Jawel, maar ik vroeg om de uitvoerende(n), en dat was toch echt zijn band, Mink Deville. Of heeft hij het later ook nog eens solo op de plaat gezet?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:29 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
ja, snel ingetikt hé
Willy heeft het toch geschreven?
Op The Berlin Concerts staat hij, heb hem eergister nog gezienquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:32 schreef GLO het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vroeg om de uitvoerende(n), en dat was toch echt zijn band, Mink Deville. Of heeft hij het later ook nog eens solo op de plaat gezet?
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:34 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
het sloeg nergens op wat ik had geroepen
Indochine-verdwazingquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:34 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
het sloeg nergens op wat ik had geroepen
laten we het er op houden dat het wel wat op elkaar lijkt.quote:
Mja. Dan had ik het toch goed moeten rekenen. Volgende keer zet ik er expliciet 'oorspronkelijke uitvoerende(n)' bij.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:33 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Op The Berlin Concerts staat hij, heb hem eergister nog gezien
Ik snap hoe het werkt.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:36 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
laten we het er op houden dat het wel wat op elkaar lijkt.
en als je PP dan maar half leest, lees je ongeveer die andere tekst
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:23 schreef Gambolputty het volgende:
U2 - The Unforget-table Fire
Zooooooo...en da's 10![]()
8 1/2 uur ruimquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zo lekker rustig geweest hier. Hoe lang is Fok wel niet down geweest?
FOK!forum downquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zo lekker rustig geweest hier. Hoe lang is Fok wel niet down geweest?
Oke, dat verklaart 't één en anderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |