Ghehehe. Het jaar was 1977 en idd, punk was losgebarsten maar daar had deze band blijkbaar nog geen erg in. Hetzelfde jaar gingen ze trouwens uit elkaar. Sinds een paar jaar zijn ze weer actief, na een reünie in 1995 die naar meer smaakte.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:48 schreef ranja het volgende:
[..]
aan die foto te zien zou ik eerder 2 of 3 generaties geleden denken
Nope.quote:gokje op Focus. al is dat waarschijnlijk geen klooster.
Ende pyl schiet raek!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:51 schreef pyl het volgende:
Alquin
Nee, da's niet waar. Die staan wel op een paar van die foute 5 euro verzamelaartjes.quote:
geef mij Jamelia maar.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:46 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Juah
[afbeelding]
Zolang ze haar waffel houd![]()
Delfts? Daar ben ik toch aardig bekend....maar dat klooster ken ik toch ech niequote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:53 schreef GLO het volgende:
edit: vernoemd naar het Delftse klooster Alcuin.
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt, wil ik aan het gedrag van die Jap geen kostbare posts meer verspillen. Ik houd het er op dat ik hoop hij het nooit meer doet...
En wat jou betreft: noem het maar een generatiekloof.![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zeker wel van gehoord, maar komt niet bij me op als ik aan 'de beste band van Nederland' denk.
Immers, dan denk ik aan Kane.
Die vind ik dan weer 3x nietsquote:
Nope.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Fatal Flowers?
ik ben geen Japquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt, wil ik aan het gedrag van die Jap geen kostbare posts meer verspillen. Ik houd het er op dat ik hoop hij het nooit meer doet...
En wat jou betreft: noem het maar een generatiekloof.![]()
Dat zou heel goed kunnen. Die muzikanten waren ook maar simpele TU-studenten natuurlijk. Wisten zij veelquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:58 schreef pyl het volgende:
En ik altijd maar denken dat Alquin was vernoemd naar Alcuin, de theoloog onder Karel de Grote....
Ongetwijfeld is het klooster naar hem vernoemd, en dan de band weer naar het klooster.......![]()
Geen idee.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:59 schreef GLO het volgende:
Overigens dennk ik dat de Alquin-afsplising The Meteors al wat meer bellen doet rinkelen.
Gadver, google zegt dat 't nu zo'n lullo-bijeenkomst-plaats (aka. studentverenigingsocieteit van Virgiel) is.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Delfts? Daar ben ik toch aardig bekend....maar dat klooster ken ik toch ech nie
Maar je weet wel wie ik bedoel...quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar je weet wel wie ik bedoel...
Nogmaals, ik hoop dat je in het vervolg sportief speelt. Dus niet meer opzoeken!
Ja, geeft me nog meer het idee dat ik ze moet kennen, maar...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:04 schreef pyl het volgende:
Het is een Brabantse band, uit Tilburg en contreien. Helpt dat?
ik zat t al in te tikken.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:04 schreef pyl het volgende:
Het is een Brabantse band, uit Tilburg en contreien. Helpt dat?
En die speelt dan nu weer bij Boudewijn de Groot.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:04 schreef cafca het volgende:
[..]
een paar topics geleden nog over gehad. Maar die ken ik dan met name via Ake Danielson, en die zat niet in Alquin, volgens mij
Dolle! Wat goed!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:05 schreef dolle_hond het volgende:
dit zijn toch die tilburgers?
miners of muzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |