Shift-F5-enquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:35 schreef Berkery het volgende:
Gambolputty heeft 8 1/2 uur zitten F5'en en is afgevoerd in een dwangbuis.
En dan heeft het ook nog bijna 8,5 uur plat gelegen....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:42 schreef BillyOcean het volgende:
Jemig...! Ik keer mijn kont en we zijn alweer twee topics verder...!
wel een piepklein beetje toepasselijk leek me...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:45 schreef DaisyDuke het volgende:
Butthole Surfers
Okee!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:47 schreef DaisyDuke het volgende:
Ga maar verder met Berkery's vraag!
Whoaa, je bent er bijnaquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:50 schreef Neva het volgende:
schnappi ein lama in joko nog wattes verder kom ik ehct niet![]()
Nein, joko nog wattes was erg warm, zeg maar half goed.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:54 schreef peaceman het volgende:
schnappi ein lama auf mein Pyjama?
Welquote:
och ik hoef dit vreselijk schaampunt toch nietquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:56 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nein, joko nog wattes was erg warm, zeg maar half goed.
Misschien moet ik maar even mn best doen om hem te winnen voor Peacemanquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:58 schreef Berkery het volgende:
[..]
Wel![]()
[afbeelding]
(yokohama eigenlijk maar daar kijk ik wel even overheen)
...en als je meedoet met de prijsvraag op de FP kan je hem winnen![]()
Diaan73 + 1
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | TF D DSA A WHIWOFBS TTRO T'BAR TBG SOML TJOM OHW LS SG YG |
Nee, sorry moest even naar Yokohama voor een optreden. Ik heb niet veel gemist geloof ik.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:35 schreef Berkery het volgende:
Gambolputty heeft 8 1/2 uur zitten CTRL-F5'en en is afgevoerd in een dwangbuis.
Nu al? Er heeft nog niemand een gokje gedaan... jij weet het ook niet? Vooruit dan:quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:35 schreef peaceman het volgende:
tijd voor een hint lijkt me...
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:43 schreef peaceman het volgende:
ik weet de band, maar niet de plaat...
Reel Big Fish iemand anders mag de titel inkoppen...
Ha die Neelquote:Op woensdag 22 juni 2005 01:51 schreef Neleos het volgende:
Waarom is er niemand onlineOf is er vanavond een enorm optreden waar iedereen naartoe is en waar ik niks van weet.
Nahja. Mijn bier is op. Ik ga slapen.
Nee dat is het 1e album... dit is het meest recente album...(ik weet het inmiddels wel, opgezocht), dus ik neem het maar ff over..........zolang Diaan73 er niet isquote:Op woensdag 22 juni 2005 07:40 schreef cafca het volgende:
hee, goeiemorgen![]()
Die titel van Reel Big Fish weet ik niet. Ik ken alleen "Turn the radio off" maar dat is hem niet, volgens mij
De meeste mensen liggen om 2 uur 's nachts op dinsdagen gewoon te slapen, hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:51 schreef Neleos het volgende:
Waarom is er niemand onlineOf is er vanavond een enorm optreden waar iedereen naartoe is en waar ik niks van weet.
Het is idd de nieuwe van ze. Het is ook iets met happy maar ze zijn het niet. En Happy is niet het eerste woord van de titel.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:24 schreef DaisyDuke het volgende:
Goedemorgen!
Het is zeker die nieuwe van Reel Big Fish? Iets met "Happy..."
Das waar, maar meestal zijn er nog wel een paar mensen online om te trivia'en 's nachts, maar die waren er niet vannacht. Het zal wel zijn om de reden die GLO aangaf. Achja, ben nu tenminste op tijd wakker om tentamens te leren.quote:Op woensdag 22 juni 2005 07:52 schreef Grobbel het volgende:
[..]
De meeste mensen liggen om 2 uur 's nachts op dinsdagen gewoon te slapen, hoor.
Bijna goed. & is fout.... daar moet een ander woord staan. of ben ik nu te streng?quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:40 schreef DaisyDuke het volgende:
"We're Not Happy & You're Not Happy" of zoiets toch?
Ik zou 't gewoon goed rekenen, de vraag staat al lang genoeg open en Daisy is de enige die 't echt een beetje weet.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bijna goed. & is fout.... daar moet een ander woord staan. of ben ik nu te streng?
Is ook niet goed... maar op advies van de medefokkers krijg je wel het punt. Het is We're Not Happy 'Til You're Not Happy. Erg leuke cd trouwens.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:47 schreef DaisyDuke het volgende:
"We're Not Happy Because You're Not Happy"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |