dit hele stukje zegt meer over jou dan over hem.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:17 schreef Woutey het volgende:
waar baseer je dat dan nou weer op
in dit stukje lul ik alleen over hem en niet over mij
Router op je kamer hebben is fijnquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:21 schreef Woutey het volgende:
ik ga morgen wel de hele dag om de 2 seconden het stekkertje in en uit doen. verheug me nu al op.
OMG, je hebt dus echt geen idee wat WoW isquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:35 schreef Woutey het volgende:
thanx, heb btw geen idee welk level hij is, maar aangezien dit al maanden zo gaat moet hij het wel bijna uit hebben.
hehe goed idee Robin__ morgen es ff proberen, liever dat hij wel in kan loggen maar niet kan spelen of zo, dat hij helemaal kapot tript
Nerd humorquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:44 schreef HyperDevil het volgende:
shutdown -r -m \\computernaam en ze pc reboot spontaan haha:D
whehehehe, dat zal hij leuk vindenquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:44 schreef HyperDevil het volgende:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
OMG, je hebt dus echt geen idee wat WoW is![]()
OMFG:D:D: ;d;dquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:44 schreef HyperDevil het volgende:
ik wil absoluut niet weten wat hij daar aan het doen isquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
zo n broertje heb ik ook. thuis van werk, naar de kast, fles cola mee, naar z'n hok, en je ziet hem gewoon de hele dag , echt serieus, niet meer.
maar hij is 21
en als ik dan het internet uitzet, staat hij gegarandeerd binnen 3 minuten beneden, in zijn boxer, vragend of ik hem aan het opstarten ben ofzo..
quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:52 schreef Black-Death het volgende:
TS tegen broertje: "Ik heb WoW uitgeleend aan vriend, vast wel goed he"
quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:40 schreef Molluck het volgende:
Godverdomme nou is dat me niet hilarisch.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
achter zijn computer, zn spelletje spelen, gezien hij op zolder zit, met een plat dakquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:52 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik wil absoluut niet weten wat hij daar aan het doen is![]()
Potverdimme nou!quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:56 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Godverdomme nou is dat me niet hilarisch.
Ik dacht in eerste instantie aan dat sletten groepje Wow met het liedje Keer op keer.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
Leeftijd? Foto? was der msn? bezet? maagd? Kleur ogen?Lengte?Woonplaats?haarkleur? enzquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:53 schreef Sjakie01 het volgende:
Gelukkig is mijn zusje bReEzAh en zit ze de hele dag op MSN.
Hoeveel vuisten wil je hebben vriendquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:59 schreef renz0r het volgende:
[..]
Leeftijd? Foto? was der msn? bezet? maagd? Kleur ogen?Lengte?Woonplaats?haarkleur? enz
Hehe, sorry gozer, je kan wow niet uitspelen. Bij dat soort stink spellen word de verhaallijn continue uitgebreid, kan tot in de eeuwigheid doorgaan.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:35 schreef Woutey het volgende:
thanx, heb btw geen idee welk level hij is, maar aangezien dit al maanden zo gaat moet hij het wel bijna uit hebben.
hehe goed idee Robin__ morgen es ff proberen, liever dat hij wel in kan loggen maar niet kan spelen of zo, dat hij helemaal kapot tript
Jij kent het spel dus ook al niet.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:00 schreef Halfgedraaide het volgende:
Je moet eventjes zijn saved games wissen als hij op school zit. Dan kun je pas lachen. Dan flipt ie hem helemaaaaal door als ie thuis komt.![]()
Maagd: ja (althans dat denk ik) leeftijd 13quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:59 schreef renz0r het volgende:
[..]
Leeftijd? Foto? was der msn? bezet? maagd? Kleur ogen?Lengte?Woonplaats?haarkleur? enz
Waarom blokkeer je niet gewoon de poort die warcraft nodig heeftquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:21 schreef Woutey het volgende:
ik ga morgen wel de hele dag om de 2 seconden het stekkertje in en uit doen. verheug me nu al op.
Kun je wel de saved games wissen? Zodat het vrolijke broertje maanden spelen heeft weggegooid en weer helemaal opnieuw moet beginnen??quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:00 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Hehe, sorry gozer, je kan wow niet uitspelen. Bij dat soort stink spellen word de verhaallijn continue uitgebreid, kan tot in de eeuwigheid doorgaan.
Ik had ff gegoogle't (ja het word hier in huis ook gespeelt) 'world of warcraft port' 1e hit staan wat dingetjes over poorten die nodig zijn om te spelen en een paar poorten alleen voor het updaten van het spel (dat schijnt best vaak te moeten?) misschien ook leuk om alleen dat uit te zetten
![]()
Wat kan mij dat kut spel schelen. Dan heel het spel van die pc af flikkeren en de cd/dvd roms flink bekrassen. Opgelost.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij kent het spel dus ook al niet.
WoW en saved games tssss.
oef ik denk dat je nu miljoenen computernerds achter je aan krijgt. je hebt hun god beledigtquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:02 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Kun je wel de saved games wissen? Zodat het vrolijke broertje maanden spelen heeft weggegooid en weer helemaal opnieuw moet beginnen??
PS: Net ff gegoogled, wat een kut spel lijkt het me trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |