Een echte Ray-Ban lijkt mequote:Op maandag 20 juni 2005 23:50 schreef Neleos het volgende:
Fraaie zonnebril heeft die vent op
Ook al een kerel met agressieve neigingen - maar ook een beroemdheid in de popmuziek.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:53 schreef peaceman het volgende:
hintje?
quote:Op maandag 20 juni 2005 23:56 schreef bartrid het volgende:
Phil Spector?
Misschien is de Poema in Engeland gearriveerd?quote:
Ja, dat vraag ik me ook af. Kan me niet heugen dat ik iets over een veroordeling of vrijspraak heb gelezen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:16 schreef Berkery het volgende:
Hoe is dat eigenlijk afgelopen met Phil Spector? Hij was toch verdachte in een moordzaak?
Doe maarquote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:19 schreef peaceman het volgende:
ik heb anders die vraag van zondagavond/nacht nog wel...
Doris Dayquote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:24 schreef peaceman het volgende:
Welke liedje van wie (Doris Day was al geraden) en uit welke film?
Nobody knew, not even you
When I first started walking on wing
But how long can a man or woman ever hope to hide
Love that's locked up inside
Every story worth the spinning
Must have a beginning
Ik kon dit nog vinden, bericht van vorige maand. De zaak loopt dus nog, maar ietwat overschaduwd door Michael Jackson denk ik.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:18 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook af. Kan me niet heugen dat ik iets over een veroordeling of vrijspraak heb gelezen.
oei... jij ook al niet....dan wordt het een lastig verhaal... Berkery misschien? En waar is Newbie eigenlijk?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:27 schreef GLO het volgende:
Aha, was dat de beruchte Doris Day-vraag? Dan weet ik het antwoord niet
quote:
ja he?quote:
Dat is m en de bijbehorende Musical heet Calamity Jane volgens mij weet niemand datquote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:45 schreef GLO het volgende:
Secret Love!
* Kuch *quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:44 schreef ranja het volgende:
Steel cover?
quote:
Ik iig niet nee. Ken wel de musical (van naam), maar niet de DD-connectiequote:en de bijbehorende Musical heet Calamity Jane volgens mij weet niemand dat
ik ken een paar films van haar maar deze nietquote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:49 schreef GLO het volgende:
Ik iig niet nee. Ken wel de musical (van naam), maar niet de DD-connectie
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is m en de bijbehorende Musical heet Calamity Jane volgens mij weet niemand dat
GLO +1
blijkbaar is deze idd niet zo bekend... nu ja... het was wel een leuke vraag....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:50 schreef ranja het volgende:
[..]
ik ken een paar films van haar maar deze niet
Succes ermee. Ik wacht nog ff...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
blijkbaar is deze idd niet zo bekend... nu ja... het was wel een leuke vraag....
Ik ben pitten (althans een poging... 29 graden hierbinnen) veel plezier nog en tot morgen![]()
Niemand niet geloof ikquote:Op dinsdag 21 juni 2005 01:07 schreef Diaan73 het volgende:
goed voorbeeld doet goed volgen.... ik ga mn bed ook op zoeken.![]()
![]()
Ontopic: werkelijk geen idee![]()
![]()
Hmmm nee nog niet... ben net uit bed... maar wil wel ff een fotootje opgooien hoor...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 07:44 schreef cafca het volgende:
Goeiemorgen, als je een vraag hebt, doe er maar een
Hmm zo moeilijk is ie niet hoor... maar ik heb makkelijk praten.... nog geen tip in elk geval....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 07:57 schreef cafca het volgende:
hm, beetje onduidelijke foto. geen idee zo
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:25 schreef bartrid het volgende:
Texas?
quote:You blew my deal
left me out at heels
gave me lies for candy
sucked my juice, ate my brain
gave me fake for understanding
quote:Forget about y'r poetry & y'r old jive culture
you better crack it up before it's too far gone
go by y'r instinct, get down to the real thing
she's no lie, never leads you wrong
I've seen the macrodynamics, & the psychedelic trash
symphonic Nellies, pretending high class
I've seen those funky assed turkeys
on their big platform discoshoes
the new wave hype & the old jive juice
degene die ik het minst zou verwachten, kopt hem inquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:22 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Herman Brood- Rock & Roll Junkie ?
Dat gebeurt wel vaker.....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:25 schreef cafca het volgende:
[..]
degene die ik het minst zou verwachten, kopt hem inUzumaki +1
Tja soms worden verwachtingen niet waargemaakt...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik had van jou wel verwacht dat je hem zou kennen
Ook goeiemorgenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 07:43 schreef peaceman het volgende:
wachten we tot GLO er weer is of gaan we ondertussen door met een nieuwe vraag?
Goedemorgen![]()
Ik weet dat bukgeit het druk heeft en daarom niet meer heeft gescoord lately. Maar om 'm nou meteen ook maar uit de ranglijst te kicken...quote:
Hij staat gewoon op de vierde plek...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:43 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik weet dat bukgeit het druk heeft en daarom niet meer heeft gescoord lately. Maar om 'm nou meteen ook maar uit de ranglijst te kicken...![]()
Toch leuk geprobeerd.quote:
Die zijn het ook niet....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:14 schreef belsen het volgende:
[..]
Toch leuk geprobeerd.
Ik kom nu niet veel verder meer dan Del Amitri...
Dan mis ik Bandwagoneque.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:16 schreef bartrid het volgende:
Teenage Fanclub?
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:16 schreef bartrid het volgende:
Teenage Fanclub?
quote:Oh, been trying to let it go
Trying to keep my eyes closed
Trying to keep it just like before
The times we never even thought to speak
Don’t wanna tell you what it is
Oh wee it felt so serious
Got me thinking just too much
I wanna set it off, but
Amerie bedoel je.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
One thing van die Beyonce-wannabe...
quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
One thing van die Beyonce-wannabe...
quote:AMERIE SUCKS SHE A WANNABE BEYONCE ESPECIALLY HER VIDEO SHE DONT EVEN HAVE A BODY SHE A FLAT BITCH
Bron: Hiphopforum
Amerie afzeiken blijkbaarquote:
Vet dope posten kilah, vette beats neerzetten ouweeeh!quote:
Ja,ja, je kwam er "toevallig langs"quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:41 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Vet dope posten kilah, vette beats neerzetten ouweeeh!
Nee, gewoon ik zocht dit even op, wilde wel even weten waarom ze zo wannabe Beyonce was
Ingekopt door GLO met dank aan Sack. Ze klinkt als een hysterische Beyoncequote:
Kan het nog steeds niet vergeten van een paar topics geleden, jij begreep mij volledig verkeerd en dat vind ik nog steeds niet echt leukquote:
Ik vind d'r wel leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:43 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ze klinkt als een hysterische Beyonce
Dank je Sack. Haal ik maar weer die foto van vannacht van stal:quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:43 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ingekopt door GLO met dank aan Sack. Ze klinkt als een hysterische Beyonce
GLO +1
Juahquote:
aan die foto te zien zou ik eerder 2 of 3 generaties geleden denkenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:46 schreef GLO het volgende:
Ik onthulde reeds dat ze een generatie geleden door de lezers van OOR tot beste band van Nederland werden verkozen. De foto stamt ook uit die tijd.
Die waren met 4.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:48 schreef ranja het volgende:
[..]
aan die foto te zien zou ik eerder 2 of 3 generaties geleden denken
gokje op Focus. al is dat waarschijnlijk geen klooster.
Ik bedoelde d'r hysterische gekrijs Prepquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:46 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Juah
[afbeelding]
Zolang ze haar waffel houd![]()
Daar dacht ik ook aan, maar die stonden recentelijk in de OOR en die waren toch met zijn 5en dacht ikquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:50 schreef peaceman het volgende:
Q65? Al zie ik de connectie met klooster niet...
Als je het niet erg vindt, wil ik aan het gedrag van die Jap geen kostbare posts meer verspillen. Ik houd het er op dat ik hoop hij het nooit meer doet...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:45 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Kan het nog steeds niet vergeten van een paar topics geleden, jij begreep mij volledig verkeerd en dat vind ik nog steeds niet echt leuk
Want ik kan me herinerren dat je het nog steeds niet begrijpt/begreep![]()
Ghehehe. Het jaar was 1977 en idd, punk was losgebarsten maar daar had deze band blijkbaar nog geen erg in. Hetzelfde jaar gingen ze trouwens uit elkaar. Sinds een paar jaar zijn ze weer actief, na een reünie in 1995 die naar meer smaakte.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:48 schreef ranja het volgende:
[..]
aan die foto te zien zou ik eerder 2 of 3 generaties geleden denken
Nope.quote:gokje op Focus. al is dat waarschijnlijk geen klooster.
Ende pyl schiet raek!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:51 schreef pyl het volgende:
Alquin
Nee, da's niet waar. Die staan wel op een paar van die foute 5 euro verzamelaartjes.quote:
geef mij Jamelia maar.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:46 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Juah
[afbeelding]
Zolang ze haar waffel houd![]()
Delfts? Daar ben ik toch aardig bekend....maar dat klooster ken ik toch ech niequote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:53 schreef GLO het volgende:
edit: vernoemd naar het Delftse klooster Alcuin.
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt, wil ik aan het gedrag van die Jap geen kostbare posts meer verspillen. Ik houd het er op dat ik hoop hij het nooit meer doet...
En wat jou betreft: noem het maar een generatiekloof.![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zeker wel van gehoord, maar komt niet bij me op als ik aan 'de beste band van Nederland' denk.
Immers, dan denk ik aan Kane.
Die vind ik dan weer 3x nietsquote:
Nope.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Fatal Flowers?
ik ben geen Japquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt, wil ik aan het gedrag van die Jap geen kostbare posts meer verspillen. Ik houd het er op dat ik hoop hij het nooit meer doet...
En wat jou betreft: noem het maar een generatiekloof.![]()
Dat zou heel goed kunnen. Die muzikanten waren ook maar simpele TU-studenten natuurlijk. Wisten zij veelquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:58 schreef pyl het volgende:
En ik altijd maar denken dat Alquin was vernoemd naar Alcuin, de theoloog onder Karel de Grote....
Ongetwijfeld is het klooster naar hem vernoemd, en dan de band weer naar het klooster.......![]()
Geen idee.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:59 schreef GLO het volgende:
Overigens dennk ik dat de Alquin-afsplising The Meteors al wat meer bellen doet rinkelen.
Gadver, google zegt dat 't nu zo'n lullo-bijeenkomst-plaats (aka. studentverenigingsocieteit van Virgiel) is.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Delfts? Daar ben ik toch aardig bekend....maar dat klooster ken ik toch ech nie
Maar je weet wel wie ik bedoel...quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar je weet wel wie ik bedoel...
Nogmaals, ik hoop dat je in het vervolg sportief speelt. Dus niet meer opzoeken!
Ja, geeft me nog meer het idee dat ik ze moet kennen, maar...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:04 schreef pyl het volgende:
Het is een Brabantse band, uit Tilburg en contreien. Helpt dat?
ik zat t al in te tikken.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:04 schreef pyl het volgende:
Het is een Brabantse band, uit Tilburg en contreien. Helpt dat?
En die speelt dan nu weer bij Boudewijn de Groot.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:04 schreef cafca het volgende:
[..]
een paar topics geleden nog over gehad. Maar die ken ik dan met name via Ake Danielson, en die zat niet in Alquin, volgens mij
Dolle! Wat goed!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:05 schreef dolle_hond het volgende:
dit zijn toch die tilburgers?
miners of muzo?
dat doe ik al een hele tijdquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar je weet wel wie ik bedoel...
Nogmaals, ik hoop dat je in het vervolg sportief speelt. Dus niet meer opzoeken!
En tussenin heeft hij, naar eigen zeggen, "commerciele kutmuziek" gespeeld met de Time Banditsquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:06 schreef belsen het volgende:
[..]
En die speelt dan nu weer bij Boudewijn de Groot.
Eloy ken ik alleen van naam, maar da's ook progrock toch? Alquin dus ook en imho beter dan alle andere NL 70's bands in dat genre (Focus, Kayak, Ekseption, Solution etc.) bij elkaar. De band werd ook niet voor niets zo groot. Voor hun tweede album The Mountain Queen (mijn favoriete album van 1973) heb ik zelfs nog bij de platenzaak op de stoep gelegen, de nacht voordat-ie uitkwam.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:56 schreef cafca het volgende:
Wel van gehoord, maar niet echt bekend.
Beetje zoeits als Eloy geloof ik?
O ja, werken. Goed dat je 't zegtquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:10 schreef peaceman het volgende:
hmm effe een paar minuten weg en bijna anderhalve pagina verder...![]()
moet tussendoor ook nog werken hoor![]()
Klopt. De ex-Alquin-leden waren gitarist Ferdinand Bakker en drummer Job Tarenskeen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:04 schreef cafca het volgende:
[..]
een paar topics geleden nog over gehad. Maar die ken ik dan met name via Ake Danielson, en die zat niet in Alquin, volgens mij
Zeker goedquote:
Ik heb laatst nog eens Alquin gedraaid.........gedateerd geluid, natuurlijk, maar viel helemaal niet tegen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:12 schreef GLO het volgende:
Alquin dus ook en imho beter dan alle andere NL 70's bands in dat genre (Focus, Kayak, Ekseption, Solution etc.) bij elkaar. De band werd ook niet voor niets zo groot.
ik heb ze onthouden nav RJPVD, zoals eerder gezegdquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:17 schreef GLO het volgende:
[..]
Zeker goedWant toch knap onherkenbaar vermomd op die foto...
Dan zou ik ze zeker ook eens live gaan zien. Ze toeren weer regelmatig, voor 80% in de succesbezetting.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:20 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog eens Alquin gedraaid.........gedateerd geluid, natuurlijk, maar viel helemaal niet tegen.![]()
Ik bedoel er ook niks mee. Alleen dan dat ik zelfs nu ik het weet de Miners er nog niet uithaal.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb ze onthouden nav RJPVD, zoals eerder gezegd
Riet Lum - Het is een nacht (later beroemd geworden door Guus Meeuwis)quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:20 schreef dolle_hond het volgende:
anagram van uitvoerende en titel
wat van wie?
Hi Biggie, good to have you backquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:18 schreef bigshadow het volgende:
Denk je dat het warm is in Rome, is het hier net zo ergMaar ben weer veilig thuis
Knap!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Riet Lum - Het is een nacht (later beroemd geworden door Guus Meeuwis)
riet lum levert 0 hits op op google....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Riet Lum - Het is een nacht (later beroemd geworden door Guus Meeuwis)
Ze heeft dan ook een heuse cult-status. Queen of the underground!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:27 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
riet lum levert 0 hits op op google....
helaas
okquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ze heeft dan ook een heuse cult-status. Queen of the underground!![]()
Maar levert mijn poging dat wel een hintje op?
Warmquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:20 schreef peaceman het volgende:
Welkom terug! Hoe was het? De broodkruimels nog gevonden?
Ligt je oplader nog in Rome?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:43 schreef bigshadow het volgende:
[..]
WarmEn mooi, en die broodkruimels heb ik wel gevonden, toch wel een vieze stad dat Rome, snacht zijn de ratten en kakkerlakken overal te zien
Ben alleen mijn oplader vergeten merk ik nu
![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:43 schreef bigshadow het volgende:
[..]
WarmEn mooi, en die broodkruimels heb ik wel gevonden, toch wel een vieze stad dat Rome, snacht zijn de ratten en kakkerlakken overal te zien
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:05 schreef Neva het volgende:even goodbye for now.. moet naar het zkh
tot snel maar weer
![]()
Zijn wij zeker in een andere Rome geweest? We hebben dat niet gezien terwijl we toch wel snachts hebben "gezworven".quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:43 schreef bigshadow het volgende:
[..]
![]()
Er is toch niks mis met de baby hoop ik? Of met jou? Sterkte iig.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:05 schreef Neva het volgende:even goodbye for now.. moet naar het zkh
tot snel maar weer
![]()
1965? Afghan Whigs?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:06 schreef cafca het volgende:
Land: USA
Discografie:
1988: BTH
1990: UIT
1991: C
1993: G
1996: BL
1998: #
# is een jaartal
Sterkte!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:05 schreef Neva het volgende:even goodbye for now.. moet naar het zkh
tot snel maar weer
![]()
Wat ik heb begrepen, is dat ze haar uit voorzorg even willen zien op het ziekenhuis. Ze houdt nu al een tijdje niets meer binnen. Zelfs geen water....ze moest wel een tasje meenemenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:08 schreef GLO het volgende:
[..]
Er is toch niks mis met de baby hoop ik? Of met jou? Sterkte iig.
quote:Hey sister Sue, tell me baby what are we gonna do?
And she said 'Take the candles, and then you burn them out
Make a paper boat, light it and send it out'
Send it out now!
Natuurlijkquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:18 schreef cafca het volgende:
Spanish Stroll van Mink Deville?
Hi Prepquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:18 schreef Prep2Fight het volgende:
Das van Willy Deville! Spanish Troll..
quote:je ne suis pas une communiste
je ne suis pas une cycliste
je ne suis pas une catholique
je ne suis pas une footbaliste
allez allez circulez
avec ton cue de pede
j'aime les femmes
j'aime les garcons
et comme j'ai deja dit
j'aime les zizis
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:27 schreef GLO het volgende:
[..]
Hi Prep
Te laat, maar Willy had ik ook fout gerekend. Om over die trol nog maar te zwijgen
Jawel, maar ik vroeg om de uitvoerende(n), en dat was toch echt zijn band, Mink Deville. Of heeft hij het later ook nog eens solo op de plaat gezet?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:29 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
ja, snel ingetikt hé
Willy heeft het toch geschreven?
Op The Berlin Concerts staat hij, heb hem eergister nog gezienquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:32 schreef GLO het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vroeg om de uitvoerende(n), en dat was toch echt zijn band, Mink Deville. Of heeft hij het later ook nog eens solo op de plaat gezet?
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:34 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
het sloeg nergens op wat ik had geroepen
Indochine-verdwazingquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:34 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
het sloeg nergens op wat ik had geroepen
laten we het er op houden dat het wel wat op elkaar lijkt.quote:
Mja. Dan had ik het toch goed moeten rekenen. Volgende keer zet ik er expliciet 'oorspronkelijke uitvoerende(n)' bij.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:33 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Op The Berlin Concerts staat hij, heb hem eergister nog gezien
Ik snap hoe het werkt.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:36 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
laten we het er op houden dat het wel wat op elkaar lijkt.
en als je PP dan maar half leest, lees je ongeveer die andere tekst
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:23 schreef Gambolputty het volgende:
U2 - The Unforget-table Fire
Zooooooo...en da's 10![]()
8 1/2 uur ruimquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zo lekker rustig geweest hier. Hoe lang is Fok wel niet down geweest?
FOK!forum downquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zo lekker rustig geweest hier. Hoe lang is Fok wel niet down geweest?
Oke, dat verklaart 't één en anderquote:
Ik wist wel de tijd dat 't allemaal down ging, kom ik ook eens aan werken toe, ik was benieuwd hoe lang 't down is gebleven, lang dus. Mooi spul, die nieuwe serversquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:15 schreef belsen het volgende:
Tjonge, zul je net zien dat Gambolputty offline is gegaan. Tsss.
Shift-F5-enquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:35 schreef Berkery het volgende:
Gambolputty heeft 8 1/2 uur zitten F5'en en is afgevoerd in een dwangbuis.
En dan heeft het ook nog bijna 8,5 uur plat gelegen....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:42 schreef BillyOcean het volgende:
Jemig...! Ik keer mijn kont en we zijn alweer twee topics verder...!
wel een piepklein beetje toepasselijk leek me...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:45 schreef DaisyDuke het volgende:
Butthole Surfers
Okee!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:47 schreef DaisyDuke het volgende:
Ga maar verder met Berkery's vraag!
Whoaa, je bent er bijnaquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:50 schreef Neva het volgende:
schnappi ein lama in joko nog wattes verder kom ik ehct niet![]()
Nein, joko nog wattes was erg warm, zeg maar half goed.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:54 schreef peaceman het volgende:
schnappi ein lama auf mein Pyjama?
Welquote:
och ik hoef dit vreselijk schaampunt toch nietquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:56 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nein, joko nog wattes was erg warm, zeg maar half goed.
Misschien moet ik maar even mn best doen om hem te winnen voor Peacemanquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:58 schreef Berkery het volgende:
[..]
Wel![]()
[afbeelding]
(yokohama eigenlijk maar daar kijk ik wel even overheen)
...en als je meedoet met de prijsvraag op de FP kan je hem winnen![]()
Diaan73 + 1
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | TF D DSA A WHIWOFBS TTRO T'BAR TBG SOML TJOM OHW LS SG YG |
Nee, sorry moest even naar Yokohama voor een optreden. Ik heb niet veel gemist geloof ik.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:35 schreef Berkery het volgende:
Gambolputty heeft 8 1/2 uur zitten CTRL-F5'en en is afgevoerd in een dwangbuis.
Nu al? Er heeft nog niemand een gokje gedaan... jij weet het ook niet? Vooruit dan:quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:35 schreef peaceman het volgende:
tijd voor een hint lijkt me...
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:43 schreef peaceman het volgende:
ik weet de band, maar niet de plaat...
Reel Big Fish iemand anders mag de titel inkoppen...
Ha die Neelquote:Op woensdag 22 juni 2005 01:51 schreef Neleos het volgende:
Waarom is er niemand onlineOf is er vanavond een enorm optreden waar iedereen naartoe is en waar ik niks van weet.
Nahja. Mijn bier is op. Ik ga slapen.
Nee dat is het 1e album... dit is het meest recente album...(ik weet het inmiddels wel, opgezocht), dus ik neem het maar ff over..........zolang Diaan73 er niet isquote:Op woensdag 22 juni 2005 07:40 schreef cafca het volgende:
hee, goeiemorgen![]()
Die titel van Reel Big Fish weet ik niet. Ik ken alleen "Turn the radio off" maar dat is hem niet, volgens mij
De meeste mensen liggen om 2 uur 's nachts op dinsdagen gewoon te slapen, hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:51 schreef Neleos het volgende:
Waarom is er niemand onlineOf is er vanavond een enorm optreden waar iedereen naartoe is en waar ik niks van weet.
Het is idd de nieuwe van ze. Het is ook iets met happy maar ze zijn het niet. En Happy is niet het eerste woord van de titel.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:24 schreef DaisyDuke het volgende:
Goedemorgen!
Het is zeker die nieuwe van Reel Big Fish? Iets met "Happy..."
Das waar, maar meestal zijn er nog wel een paar mensen online om te trivia'en 's nachts, maar die waren er niet vannacht. Het zal wel zijn om de reden die GLO aangaf. Achja, ben nu tenminste op tijd wakker om tentamens te leren.quote:Op woensdag 22 juni 2005 07:52 schreef Grobbel het volgende:
[..]
De meeste mensen liggen om 2 uur 's nachts op dinsdagen gewoon te slapen, hoor.
Bijna goed. & is fout.... daar moet een ander woord staan. of ben ik nu te streng?quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:40 schreef DaisyDuke het volgende:
"We're Not Happy & You're Not Happy" of zoiets toch?
Ik zou 't gewoon goed rekenen, de vraag staat al lang genoeg open en Daisy is de enige die 't echt een beetje weet.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bijna goed. & is fout.... daar moet een ander woord staan. of ben ik nu te streng?
Is ook niet goed... maar op advies van de medefokkers krijg je wel het punt. Het is We're Not Happy 'Til You're Not Happy. Erg leuke cd trouwens.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:47 schreef DaisyDuke het volgende:
"We're Not Happy Because You're Not Happy"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |