Amerie afzeiken blijkbaarquote:
Vet dope posten kilah, vette beats neerzetten ouweeeh!quote:
Ja,ja, je kwam er "toevallig langs"quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:41 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Vet dope posten kilah, vette beats neerzetten ouweeeh!
Nee, gewoon ik zocht dit even op, wilde wel even weten waarom ze zo wannabe Beyonce was
Ingekopt door GLO met dank aan Sack. Ze klinkt als een hysterische Beyoncequote:
Kan het nog steeds niet vergeten van een paar topics geleden, jij begreep mij volledig verkeerd en dat vind ik nog steeds niet echt leukquote:
Ik vind d'r wel leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:43 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ze klinkt als een hysterische Beyonce
Dank je Sack. Haal ik maar weer die foto van vannacht van stal:quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:43 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ingekopt door GLO met dank aan Sack. Ze klinkt als een hysterische Beyonce
GLO +1
Juahquote:
aan die foto te zien zou ik eerder 2 of 3 generaties geleden denkenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:46 schreef GLO het volgende:
Ik onthulde reeds dat ze een generatie geleden door de lezers van OOR tot beste band van Nederland werden verkozen. De foto stamt ook uit die tijd.
Die waren met 4.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:48 schreef ranja het volgende:
[..]
aan die foto te zien zou ik eerder 2 of 3 generaties geleden denken
gokje op Focus. al is dat waarschijnlijk geen klooster.
Ik bedoelde d'r hysterische gekrijs Prepquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:46 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Juah
[afbeelding]
Zolang ze haar waffel houd![]()
Daar dacht ik ook aan, maar die stonden recentelijk in de OOR en die waren toch met zijn 5en dacht ikquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:50 schreef peaceman het volgende:
Q65? Al zie ik de connectie met klooster niet...
Als je het niet erg vindt, wil ik aan het gedrag van die Jap geen kostbare posts meer verspillen. Ik houd het er op dat ik hoop hij het nooit meer doet...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:45 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Kan het nog steeds niet vergeten van een paar topics geleden, jij begreep mij volledig verkeerd en dat vind ik nog steeds niet echt leuk
Want ik kan me herinerren dat je het nog steeds niet begrijpt/begreep![]()
Ghehehe. Het jaar was 1977 en idd, punk was losgebarsten maar daar had deze band blijkbaar nog geen erg in. Hetzelfde jaar gingen ze trouwens uit elkaar. Sinds een paar jaar zijn ze weer actief, na een reünie in 1995 die naar meer smaakte.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:48 schreef ranja het volgende:
[..]
aan die foto te zien zou ik eerder 2 of 3 generaties geleden denken
Nope.quote:gokje op Focus. al is dat waarschijnlijk geen klooster.
Ende pyl schiet raek!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:51 schreef pyl het volgende:
Alquin
Nee, da's niet waar. Die staan wel op een paar van die foute 5 euro verzamelaartjes.quote:
geef mij Jamelia maar.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:46 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Juah
[afbeelding]
Zolang ze haar waffel houd![]()
Delfts? Daar ben ik toch aardig bekend....maar dat klooster ken ik toch ech niequote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:53 schreef GLO het volgende:
edit: vernoemd naar het Delftse klooster Alcuin.
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt, wil ik aan het gedrag van die Jap geen kostbare posts meer verspillen. Ik houd het er op dat ik hoop hij het nooit meer doet...
En wat jou betreft: noem het maar een generatiekloof.![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zeker wel van gehoord, maar komt niet bij me op als ik aan 'de beste band van Nederland' denk.
Immers, dan denk ik aan Kane.
Die vind ik dan weer 3x nietsquote:
Nope.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Fatal Flowers?
ik ben geen Japquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt, wil ik aan het gedrag van die Jap geen kostbare posts meer verspillen. Ik houd het er op dat ik hoop hij het nooit meer doet...
En wat jou betreft: noem het maar een generatiekloof.![]()
Dat zou heel goed kunnen. Die muzikanten waren ook maar simpele TU-studenten natuurlijk. Wisten zij veelquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:58 schreef pyl het volgende:
En ik altijd maar denken dat Alquin was vernoemd naar Alcuin, de theoloog onder Karel de Grote....
Ongetwijfeld is het klooster naar hem vernoemd, en dan de band weer naar het klooster.......![]()
Geen idee.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:59 schreef GLO het volgende:
Overigens dennk ik dat de Alquin-afsplising The Meteors al wat meer bellen doet rinkelen.
Gadver, google zegt dat 't nu zo'n lullo-bijeenkomst-plaats (aka. studentverenigingsocieteit van Virgiel) is.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Delfts? Daar ben ik toch aardig bekend....maar dat klooster ken ik toch ech nie
Maar je weet wel wie ik bedoel...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |