thuis.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:33 schreef GekkeMat het volgende:
Doeg
OMG hoe kun je dat nou niet wetenquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
maar hij is 21
Z'n muis overnemen en dan allemaal zooi verkopen of hoe de nueck dat ook zit bij WoW.quote:
Van welke kant?quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:43 schreef stijgende_ster het volgende:
Goh... dit komt me best bekend voor...
Klinkt als mijn broertjequote:Op woensdag 22 juni 2005 12:14 schreef Woutey het volgende:
Wat een saaie lul is dat zeg
Die gast staat 's ochtends op, doet zn PC aan en gaat World of Warcraft spelen.
Daarna gaat ie naar school om vervolgens elk tussenuur naar huis te komen om dat spel te doen en dan veel te laat weer terug te gaan. Als school uit is gaat ie weer naar zn kamer om tot 12 uur te spelen en dan gaat ie slapen.
En als ik dan binnen kom om te vragen of zijn tv en radio en pc geluid wat zachter mag omdat ik in de kamer er naast mijn examen aan het leren ben moet ik maar ergens anders gaan leren. Wel mag ik meteen oprotten als ik iets vraag. Wilde laatst even zijn tv lenen omdat hij toch radio aan t luisteren was en dat spel aan t spelen was. Begint hij me toch een scheldtirade.
die gast moet echt afkicken. als ik zn stekkertje uit de router haal flipt hij helemaal de pan uit op mij. echt wat een kutkind en kutspel.![]()
zo, nu zo herexamen-en
Hey nerd dit gaat over jouquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:04 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
er zijn programmaatjes die een bios wachtwoord omzeilen
Waarom moeilijk doen... Je kunt gewoon je bios resetten of even het batterijtje eruit halen... Weg wachtwoord...quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:04 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
er zijn programmaatjes die een bios wachtwoord omzeilen
Hij zegt dat zijn broertje WoW waarschijnlijk al bijna uitgespeeld heeftquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:23 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
OMG hoe kun je dat nou niet weten
[..]
OMGquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:05 schreef Molluck het volgende:
[..]
Hij zegt dat zijn broertje WoW waarschijnlijk al bijna uitgespeeld heeft![]()
Kant van TS gelukkig!quote:
Gebruik het commando Net Sendquote:
Gebruik het commando Net Sendquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:37 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Waarom probeer je het niet een keer op een non-verbale manier dan?![]()
Jezus wat een zin.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:18 schreef Skv het volgende:
Maar ik ga niet liever thuis in mn eentje een of ander kutspel doen, dan met vrienden wat ondernemen
ik lees zelf nederig kuthoertjequote:
http://members.home.nl/w-r/laffebro/quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:44 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Heb je ook een foto van je broertje toevallig?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Aan het begin van je tekst begin je netjes met een hoofdletter maar na het einde van een zin begin je niet met een hoofdletter. Je gebruikt ook vaak 2 punten, waar slaat dat nu weer op?
En waarom schrijf je game met een hoofdletter, het is een normaal werkwoord dta niet aan het begin van een zin staat.
Een avatar is een herkenningspunt en is erg handig op een forum. Ik snap trouwens ook niet wat er zo erg is aan Skv's avatar. Oja, en niks met een x, dat is toch al helemaal erg.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:58 schreef Razor21 het volgende:
Ook nog een leuke (matige) grap :
Jij : Broertje mag ik WOW overkopen van jou?
Hij : Ja voor 30 Euro is ie voor jou.
Jij : Je betaald hem dat bedrag en koopt dat spel
Jij : Je gooit die DVD op de grond gaat er op stampen en krassen.
Hij : Mijn WOW DVD wat je doe ??
Jij : Ik heb hem net toch gekocht van je![]()
quote:
Werkt niet bij m'n huisgenootquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:44 schreef HyperDevil het volgende:
Wil je dat niet meer doen? Er willen nog meer mensen internetten!quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
... en als ik dan het internet uitzet .. .
Kijk dan naar de bestandsnaamquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:07 schreef Xpression het volgende:
wat is die bruine vlek op de grond dan
Hey, zo sta ik ook nog ongeveer op de foto tijdens Campzone.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:08 schreef DjDev het volgende:
Cerbies broertje is een enorme nerd!
quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:08 schreef DjDev het volgende:
Cerbies broertje is een enorme nerd!
hahahaquote:
Hoi broertjequote:
Is niet te hopenquote:
quote:All your base belongs to us...
Je hebt iets aan je ogen?quote:
Ach hij is niet slimquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:59 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Hoeveel vuisten wil je hebben vriend![]()
Eigen schuld:quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:18 schreef GokuSFE het volgende:
Moet je maar in 1x slagen voor je examens. Had je nu vakantie gehad en de hele dag met de router kunnen fucken om zo je broertje dood te irriteren.
das toch geen kots? t lijkt er eerder op alsof t matras daar is opengesneden ofzo, en er zat zand inquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:51 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Kijk dan naar de bestandsnaam
http://www.hetstedelijk.nl/quote:
Het is kots.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:30 schreef Yildiz het volgende:
[..]
das toch geen kots? t lijkt er eerder op alsof t matras daar is opengesneden ofzo, en er zat zand in
weet je wat lache is, delete zn characterquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:14 schreef Woutey het volgende:
Wat een saaie lul is dat zeg
Die gast staat 's ochtends op, doet zn PC aan en gaat World of Warcraft spelen.
Daarna gaat ie naar school om vervolgens elk tussenuur naar huis te komen om dat spel te doen en dan veel te laat weer terug te gaan. Als school uit is gaat ie weer naar zn kamer om tot 12 uur te spelen en dan gaat ie slapen.
En als ik dan binnen kom om te vragen of zijn tv en radio en pc geluid wat zachter mag omdat ik in de kamer er naast mijn examen aan het leren ben moet ik maar ergens anders gaan leren. Wel mag ik meteen oprotten als ik iets vraag. Wilde laatst even zijn tv lenen omdat hij toch radio aan t luisteren was en dat spel aan t spelen was. Begint hij me toch een scheldtirade.
die gast moet echt afkicken. als ik zn stekkertje uit de router haal flipt hij helemaal de pan uit op mij. echt wat een kutkind en kutspel.![]()
zo, nu zo herexamen-en
nietes.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:01 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Klinkt als mijn broertje
(Kleine_Jelle)
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Het is kots.
Op zn matras, tussen zn matras en bed, naast zn bed, op zn kleren.
Believe me
Klopt, nerds zitten op fokforum.quote:Op zondag 26 juni 2005 05:08 schreef whoops het volgende:
Daarnaast is een gamer heel wat anders dan een nerd...
Gamers ook hoor...quote:
Ja, anders zou GAM wel erg leeg zijn.quote:
En dan koop je een nieuwe utp kabel en ben je weer klaar. Dat spul kost niks.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:06 schreef Dophertje het volgende:
Pak gewoon een stanlymesje en maak een klein sneetje in z'n netwerkkabel.. niet door dus maar een piepklein sneetje.
Wel kabels ff loskoppelen op router.
Suc6 verzekerd![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |