WTF naai jij je broertje?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:07 schreef Woutey het volgende:
Volgende keer als ik hem naai op zn kamertje ga ik filmpje maken en aan zn vrienden sturen. Vuige misbruiker. Die DVD is nu besmet en kan ik wel weggooien.
nee ben alleen met hem thuis, mijn ma en haar vriend zijn weekend weg.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:10 schreef ijsklont het volgende:
Wie zegt dat het je broertje was? Misschien was het wel je pa of heeft je moeder 'm in beslag genomen.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:07 schreef Woutey het volgende:
Volgende keer als ik hem naai op zn kamertje
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:15 schreef SlaadjeBla het volgende:
EEEEY, BREEEZAAAAAH??!!!
[afbeelding]
Tof fotoboek!![]()
dus na mensen laten rukken op msn zit je nu naar je rukkende broertje te kijkenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:07 schreef Woutey het volgende:
gvd na een dag hard werken kom ik op mijn kamer
het eerste wat gebeurd is dat mijn complete dvd collectie naar beneden flikkerd naast mijn kastje met mijn lieve Jenna Jameson DVD.
Ik kijk. Ruim t glas op, kijk nog een keer. MIJN LAATJE STAAT GEWOON HALF OPEN.
Dus heeft mijn broertje zich gewoon de hele dag lopen aftrekken op mijn jenna jamesson DVD kutsloeber. Koop je eigen dvd, ga niet mijn dvd misbruiken en mij een Mijn-broertje-heeft-zich-hier-ook-op-afgetrokken gevoel geven.
Volgende keer als ik hem naai op zn kamertje ga ik filmpje maken en aan zn vrienden sturen. Vuige misbruiker. Die DVD is nu besmet en kan ik wel weggooien.
ja en ondertussen schuif ik drie meloenen diep mijn holletje in. heerlijkquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:18 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dus na mensen laten rukken op msn zi je nu naar je rukkende broertje te kijken ?
ik sloop zn hoofd straks.quote:.штя > Vieze Fredy, alsof je dat niet wist! zegt:
kijk wat je doet klootzak:
Rukkend kut broertje
- C'est moi - zegt:
jij bent ziek
.штя > Vieze Fredy, alsof je dat niet wist! zegt:
nee jij
.штя > Vieze Fredy, alsof je dat niet wist! zegt:
beetje af lopen trekken op mijn fuckin dvd
- C'est moi - zegt:
neen
- C'est moi - zegt:
heb ik niet gedaan
.штя > Vieze Freddy, alsof je dat niet wist! zegt:
wat moet je met mijn dvd dan?
- C'est moi - zegt:
et zijn jou vieze iden
- C'est moi - zegt:
heb niks gedaan
je hebt je lul gewoon helemaal kapotgerukt op mijn heilige jenna jamesson DVD, en je WIST dat die daar was!
- C'est moi - zegt:
neen
- C'est moi - zegt:
ik heb alleen je comp aangedaan
ja vast, hoe komt dat laatje open dan?
- C'est moi - zegt:
geen id
vast, fucker
- C'est moi - zegt:
ik heb egt gee ndi
Das bier jij respectloze hondquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:15 schreef SlaadjeBla het volgende:
EEEEY, BREEEZAAAAAH??!!! <----Ehm
[afbeelding]
Tof fotoboek!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |