De vraag is, hoe laag willen we de drempel hebben. En aan nieuwe leden hebben we niet veel als ze niet worden toegevoegdquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:43 schreef mcintosh het volgende:
[..]
[stampede] Doneer hier je cpu cycles voor het find-a-drug project deel ...
Staat nu op Wiki
Die vind ik ook niet duidelijk voor de leek.... en dat zijn we hier wel overwegend, en we willen nóg meer leden, dus ik ga em lekker weer veranderen
I know, maar meer paste nietquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:11 schreef devzero het volgende:
Ik vind alleen HIV een beetje eenzijdig. In al mijn jobs is die nog niet voorgekomen
Goed dat je meedoetquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:26 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik doet meeZelfde Nickname als van Fok!: RoOoYtJuH
Wat het allemaal inhoud zou ik niet weten en ik snap er ook niks vanmaar als ik kan helpen tegen die ziektes, Graag!
Jep, denk het ookquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:45 schreef devzero het volgende:
Misschien tijd om bovenstaand lijstje maar eens opnieuw op tweakers topic te gooien.
Ik wel iig, Ik sta in het DPC team, maar nog niet in fok..quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:45 schreef devzero het volgende:
Dus de lijst met fokkers die nog niet in de stats staan:
- Inkie1010
- Fuxl (roolio)
- whoops
- TheTh1ng
- RoOoYtJuH
Staan jullie allemaal bij team 2047 en hebben jullie allemaal (op RoOoYtJuH na neem ik aan) al 1 of meerdere jobs geflushed?
Misschien tijd om bovenstaand lijstje maar eens opnieuw op tweakers topic te gooien.
Topquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:48 schreef Conorach het volgende:
Ik doe mee @ nickname Conorach
Onder de naam Disher, of een andere nick?quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:00 schreef Disher het volgende:
ik doet ook mee
Echt super die titelquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:07 schreef mcintosh het volgende:
Mooi, zal zo even een lijstje maken met de nieuwe aanmeldingen voor op tweakers.
Als nieuwe mensen vragen hebben, gewoon stellen
http://www.find-a-drug.org.uk/certify.htmlquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:09 schreef Knoekie het volgende:
Hebben ze in het verleden al resultaten geboekt?
Staat in de OPquote:
En sturen ze die op naar een lab ofzoiets.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:13 schreef mcintosh het volgende:
[..]
http://www.find-a-drug.org.uk/certify.html
hier staan leden die bruikbare moleculen hebben gevonden door het programma
Lees dit maar even :quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:19 schreef Knoekie het volgende:
[..]
En sturen ze die op naar een lab ofzoiets.
Nemen die dit wel serieus.
met computer simulaties uitvoeren is sneller en goedkoper dan willekeurig wat stoffen gaan proberen.... de jobs die je draait en veel hits opleveren zijn dus veel interessanter om te proberen op die manier kunnen ze dus veel sneller een medicijn ontwikkelenquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:19 schreef Knoekie het volgende:
[..]
En sturen ze die op naar een lab ofzoiets.
Nemen die dit wel serieus.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:57 schreef Knoekie het volgende:
Ik heb nu een job en daar heb ik een 'hit' op gehad. Wat is dat?
Is dus een molecuul die bindt met de proteïne, en das dus goed, dwz hoe meer hits hoe beter !quote:What is a hit?
- This is a molecule which is predicted to interact or bind with the protein receptor.
Bedankt voor de snelle uitlegquote:Op woensdag 22 juni 2005 01:02 schreef mcintosh het volgende:
[..]
[..]
Is dus een molecuul die bindt met de proteïne, en das dus goed, dwz hoe meer hits hoe beter !
Hoe het exact zit weet ik ook niet, ik weet dat als je heel veel hits hebt, dat goed is! De rest is mij te technisch
Maar hits of niet, punten krijg je toch wel, want die worden berekend aan de hand van hoeveel tijd je er in hebt gestoken ( of je computer liever gezegd )
zie ook bovenstaande reacties...quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:57 schreef Knoekie het volgende:
Ik heb nu een job en daar heb ik een 'hit' op gehad. Wat is dat?
Is denk ik hoger dan gemiddeld, dus goed ja. De mijne is 188 maar das dan ook een AMD 64 3200+quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:04 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Bedankt voor de snelle uitleg![]()
Mijn cp rating is nu 140. Is dat goed?
Bij mij staan er ook nog wat programmatjes aan.quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:05 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Is denk ik hoger dan gemiddeld, dus goed ja. De mijne is 188 maar das dan ook een AMD 64 3200+![]()
Des te meer puntenquote:Op woensdag 22 juni 2005 01:08 schreef Knoekie het volgende:
Ik zal hem ook even uittesten op de laptop
Ik heb em 4 keer moeten downloaden voor ik wist waar die heen gedownload wasquote:
als je wat progs aan hebt is ie wat lager... maar dat maakt niet uit voor de punten...quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:08 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Bij mij staan er ook nog wat programmatjes aan.
Ik zal hem ook even uittesten op de laptop
ff wakker worden pak eenquote:Op woensdag 22 juni 2005 01:10 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik heb em 4 keer moeten downloaden voor ik wist waar die heen gedownload was
Het begint laat te worden
Ja zag je al staan vrij hoog in de stats van gisteren ofzo, stats lopen een beetje raar laatste dagen...quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:20 schreef joosd het volgende:
hopelijk komen "vandaag" namens mij weer flink wat fok puntjes binnen.
(gebruikersnaam Joost;2)
Mijn hoogste aantal is 392quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:29 schreef Knoekie het volgende:
8 hits is dat veel?
ik heb de hoogste op 560 hits zittenquote:Op woensdag 22 juni 2005 01:30 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Mijn hoogste aantal is 392
En er zijn er die ver over de 400 zijn gegaan, en wellicht nog wel verder, maar dat weet ik niet
quote:AlliedComputers schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 07:05:
Meet the Fokkers! Staan met stip op #1 vandaag.
Blijft tock leuk, want het bestek team staat ineens op #3.
Er word dus weer hard gestreden om te kijken wie er nu de beste is.
- Inkie1010quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:18 schreef mcintosh het volgende:
Vanavond maak ik ff een lijstje van de nieuw aangemelde mensen, zodat die ook bij ons team kunnen worden toegevoegd
damn wat heb jij draaienquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:58 schreef mcintosh het volgende:
Gisteren 1e geworden in de daily's!
En die kut computer van mij heeft de hele nacht niks gedaan gedaan, was weer eens vast gelopen
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:37 schreef mcintosh het volgende:
Maar tegen mvdlubbe is niemand opgewassen zo lijkt het... de kerel gaat maar door
http://fad.lospetitos.net/stampstats.php?a=t&tid=8&d=20050622quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:38 schreef devzero het volgende:
nog een paar pcs gevonden, kijken of ik wat dichter bij mvdlubbe kan komen
De stampede stats staan bij: http://fad.lospetitos.net/stampstats.phpquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:07 schreef MrAli het volgende:
Ik doe ook mee aan FaD
[..]
Edit: Kan ik dus ook toegevoegd worden aan het lijstje?
Edit2: Ik zie mezelf al staan op stats.findadrug.org.uk, is dat zegmaar dé site waar je moet zijn voor resultaten etc.? Waar dus alles bijgehouden wordt?
Is een goede want ik vind de volgenden niet:quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:28 schreef Mist het volgende:
Controleer voor het doorgeven aub wel even of ze ook echt bij DPC zitten, bijv via de membersearch
Ik heb het lijstje toegevoegd op Tweakers, bedankt devzero voor het werkquote:
zekers de vele handjes maken licht werk en verzetten veel!!quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:53 schreef mcintosh het volgende:
En Fokkers.... er kunnen nog veel meer leden bij hoor, plek zateven nog een weekje meedoen!
Goed werk kerelquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:22 schreef joosd het volgende:
[..]
zekers de vele handjes maken licht werk en verzetten veel!!![]()
JEU 2de in daily top
en inmiddels 5de overall van FOK en nu 00:15 heb ik 4 processen in de eind 90 % draaien
en nog wat 80'ers![]()
Die daily top begint een beetje saai te wordenquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:22 schreef joosd het volgende:
JEU 2de in daily top
Nou zet em op, ik heb van 0 - 3:15 nog maar 30K geflushed dus dat kan beterquote:en inmiddels 5de overall van FOK en nu 00:15 heb ik 4 processen in de eind 90 % draaien
en nog wat 80'ers![]()
Stamp On!quote:Op donderdag 23 juni 2005 05:13 schreef devzero het volgende:
Maar alvast 1 hoogtepunt: het Fok! team gaat vandaag over de 10 miljoen punten
Volgens mij mis ik ook een paar jobs, maar de eerste paar heb ik volgens mij zonder teamnummer uitgevoerd..quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:58 schreef joosd het volgende:
ik vraag me af of de statistieken wel kloppen.
volgens de internet statistiek heb ik 18.664 punten verzameld.
als ik in de job history lokaal kijk heeft mijn queueserver inmiddels 20.000 + punten geupload de 23ste ( voor 12 uur smiddags)
iemand nog meer van dat soort acties?
Er zit wel overal een delay in, heb ik gemerkt. Dus zodra jij een job flushed duurt het even voor het op find-a-drug staat en daar pakken de stats hun cijfertjes van. Zie je je jobs wel bij je find-a-drug site?quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:58 schreef joosd het volgende:
ik vraag me af of de statistieken wel kloppen.
volgens de internet statistiek heb ik 18.664 punten verzameld.
als ik in de job history lokaal kijk heeft mijn queueserver inmiddels 20.000 + punten geupload de 23ste ( voor 12 uur smiddags)
sorry maar de 800.000 red ik niet nee op voor je 1 mln Certificaatquote:Op donderdag 23 juni 2005 05:13 schreef devzero het volgende:
Die daily top begint een beetje saai te worden![]()
[..]
Maar alvast 1 hoogtepunt: het Fok! team gaat vandaag over de 10 miljoen punten
Die hoop ik zondag/maandag oid binnen te halen jaquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:36 schreef joosd het volgende:
op voor je 1 mln Certificaat
Zal je erbij zetten, maa duurt ff voor je in de Fok! stats te zien bent, maar welkomquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:23 schreef ioko het volgende:
Ik sta als het goed is ook bij het team, als mezelf --> Ioko
alles kleinquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:54 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Zal je erbij zetten, maa duurt ff voor je in de Fok! stats te zien bent, maar welkom
Is het trouwens met hoofdletter 'i' of niet?
Tenzij iffy nog even flushed zal dat ook wel zo blijvenquote:
Is wel tegen de regels ja... mij benieuwen...quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:43 schreef devzero het volgende:
Hoewel het schijnbaar niet mag, heb ik toch een vermoeden dat een aantal stampertjes aan het sparen zijn voor een mega flush vlak voor het einde.
Ik zag het welquote:
Ik ook op al m'n computers, het lijkt wel alsof ze aan het eind allemaal zo groot wordenquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:24 schreef mcintosh het volgende:
Job van 7000 punten af
Heb wel grote steeds zeg
Het zijn er maar een stuk of 15 (simpele PCtjes)quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:21 schreef Zebbie het volgende:
Mja, tegen mensen met hele lokalen valt voor een simpel PCtje niet op te knokken
De stampede eindigt deze maand maar fad niet. Toch heb je wel gelijk, de laatste tijd zie ik ook steeds meer grote jobs, maar niet de 16192 punten die jij hadquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:44 schreef Zebbie het volgende:
het lijkt wel alsof ze aan het eind allemaal zo groot worden
521 hitsquote:Op vrijdag 24 juni 2005 05:26 schreef devzero het volgende:
http://stats.findadrug.org.uk/jobs1.php?Nickname=devzero&day=31&Order=Points
mijn prognose ziet er nog niet al te slecht uitquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:30 schreef joosd het volgende:
[..]
damn wat heb jij draaienik ga voor de 3de plaats overall
Zijn we al met z'n tweeënquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:17 schreef Youssef het volgende:
Ik laat hem ook gewoon draaien na de stampede...
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:10 schreef mcintosh het volgende:
Is er trouwens animo voor een Fok! DPC team?
Wel alleen mensen die er echt aan mee doen, en geen mensen die JA zeggen maar NEE doen
Ik denk dat ik wel blijf draaien, wellicht niet zo veel als nu, puter staat nu zowat een maand constant aan, dat gaat na de stampede wel een beetje veranderen...
Maareh, een Fok! Power Cows? Onder DPC dan wel he...
Nummer 3?quote:
yeps.... comp gaat dan wel af en toe uit... (hij staat nu al 3 weken aan)quote:
Jij bij mij hetzelfde, gaat niet meer 24/7 aan staan, maar ik laat het gewoon op de achtergrond draaienquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:07 schreef Eronymus het volgende:
[..]
yeps.... comp gaat dan wel af en toe uit... (hij staat nu al 3 weken aan)![]()
normaal staat ie hele week aan.... beetje tekst typen...
Kan je er niet eentje laten draaienquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:50 schreef joosd het volgende:
die van mij gaat eraf, aankomende stampede doe ik weer mee en dan zet ik wat groffer in.
Kan eindelijk de airco weer wat omhoog.
Ik gebruik op findadrug de nick Mr. Ali, en ik heb idd de laatste weken geen output gehad omdat ike en programma had draaien van een maat van me wat 100% CPU nam. Nu heb ik ook niets draaien vanwege een probleem met mijn koeling, maar het komt in orden en dan draait Find-A-Drug als mijn bak aanstaat, dus bijna 24/7.quote:
* Meldtquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:10 schreef mcintosh het volgende:
Wel alleen mensen die er echt aan mee doen, en geen mensen die JA zeggen maar NEE doen
Ik denk dat ik wel blijf draaien, wellicht niet zo veel als nu, puter staat nu zowat een maand constant aan, dat gaat na de stampede wel een beetje veranderen...
Mooi, en met Zebbie erbij is dat 5quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:01 schreef joosd het volgende:
[..]
omdat je het zo lief vraagt
ik ga maffen zie morgen de daily stats pas![]()
Top!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:08 schreef E-Jey het volgende:
Het is de bedoeling om van het fok stampede team een fok! subteam te maken. Helaas kan ik dit niet gaan regelen aangezien ik donderdag naar barcalona ga fietsenSowieso gaat er een subteam site gemaakt worden
![]()
ehh beide. Ben niet een duidelijke fokker of gotter. Iquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:45 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Top!
Maar ben jij van Fok! of van GoT?
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:10 schreef mcintosh het volgende:
We gaan groot worden, heel grootquote:
Met het warme weer zet ik hem hier op zolder ook wel eens even uitquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:59 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik gebruik op findadrug de nick Mr. Ali, en ik heb idd de laatste weken geen output gehad omdat ike en programma had draaien van een maat van me wat 100% CPU nam. Nu heb ik ook niets draaien vanwege een probleem met mijn koeling, maar het komt in orden en dan draait Find-A-Drug als mijn bak aanstaat, dus bijna 24/7.
DIt is de vraag die ik kreeg op tweakers.net, en gaat dus over de laatstgenoemde groep, waar jij ook bij zit.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:59 schreef whoops het volgende:
Ik ga niet eens kijken, maar ik vrees dat ik nog niet toegevoegd ben aan deFok!groep...
Enige hoop dat dit nog voor de dertigste gebeurt? Anders heb ik voor jan-met-de-korte-achternaam een beetje voor Fok! zitten stampen...
Ik neem aan dat iedereen zich correct heeft aangemeld. Degeen die de aanmeldingen verder verwerkt heeft nog niet gereageerd helaas, dus nog even wachten.quote:[message=23664507,noline]Jis schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 15:39[/message]:
_mcintosh_, weet je of ze ook al aangemeld waren via http://fok.gromba.nl?
maar net te weinig voor de dagtotalen #1quote:
99,37%quote:Op maandag 27 juni 2005 01:53 schreef Zebbie het volgende:
Er staat hier weer een job van 80 uur klaar(vandaag vanaf 12 uur 's ochtends gedraait en maar 6% opgeschoten).
klopt zekers, maar het is erg vreemd dat de output de laatste week behoorlijk is ingezakt.quote:Op zondag 26 juni 2005 19:19 schreef devzero het volgende:
Nog maar een paar dagen voor deze stampede en de stampertjes zullen nog een hoop moeten flushen willen ze ons van de overall 2de plaats stoten.
yeps output valt wat terug... denk dat er indeed wat ppl wat bewaren voor het einde...quote:Op maandag 27 juni 2005 08:22 schreef joosd het volgende:
[..]
klopt zekers, maar het is erg vreemd dat de output de laatste week behoorlijk is ingezakt.
Ik verwacht nog wel een Mega flush van die heren,
maar wij gaan goed![]()
Met dit tempo zullen ze een mega-flush van 1 miljoen punten moeten maken. Dat is mogelijk, maar we wachten gewoon afquote:Op maandag 27 juni 2005 11:53 schreef Eronymus het volgende:
[..]
yeps output valt wat terug... denk dat er indeed wat ppl wat bewaren voor het einde...
![]()
Voor iets meer dan twee dagen werk is dat best netjes hoorquote:Op maandag 27 juni 2005 15:37 schreef 1-of-6Billion het volgende:
522 hits, 184646.00 seconden en dan maar 8822 punten
Da's lauw.![]()
Tsja, als als als. Als mvdlubbe nog op oude sterkte had geflushed waren we misschien ook wel 1 gewordenquote:Op maandag 27 juni 2005 15:32 schreef mcintosh het volgende:
En weer even 1e in de daily's.... als we zo hard waren gegaan meteen vanaf het begin, hadden we zeker 1e geworden
Ja wat is daar mee gebeurd eigenlijk? Of heb ik wat gemist...quote:Op maandag 27 juni 2005 15:49 schreef devzero het volgende:
Als mvdlubbe nog op oude sterkte had geflushed waren we misschien ook wel 1 geworden
@ fok.gromba.nl:quote:Op zondag 26 juni 2005 16:43 schreef mcintosh het volgende:
[..]
DIt is de vraag die ik kreeg op tweakers.net, en gaat dus over de laatstgenoemde groep, waar jij ook bij zit.
[..]
Ik neem aan dat iedereen zich correct heeft aangemeld. Degeen die de aanmeldingen verder verwerkt heeft nog niet gereageerd helaas, dus nog even wachten.
Een voordeel, als je eenmaal aangemeld bent in het Fok! team, krijg je wel al je punten die je tot nu toe hebt behaald te zien, dus je bent meteen flusher van de dag waarschijnlijk
Het zou mooi zijn als ik nog even voor Fok! kon flushen...quote:Naam in stats: whoops
(evt) Naam op GoT: whoops
(evt) SubTeam: ----
Stampede Team: FOK!
De aanmelding is mislukt. De gebruiker met statsnaam 'whoops' komt reeds in ons systeem voor.
Je mag dit scherm nu afsluiten
Ja inderdaad! Ik heb nu al 3 x gepost in dat topic, maar geen reactie nog helaas... maar goed, je punten komen wel DPC ten goede, dus in dat opzicht doe je gewoon mee aan de stampede...quote:Op maandag 27 juni 2005 17:09 schreef whoops het volgende:
[..]
@ fok.gromba.nl:
[..]
Het zou mooi zijn als ik nog even voor Fok! kon flushen...
Volgens mij houden die twiekertjes mijn punten gewoon voor zichzelf...quote:Op maandag 27 juni 2005 17:11 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Ik heb nu al 3 x gepost in dat topic, maar geen reactie nog helaas... maar goed, je punten komen wel DPC ten goede, dus in dat opzicht doe je gewoon mee aan de stampede...
Tja. Ik had een paar systemen nodig voor ietwat belangrijker doeleinden.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:53 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja wat is daar mee gebeurd eigenlijk? Of heb ik wat gemist...
Als hij nou nog even vier dagen tekeer gaat... wie weet...
Ik heb helaas maar 1 PC... maar ik ga wel voor de top 25... sta nu nog 34
Je gaat ons niet naar de 1e plek helpen?quote:Op maandag 27 juni 2005 17:20 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Tja. Ik had een paar systemen nodig voor ietwat belangrijker doeleinden.
Maar ook niet echt niksquote:Op maandag 27 juni 2005 17:38 schreef devzero het volgende:
Mijn 'once-a-week' machine heeft net geflushed. 32K, ook niet echt iets om over naar huis te schrijven.
Alle puntjes zijn meegenomenquote:Op maandag 27 juni 2005 18:45 schreef GotC het volgende:
Het gaat hier ook wat beter, al issie nog steeds verslaafd aan slapen
Maar het vervelendste zijn nog wel de mensen die msn codes gebruiken op fokquote:Op maandag 27 juni 2005 21:47 schreef joosd het volgende:
(Y)
quote:Op maandag 27 juni 2005 17:38 schreef devzero het volgende:
Mijn 'once-a-week' machine heeft net geflushed, ik betwijfel of die in de nieuwe stats komt. 32K, ook niet echt iets om over naar huis te schrijven.
Ik had graag geholpen...quote:Op maandag 27 juni 2005 22:09 schreef mcintosh het volgende:
Ja we moeten in ieder geval nog even TechImo meepakken hoor!!
Het ging mij er meer om dat ik 32K een beetje mager vond voor een week. Op zich klopt het wel.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:34 schreef Zebbie het volgende:
[..]
![]()
Ik was vandaag al trots dat m'n job van 14k af was en jij loopt 32k de grond in te stampen alsof het niets is![]()
Op oude vertrouwde kracht?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:46 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik doe nog even mee.
Neeeeee, we moeten eerste wordenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:25 schreef devzero het volgende:
Dat is goed, want vandaag zal mijn output wat minder zijn.
Ik denk dat ze expres die 10 man niet meer hebben toegevoegd, dat zou ons de 1e plek hebben opgeleverd denk ik...quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:37 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik denk dat ze expres die 10 man niet meer hebben toegevoegd, dat zou ons de 1e plek hebben opgeleverd denk ik...
Heb ik ook een keer gehad, maar dan wel met een jpb van ruim 48 uurquote:Vandaag een of andere gare error met file corrupt, 10 uur CPU rating naar de knoppen
Iets minder sterk, zoals je ziet. Maar meedoen is belangrijker dan winnen.quote:
Het is te zienquote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:46 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik doe nog even mee.
Dat verbaasde me wel eigenlijkquote:
En vandaag dus nog een keerquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:10 schreef Zebbie het volgende:
Vandaag een of andere gare error met file corrupt, 10 uur CPU rating naar de knoppen.
Uit de OPquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:25 schreef Boink het volgende:
Al sinds zaterdag bezig met 1 job over de 200 hits tot hoelang duurt het nog?
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:09 schreef mcintosh het volgende:
Nuttig programma:
FADdict hiermee kun je zien hoe lang je job nog duur en hoeveel punten je ervoor krijgt!
Idee was al geopperd door mij om een Fok! subteam te maken onder DPC.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:05 schreef Rampestamper het volgende:
Ja! Hallo, ik ben er even uitgeweest, uit de topics dan, de pc's blijven gewoon doorgaan, al is het er één minder (R.I.P.).
Gaan we gewoon als zelfstandig team verder of blijven we bij die koeien hangen?
quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:10 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Idee was al geopperd door mij om een Fok! subteam te maken onder DPC.
Er was wel animo voor, dus ik denk dat het er wel van gaat komen.
Maar het hoe en wat is nog onduidelijk...
Dan hoef ik maar van 1 computer het account over te schakelen he, toch niet op allemaal?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:10 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Idee was al geopperd door mij om een Fok! subteam te maken onder DPC.
Er was wel animo voor, dus ik denk dat het er wel van gaat komen.
Maar het hoe en wat is nog onduidelijk...
Die kan in time nog minstends verdubbelen, het eind is altijd het traagst.quote:Op donderdag 30 juni 2005 09:41 schreef joosd het volgende:
[afbeelding]
dat wordt lang wachten op (veel) punten
Goed punt dus iedereen voor 20:00uur nog op send klikken!!!!quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:32 schreef Mist het volgende:
Gisteren wederom daily #1, vandaag de laatste dag van de stampede!
Let erop dat de stats ivm verschil in tijdzones in feite altijd lopen tot 20:00. Dus als je jobs hebt klaarstaan, send ze dan (ruim) voor die tijd. Zo ook natuurlijk ff handmatig senden als je het op eens in de 12 uur oid hebt ingesteld!
deze maand.... vandaag de laatste dag....quote:Op donderdag 30 juni 2005 12:53 schreef Boink het volgende:
[..]
Ik bedoelde tot wanneer deze stampede duurdeNiet mijn job
Tot 1 juliquote:Op donderdag 30 juni 2005 12:53 schreef Boink het volgende:
[..]
Ik bedoelde tot wanneer deze stampede duurdeNiet mijn job
Jep, en als het goed is maken we een Fok! team, of je moet je aan willen sluiten bij een subteam van tweakersquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:07 schreef Zebbie het volgende:
Wat gebeurt er nou hierna, draai je dan gewoon door voor DPC, alleen zonder stampede?
Ik kom bij het Fok! teamquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:18 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Jep, en als het goed is maken we een Fok! team, of je moet je aan willen sluiten bij een subteam van tweakers
same here.... heb nog een job staan op 73% en me FADdict geeft atm aan dat ie om 20:01 klaar isquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:06 schreef devzero het volgende:
Net nog met de hand een aantal voltooide jobs geflushed omdat ik straks geen tijd heb. Nog een aantal jobs in de 80% maar ik weet niet of die nog lukken vandaag.
Aan het eind lijken ze allemaal wel groter te worden.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:01 schreef elfenvleugels het volgende:
ik hoop dat deze job hier nog door gestuurd gaat worden: is 5 dagen bezig en is op 93.36% :S nog nooit zo een zware gehad...
Die van mij net niet. Zit nu op 98,97%quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:49 schreef Eronymus het volgende:
mijn job heeft het net gehaald... nog ff wat extra puntjes....![]()
Ja, die had ik al stieken er uit geedit terwijl jij aan het typen wasquote:
Dus de statsrun draait om 24:00 CET = 22:00 GMT en dus de feitelijke stats van 20:00 CET = 18:00 GMTquote:Als het 24:00 GMT is, is het bij ons al 2 uur 's nachts. De statsrun draait om 24:00 onze tijd, en dus worden feitelijk de stats van 20:00 onze tijd gebruikt.
Ach, je moet toch ergens de lijn trekken. Maar bedankt, dit is het antwoord dat ik zochtquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:07 schreef Mist het volgende:
maar idd de stats van 20:00 CET = 18:00 GMT worden voor de dagoverzichten gebruikt. Je zou zeggen dat 0:00 GMT logischer is,
Wat de post van spar 4 posts daarvoor eigenlijk nog triester maakt.quote:van Funcracker (met ook de reden waarom het zo lang heeft geduurd...).
Die kwam ongelukkig uit inderdaad, aan de andere kant is het natuurlijk vreemd, dat alles op één persoon leunt, tijdens zoiets groots als een stampede.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:42 schreef devzero het volgende:
Wat de post van spar 4 posts daarvoor eigenlijk nog triester maakt.
Kennenlijk zijn er 2 mensen die het bij houden en is de ander ook ineens verdwenen. Naja, toch nog allemaal goed gekomen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:15 schreef HBM het volgende:
[..]
Die kwam ongelukkig uit inderdaad, aan de andere kant is het natuurlijk vreemd, dat alles op één persoon leunt, tijdens zoiets groots als een stampede.
quote:DukeBox schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 22:06:
In princiepe moet iedereen die in een subteam wil zich registreren, wanneer het account dan geactiveerd wordt (door mij, de pv-er of een andere poweruser/admin) kan die user inloggen en opgeven in welk subteam hij/zij wil.
Het aanmaken van subteams doe ik handmatig, een e-mail is voldoende en normaal gesproken binnen 1 dag geregeld. Wanneer ik op vakantie o.i.d. ben heeft iemand anders rechten om dat te doen.
Hmm, ik weet niet of daar veel tijd in gaat zitten, en wat ik zou moeten doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:14 schreef devzero het volgende:
macintosh? voel je je geroepen als teamlijder teamleider?
[..]
Misschien moet je die post nog een keer van mij lezen, als je A zegt, moet je ook B zeggen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:42 schreef devzero het volgende:
Wat de post van spar 4 posts daarvoor eigenlijk nog triester maakt.
Er hoeft in princiepe niet veet te gebeuren als teamleider. Iedereen kan zich zelf aanmelden op qik.nl en zich toevoegen aan een subteam. Jij hebt als teamleider de rechten om mensen toe te voegen aan het subteam maar ook om ze te verwijderen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:30 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet of daar veel tijd in gaat zitten, en wat ik zou moeten doen.
Als het niet teveel werk is geen probleem. Niet dat ik iets heb tegen veel werk, maar als dat vereist is, dan is het beter als iemand anders het doet, iemand die er meer tijd voor heeft
Jij geen zin?
Oké, dan ga ik meteen aan de slagquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:27 schreef iisschots het volgende:
[..]
Er hoeft in princiepe niet veet te gebeuren als teamleider. Iedereen kan zich zelf aanmelden op qik.nl en zich toevoegen aan een subteam. Jij hebt als teamleider de rechten om mensen toe te voegen aan het subteam maar ook om ze te verwijderen.
Dus wanneer mensen er niet uitkomen kun jij ze helpen, maar alles wijst zich wel vanzelf.
Ik heb zojuist een mail gestuurd naar Dukequote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:21 schreef Mist het volgende:
Klasse iedereen met het bereiken van de tweede plaats, ik had echt niet meer dan een plek in de middenmoot verwacht. Devzero en mvdlubbe feli met de toppresaties, maar natuurlijk ook alle "kleintjes" bedankt voor de inzet, samen hebben we het toch maar mooi gedaan. Iedereen kan natuurlijk lekker doorgaan, bijv. in het op te zetten subteam (jij ook mvdlubbe) en anders hopelijk tot een volgende keer (en dan is de eerste plaats het enige dat telt
).
Over het Fok! subteam:
zie hier (quote+reactie) de procedure. Het is dus idd zaak dat iemand bereid is teamleider te zijn. Veel werk is het niet, alleen de komende tijd is het hopelijk druk met toevoegen van nieuwelingenEr zijn dan stats als deze beschikbaar en in de hitparades is dan het subteam Fok! te vinden (een ieder individueel dus niet meer!). Iedereen die in het subteam wil, kan zich iig alvast registreren op fad.qik.nl
edit: ah dat laatste deel is dus achterhaald, goed werk mcintosh!
mooiquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:27 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een mail gestuurd naar Duke
Alleen ff een naam verzinnen..
*Trots isquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:21 schreef joosd het volgende:
Wat ik nou persoonlijk het mooiste vind van deze stampede is dat we een team van FOK! Zo gek hebben gekregen om eens bij DPC te komen kijken.
Nog mooier is eigenlijk dat ze na een slow start erg hard gingen en ook met regelmaat de #1 wisten te pakken.
Dit bewijst alleen maar weer iets wat we nog wel eens geroepen zien, maar soms wel eens vergeten word.
Veel kleintjes maakt ook groot.
En dat hebben ze echt bewezen ook.
de pit is ook wel effies uit al de werkstationsquote:
Ik draai gewoon verderquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:01 schreef tazmanian het volgende:
[..]
de pit is ook wel effies uit al de werkstationshet is nu op mijn kamer zo'n 10 graden koeler nu de boel uitstaat
Ja, klinkt wel goedquote:
Oké, prima, maar geef dan meteen ff een naam die je wel goed lijkt!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 07:13 schreef devzero het volgende:
a) die naam is het niet
b) als ik me bij een te vormen team zou aansluiten zou ik aan meer dingen dan alleen FAD meedoen.
c) FOKschaap heeft een anti-held/underdog toon en uit de stampede bleek maar weer eens dat je underdogs niet moet onderschatten
Dat komt goedquote:Op zaterdag 2 juli 2005 07:34 schreef Youssef het volgende:
Geven jullie binnenkort even info over...
- hoe iemand zich aanmeld bij het team
- waar de overzichtelijke statistieken te vinden zijn.
Anders moet ik weer zo zoeken en nadenken
Houd rekening met 1 tot 2 dagenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:24 schreef mcintosh het volgende:
Hopelijk krijg ik vandaag nog bericht terug, en kunnen we ons gaan aanmelden voor ons team..
Hoe en wat post ik dan wel even, tis gelukkig vrij simpel![]()
quote:Met het ingaan van juli is er een eind gekomen aan de vierde DPC-stampede, die gedurende juni is gehouden op het project Find-a-Drug. Hierbij worden medicijnen gezocht tegen ziektes als HIV en kanker. Veel leden van de Dutch Power Cows bundelden zich een maand lang op dit project, enerzijds om DPC eens flink omhoog te helpen in de ranglijst en anderzijds voor een onderlinge strijd met speciale stampedeteams.
DPC begon juni op een negende plaats en de hoop was om na de stampede op zijn minst in de topvijf te staan. Sommigen dachten zelfs de oude rivalen FreeDC en AnandTech (de nummers drie en vier) in te kunnen halen, maar die hoop bleek al snel ijdel. Toch schoot DPC uit de startblokken, honderden nieuwe leden zorgden voor een verdriedubbeling van de output en al na een week waren de eerste twee teams de klos. Hierna stabiliseerde de output en werd het geduld enigszins op de proef gesteld omdat er een aardig gat was naar de volgende teams. Op 25 juni werd Ukraine gepasseerd, maar TechIMO bleef helaas buiten bereik wegens het binnenhalen van een groot nieuw lid. Zo werd de maand afgesloten op een zesde plaats, wat niet iedereen tevreden stemde.
Gelukkig was er ook nog de zeker zo interessante onderlinge strijd, met ditmaal zeven stampedeteams. Een opmerkelijke rol was hierbij weggelegd voor het team van Fok!. Voor het eerst deden zij mee met een stampede en dit gebeurde massaal ook - het was veruit het grootste team. Niemand wist wat er van hen te verwachten viel, maar het bleek al snel een geduchte concurrent voor de overige teams. Na een aarzelend begin in de middenmoot klom Fok! al snel omhoog om uiteindelijk op een fraaie tweede plaats te eindigen. Net geen winst dus, die eer was weggelegd voor The Bearhunters, welke eigenlijk vanaf de eerste dag de lakens uitdeelde. Het podium wordt gecompleteerd door De Stampertjes. De volledige uitslag is op het forum te vinden.
De stampede mag dan afgelopen zijn, het project draait gewoon door en zo ook DPC. De verwachting is dat in juli alsnog TechIMO en AnandTech ingehaald gaan worden. Wie weet verloopt het wel net als bij de vorige stampede, waar pas in de naloop TSC Russia van de eerste plaats werd verstoten. En laat datzelfde team nou ook bij Find-a-Drug bovenaan staan. Toch zal daarvoor nog heel wat moeten gebeuren, want ondanks DPC's stampede bleef dit team oppermachtig. Wie zin heeft om hier wat aan te veranderen en tegelijk zijn pc voor een goed doel in te zetten, kan in de Project-FAQ op de site van DPC meer informatie over deelname vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |