dit hele stukje zegt meer over jou dan over hem.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:17 schreef Woutey het volgende:
waar baseer je dat dan nou weer op
in dit stukje lul ik alleen over hem en niet over mij
Router op je kamer hebben is fijnquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:21 schreef Woutey het volgende:
ik ga morgen wel de hele dag om de 2 seconden het stekkertje in en uit doen. verheug me nu al op.
OMG, je hebt dus echt geen idee wat WoW isquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:35 schreef Woutey het volgende:
thanx, heb btw geen idee welk level hij is, maar aangezien dit al maanden zo gaat moet hij het wel bijna uit hebben.
hehe goed idee Robin__ morgen es ff proberen, liever dat hij wel in kan loggen maar niet kan spelen of zo, dat hij helemaal kapot tript
Nerd humorquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:44 schreef HyperDevil het volgende:
shutdown -r -m \\computernaam en ze pc reboot spontaan haha:D
whehehehe, dat zal hij leuk vindenquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:44 schreef HyperDevil het volgende:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
OMG, je hebt dus echt geen idee wat WoW is![]()
OMFG:D:D: ;d;dquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:44 schreef HyperDevil het volgende:
ik wil absoluut niet weten wat hij daar aan het doen isquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
zo n broertje heb ik ook. thuis van werk, naar de kast, fles cola mee, naar z'n hok, en je ziet hem gewoon de hele dag , echt serieus, niet meer.
maar hij is 21
en als ik dan het internet uitzet, staat hij gegarandeerd binnen 3 minuten beneden, in zijn boxer, vragend of ik hem aan het opstarten ben ofzo..
quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:52 schreef Black-Death het volgende:
TS tegen broertje: "Ik heb WoW uitgeleend aan vriend, vast wel goed he"
quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:40 schreef Molluck het volgende:
Godverdomme nou is dat me niet hilarisch.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
achter zijn computer, zn spelletje spelen, gezien hij op zolder zit, met een plat dakquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:52 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik wil absoluut niet weten wat hij daar aan het doen is![]()
Potverdimme nou!quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:56 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Godverdomme nou is dat me niet hilarisch.
Ik dacht in eerste instantie aan dat sletten groepje Wow met het liedje Keer op keer.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
Leeftijd? Foto? was der msn? bezet? maagd? Kleur ogen?Lengte?Woonplaats?haarkleur? enzquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:53 schreef Sjakie01 het volgende:
Gelukkig is mijn zusje bReEzAh en zit ze de hele dag op MSN.
Hoeveel vuisten wil je hebben vriendquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:59 schreef renz0r het volgende:
[..]
Leeftijd? Foto? was der msn? bezet? maagd? Kleur ogen?Lengte?Woonplaats?haarkleur? enz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |